abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2004 @ 13:40:58 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22056383
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 106

2004
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
2 april 2005: Superted (papa)
10 april 2005: melonovy
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
2 mei 2005: Snakelady
4 mei2005: Lewis.de.boxer
12 mei 2005: Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 22-09-2004 11:29:14 ]
  zondag 19 september 2004 @ 13:42:52 #2
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22056441
Loena mag wel uit het lijstje
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 19 september 2004 @ 13:44:25 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22056474
Waar heb jij het dan over
  zondag 19 september 2004 @ 13:45:37 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22056505
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Luchtbel het volgende:
Waar heb jij het dan over
mij een beetje voor aap zetten hier
  zondag 19 september 2004 @ 13:48:32 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22056562
Xanthe... Wat naar meid. De onzekerheid en niet weten hoe of wat lijkt me vreselijk.
pi_22056616
Dat gaan 3 lange maanden worden voordat ik aan de beurt ben, met zo ongeveer maar één baby per maand...

En hoe zou het met Reanimatie.com zijn? Hij is al 2 dagen en 17 uur niet online geweest, maar geen idee hoe vaak hij op Fok! komt eigenlijk en of dat dus iets zegt...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 19 september 2004 @ 13:54:37 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_22056684
de beebieboom is voorbij idd
Maar 2005 zit ook al aardig volgepland als ik het goed zie

7 in januari
6 in februari
4 in maart
3 in april
3 in mei

pi_22056741
Xanthe, wat rot joh
Veel rust nemen en je niet schuldig voelen hoor, misschien dat het in jouw persoonlijke geval goed is om meer dan 2 liter op een dag te drinken maar normaal moet dat genoeg zijn hoor.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22056758
Oei Xanthe, wat naar allemaal die onzekerheid.
Probeer zoveel mogelijk te rusten, al zal dat niet meevallen met een verhuizing enzo.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_22056804
te kort aa vruchtwater word idd opgelost door veel drinken Xanthe!!! Het lijkt nu misschien veel wat je moet drinken, maar na een paar dagen ben je er aan gewend. En doe zoveel mogelijk rustig aan.
  † In Memoriam † zondag 19 september 2004 @ 14:33:48 #11
43556 miss_dynastie
pi_22057641
Xanthe
pi_22057702
Dat drinken ben ik ook meteen al mee begonnen , een pot thee gezet en een pak barleduc er naast.
Als dat beiden op 1 dag gedronken zou worden zit ik op 3,5 liter!
Het lijkt inderdaad erg veel , maar de eerste maanden deed ik het al vanwege het warme weer.
Verder kreeg ik weer eens voor de zoveelste keer op mijn sodemieter van mijn vriend over mijn zout gebruik.
Nou vind ik het zelf wel meevallen.
Zeker gezien mijn verleden dat ik tijden en na het koken overal zout op gooide en tegenwoordig tijdens het koken een klein beetje , omdat vriendlief het liever bijna zoutloos heeft en ik doe alleen op de aardappels nog wat kruidenzout.

Verder heb ik wel weer heerlijk zitten lachen om de lieve reakties hier.
Tv mee naar de plee hihihihi!
Tja ik ga dus proberen zo rustig mogelijk aan te doen , wat inderdaad erg moeilijk is , dus als iemand nog tijd over heeft en zin heeft om mee te helpen met inpakken en verhuizen....

Ik ga dus proberen mijn tijd te verdelen tussen klusjes die ik zittend kan doen (zoals eten voorbereiden, was opvouwen) en lekker achter de pc / tv hangen.
Nou deed ik die laatste 2 al best veel , maar ik ga het dus toch nog maar meer doen denk ik.

Verder hadden Jeroen en ik het al over het scenario van een opname , waarbij hij al lachend zei dan kom je straks pas terug als we in het nieuwe huisje zitten.
Eigenlijk kon ik hierop alleen maar zeggen dat mij dat wel wat leek , wat hij toch niet zo fijn vond ivm. de mentale steun die ik nog geven kan als ik er wel bij ben.
  Jubileum moderator zondag 19 september 2004 @ 15:30:05 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22058963
Xanthe, wat een onzekerheid.
Succes met het drinken, 3-4 liter lijkt inderdaad in het begin heel veel maar je went er snel aan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 19 september 2004 @ 15:36:31 #14
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22059082
Reanimatie.com, doet eens melden doen! We zijn wel benieuwd of de ooievaar bij jullie ook al is geweest.

Het wordt hier de komende tijd inderdaad rustig qua babietjes. Nog maar 6 te gaan dit jaar en allemaal lekker verspreid

Ik heb trouwens weer gewinterslaapt net. Vannacht heb ik van 1 tot half 9 geslapen en nu weer van kwart over 10 tot kwart voor 3. Is dat normaal?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_22059104
quote:
Op zondag 19 september 2004 14:36 schreef Xanthe het volgende:
Eigenlijk kon ik hierop alleen maar zeggen dat mij dat wel wat leek , wat hij toch niet zo fijn vond ivm. de mentale steun die ik nog geven kan als ik er wel bij ben.
Lees: de lakens die tijdens de verhuizing uitgedeeld wordt, ik zie het al helemaal voor me . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22059245
Hahahaha , nou ik vind lakens uitdelen helemaal niet leuk.... Moet ik straks weer allemaal nieuwe kopen

Snap wel hoe hij het bedoeld de boel moet uiteindelijk ook nog ingericht worden en dat zijn dingen die ik normaal gesproken eerder doe....
We zullen wel zien hoe het gaat , in het ergste geval lig ik in het ziekenhuis , in het minst erge geval hoor ik woensdag het alles wel in orde is.
pi_22059293
Ik heb nog wel een paar ouwe lakens voor je die je mag uitdelen hoor Xanthe
pi_22059536
Hihihi , zou het eigenlijk gewoon moeten doen , allemaal oude lakens regelen en bij de verhuizing als men steeds dingen gaat lopen vragen gewoon een laken geven... "Alsjeblieft hier heb je je laken."
pi_22059730
Lily wat een mooie echo Leuk he om je kindje zo te bekijken, dan kun je je opeens veel beter voorstellen wat er allemaal in je buik gebeurt.
pi_22059846
Xanthe, goed dat je het zo goed oppakt en niet in paniek raakt.. Ik zou echt gek worden van 4 liter drinken op een dag, maar ik ben dan ook een hele slechte drinker (en eter ook trouwens). Dus die 2 liter is voor mij al een rampje. Het lijkt me heeeeeeeeel lastig voor je om niet mee te kunnen helpen bij de verhuizing, dan kun je er misschien maar beter helemaal niet bij zijn anders loop je toch het risico dat je weer teveel gaat doen. Maar ja om daar nou voor in het ziekenhuis te gaan liggen is ook weer zo overdreven he Maar goed, hopelijk is tegen die tijd je vruchtwater weer lekker op peil. Eigenlijk moet je juist niet op de wc gaan zitten anders loopt het er zo weer uit, schiet het nog niet op Als je veel zout gebruikt hou je toch juist vocht vast ? Als ik het zo hoor gebruik je al heel weinig hoor, ik gebruik meer in ieder geval (lekkere zoute popcorn 's avonds mmmmmm).
pi_22060359
Jeroen is van het type bijna zoutloos...
Dus voor hem is alles al snel erg zout!
Zelf vind ik dat dus ook erg mee vallen , maar zijn uitleg is dus als volgt.
Je gebruikt teveel zout , dit zorgt ervoor dat het door bepaalde moleculen in je lichaam word vast gehouden en niet daar komt waar het zou moeten zijn....
Dus minder zout houd in dat het vocht naar de plekken kan waar het moet zijn....
Het zal wel allemaal... maar ik ga toch echt niet zoutloos eten tenzij de gyn tegen mij zegt dat ik moet voor de kleine.

Verder moet ik zeggen dat ik helemaal niet lekker in mijn vel zit door dit nieuws en van binnen doods en doods bang ben. Bang om te horen te krijgen dat alles niet in orde is en gaat komen.
Bang voor wat komen gaat en de onzekerheid die ik nu heb en bang om mijn kleintje te verliezen.
En juist voor dat kleintje doe je nu dus erg veel , dus moet ik 4 liter drinken? Dan doe ik dat....
Maakt me echt niets uit! (Al kost het me wel moeite hoor!).
Jeroen zei ook meteen toen ik naar de wc moest , dat ik dat juist niet moest doen...
Tja duh... moet ik dan maar in mijn broek plassen???

Online heb ik gevraagd wat ik kan verwachten als het woensdag nou niet verbeterd is "Verlies ik dan mijn baby? Of word ik dan misschien opgenomen? Is het schadelijk voor mijn kindje?"
Maar hier kreeg ik ook maar een vaag antwoord;
"Mogelijkheden: 1. Gebroken vliezen. 2. Kindje kan niet plassen (soms zie je dat bij jongetjes als er een klepje onderin de blaas zit,of als de nieren niet goed zijn aangelegd (was de blaas te zien?) 3. Minder vruchtwater door een slecht werkende placenta. Helaas zit er dus weinig anders op dan de echo afwachten."

Misschien ga ik morgen gewoon nog even bellen met het ziekenhuis om mijn vragen te stellen.
pi_22060475
Xanthe, lieverd toch, kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt hoor, is ook heel erg logisch, maar je klonk zo positief, daarom dacht ik dat je er redelijk rustig onder was Lijkt me inderdaad heel verstandig om morgen even te bellen, of misschien zelfs vandaag nog even met je verloskundige/gyn als die bereikbaar is. Maar als je met al die vragen blijft zitten tot woensdag zit je ook niet lekker rustig en juist rust is nu zo goed voor je juist. Dikke kus en sterkte ermee...
pi_22060503
Xanthe, sterkte. Ik kan wel een heel verhaal opgaan hangen over van alles en nog wat, maar uiteindelijk weet ik er geen snars van. Ik vind gewoon dat je genoeg hebt meegemaakt en dat het nu maar eens over moet zijn *stampvoet* En het gaat écht goedkomen, dat weet ik zeker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 september 2004 @ 17:54:09 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22061907
quote:
Op zondag 19 september 2004 16:39 schreef Xanthe het volgende:
Misschien ga ik morgen gewoon nog even bellen met het ziekenhuis om mijn vragen te stellen.
Xanthe, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ik zou zeker bellen met de vragen die je hebt. Dat zullen ze echt niet gek vinden en dat lijkt me beter dan 'ergens online' vragen te stellen. Omdat ze jouw specifieke situatie niet kennen, kunnen ze je alleen maar algemene antwoorden geven. Jouw eigen arts kan je vragen veel beter en gerichter beantwoorden.

Veel sterkte hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22062121
quote:
Op zondag 19 september 2004 16:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Xanthe, sterkte. Ik kan wel een heel verhaal opgaan hangen over van alles en nog wat, maar uiteindelijk weet ik er geen snars van. Ik vind gewoon dat je genoeg hebt meegemaakt en dat het nu maar eens over moet zijn *stampvoet* En het gaat écht goedkomen, dat weet ik zeker.
Hier ben ik het helemaal mee eens. *Stampvoet mee* het is genoeg geweest, ik duim dat de gyn superoverbezorgd was en dat je komende week helemaal gerustgesteld gaat worden. ZO!

Ik vind de Fok-verhuisploeg wel een goed idee trouwens, waar woon je ook weer?
we kunnen ook transformeren tot Fok-knokploeg om de gyn en je buren eens onder handen te nemen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')