quote:Op zondag 26 september 2004 @ 17:53 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand van hier trouwens laatst op mijn weblog gereageerd?Niet dat dat erg is, alleen ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me nu de hele tijd af wie dat nou was!!
Eén fotootje?quote:Op zondag 26 september 2004 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Tex, heb je een fotootje van de spulletjes die je hebt gekregen? Ben wel benieuwd
Ik ben bescheiden, durfde niet om meer te vragenquote:Op zondag 26 september 2004 19:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Eén fotootje?Dacht je dat dat past?
Ik werk in de horeca en in die cao is bepaald dat je 2 weken extra krijgt, die wordt dan wel door werkgever betaald. Je bent dan wel verplicht deze vooraf op te nemen, dus vandaar dat ik met 6 weken verlof neem. Overigens hou ik wel contact met het hotel om te checken of alles goed blijft gaan. Ik vind het zo verdomd moeilijk om het straks achter te laten en los te latenquote:Op maandag 27 september 2004 08:52 schreef texelonia het volgende:
Stiekemurd, spannend je laatste werkweek. En 18 weken zwangerschapsverlof, dat is wel lang. Normaal is het 16 toch? Heb je 2 weken extra gevraagd?
Je gaat naar het IJsselland toch? Daar ben ik ook geweest en toen zaten er wel een aantal mannen bij (stuk of vier) Verder hebben de meesten wel hun moeder of een vriendin bij zich. Ik ben trouwens alleen gegaan (en was daar ook niet de enige in).quote:Op maandag 27 september 2004 09:26 schreef Martineke het volgende:nummer overgenomen van borstvoeding voorlichtingsavond, aankomende donderdag is er 1 en dan 4 nov weer, kweet nog niet welke ik wil doen![]()
mensjes hier aanwezig die daar weleens zijn geweest?? en waren er toen mannen bij?? mag daar 1 introducee meenemen en aangezien ik niemand hier in de buurt heb (qua vrouw) wil vriendje wel meegaan, vind het alleen zo sneu als hij enigste man is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |