Geniale openingspost. Zeker een D66-er.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:38 schreef Sidekick het volgende:
Wat vind je er zelf van?
Och, of dit veel met scheiding van kerk en staat te maken heeft weet ik niet. Lijkt me niet. Eerder met goed fatsoen. Ik sta ook niet echt te juichen bij aankondigingsborden van Kamasutra-beurzen e.d. Maar erg aanstootgevend is het totnutoe nog niet. Veel gekker moet het echter niet worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
kerk en staat geneutel. opzouten met die godsdienstige eisen.
Maar dan weet ik het verscil tussen de Gilette Mach 3 Turbo en de Wilkinson Protector niet meer...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben het er mee eens. Ik vind dat sowieso alle billboards weg moeten. Het liefst alle reclame.
Zeur niet man. Wil jij beweren dat je serieus naar reclames kijkt en op basis daarvan je keuzes maakt? Ben je zeker wel zeer beïnvloedbaar ook? Ik gebruik liever de Consumentenbond of één of andere productvergelijkingswebsite. Reclames doen mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:57 schreef MrJonez het volgende:
Maar dan weet ik het verscil tussen de Gilette Mach 3 Turbo en de Wilkinson Protector niet meer...![]()
Tuurlijk, waarom moeten er zoveel producten zijn? Eén staatsproduct biedt prima uitkomst. Een baard is een baard en een scheermes is een scheermes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:57 schreef MrJonez het volgende:
Oh, wacht, op de kolchoz heb je dat probleem natuurlijk niet, daar heet zo'n ding gewoon nog "een scheermesje"
quote:Op dinsdag 5 oktober 1934 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeur niet man. Wil jij beweren dat je serieus naar reclames kijkt en op basis daarvan je keuzes maakt? Ben je zeker wel zeer beïnvloedbaar ook? Ik gebruik liever de Consumentenbond of één of andere productvergelijkingswebsite. Reclames doen mij niet zoveel.
[..]
Tuurlijk, waarom moeten er zoveel producten zijn? Eén staatsproduct biedt prima uitkomst. Een baard is een baard en een scheermes is een scheermes.
Nee, ik laat mij ook niet beinvloeden door de reclame;quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:04 schreef MrJonez het volgende:
Natuurlijk laat ik m'n keuze niet bepalen door reclames. Maar een reclame (hoe irritant ook) kan wel aan mij als consument vertellen dat een bepaald merk of product bestaat.
Oh, enneh, van die wegwerpscheermesjes van de Appie halen m'n gezicht open...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |