Morgen dames,
De drukte hier is verschrikkelijk en alles staat op zijn kop overal staan ingepakte dozen en soms loop ik echt verdwaasd door het huis heen.
Maar zodra die Zeekoe weer begint ben weet ik weer dat dat over een week allemaal is afgelopen en ben ik weer zo blij dat ik de nachten zit te tellen dat we hier nog moeten door brengen.
Jeroen gaat vandaag de dozen eens fatsoenlijk opstapelen zodat er weer wat overzicht komt.
Zelf ben ik gisteren nog even naar de prenatal geweest omdat ik ook zo'n 20% korting kaart had en nog wat geld aan de kant had staan.
Eigenlijk wilde ik wachten totvolgende maand na de verhuizing , maar ja met 20% korting....
Dan verhuizen we het wel weer mee.
Heb een aantal dingen moeten bestellen omdat het uitverkocht was , maar heb daar wel 20% korting opgekregen en op een aantal aanbiedings produkten ook
![]()
(daar zou ik geen korting op krijgen haha) Allemaal spulletjes voor het ledikantje en het wiegje gekocht en een kruik.
Herkennen jullie misschien ook de pijnlijke tepels? Als ik een complete dag mijn bh draag heb ik er op den duur zo'n pijn aan!
Dan worden ze helemaal rood en de pijn komt dan echt van binnen uit.