Ze valt idd wel op jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
OMG alsof die echt knap zijn ( sommige zijn wel lekker ) wtf doet dit spook daar [afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Heather Blumberg
[afbeelding]
Ik mis haar.![]()
en die zal het ook wel weer winnen. omdat ze nog ''kneedbaar'' is. net als vorig jaarquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
OMG alsof die echt knap zijn ( sommige zijn wel lekker ) wtf doet dit spook daar [afbeelding]
Adriannequote:Op maandag 4 oktober 2004 18:46 schreef SnookieMJ het volgende:
[..]
en die zal het ook wel weer winnen. omdat ze nog ''kneedbaar'' is. net als vorig jaar![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:45 schreef Baklap het volgende:
Als je dr haar weg denkt. Lijkt ze eng veel op Larsson..
Wowquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef sabyne het volgende:
OverJanice Dickinson blijf ik me ook verbazen en dat terwijl ze vroeger zo'n mooi model was!! Wat een lelijk mens is dat geworden zeg!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:14 schreef Together-Alone het volgende:
Ik weet wie het word!!![]()
Die middelste is haar echt niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef sabyne het volgende:
Yoanna en Shandi zijn mijn favorieten.Catie mag weg van me,wat een trutje en vind er niet eens mooi!
OverJanice Dickinson blijf ik me ook verbazen en dat terwijl ze vroeger zo'n mooi model was!! Wat een lelijk mens is dat geworden zeg!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die middelste is haar echt niet hoor
Erg teleurstellend vandaag!quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet dus.
Ik hoorde het net bij Oprahquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:07 schreef Nouk het volgende:
Ik vind April het beste. Ik ging net even googlen, zie ik meteen wie er wint, potverdrie.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:54 schreef neggix het volgende:
JezusStemmen ze de lekkerste eruit
Wat een kut serie. Wel al 2 minuten gezien en nu al bagger
Hij stuurde Sara als eerste weg tijdens de dansoefening.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef Scandalous het volgende:
Dat dansen was erg lachwekkend, vooral Shandi is een hork. Al vond de choreograaf van niet![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef ruby het volgende:
Nou, vanavond is wel weer gebleken wat voor dom wijf die Yoanna is. Ze vindt zichzelf maar een populaire griet. Damn..wat is ze toch tenenkrommend. Jammer dat ze er niet uitgegooid werd, ik gun haar de eerste plaats niet en bovendien vind ik Sara mooier. Verder danste ze alsof er een drol dwars zat... Zat dat ze nog over April te vertellen ook.![]()
Ik weet het nu ook al...bij mij was het m'n collega die het er uit flapte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef stephanie_xx het volgende:
ik weet ook al wie dr wint omdat me zus het eruit flapte .. grr
IMO wel terecht trouwens
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Volgens mij weet meer dan de helft hier inmiddels wie de winnares is.![]()
Waaromquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:48 schreef Aventura het volgende:
![]()
Vandaag Camille er dan maar uit!quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:44 schreef Aventura het volgende:
Ja Camille zal er volgende week wel uitvliegen. En daarna, ik weet het echt niet. Mercedes ws. Het zal denk ik om April, Yoanna en Shandi gaan spannen. Zelf vind ik Sara ook de mooiste. Ze heeft echt allure, meer die van een filmster ofzo. Maar ik vind wel vaker actrices, zangeressen etc. mooier dan modellen.
beetje wel ja, die chinees is ook wel leuk somsquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Smaken verschillen...
Ik vind Shandi echt n lelijkerd. Veel te dun, ogen staan dicht bij elkaar, flaporen...
Sja, het was nogal dom van 'r zeg. Ze probeerde Yoanna terug te pakken maar ja, dat mocht niet baten. Wat ze ook probeert, alles komt verkeerd over bij haar. Gaar mens.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:28 schreef Magics het volgende:
Hehehe, ja Camille is er eindelijk uit, al had ik wel heel eventjes medelijden met haar toen ze zo alleen achter liep buiten, nadat dat incident bij het etentje was voorgevallen. (dat ze had gesuggereerd dat Yoanna kotste na het eten)
Misschien draait het nu om een ander soort modellen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:23 schreef shredder het volgende:
ik loop misschien vooruit, maar in deel drie van America next topmodel komt er een zwart model die 180 pound weegt, dat is toch tegen de 100 kilo aan? Nou dan kan iedereen meedoen
Nee ze is dik hoor, ik kwam foto's tegen op de officiele website, want ze zijn nu halverwege derde seizoen. En dan zie je opeens zo'n dik propje. Haar gezicht was wel o.k maar ook vol. Er zitten dit keer ook mooie slanke blanke en donkere vrouwen tussen. Dit seizoen is volgens mij de helft een halfbloed ofzo.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:54 schreef ruby het volgende:
Misschien draait het nu om een ander soort modellen?![]()
Of misschien is ze wel bijna 3 meter lang, dus dan zie je die 90 kilo niet.![]()
Daar heb ik ook eens naar gezocht, maar ik weet niet meer waar. Dat zoek ik nog wel even op.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:53 schreef Feya het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik foto's kan vinden van alle fotoshoots, ik kan namelijk de bodypaint foto's niet vinden van hun hele lichaam...![]()
Ja ik heb ook wat foto's gezien van ANTM3. Zit ook een leuk meisje bij met enooooorm lang haar.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:14 schreef shredder het volgende:
Nee ze is dik hoor, ik kwam foto's tegen op de officiele website, want ze zijn nu halverwege derde seizoen. En dan zie je opeens zo'n dik propje. Haar gezicht was wel o.k maar ook vol. Er zitten dit keer ook mooie slanke blanke en donkere vrouwen tussen. Dit seizoen is volgens mij de helft een halfbloed ofzo.
waarom zou je die niet kunnen bekijken???quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
my god, op dat onderste plaatje is duidelijk te zien hoe dun ze is, een tikje en ze breekt doormidden. die foto's van die sessie waren trouwens echt supermooi allemaal, kan ze helaas nog niet bekijken, want dan weet ik gelijk wie de winnares is. ik weet helaas wel al wie er volgende week uitgaat..
had ie beter even op de boomstronk kunnen leggenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:08 schreef nXn het volgende:
je ziet die vent z'n bal
en ze is lelijk
En dan kijkt die vent er ook nog zo dom bij.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:08 schreef nXn het volgende:
je ziet die vent z'n bal
www.upn.comquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:55 schreef sannuh het volgende:
wie weet de site van america's next top model?
Ik wel,absoluutquote:Op maandag 1 november 2004 10:44 schreef miesjuh het volgende:
Ik vind shandi wel het meest "echte" persoontje wat er tussen zit! Ik weet (helaas) al wie er gaat winnen... maar ik ben het er niet mee eens!
Ik ben het er echt wel mee eens!!quote:Op maandag 1 november 2004 10:44 schreef miesjuh het volgende:
Ik vind shandi wel het meest "echte" persoontje wat er tussen zit! Ik weet (helaas) al wie er gaat winnen... maar ik ben het er niet mee eens!
Beetje jammer inderdaad, maar inderdaad zoals je zegt er zaten een hoop nieuwe beelden tussen. Ik ben benieuwd wat we de volgende keer krijgen te zien, misschien de preview van de aflevering die vandaag had moeten komen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had ik me zo verheugd op vanavond, krijgen we een samenvatting van de afgelopen weken te zien![]()
Aan de ene kant vond ik dat ook niet heel erg, want in t begin had ik nog niet alles gezien en er waren wel een hoop nieuwe beelden. Maar een normale uitzending is veel leuker..
Ik zat dus ook al met spanning te w8en op shandi die vreemd zou gaan...kwam dit. Beetje jammer, zeker omdat ik alle afleveringen gezien heb, en er dus weinig nieuws tussenzatquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dus geen aflevering gemist? Was er al even bang voor dat me iets was ontgaan.
Wel raar... vorige week in de preview een uit haar dak gaande Shandi laten zien en dan nu een totaal andere uitzending.
Is volgende week de laatste aflevering dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:32 schreef Feya het volgende:
Volgens mij als April erin was gebleven, had ze volgende week met die uit de jury in bed gelegen(geef haar es ongelijk
)
Volgende week gaat het tussen hen drie, dus dan vliegen er meteen 2 in 1 keer eruit.
Maar kweed al wie er gaat winnen![]()
Volgens mij wel, maar ik weet het ook niet zekerquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:38 schreef Kiki het volgende:
[..]
Is volgende week de laatste aflevering dan?
Oh dat vind ik precies andersomquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:43 schreef MissX het volgende:
Ik weet nog niet wie er wint, maar hoop nog steeds op Mercedes. Dat vind ik gewoon de leukste en mooiste meid.
Shandi en Joanna vind ik gewoon lelijk. Ze zullen wel modellenlooks op de foto en catwalk hebben, maar als je ze zo ziet vind ik ze echt allebei 3x niets.
Zaterdag!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:45 schreef miesjuh het volgende:
Aaah ik heb het gister gemist! Wanneer is ookal weer de herhaling?
quote:Jenascia.
"He's better looking than me"
Idd.. ik vind het trouwens sowieso echt te irritant dat Tyra elke week op precies dezelfde manier nog een keer en de jury en de prijzen bespreekt. En dan steeds weer die "oh echt, ik mag misschien reclame maken voor Sephora!? joepie joepie" blik van de overgebleven damesquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:59 schreef -Hans- het volgende:
Die Janice Dickinson brrrrrrrr echt wat een muts is dat, die wil echt telkens horen dat zij het eerste fotomodel was..
Hmm, ben benieuwd of wij dat ook te zien krijgen.quote:There is a male version of Top Model on the way - and the 'first' male supermodel to play the part of JD is:
Bravo's "'Top Model' for Men" 'Manhunt' series to premiere October 13
Move over Tyra Banks, there's a new supermodel competition hitting the airwaves. Bravo's new Manhunt: The Search for America's Most Gorgeous Male Model, a male takeoff of Tyra's popular America's Next Top Model UPN series, hosted by Carmen Electra, will premiere Wednesday, October 13 at 10PM ET/PT.
Bron: catwalk.proboards18.com
Idd,vind het echt niet mooiquote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus de jury had gelijk, ze is idd zo'n mannenbladen model geworden![]()
Ik denk toch Mercedes.quote:Op zondag 14 november 2004 21:07 schreef Mientje het volgende:
Mercedes mag wel winnen, maar ik denk dat het eerder Yohanna word![]()
Yoanna vind ik prachtig, maar zo 90-ies ongenaakbaar.quote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef Mellone het volgende:
Yoanna was echt een topmodel en Mercedes meer een "gewoon" model dus ik vind het heel terecht dat ze gewonnen heeft.
Ooh dus toch..quote:Op maandag 15 november 2004 23:00 schreef Mellone het volgende:
das de afleidingsmove duhuh
Ja ik begrijp het ook niet, de wijzer sloeg door naar haar, kreeg ik het idee.quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Had toch liever Mercedes als winnares gezien, ze waren zo lovend over haar.
Mee eensquote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MERCEDES!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme boerentrut van een Yoanna!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Seizoen 3 is nu bezig in Amerika en seizoen 4 zijn de casting calls niet eens begonnen toch?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wanneer begint deel 3? ze zijn deel 4 nu aan t filmen
Maar topmodel zijn is meer dan goed kunnen lopen, en op die andere dingen heeft yoanna duidelijk gewonnen. Zeker die foto met die helm...poewee, die was echt mooi.quote:Op maandag 15 november 2004 23:07 schreef MissX het volgende:
jammer, vond Mercedes beter. Zeker in die modeshow vond ik er echt veeel beter lopen.
Plannen...quote:Shandi currently works as a clerk at Walgreens Pharmacy. She is planning to move to NY in hopes of getting a contract.
Waren er al foto's gepost van de kandidaten van Cycle 3??quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Seizoen 3 is afgelopen met filmen... Is nog wel op Televisie (dus uitslag nog niet bekend)
Seizoen 4 zijn ze nu al aan het filmen:
Bron: http://www.tvtome.com/AmericasNextTopModel/
2) Will there be a Cycle 4? Yes. In fact, Cycle 4 is currently filming, so don't try to look for any auditions for Cycle 4. If there will be a Cycle 5 I am not sure yet, but it seems likely.
Tuurlijk Camillequote:Camille attends Howard University in WA, and claims she needs a bodyguard because of her popularity.
jaaaa! dit is dan toch de serie waarvan ik alleen deze scene ooit gezien heb. hij is bij VH1 errug hoog geeindigd als een van de beste scenes uit een realityprogramma.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moest lachen om het telefoongesprek dat Shandi had met haar vriend
Op zich wel zielig, maar zo te zien komt alles toch nog goed
Vond ik een beetje onzin. Ze had meegedaan met Fashion Week, maar dat hebben Shandi en April ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:18 schreef sabyne het volgende:
Vanavond was bij rtl-boulevard dat ze het erg goed doet!
[afbeelding]
quote:FOR IMMEDIATE RELEASE
August 4, 2004
Shandi and April from "America‘s Next Top Model“ Walk the Runways at SF Fashion
SAN FRANCISCO She went from "geek“ to "chic“ in front of millions of rapt viewers, and now the stunning Shandi Sullivan, along with castmate April Wilkner from the UPN hit TV show "America‘s Next Top Model“, will strut the catwalks during the first-ever San Francisco Fashion Week. This is the San Francisco debut for both girls, who are in high demand on runways acrossthe globe following the success of "America‘s Next Top Model“. The hit reality show followed 12 young women for 10 weeks as they competed to succeed in the stressful, high-stakes world of modeling. Supermodel Tyra Banks created the hit show, and led the panel of judges who narrowed the field week to week.
Volgens mij wordt het weer een herhaling.. Wat ik overigens wel een beetje vreemd vind want dat hebben we een paar weken geleden al gehad.quote:Op maandag 22 november 2004 15:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zijn er vanavond weer nieuwe mensen ofzow,want het was toch afgelopen![]()
Je hebt de serie zeker niet gekeken?quote:Op maandag 22 november 2004 15:43 schreef komrad het volgende:
niets kunnen en helemaal binnenlopen, what a life
Yep.quote:Op maandag 22 november 2004 19:02 schreef Toeps het volgende:
Je hebt de serie zeker niet gekeken?
Je moet op een bepaalde manier kunnen lopen, kunnen poseren, je moet continu je lichaam in vorm houden, altijd klaarstaan ook al heb je de hele nacht niet geslapen, en dan moet je ook nog fris kijken... Het lijkt makkelijker dan het is.
Die tieten!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:23 schreef ivetje het volgende:
nog even de laatste pics van de party achteraf
[afbeelding] *proest*
Ooow Miss Bigboobsquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Rebbedebje het volgende:
Das die Bethany met die blonde haren entieten. Die ziet er nou echt niet meer uit.
En die jas idd en dat rokje van April...
Waar is die vent die zei dat Catie zick kleed als een hoer?
Die mag het nog wel een keer tegen haar zeggen.Zo ziet ze er nog steeds uit.
![]()
Ze lijkt net een worst die uit de plastic verpakking barstquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:36 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Tering wat een lichaam heeft zij toch![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef karoltje het volgende:
Ze lijkt net een worst die uit de plastic verpakking barst.
wel een sexey worstjequote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ze lijkt net een worst die uit de plastic verpakking barst.
Jammer dat je moet werken. Bar, restaurant?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:54 schreef Feya het volgende:
Heb het ff opgezocht, vanavond om half 9 op Yorin![]()
![]()
Helaas moet ik dan werken, dus opnemen.
De 4e is al afgelopen hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:50 schreef LeBeau het volgende:
Eindelijk! Het werd tijd dat dit weer eens op tv kwam. In America zijn ze al weer met de vierde serie bezig, het mag van mij allemaal wel wat vlotter!
Zoals ik zei, ze mogen wel opschieten bij Yorn.quote:
Cool!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:06 schreef Toeps het volgende:
Vanavond moet je sowieso al kijken voor: "That skank ho poured beer over my weave!"
Blind? Ik zag alleen iets over een handicap.. Maar ze was dus blind? Lijkt me niet echt makkelijk als model zijndequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef mleintje271 het volgende:
begon al lkkr....met die eva.(over rusie enso dan he)..maar von het wel zielig toen ze gign huilen...en dat blinde meisje egt zooo zielig..maar voor de rest word er smullen dit seisoen
![]()
![]()
Ik zag alleen Yaya die last had van puistjes, die Afrikaanse schone. Bedoel je die? Die is door.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
Is dat meisje die last had van puistjes maar al die talen kende en toch welwas vond ik ook door of niet??
Ik vond haar kleren al vrij lelijk, maar dat kan dus daardoor komen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:00 schreef Rebbedebje het volgende:
En die Amanda (geloof ik) is nog niet helemaal blind. Gedeeltelijk. Maar naarmate ze ouder wordt wordt het erger en is ze op een gegeven moment wel helemaal bind. Vond haar ogen al zo raar...
Ze zijn sowieso te downloaden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
Kut, wordt het nog herhaald? Ik had 't graag willen zien
Lachen met Ann volgende week. Ze heeft vliegangst.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Ann wel leuk, die heeft volgens mij wel pit.En Mr. Jay zag er weer leuk uit.
ze is wetterlijk blind...se siet nu wel iets (niet veel) en als se dertig is is se echt helemaal blindquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Blind? Ik zag alleen iets over een handicap.. Maar ze was dus blind? Lijkt me niet echt makkelijk als model zijnde
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef mleintje271 het volgende:
begon al lkkr....met die eva.(over rusie enso dan he)..maar von het wel zielig toen ze gign huilen...en dat blinde meisje egt zooo zielig..maar voor de rest word er smullen dit seisoen
![]()
![]()
Ik wilde er na je eerdere post nog niks over zeggen, maarrequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef mleintje271 het volgende:
ze is wetterlijk blind...se siet nu wel iets (niet veel) en als se dertig is is se echt helemaal blind
Ze stonden collectief te janken toen dat ene grietje vertelde over haar 'wetterlijke blindheid'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
Oeh heerlijk gister.
Hoeveel hebben er gejankt?
Diegene die werd toch weggestuurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:51 schreef Notorious het volgende:
Shit man wat voor gratenpakhuis zat er tussen? Het was gewoon vies lelijk. Vel over bot. Als ik naar haar kijk krijg ik meteen trek en het grootste menu bij Burger King.
Vond ik niet helemaal terecht.quote:
Ze zag er wel afstotelijk uit. En ja, je kunt ook te dun zijn voor een model. Die schouders waren veel te breed en zo. Dat kan misschien wel op de runway, maar echt niet in een commercial of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vond ik niet helemaal terecht.
Die Tyra moest weer politiek-correct doen... maar zijn was echt niet TE dun voor een model.
Natuurlijk kun je te dun zijn voor een model. Maar dat zei ik ook niet... Ik zei: 'Ik vind haar niet TE dun voor model'.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze zag er wel afstotelijk uit. En ja, je kunt ook te dun zijn voor een model. Die schouders waren veel te breed en zo. Dat kan misschien wel op de runway, maar echt niet in een commercial of zo.
zij is echt wel veeeel te dun voor een model! Haar bovenbenen zijn nog dunner dan mijn pols!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je te dun zijn voor een model. Maar dat zei ik ook niet... Ik zei: 'Ik vind haar niet TE dun voor model'.
Dat is wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ze is zelfs te dun voor de heroine look
Jawel, dat meisje was écht eng.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je te dun zijn voor een model. Maar dat zei ik ook niet... Ik zei: 'Ik vind haar niet TE dun voor model'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |