abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2004 @ 18:35:37 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22219502
Zwangerschap en geboorte deel 107

2004
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
2 april 2005: Superted (papa)
10 april 2005: melonovy
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
2 mei 2005: Snakelady
4 mei2005: Lewis.de.boxer
12 mei 2005: Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
  zondag 26 september 2004 @ 18:36:24 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22219516
laatste post

Martineke - zondag 26 september 2004 @ 18:32
kaarsje voor Danyel

Minoes thanks

kheb indd vanmiddag maar 1 flesje van difrax gekocht voor pasgeborenen en heb nog ergens een extra speen uit zon pakket, dus als het hoge nood is heb ik in ieder geval wat
kolf koop ik even nog maar niet, en is het wel nodig dan hoor ik dat denk ik wel van kraamzorg die straks nog moet komen checken of ik alles heb hier. (doen ze toch he?)

vanmiddag alles gekocht wat we nog nodig hadden waskom en wattenpotje e.d. borstcompressen (je ken ze maar vast hebben met 6 mnd ) klerenhangertjes, en een aantal dingen van zwitsal ik ben gewoon blij we hoeven alleen nog maar babyfoon en draagdoek of babybjorn, slaapzakje(s), pyjamatje zou ook wel fijn zijn, en verder al het beddengoed + dekens en dan zijn we klaar en het heeft genoeg gekost al stiekum

morgen weer naar de vlos, kan ik gelijk dat nr van borstvoedingavond overnemen (had ik al maar vriendje heeft gewist) en dan bellen en er donderdag heen (mits plek) ik laat weten wat daar allemaal gezegd word.

pi_22219997
Ook nog even mijn laatste vraag herhalen hoor
quote:
Op zondag 26 september 2004 @ 17:53 schreef texelonia het volgende:

Heeft iemand van hier trouwens laatst op mijn weblog gereageerd? Niet dat dat erg is, alleen ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me nu de hele tijd af wie dat nou was!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 26 september 2004 @ 19:05:36 #4
43556 miss_dynastie
pi_22220145
Tex, heb je een fotootje van de spulletjes die je hebt gekregen? Ben wel benieuwd

Ik dacht al m@x, lijkt me ongelooflijk moeilijk om hem zoiets weer af te leren... maar het ziet er onwijs schattig uit
pi_22220177
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Tex, heb je een fotootje van de spulletjes die je hebt gekregen? Ben wel benieuwd
Eén fotootje? Dacht je dat dat past?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 26 september 2004 @ 19:09:16 #6
43556 miss_dynastie
pi_22220210
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:07 schreef texelonia het volgende:

[..]

Eén fotootje? Dacht je dat dat past?
Ik ben bescheiden, durfde niet om meer te vragen
  † In Memoriam † maandag 27 september 2004 @ 08:15:56 #7
81992 Githa
pi_22230306
morgen

Hier gaat het wat minder vandaag. Gisteravond flink last gehad van harde buiken, dat was tenminste mijn inschatting. Mijn buik was flink hard en pijnlijk met zo nu en dan wat extra pijnscheuten erdoor....het is allemaal zo nieuw dus ook erg spannend. wat is wel goed wat is niet en wanneer moet je rust nemen ???...en met rust nemen bedoel ik eigenlijk me ziek melden De bedrijfsarts had me gewaarschuwd om alert te blijven op harde buiken maar goed wanneer heb je een echte harde buik ...is dat wanneer je echjt niet meer op kunt staan of is dat wanneer je er flink last van hebt??? ik voel me soms zo'n muts he ....ik kan zo uren met mezelf discussieren

Vanmorgen een flink slaapgebrek maar ook het gevoel of heel mijn buik een grote blauwe plek is met de nodige spierpijn ..... is dat ook normaal ? anders blijf ik me toch druk maken .....

me know me
  maandag 27 september 2004 @ 08:20:11 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22230330
*edit* owja goedemorgen

ik denk dat dat echt wel een harde buik was Githa wat jij beschrijft had ik vrijdagavond, echt een teken dat je rustiger aan moet doen!
voor mij was het overig ook voor het eerst dat ik het echt zo voelde, doet echt au zoiets....
ik mag zo gelukkig naar de vk en ik ga daar uitgebreid klagen over me buik, hoofdpijn (sinds een week) en zere rug als ik me bed uit kom (auuuuuuuuu) en zo moe pfff en dat terwijl ik staalpillen heb (diek voor de helft vergeet)

doe je het rustig aan meis, iets minder hard lopen op je werk, minder tillen of wat dan ook. en anders gewoon ziek melden!!
  † In Memoriam † maandag 27 september 2004 @ 08:26:35 #9
81992 Githa
pi_22230375
Thnx Martineke

Gister eigenlijk niks gedaan dus waar die harde buiken dan vandaan komen ? vandaag heb ik een dagdienst en morgen vrij dus ik ga het vandaag toch proberen ... ook een beetje omdat ik weet dat er zo snel geen vervangende dienst voor mij geregeld is maar ben wel van plan om de hele actieve agenda te laten vallen en alleen aanwezig te zijn. Ik wed dat ze me daar al dankbaar voor zijn

Hoe gaat het met jou Martineke ...zijn die harde buiken wel over ? enne succes bij de VK
pi_22230398
Morgen dames,
De drukte hier is verschrikkelijk en alles staat op zijn kop overal staan ingepakte dozen en soms loop ik echt verdwaasd door het huis heen.
Maar zodra die Zeekoe weer begint ben weet ik weer dat dat over een week allemaal is afgelopen en ben ik weer zo blij dat ik de nachten zit te tellen dat we hier nog moeten door brengen.
Jeroen gaat vandaag de dozen eens fatsoenlijk opstapelen zodat er weer wat overzicht komt.

Zelf ben ik gisteren nog even naar de prenatal geweest omdat ik ook zo'n 20% korting kaart had en nog wat geld aan de kant had staan.
Eigenlijk wilde ik wachten totvolgende maand na de verhuizing , maar ja met 20% korting....
Dan verhuizen we het wel weer mee.
Heb een aantal dingen moeten bestellen omdat het uitverkocht was , maar heb daar wel 20% korting opgekregen en op een aantal aanbiedings produkten ook (daar zou ik geen korting op krijgen haha) Allemaal spulletjes voor het ledikantje en het wiegje gekocht en een kruik.

Herkennen jullie misschien ook de pijnlijke tepels? Als ik een complete dag mijn bh draag heb ik er op den duur zo'n pijn aan!
Dan worden ze helemaal rood en de pijn komt dan echt van binnen uit.
pi_22230445
Goeiemorgen allemaal,

Hier gaat alles goed. Ik ga nu mijn laatste lange werkweek in ooit. Da's best gek als je al 13 jaar werkt Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag en dan 18 weken zwangerschapverlof!!! Ook ik ben met vriend naar Prenatal geweest en heb heel erg gebruik gemaakt van de 20% korting. We hebben nu alles in huis, nu het babietje nog. Inmiddels is hebben we ook besloten welke naam we zullen geven voor een knulletje. Meiden naam hadden we al. Nu de tekst van het kaartje... Moeilijk moeilijk.

Tot zover!
pi_22230535
Ik mag zo ook weer naar de verloskundige. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen! Afgelopen dagen nemen de harde buiken opeens weer toe (gisteravond elke 20 minuten), maar snap echt niet waarom want doe nog steeds niets.
En de vorige keer zei ik tegen de vk dat ik vervangend werk wilde vragen omdat het te zwaar was en toen zei ze dat ik beter kon werken en fysiotherapie ernaast doen, dan dat ik helemaal niks meer zou doen Maar dat was wel een vervangster.

Stiekemurd, spannend je laatste werkweek. En 18 weken zwangerschapsverlof, dat is wel lang. Normaal is het 16 toch? Heb je 2 weken extra gevraagd?

Die 20% korting had ik ook van de prenatal trouwens, maar jah, geen kans gehad naar de prenatal te gaan..
©Dumbo
pi_22230773
TEX....succes bij de vlos

MARTINEKE........Ja ,ze komen kijken bij je van de kraamzorg,maar ga geen rare dingen in huis halen hoor,alleen die van het lijstje.En een kolf heb ik geloof ik geleend ofzo,maar niet gekocht.En ik heb maar 2 x gekolfd,brrr....kwamen 5 druppels uit,zéér....maar ja,wel ff de spanning eraf,dat was wel fijn Dus die hoef je echt niet te kopen.
Jij ook succes bij de vlos,laat je ff weten of je apk weer goed was

Groetjes,Minoes
  maandag 27 september 2004 @ 09:26:32 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22230808
ok i'm back

prenatal korting heb ik ook gebruik van gemaakt

terug van vk, had een vervangster deze x aangezien ze met vakanties zitten (vooruit dan) 2 kg erbij, bloeddruk 140/60, hartje klopt nog steeds en kind schopte ook tegen dat ding aan ( )
over me moe zijn e.d. zei ze dat het niet aan me bloed zou moeten liggen want die was goed vorige x (en die van vorige x zei dat ik neigde naar bloedarmoede) harde buik is gewoon een teken van me lichaan dat ik het echt rustiger aan moet doen, ze zei al ivm me werk halve dagen gaan werken of zo, (wat niet mogelijk is bij ons) harde buik kan ook komen van spanning of zo (niks gek als ik me druk loop te maken dat ik maybe wel vervangend werk moet gaan doen in a'dam), en in ieder geval bedrijfsarts inschakelen en daar voor elkaar krijgen dat ik minder mag gaan werken. (maar daar was ik al mee bezig gelukkig) (nu maar hopen dat dat snel is).

over 3 weken weer terugkomen (tsssk 3 weken alweer)

nummer overgenomen van borstvoeding voorlichtingsavond, aankomende donderdag is er 1 en dan 4 nov weer, kweet nog niet welke ik wil doen
mensjes hier aanwezig die daar weleens zijn geweest?? en waren er toen mannen bij?? mag daar 1 introducee meenemen en aangezien ik niemand hier in de buurt heb (qua vrouw) wil vriendje wel meegaan, vind het alleen zo sneu als hij enigste man is!
pi_22231567
Ik ben ook weer terug. Ziekenhuis zou verloskundige een brief schrijven over mijn ziekenhuisbezoek, niet gedaan dus Ik dus zelf even verteld, en ze vond het beter dat ik voorlopig maar niet meer ga werken. Ik heb blijkbaar een overgevoelige baarmoder die bij het minste geringste reageert waardoor ik dus die harde buiken krijg ofzow.
Verder was alles wel goed, bloeddruk, hartje, groei. Buik is nu 29 cm Maar jah dat is voor het eerst dat ie is opgemeten dus geen idee hoeveel ie gegroeid is.
©Dumbo
  maandag 27 september 2004 @ 10:47:57 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22231822
Meldt

Nog steeds geen nieuws vanaf deze kant. Heb wel al een paar dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik (alsof ik ongesteld moet worden) maar verder niks wat op voorwerk lijkt.

Gisteren zijn meneerm@x en ik bij mijn ouders langsgeweest. Ze zijn eergisternacht teruggekomen van vakantie en de aanstaande oma is dolblij dat beebje niet tijdens hun vakantie is geboren. Ik heb zowaar twee uur lang langs allerlei winkeltjes en een braderie kunnen slenteren. Dat is lang geleden dat ik zoveel gelopen heb. Meneerm@x heeft een schattig t-shirtje voor de baby gekocht met een fotoprint van een ouderwetse brandweerwagen erop.

Dames met de harde buiken, doe het rustig aan en luister braaf naar de verloskundigen en bedrijfsartsen!

Wat betreft de borstvoedingsinfo. Ik ben zelf niet naar zo'n voorlichting geweest omdat ik nu al weet dat ik flesvoeding ga geven, maar de meiden die bij mij op de pufclub zaten zijn er wel naartoe geweest. Zij zijn allemaal zonder partner gegaan, maar ik kan me voorstellen dat het voor de partner ook nuttig is om zo'n avond bij te wonen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 27 september 2004 @ 10:52:38 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22231882
quote:
Op maandag 27 september 2004 10:29 schreef texelonia het volgende:
Buik is nu 29 cm
Zien!
  † In Memoriam † maandag 27 september 2004 @ 10:52:52 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_22231885
Melonovy, hoe is het nu met je?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22231940
quote:
Op maandag 27 september 2004 08:52 schreef texelonia het volgende:

Stiekemurd, spannend je laatste werkweek. En 18 weken zwangerschapsverlof, dat is wel lang. Normaal is het 16 toch? Heb je 2 weken extra gevraagd?
Ik werk in de horeca en in die cao is bepaald dat je 2 weken extra krijgt, die wordt dan wel door werkgever betaald. Je bent dan wel verplicht deze vooraf op te nemen, dus vandaar dat ik met 6 weken verlof neem. Overigens hou ik wel contact met het hotel om te checken of alles goed blijft gaan. Ik vind het zo verdomd moeilijk om het straks achter te laten en los te laten
  maandag 27 september 2004 @ 11:48:14 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22232787
quote:
Op maandag 27 september 2004 09:26 schreef Martineke het volgende:nummer overgenomen van borstvoeding voorlichtingsavond, aankomende donderdag is er 1 en dan 4 nov weer, kweet nog niet welke ik wil doen
mensjes hier aanwezig die daar weleens zijn geweest?? en waren er toen mannen bij?? mag daar 1 introducee meenemen en aangezien ik niemand hier in de buurt heb (qua vrouw) wil vriendje wel meegaan, vind het alleen zo sneu als hij enigste man is!
Je gaat naar het IJsselland toch? Daar ben ik ook geweest en toen zaten er wel een aantal mannen bij (stuk of vier) Verder hebben de meesten wel hun moeder of een vriendin bij zich. Ik ben trouwens alleen gegaan (en was daar ook niet de enige in).
Ik vond 't wel grappig om al die bolle buiken te zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 27 september 2004 @ 13:06:39 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22234313
Githa, gewoon lekker rustig aan doen hoor al je lichaam dat aangeeft.

Xanthe. succes ermee he.

De rest ook allemaal dikke
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 27 september 2004 @ 13:06:39 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22234314
Ik ben ondertussen 9 weken, een klein begin is gemaakt.
Ik ben gelukkig niet meer zo zenuwachtig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 27 september 2004 @ 18:11:42 #23
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22241118
snakelady 9 weken alweer nog maar 3 weekjes en dan ben je er doorheen

ik ben blij vraag al vanaf vorige week of bedrijf arbo unie wil bellen, nog steeds niet gedaan maar aangezien vk zegt dat ik rustiger aan moet gaan doen en evt halve dagen gaan werken, heb ik het zelf maar gezegd tegen me baas, hij gaat gelijk morgenvroeg afspraak maken arbo-unie met spoed erbij en duurt het te lang voor ik daarheen mag komen wij er wel uit en mag ik desnoods met verklaring van vk erachter of zo vanaf volgende week halve dagen gaan werken
van 2 tot 6 bijv, of van 10 tot 2. in de wetenschap dat ik minder mag gaan werken en dat er iets aan gedaan word ben ik blij
  † In Memoriam † maandag 27 september 2004 @ 18:34:01 #24
81992 Githa
pi_22241463
snakelady, wauwie 9 weken alweer ..... jemig, wat vliegt de tijd zeg

martineke, Dat is mooi nieuws zo valt er vast een hele last van je af

Tex, jij blijft ook aan de sukkel zeg Ik kan idd ook niet verklaren waar die harde buiken vandaan komen want zondag had ik ook praktisch niks gedaan
Het zal zijn reden wel hebben Tex dus we kunnen het beter niet negeren pas je goed op jezelf
pi_22242632
Githa, toen ik in het ziekenhuis was zeiden ze dat je ook harde buiken kunt krijgen als je paar dagen ofzow ervoor druk bent geweest. Dus weet niet of jij misschien de dagen voor zondag wel drukker bent geweest, dat het misschien daardoor komt?

Ik heb morgen een telefonische afspraak met de bedrijfsarts. Om half 10 belt ie mij als het goed is. Scheelt weer een bezoekje Ik ben altijd een beetje bang dat dokters me niet serieus nemen. Maar als die arts moeilijk gaat doen verwijs ik hem gewoon door naar de verloskundige
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')