Lachen met Ann volgende week. Ze heeft vliegangst.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Ann wel leuk, die heeft volgens mij wel pit.En Mr. Jay zag er weer leuk uit.
ze is wetterlijk blind...se siet nu wel iets (niet veel) en als se dertig is is se echt helemaal blindquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Blind? Ik zag alleen iets over een handicap.. Maar ze was dus blind? Lijkt me niet echt makkelijk als model zijnde
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef mleintje271 het volgende:
begon al lkkr....met die eva.(over rusie enso dan he)..maar von het wel zielig toen ze gign huilen...en dat blinde meisje egt zooo zielig..maar voor de rest word er smullen dit seisoen
![]()
![]()
Ik wilde er na je eerdere post nog niks over zeggen, maarrequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef mleintje271 het volgende:
ze is wetterlijk blind...se siet nu wel iets (niet veel) en als se dertig is is se echt helemaal blind
Ze stonden collectief te janken toen dat ene grietje vertelde over haar 'wetterlijke blindheid'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
Oeh heerlijk gister.
Hoeveel hebben er gejankt?
Diegene die werd toch weggestuurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:51 schreef Notorious het volgende:
Shit man wat voor gratenpakhuis zat er tussen? Het was gewoon vies lelijk. Vel over bot. Als ik naar haar kijk krijg ik meteen trek en het grootste menu bij Burger King.
Vond ik niet helemaal terecht.quote:
Ze zag er wel afstotelijk uit. En ja, je kunt ook te dun zijn voor een model. Die schouders waren veel te breed en zo. Dat kan misschien wel op de runway, maar echt niet in een commercial of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vond ik niet helemaal terecht.
Die Tyra moest weer politiek-correct doen... maar zijn was echt niet TE dun voor een model.
Natuurlijk kun je te dun zijn voor een model. Maar dat zei ik ook niet... Ik zei: 'Ik vind haar niet TE dun voor model'.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze zag er wel afstotelijk uit. En ja, je kunt ook te dun zijn voor een model. Die schouders waren veel te breed en zo. Dat kan misschien wel op de runway, maar echt niet in een commercial of zo.
zij is echt wel veeeel te dun voor een model! Haar bovenbenen zijn nog dunner dan mijn pols!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je te dun zijn voor een model. Maar dat zei ik ook niet... Ik zei: 'Ik vind haar niet TE dun voor model'.
Dat is wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ze is zelfs te dun voor de heroine look
Jawel, dat meisje was écht eng.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je te dun zijn voor een model. Maar dat zei ik ook niet... Ik zei: 'Ik vind haar niet TE dun voor model'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |