Dat kan, gebeurt wel vaker bij jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Internet lag eruit![]()
Uh.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
Waar blijft je nieuwe avatar btw ??
Mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
kwassum al kwijt!
wat ik nou toch tegenkwam: www.goldenartdesign.nl
Echt geweldige dingen om kado te krijgen als je zwanger bent (mother2be collectie)
Beetje prijzig, maar och.. dat mag de pret niet drukken toch?
O jee, een gebed zonder end ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Uh.....![]()
Heel erg mooi ET, maar idd wel heel erg duur!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
kwassum al kwijt!
wat ik nou toch tegenkwam: www.goldenartdesign.nl
Echt geweldige dingen om kado te krijgen als je zwanger bent (mother2be collectie)
Beetje prijzig, maar och.. dat mag de pret niet drukken toch?
Zulke dingetjes zijn nou eenmaal vrij duur. Deze zijn ook best prijzigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:24 schreef Zabb het volgende:
[..]
Heel erg mooi ET, maar idd wel heel erg duur!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef Jelief het volgende:
halow.. ik kom even zeuren om een aai over mijn bol... Ik ben alweer ziek, weer spugen enzo. ook nog hoofdpijn (wat doe ik dan achter de pc?) zucht, ik ga wel weer slapen...
Ow wat leuk! Doe je dat vaker??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:38 schreef jessie het volgende:
Ik heb morgen weer een kinderfeestje. Alles voorbereid. Morgen nog even haarspulletjes kopen en ik ga weer 8 meisjes omtoveren tot disco-diva's (ze gaan daarna naar de disco)
Leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:38 schreef jessie het volgende:
Ik heb morgen weer een kinderfeestje. Alles voorbereid. Morgen nog even haarspulletjes kopen en ik ga weer 8 meisjes omtoveren tot disco-diva's (ze gaan daarna naar de disco)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |