Toch al mooi 50+ reacties gehaald!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:33 schreef blablasjit het volgende:
ge-wel-dig dit.en ik maar denken dat er een slotje zou komen op me topic
hahaha
Wie heeft jou crew gemaakt?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:27 schreef JPM01 het volgende:
ik kan geen mensen uit staan met die kinderachtige spongebob plaatjesof nog steeds iets van andré hazes in hun icoon hebben.
![]()
0 resultsquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
ctrl-F topic
Oh ja, jij hoort ook in m'n 'wel uitstaan' lijstje. Geniale topics.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Niet: Stuart, Tuut84, EL_Rey, Cerror, etc.
Wel: Nieuwe leuke users zoals Pool, Bupatih, Renmaestro, gfree (als hij zijn best doet) en vele anderen.
ik associeer ook vaker enkel op basis van icoonquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:40 schreef Posdnous het volgende:
Ik vergeet de meeste usernames altijd meteen weer![]()
Vandaar je aversie tegen usericon-hypes...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik associeer ook vaker enkel op basis van icoon
onder andere...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar je aversie tegen usericon-hypes...
Je bent gewoon te lui om te lezen!
zal ik dan ook amaar een topic openen met: Vind hier Yvonne aardig?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo, geen behoefte aan om aardig gevonden te worden
Ik ken je niet eens.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:55 schreef stormW het volgende:
het schijnt dat de meeste fok gebruikers mij wel leuk vinden.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
HalloIk zal me maar effe voorstellen
Ik ben Jo0Lz - Lees een boel - post bijna niet:D:D
Ze noemen me lurker
Goed allemaal hallo !Aardig om kennis te maken
ik mag jou wel!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
HalloIk zal me maar effe voorstellen
Ik ben Jo0Lz - Lees een boel - post bijna niet:D:D
Ze noemen me lurker
Goed allemaal hallo !Aardig om kennis te maken
Oew dank jequote:Op maandag 4 oktober 2004 13:15 schreef Vampz het volgende:
[..]
ik mag jou wel!
jij trekt vreemd volk aanquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:16 schreef Marjomuts het volgende:
ik heb een beetje een hekel aan degene die in elk topic zegt dat ie melk ruikt (so what, is niet grappig!)
de rest vind ik wel tof
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
ctrl-F topic
minst favo: bigmac (gewoon een eeuwige baggernewbie)quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
0 results
het was toch Vosss, met dubbel squote:Op maandag 4 oktober 2004 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel een enorme hekel gehad aan Voss, geen idee waar hij eigenlijk gebleven is.
ohja, dat is nog zo ook..jij bent een tactloze lul!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:50 schreef Xebrozius het volgende:
Iedereen die zo'n dom kaarsje in z'n avatar heeft, daar erger ik me wel aan btw...
Beetje mijn quotes aan gaan zitten passen he!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was toch Vosss, met dubbel s
die is waarschijnlijk zijn Mazda poetsen
OMFG!!!! Een spongebobsmilie!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n icon? [afbeelding]
En dan krijg je van die poepzuigers die hun icoon gaan veranderenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik associeer ook vaker enkel op basis van icoon
Nee, dat is een dealer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:29 schreef D.Rose het volgende:
Wie is die Spongebob? Is dat een user?
Gelukkig dan maar want dan ben je in de verste verte ook niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo, geen behoefte aan om aardig gevonden te worden
Deze is overigens in achting gestegen sinds Gelly weg is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die hele corrupte cew uiteraard.
whehe, meldt zich ineens iemand aan op msn die vraagt hoe ik in hemels naam in haar profiel kom!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
minst favo: bigmac (gewoon een eeuwige baggernewbie)
meest favo: klik![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:51 schreef mcDavid het volgende:
whehe, meldt zich ineens iemand aan op msn die vraagt hoe ik in hemels naam in haar profiel kom!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |