sjonge hoe durft ze dan te zeggen dat mijne al een week is gestorven en dat het niet gegroeid is meer... maar jij zag natuurlijk een hartactie... ik heb niet eens de kans gekregen om dat goed te zien.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
bij mijn termijnecho was ik 9 weken en 2 dagen en Amber was toen 2,41 cm groot.
Dus dan snap ik het niet helemaal
iigvoor jou
dat mens is geweldig... had ik al van de vorige miskraam meegekregenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:23 schreef Anitra het volgende:
Yep ribbert blijft ook net zolang zoeken als nodig is en ook zo dat je het zelf ziet dan. Ik weet nog met 20 weken waren de kleine hersenen niet te vinden bij Djulian. Dat kon die echo-muts niet vinden. Ribbert sleept mij het andere kamertje in en met veel drukken(dat deed auw) heeft ze wel net zolang gezocht tot dat ze ze kon zien. En liet het toen ook duidelijk aan ons zien van kijk daar zitten ze dus wees maar gerust (waren wel wat klein, maar daar hoefde we ons geen zorgen om te maken) Dus ik hoop dat je inderdaad Ribbert heb, ze heeft wel zwangerenspreekuur op woensdag dus dat maakt de kans al een stuk groter.
Had je die blonde echo-muts of echo-mevrouw? Want ik vind dat ze je toch angst aan jagen wat misschien niet nodig is.
ok kan dus wel al uitwendig.. zie je heb er geen verstand van.. najah dacht dus dat het echt niet kon zo vroeg.. sorry.. dat ik me er zo kwaad over uit liet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef Martineke het volgende:
mijn eerste echo was met 8 weken 5 dagen en kleintje was toen 2.1 cm, en uitwendige echo!.
wel een vreemd mens zeg dat ze niet eens de tijd voor je neemtik ga verder met duimen dat die mevrouw het mis heeft!
Ik had idd hartactie gezien ja.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef Girly het volgende:
[..]
sjonge hoe durft ze dan te zeggen dat mijne al een week is gestorven en dat het niet gegroeid is meer... maar jij zag natuurlijk een hartactie... ik heb niet eens de kans gekregen om dat goed te zien.
Hier is het al ingegaan maar ik kan mijn uren flexibel inzetten. Gister was ik om 9.00 op mijn werk en het leek er net een kippehokquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:35 schreef Martineke het volgende:
ja thanksvoelt allemaal nog beetje vreemd hoor
zit nu nog lekker in me ochtendjas te niksen, kwam ook om 09.15 me bedje uit, normaal ben ik nu al zeker een 3 kwartier aant werk en nu zit ik gewoon hier, het voelt als vrij maar toch ook weer niet
![]()
jij bent toch ook aan de beurt deze week? of issut al ingegaan??
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:46 schreef m@x het volgende:
Ben ik weer en nog steeds zonder baby
![]()
Hoe gaat het nu met je Girly?
Dit is een hele enge ontwikkeling. Ik heb er ook last van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef m@x het volgende:
Heb een eigen ritme ontwikkeld en ik wist niet dat je zo druk bezig kon zijn met niks doen.
Ik ren mezelf straks vast drie keer voorbij met schone luiers, volle flesjes en een krijsende baby maar dan kunnen die twee ongeduldige oma's zich eindelijk nuttig maken (dat willen ze toch zo graagquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit is een hele enge ontwikkeling. Ik heb er ook last van.
Maar als ik jou was zou ik er niet teveel aan wennen, want jij hebt straks toch het probleem dat je meer te doen hebt dan dat je soms aan kan.
Voel je jezelf verder nog wel helemaal in orde? Behalve dan dat je gek wordt van de vragen of ie er nog niet is en van ongeduld...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:55 schreef Xanthe het volgende:
Joehoeee ben ik weer!
Leuke naam bla, heel bijzonderquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:15 schreef ikikke het volgende:
Tex,
Je kunt toch neerzetten:
Hij heeft de namen gekregen bla en bla
Wij noemen hem bla
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:38 schreef Xanthe het volgende:
Verder is het vandaag meteen gedaan met de rust in de buurt!
Wendy van Dijk schijnt hier bezig te zijn met Hart in Actie.
Eva en Iris hebben allebei 2 namen en hoewel we de eerste naam als roepnaam gebruiken wilden we dat ook nog benadrukken op het kaartje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:55 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe maak je dat dan bekend? De meeste mensen gaan er waarschijnlijk vanuit dat de 1e naam de roepnaam wordt. Maar als je de 2e naam als roepnaam kiest, hoe maak je dat dan aan de mensen duidelijk? Op het geboortekaartje (zo ja, hoe?)
Ja hoor gaat goed! Ik voel geen narigheid, het zit er nog, voel me nog zwanger en blijf positief. Ik heb genoeg hier in en om het huis te doen* , dus veel tijd om te piekeren heb ik niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Mel, hou jij het wachten nog een beetje vol?
Met een streepje is volgens mij alleen als je 2 namen samenvoegt tot één (roep)naam. En dus niet als je 2 voornamen geeft, los van elkaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:23 schreef melonovy het volgende:
Maar is het niet zo dat een dubbele voornaam of roepnaam met een streepje verbonden wordt? Of is dat niet standaard?
IIG Chiara heeft 2 namen, en de eerste is haar roepnaam. In het kaartje hier geen extra aandacht aan geschonken. Mensen hebben me ook nooit gevraagd of ze gewoon Chiara heet, of Chiara Rosan. Ik denk dat dat voor de meesten wel duidelijk was.
Goed zo, komt vast helemaal goed met mellybellyquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:20 schreef melonovy het volgende:
Ja hoor gaat goed! Ik voel geen narigheid, het zit er nog, voel me nog zwanger en blijf positief. Ik heb genoeg hier in en om het huis te doen* , dus veel tijd om te piekeren heb ik niet...
Knor en Danny hadden dacht ik een nieuwe roepnaam gemaakt van de Initialen van de eerste 2 voornamen. Maar die zag ik niet terug op het geboortekaartje, dus ben idd benieuwd hoe zij dat 'opgelost' hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:55 schreef bixister het volgende:
de 1e naam tot roepnaam maken is wel de meest voorkomende gang van zaken volgens mij, dus dan hoef je 't inderdaad niet per se apart te noemen. een streepje hoeft niet trouwens. maar hier ging het er dus juist om dat texelonia de tweede naam als roepnaam wil geven en hoe je dat dan duidelijk maakt. moet lukken tex, gezien de voorbeelden. wij hadden voorop 'Piet' en aan de binnenkant de beide namen, zie ook hier. en hadden danny & knorretje alicia niet ook een andere 1e naam gegeven? dacht het wel. misschien dat zij nog kunnen vertellen hoe zij dat aangepakt hebben. ohja en er is nog een bekend voorbeeld: catharina amalia!
melonovy, fijn dat je je goed en zwanger voelt. hoe lang moet je nu nog wachten op die volgende controle?
hier alles prima, ben alleen wat moe omdat Piet momenteel nogal wat aandacht nodig heeft en ook omdat ik 't vrij druk heb met m'n werk. zometeen weer naar yoga, lekker! al hoop ik wel dat ik wakker kan blijven.
Ik bedoelde eigenlijk Jonathan-Dane Aaron, met als roepnaam JD oftewel Jayden. Als ik het nu goed zeg... Op het geboortekaartje stond geen roepnaam.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heet Alicia voluit: Kajira Alicia Cosette. Ik weet eigenlijk niet hoe zij het aangepakt hebben om duidelijk te maken dat Alicia de roepnaam is.
Komt ze niet Fok!ken?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:10 schreef m@x het volgende:
Mijn moeder vertelde gisteren trouwens dat een kennisje van haar aan het shoppen was bij de Prenatal in de Megastores in Den Haag en dat ze daar Maxima en haar moeder met Amalia tegenkwam. Ze hebben nog even een babbeltje gemaakt (babies in dezelfde leefstijdscategorie) en Amalia schijnt er dus een stuk leuker uit te zien dan op de foto's.
Met ups en downs. Soms heel weinig last van, en soms opeens weer heel veel. Maar zo erg als die keer dat ik naar het ziekenhuis ging gelukkig niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:14 schreef m@x het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de harde buiken Texelonia?
same as pluisje zegtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb even een vraagje...
Er wordt aangeraden om al voordat je zwanger bent te beginnen met foliumzuur.
Tot hoe lang in je zwangerschap moet je het dan gebruiken en hoe lang van te voren moet je beginnen.
Heeee, ga je er toch voor Kleintje?!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Thanks!
Nog aanraders waar ik het moet halen en van welk merk?
Ssttttt.... het is nog geheimquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Heeee, ga je er toch voor Kleintje?!
wil je ons iets vertellen meiskequote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Thanks!
Neuh, maakt niet zo veel uit, ik had eigen merk van de Etos. Toen ik eenmaal zwanger was ben ik overgegaan op Gravitamon, dat is een multivitamine voor zwangere vrouwen. Daar zit ook foliumzuur in.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Thanks!
Ik zit ook al steeds op F5 te rammenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:23 schreef Githa het volgende:
Girly, Je zult het nieuws nu al wel weten.
Je had al gezegd dat je het naar alle waarschijnlijkheid niet direct kwam melden maar ik kan niet stoppen met aan je te denken..... Ik hoop zo dat alles in orde is.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:47 schreef melonovy het volgende:
Vrijdagmiddag moet ik om 15:15 uur naar de VK voor een echo! SPANNEND!
ohw, dan heb ik weer eens half gelezenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef texelonia het volgende:
En melonovy moest dacht ik vrijdag voor een echo toch?
ohw ik wist niet dat je bij te veel ijzer last van misselijkheid kan hebben. als ik het zo goed zegquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:34 schreef phileine het volgende:
je moet met die multidingen (zoals Gravitamon) een beetje uitkijken of er niet teveel ijzer in zit. Daar kan je namelijk kotsmisselijk van worden als je er gevoelig voor bent.
Ze zou niet gelijk erna posten....dus we horen het dan nog neem ik aan...maar het kan dus even duren blijkbaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:47 schreef Girly het volgende:
jullie horen morgen van me.. ik moet er om 13:30 zijn
ik zal niet vrijwel direct erna posten..
liefs shirley...
Dat is dan juist de andere kantquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef pluisje het volgende:
Ik kreeg juist Gravitamon aangeraden omdat ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap bloedarmoede had. Helaas bleek het niet voldoende, en moest ik alsnog aan de staalpillen
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:11 schreef Loena-tik- het volgende:
M@xie ga je nog een beetje bevallen?! Hoe is ie verder met je?
BE, volgens mij hoeft ze vrijdagmiddag pas naar de vk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
En Mel? Jij bent toch zeker nu ook wel aan het prutsen met je scanner om zo die prachtige echo te showen!
quote:melonovy - woensdag 6 oktober 2004 @ 12:47
Vrijdagmiddag moet ik om 15:15 uur naar de VK voor een echo! SPANNEND!
Echt jammer is dit, heb er geen woorden voor . . .quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:07 schreef Girly het volgende:
-naar bericht-
Ik weet dat nog Girly, dat was echt kl*te. Ik hoop voor je dat je deze keer niet zoveel pijn heb en dat je het af kan sluiten op jouw manierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef Girly het volgende:
bij mijn vorige miskraam kon ik haast niks meer van de pijn.. klinkt misschien overdreven ,maar sommige weten nog wel dat ik alleen in bed lag met een laptop.. een curretage was voor mij erg verlossend.. ik had daarna geen pijn meer.
Oh lieve meid, we begrijpen elkaar verkeerd geloof ik, vind het juist heel goed van je dat je precies weet wat je wil!!! Het was meer de bedoeling van mijn vraag om je de andere optie ook te laten zien. Maar (lompe ik!!!) wist wel dat je de vorige keer gecurreteerd was, maar was vergeten dat je die ellende er vooraf had gehad, van bloedverlies en pijn. Sorry hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:47 schreef Girly het volgende:
en loena tik - ik begreep je welmaar ik vertelde meteen maar ff alles hoe ik het ongeveer wilde.. sorry als het over kwam dat ik anders over je vraag dacht.. bedoelde ik nie zo .. hoe gaat het met je uk?? groeit tie al??
Nee toch? Onbevlekte ontvangenis toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:53 schreef Anitra het volgende:
Ehh mij vertelde ze dat ik daardoor die dikke buik gekregen had, snap jij dat nou?
Zie je wel, ik wist wel dat ik nog nooit sex gehad hebquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee toch? Onbevlekte ontvangenis toch?
Snotje, je wordt bedankt (not) !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 03:31 schreef m@x het volgende:
Misschien dat de teller er toch niet zoveel naast zat Rottdog..... Ruim een uur geleden zijn de vliezen gebroken. Die live-bevalling tijdens de uitzending maandag gaan we dus niet redden![]()
* No Nick pakt de hand van M@x steviger beet... kijkt naar de andere kant en knijpt in de hand van Snoopy.. Snoop het gaat gebeuren!!!quote:m@x
No Nick
Snoopy
5 jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:49 schreef Ma-Maatje het volgende:
Melonovy, veel succes vandaag meid. Ik zal aan je denken en meehopen op goede berichten.
Luckepuck, als ik je "cryptische omschrijving" goed begrijp: Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoeveel jaar (vroeg zij nieuwsgierig)?
Meiden, ik ga straks even een foto-spam proberen van onze pretecho gisteren... Is verplicht toch, Lois? ik hoop dat het gaat lukken.
No Nick, niet zo hard knijpen, geen paniekquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:09 schreef No Nick het volgende:
* snoopy pakt de hand van M@x steviger beet... kijkt naar de andere kant en knijpt in de hand van Snoopy.. Snoop het gaat gebeuren!!!
Ben ik ff blij dat ik vandaag thuis blijf . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Daar gaat mijn goede voornemen vandaag weinig te fokken en meer te werken.
Moet je maar niet op de keukenvloer slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik vandaag thuis blijf . .![]()
![]()
Zit ook gigantisch vast in m'n rug, dus meer dan 5 stappen per kwartier kan ik niet zetten . . .
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Moet je maar niet op de keukenvloer slapen
Hoezo worden??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Yessss, M@xie aan het bevallen, JIPPIE![]()
*Loena-tik- krijgt er wel een beetje kippenvel en brok in keel gevoel van, HELP worden we nu allemaal emotrutten?!![]()
M@X zet em op!!!![]()
![]()
![]()
*offtopic* ga je nog naar Marco morgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:42 schreef minoes1967 het volgende:
M@x.....gogogogo![]()
![]()
![]()
Succes enne.....vandaag is een hele mooie dag...mijn vader is jarig en wordt 65 en nog es alkmaars ontzet(750 jaar),mooie dag![]()
Groetjes,Minoes![]()
Minnie_ misschien weet je het niet maar wij hebben een heel mooi topic voor offtopic onderwerpen Speeltuinbankje #142quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:53 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
*offtopic* ga je nog naar Marco morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |