dank je :')quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind ze allemaal even zielig :') .
Ken die users nieteens...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:38 schreef blablasjit het volgende:
Aangezien ik merk nu ik wat meer me met fok bezighoud ik ook users een beetje leer kennen...
Niet:
M_M
Wel:
Marty26
Quietguy
Foksuk1981
quietguy is een moderatorquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken die users nieteens...
Mensen met zon achterlijk icon wil ik niet kennenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:43 schreef blablasjit het volgende:
[..]
quietguy is een moderator
Achterlijk icon EN een jankerd...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n icon?quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achterlijk icon EN een jankerd...
Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n icon? [afbeelding]
De jouwe vind ik ook zo... je vorige vond ik positieverquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef p-etr-a het volgende:
Verkapt "wat vind jij van QuietGuy"-topic.
Dat vind ik een leuke mod/user/nerd!
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[qoute] Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.
Ach... ik zat laatst in de trein en daar zaten 2 kerels met elkaar te babbelen over tekenfilms op TV. Vooral fan van Dragonball Z, je kent het type wel...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Shirley was altijd liefquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:55 schreef Vampz het volgende:
Shirley...![]()
Spongebob heeft een lagere geweldsfactor en een hogere liefdesfactor dan DragonBall Zquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach... ik zat laatst in de trein en daar zaten 2 kerels met elkaar te babbelen over tekenfilms op TV. Vooral fan van Dragonball Z, je kent het type wel...
Anyway... die hadden het dus ook over Sponge Bob: 'Jah, en dan loop d'r zo'n stuk kahs in beeld'...
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef p-etr-a het volgende:
Verkapt "wat vind jij van QuietGuy"-topic.
Ach, ik krijg geen liefdes associaties bij een stuk Goudse Licht Belegen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Spongebob heeft een lagere geweldsfactor en een hogere liefdesfactor dan DragonBall Z
Awquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel bij jou natuurlijk, maar dat heeft dan weer niks met jouw avatar van doen.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:01 schreef Nouk het volgende:
Shirley is de tofste.
Helaas is spongebob dan weer geen stuk kaas.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach, ik krijg geen liefdes associaties bij een stuk Goudse Licht Belegen...
Mooi zo, geen behoefte aan om aardig gevonden te wordenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:15 schreef QuietGuy het volgende:
Ik kan iedereen uitstaan behalve yvonne
zij doet mij altijd plagen met mijn spongebob-fetish
Wel een beetje wakker blijven he Noca!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Helaas is spongebob dan weer geen stuk kaas.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach... ik zat laatst in de trein en daar zaten 2 kerels met elkaar te babbelen over tekenfilms op TV. Vooral fan van Dragonball Z, je kent het type wel...
Anyway... die hadden het dus ook over Sponge Bob: 'Jah, en dan loop d'r zo'n stuk kahs in beeld'...
Need I say more?
Dat weet BEquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Helaas is spongebob dan weer geen stuk kaas.![]()
Kijk! Jij begrijpt me tenminste!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:23 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat weet BEAlleen die lompe boeren die ze citeerde wisten dat niet
tot nu toe nog welquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dit nou zo'n topic dat volledig door blauwen en een enkele rooie verkloot word?
Hehe, ahh ik ben net wakker en voel me niet lekker...enzo! Daar zal het wel aan liggen!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel een beetje wakker blijven he Noca!
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe, ahh ik ben net wakker en voel me niet lekker...enzo! Daar zal het wel aan liggen!![]()
Zoietsquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:29 schreef D.Rose het volgende:
Wie is die Spongebob? Is dat een user?
In dat geval mag ik m welquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zoiets
Alleen yvonne probeert 'm te bannen en dat lukt niet
Toch al mooi 50+ reacties gehaald!quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:33 schreef blablasjit het volgende:
ge-wel-dig dit.en ik maar denken dat er een slotje zou komen op me topic
hahaha
Wie heeft jou crew gemaakt?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:27 schreef JPM01 het volgende:
ik kan geen mensen uit staan met die kinderachtige spongebob plaatjesof nog steeds iets van andré hazes in hun icoon hebben.
![]()
0 resultsquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
ctrl-F topic
Oh ja, jij hoort ook in m'n 'wel uitstaan' lijstje. Geniale topics.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Niet: Stuart, Tuut84, EL_Rey, Cerror, etc.
Wel: Nieuwe leuke users zoals Pool, Bupatih, Renmaestro, gfree (als hij zijn best doet) en vele anderen.
ik associeer ook vaker enkel op basis van icoonquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:40 schreef Posdnous het volgende:
Ik vergeet de meeste usernames altijd meteen weer![]()
Vandaar je aversie tegen usericon-hypes...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik associeer ook vaker enkel op basis van icoon
onder andere...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar je aversie tegen usericon-hypes...
Je bent gewoon te lui om te lezen!
zal ik dan ook amaar een topic openen met: Vind hier Yvonne aardig?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo, geen behoefte aan om aardig gevonden te worden
Ik ken je niet eens.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:55 schreef stormW het volgende:
het schijnt dat de meeste fok gebruikers mij wel leuk vinden.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
HalloIk zal me maar effe voorstellen
Ik ben Jo0Lz - Lees een boel - post bijna niet:D:D
Ze noemen me lurker
Goed allemaal hallo !Aardig om kennis te maken
ik mag jou wel!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
HalloIk zal me maar effe voorstellen
Ik ben Jo0Lz - Lees een boel - post bijna niet:D:D
Ze noemen me lurker
Goed allemaal hallo !Aardig om kennis te maken
Oew dank jequote:Op maandag 4 oktober 2004 13:15 schreef Vampz het volgende:
[..]
ik mag jou wel!
jij trekt vreemd volk aanquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:16 schreef Marjomuts het volgende:
ik heb een beetje een hekel aan degene die in elk topic zegt dat ie melk ruikt (so what, is niet grappig!)
de rest vind ik wel tof
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
ctrl-F topic
minst favo: bigmac (gewoon een eeuwige baggernewbie)quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
0 results
het was toch Vosss, met dubbel squote:Op maandag 4 oktober 2004 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel een enorme hekel gehad aan Voss, geen idee waar hij eigenlijk gebleven is.
ohja, dat is nog zo ook..jij bent een tactloze lul!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:50 schreef Xebrozius het volgende:
Iedereen die zo'n dom kaarsje in z'n avatar heeft, daar erger ik me wel aan btw...
Beetje mijn quotes aan gaan zitten passen he!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was toch Vosss, met dubbel s
die is waarschijnlijk zijn Mazda poetsen
OMFG!!!! Een spongebobsmilie!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
En dan krijg je van die poepzuigers die hun icoon gaan veranderenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik associeer ook vaker enkel op basis van icoon
Nee, dat is een dealer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:29 schreef D.Rose het volgende:
Wie is die Spongebob? Is dat een user?
Gelukkig dan maar want dan ben je in de verste verte ook niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo, geen behoefte aan om aardig gevonden te worden
Deze is overigens in achting gestegen sinds Gelly weg is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die hele corrupte cew uiteraard.
whehe, meldt zich ineens iemand aan op msn die vraagt hoe ik in hemels naam in haar profiel kom!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
minst favo: bigmac (gewoon een eeuwige baggernewbie)
meest favo: klik![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:51 schreef mcDavid het volgende:
whehe, meldt zich ineens iemand aan op msn die vraagt hoe ik in hemels naam in haar profiel kom!![]()
of een nieuwe fetish voor een patsnerdinquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Quietguy is een onwijs toffe patsnerd
Reminder to self: Help Quietguy aan een nieuwe fetish: hoge hakken of lange nagels bijvoorbeeld
en niet alleen hier hoor, ik heb altijd mensen in de trein die me willen bekeren. Zie ik er soms uit als een heiden ofzo?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij trekt vreemd volk aan
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:25 schreef Luuksor het volgende:
Wel: KluupKluup, Xebro, wijlen Kasta, Qu63, Croupouque, Conflict
Niet: FuifDuif, The_Legend_Killer..
wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:11 schreef Lucille het volgende:
Ik ken je niet eens.
Nee,quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.
Oei die is wel errug hard...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:10 schreef Kylee het volgende:
[..]
Nee,. Die van jou is geweldig. Hét boegbeeld van iemand die zich kapot gezopen heeft.
.
Dé waarheid is hard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oei die is wel errug hard...
(Voor de andre fans....)
Of vrouwen met karpers, om die nog maar eens aan te halen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:07 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Ik vind mijnheer Kikkerlikker ge-wel-digmaar ja zo vaak zie je die niet meer voorbij komen met zijn grandiose topics, neem bijvoorbeeld het Karbonade topic
![]()
Ook zo geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of vrouwen met karpers, om die nog maar eens aan te halen.![]()
En dan ken je nog niet eens de verhalen die z'n vriendin over hem verteld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef DoctorB het volgende:
ik kan DoctorB bijvoorbeeld dan weer helemaal niet uitstaan.Wat een lul zeg!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:50 schreef Xebrozius het volgende:
Iedereen die zo'n dom kaarsje in z'n avatar heeft, daar erger ik me wel aan btw...
Ik heb serieus overwogen om een gedoofde kaars te plaatsen in mijn avatar, puur om te stangen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:50 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom doe je het dan niet, stangen doe je toch sowieso wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb serieus overwogen om een gedoofde kaars te plaatsen in mijn avatar, puur om te stangen...
true, alleen mijn aanwezigheid wordt vaak al als provocatie aangezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:27 schreef Kylee het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet, stangen doe je toch sowieso wel..
Ja, goh hoe zal dat ook komen hè.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
true, alleen mijn aanwezigheid wordt vaak al als provocatie aangezien
ik zou het daar neerzetten als ik jou was...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:33 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ja, goh hoe zal dat ook komen hè.. ben het wel met je eens hoor, houd er persoonlijk ook niet zo van en vind het al helemaal schijnheilig als ze met kaarsjes lopen te leuren en in een ander topic elkaar afmaken. Ook dit zullen ze wel weer schijnheilig vinden dat ik het hier neerzet en niet daar
![]()
Mallerdquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Niet: Stuart, Tuut84, EL_Rey, Cerror, etc.
Wel: Nieuwe leuke users zoals Pool, Bupatih, Renmaestro, gfree (als hij zijn best doet) en vele anderen.
Geen zin in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zou het daar neerzetten als ik jou was...
leulquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Niet leuk: Alle Cerror-achtige aanhangsels + Stuart, El_Rey, A.J.
Wel leul: Croupouque, Tokay, VelvetAcidChrist, Intxaurraga, p-etr-a, Pool, gfree, Yvonne en de rest die ik vergeten ben
Kuch...ik vind het niet schijnheilig, ik vind het laag van je. Dat kaarsje is voor Danyel, en niet voor je mede-users. Dus ik zie jouw verband ff niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:33 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ja, goh hoe zal dat ook komen hè.. ben het wel met je eens hoor, houd er persoonlijk ook niet zo van en vind het al helemaal schijnheilig als ze met kaarsjes lopen te leuren en in een ander topic elkaar afmaken. Ook dit zullen ze wel weer schijnheilig vinden dat ik het hier neerzet en niet daar
![]()
Mijn hond heet Gellyquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:55 schreef Tiemie het volgende:
Niet: Bigss. , gelly,
Wel: rest
Zo'n hond hier op het forum ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Mijn hond heet Gelly![]()
En welke user vind je níet leuk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:50 schreef da_micha_man het volgende:
BHFH![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:55 schreef Vampz het volgende:
Shirley...![]()
Nog steeds hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Shirley was altijd lief
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:01 schreef Nouk het volgende:
Shirley is de tofste.
ja jij kent me misschien niet meer, maar ik ken jou nog wel en dat is voldoendequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Wie ben jij?
[..]
Nog steeds hoor
[..]![]()
Wil je m'n geheugen opfrissen? En zo erg ben ik niet hoor...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:50 schreef Vampz het volgende:
[..]
ja jij kent me misschien niet meer, maar ik ken jou nog wel en dat is voldoende![]()
En mij quote je natuurlijk wel en de anderen die het er ook over hadden niet. Dát vind ik erg laag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kuch...ik vind het niet schijnheilig, ik vind het laag van je. Dat kaarsje is voor Danyel, en niet voor je mede-users. Dus ik zie jouw verband ff niet.
Die twee waarvan ik het hier gelezen heb nam ik bij voorbaat al niet serieus, jou nog enigszins wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:08 schreef Kylee het volgende:
[..]
En mij quote je natuurlijk wel en de anderen die het er ook over hadden niet. Dát vind ik erg laag.
vind je het zelf niet gek dan? Weken meeleven met Danyel en lopen leuren met kaarsjeicoon en dan nu moddervechten in feedback.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die twee waarvan ik het hier gelezen heb nam ik bij voorbaat al niet serieus, jou nog enigszins wel.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kaarsje is voor Danyel, en niet voor je mede-users. Dus ik zie jouw verband ff niet.
oooooow zeg dat danquote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wil je m'n geheugen opfrissen? En zo erg ben ik niet hoor...
dubbeldrankjequote:Op maandag 4 oktober 2004 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie heeft jou crew gemaakt?
Ik heb tegen jou/jullie echt helemaal niets, maar ik vind jouw/jullie avatar, waarvan er meerdere zijn, zoals Maanvis en Knuckles, vreselijk irritant. Hoe zijn jullie op dat idee gekomen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind eik alleen Knut een saai droppie, de rest is wel OK
Ik bespeur hier een bepaalde lijn in je gedachtengang.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:09 schreef RigorMortis het volgende:
pro: kastanova / Robert Jensen
contra: BanSheeBoy / KirmizBeyaz / Yousouf
ze moeten ook altijd jullie hebben hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een bepaalde lijn in je gedachtengang.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Richard Quest vind ik een sukkel.
die zijn allemaal door cerror gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:19 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Ik heb tegen jou/jullie echt helemaal niets, maar ik vind jouw/jullie avatar, waarvan er meerdere zijn, zoals Maanvis en Knuckles, vreselijk irritant. Hoe zijn jullie op dat idee gekomen?
Moslims die moslims haten? Apart.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:52 schreef fayakill het volgende:
[..]
ze moeten ook altijd jullie hebben he![]()
En vreemd genoeg kom je die gedachtegang bij de meeste moslims tegen![]()
Iedereen botst toch met haar?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:59 schreef Doopy-X- het volgende:
* Werner_Koekoeksklok vind the_legend_killer atm erg lief(zie ook Guess who's back......... voor nadere info)
Over de users die nie lief zijn kan ik nog geen zinnig woord zeggen, ben der pas weer 2 dagen maar ik denk zomaar (hoewel het nu erg goed gaat) dat Schatje () en ik binnenkort weer botsen
![]()
Oeh die komt hard neer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Iedereen botst toch met haar?
als je stupid wil gaan spelen, dat ook ja...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims die moslims haten? Apart.
Ho ho, ik haat jullie niet, de vraag is wie ik wel en niet kan uitstaan, dus iets minder geforceerd. Wat betreft de gedachtengang: jullie zijn mij veel te veel tegen het Westen en dan met name de Nederlandse cultuur, die van oudsher gestoeld is op het Joods-christelijke gedachtengoed.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims die moslims haten? Apart.
wat heb ik je misdaan????quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu wel!
Ik ben wel fan van je hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat heb ik je misdaan????
slijmbalquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:08 schreef Piro het volgende:
Leuk:
Yvonne
Kasta
BBD
Xebrozius
X-Ray
Lone_Gunman
Kut:
Kirmizibeydingus
Youssef
Bansheeboy
Cerror en aanhangsels
Iedereen met een ID boven de 60.000..
Klets niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:20 schreef Vampz het volgende:
[..]
slijmbal![]()
Persoonlijk niet heel veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat heb ik je misdaan????
*mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
Btw, ik wil wel even wat nuanceren:
Ik erger me vrij snel aan users vanwege hun kortzichtigheid en het gebrek aan relativatie.
Maar aangezien ik meestal vrij veel relativeer stoort het me niet dusdanig dat ik er last van heb.
1 persoon steekt daar wel met kop en schouders bovenuit:
clauwheee
Ik weet het, je neemt me per definitie toch niet serieus.
Wat overigens al direct getuigt van kortzichtigheid aangezien zelfs zwervers in de binnenstad soms wel eens iets nuttigs te melden hebben. Maar goed, dat terzijde...
Jij bent zo'n overgevoelig hysterisch persoon dat zich werkelijk waar in alles inleeft om haar heen en zich meteen aangevallen voelt als het om een kaarsje in een avatar gaat.
Omdat de kleine Danyel zo zielig is ( samen met +/- 20.000 andere baby's in west europa alleen al).
Kut dat het zo slecht gaat, maar omdat dit kindje uitgebreid uitgelicht wordt op fok krijgt het de wereld van aandacht.
Dat dat kind misschien later over 16 jaar zijn uitgebreide verhaal op fok/internet tegenkomt, en er achter komt dat z'n ouders niet echt malen om privacy e.d.
Wat als ik een topic zou openen over kleine M'boetoe die lijdt aan AIDS sinds zijn geboorte en die waarschijnlijk de 12 jaar niet gaat halen, dan maalt niemand er om.
De welbekende ver van mij bed show.
Clauwheee is al helemaal klaar voor het moederschap, zo'n type waarvan ik zelfs vanachter mijn pc haar eierstokken hoor ringelen. Die niets liever wil dan bemoederen.
Of het nou users zijn of baby's.
Ik zou zeggen: meid, wordt zwanger en open er een topic over ( wat uiteraard ook gebeuren zal).
Jij bent het type user waar ik een tyfushekel aan heb, past het niet in je straatje dan moet het maar niet serieus genomen worden.
Wat zul jij nog tegenslagen krijgen in het leven omdat er zoveel dingen niet in iemand straatje passen.
Niet iedereen wil bedekt worden onder de zoete deken der liefde, sympathie en compassie om de mensen om je heen betekend niet meteen dat je ook een betrokken persoon bent.
Eigenlijk is het heel leeg, aangezien je alleen maar een directe kring aan mensen steunt.
Maar wees niet getreurd half R&P is zo, dus met jou zijn er nog enkele tientallen users waarmee ik medelijden heb.
Puur en alleen omdat ze het niet de geestelijke capaciteit hebben om te zien hoe hypocriet bezig zijn.
Maar misschien moet ik dat ook maar opnemen in mijn relativatie omtrent zulke personen...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die opper-NSB'er van een SideKick niet kan uitstaan
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
whehe, meldt zich ineens iemand aan op msn die vraagt hoe ik in hemels naam in haar profiel kom!![]()
*helemaal mee eens is*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
Ik erger me vrij snel aan users vanwege hun kortzichtigheid en het gebrek aan relativatie.
Maar aangezien ik meestal vrij veel relativeer stoort het me niet dusdanig dat ik er last van heb.
clauwheee
Wat overigens al direct getuigt van kortzichtigheid aangezien zelfs zwervers in de binnenstad soms wel eens iets nuttigs te melden hebben. Maar goed, dat terzijde...
Jij bent zo'n overgevoelig hysterisch persoon dat zich werkelijk waar in alles inleeft om haar heen en zich meteen aangevallen voelt als het om een kaarsje in een avatar gaat.
Omdat de kleine Danyel zo zielig is ( samen met +/- 20.000 andere baby's in west europa alleen al).
Kut dat het zo slecht gaat, maar omdat dit kindje uitgebreid uitgelicht wordt op fok krijgt het de wereld van aandacht.
Dat dat kind misschien later over 16 jaar zijn uitgebreide verhaal op fok/internet tegenkomt, en er achter komt dat z'n ouders niet echt malen om privacy e.d.
Wat als ik een topic zou openen over kleine M'boetoe die lijdt aan AIDS sinds zijn geboorte en die waarschijnlijk de 12 jaar niet gaat halen, dan maalt niemand er om.
Clauwheee is al helemaal klaar voor het moederschap, zo'n type waarvan ik zelfs vanachter mijn pc haar eierstokken hoor ringelen. Die niets liever wil dan bemoederen.
Ik zou zeggen: meid, wordt zwanger en open er een topic over ( wat uiteraard ook gebeuren zal).
Jij bent het type user waar ik een tyfushekel aan heb, past het niet in je straatje dan moet het maar niet serieus genomen worden.
Wat zul jij nog tegenslagen krijgen in het leven omdat er zoveel dingen niet in iemand straatje passen.
Niet iedereen wil bedekt worden onder de zoete deken der liefde, sympathie en compassie om de mensen om je heen betekend niet meteen dat je ook een betrokken persoon bent.
Eigenlijk is het heel leeg, aangezien je alleen maar mensen steunt die je niet eens persoonlijk kent.
Maar wees niet getreurd half R&P is zo, dus met jou zijn er nog enkele tientallen users waarmee ik medelijden heb.
Puur en alleen omdat ze het niet de geestelijke capaciteit hebben om te zien hoe hypocriet ze bezig zijn.
Maar misschien moet ik dat ook maar opnemen in mijn relativatie omtrent zulke personen...
Ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Iedereen botst toch met haar?
ach dan zit je vast vaak in R&P of OUDquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Persoonlijk niet heel veel.
Alleen die kutposts van je haat ik.
Je wilt toch niet zeggen dat er WEL een genocide heeft plaatsgevonden ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:05 schreef Falco het volgende:
Wie ik niet kan uitstaan zijn onder andere:
- Kirminianbaiyaiz (het is iig die Turk die de Armeense genocide ontkent)
aw god ja, dat nare meeleven met onbekenden... kaarsjes in je icoon, ondertitels en de hele dag maar F5en om te kijken om men nieuwe ellende te melden heeft zodat men zgn kan meeleven, maar eigenlijk tegen zichzelf kan zeggen: kijk, heb ik het toch een stukje beter, en nu ik even laat kennen dat ik met die totaal onbekenden meeleef dus nu vinden anderen mij ook helemaal geweldig. Guttegut, wat ben ik toch een fijn sociaal iemand, iedereen vindt mij aardig...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
clauwheee
Eigenlijk is het heel leeg, aangezien je alleen maar mensen steunt die je niet eens persoonlijk kent.
Puur en alleen omdat ze het niet de geestelijke capaciteit hebben om te zien hoe hypocriet ze bezig zijn.
Daar ben ik het dus ook volledig mee eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:13 schreef MikeyMo het volgende:
Zo niet in OUD: een kind met een slang uit z'n kop die ook nog eens een rare kop trekt wordt door allen gebombardeerd tot het mooiste kind wat er is. De ene lofbetuiging na de andere. De hypocritie druipt er vanaf...
mjah, wee je gebeente als je er wat van zegt, dan ben je een botte ongevoelige klootzak
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
En ik dus ook volledig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus ook volledig mee eens.
Haha, en jij denkt iedereen maar zo goed te kennen met de immense mensenkennis die je bezit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
clauwheee
allemaal geblaat
Het is niet van een hysterische post maar van meerdere.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, en jij denkt iedereen maar zo goed te kennen met de immense mensenkennis die je bezit.![]()
Blaat toch niet zo man. Vanwege die ene post iemand meteen maar hysterisch e.d. noemen.
Daar heb ik nou een tyfushekel aan, die kortzichtige posts van jou waarbij je maar denkt iemand te kennen en wat er in iemand omgaat.![]()
Zo, nu even wachten tot ik jou en al je vriendjes over me heen krijg, kom maar kom maar kom maar!
plz showquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:19 schreef Kylee het volgende:
[..]
Het is niet van een hysterische post maar van meerdere..
Ach ja, ga jij maar denken dat jij met jouw woorden voor God kan spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ontzettend mannelijk van je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:18 schreef Noca het volgende:
Edit: ow ja, klopt ik kom ff voor mn vriendin op
Waarom zou ik dat doen? Het is gewoon zo en kennelijk denken er meerdere zo over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:20 schreef Noca het volgende:
[..]
plz show
Zo triest heb ik het op Fok nog nooit meegemaakt, ongelooflijk , wat ben jij erg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Zo niet in OUD: een kind met een slang uit z'n kop die ook nog eens een rare kop trekt wordt door allen gebombardeerd tot het mooiste kind wat er is. De ene lofbetuiging na de andere. De hypocritie druipt er vanaf...
mjah, wee je gebeente als je er wat van zegt, dan ben je een botte ongevoelige klootzak
klote voor je zeg!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:22 schreef prupke het volgende:
Ik kan mezelf niet uitstaan
wel jammer dat je dan net weer op dat stukje reageert, maja was te verwachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat ontzettend mannelijk van je.
Mijn post werd anders beaamt door 1 ander persoon en onderbouwt door nog een ander persoon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:18 schreef Noca het volgende:
Daar heb ik nou een tyfushekel aan, die kortzichtige posts van jou waarbij je maar denkt iemand te kennen en wat er in iemand omgaat
Tsja, de waarheid is hard he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zo triest heb ik het op Fok nog nooit meegemaakt, ongelooflijk , wat ben jij erg.
I rest my casequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zo triest heb ik het op Fok nog nooit meegemaakt, ongelooflijk , wat ben jij erg.
Ja, want die mensen zijn ook almachtig en weten precies hoe iemand anders is vanachter hun computerschermpje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn post werd anders beaamt door 1 ander persoon en onderbouwt door nog een ander persoon.
Uiteraard is dat natuurlijk toeval.
mjaah, ik kan het hier wel enigzins mee eens zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aw god ja, dat nare meeleven met onbekenden... kaarsjes in je icoon, ondertitels en de hele dag maar F5en om te kijken om men nieuwe ellende te melden heeft zodat men zgn kan meeleven, maar eigenlijk tegen zichzelf kan zeggen: kijk, heb ik het toch een stukje beter, en nu ik even laat kennen dat ik met die totaal onbekenden meeleef dus nu vinden anderen mij ook helemaal geweldig. Guttegut, wat ben ik toch een fijn sociaal iemand, iedereen vindt mij aardig...
Wees maar trots en strooi maar met je smilies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
I rest my case
oh en dan ken je R2cksson nog niet
Ik kan er mee leven hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
klote voor je zeg!
Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:05 schreef Falco het volgende:
Wie ik niet kan uitstaan zijn onder andere:
- Static
Nee, maar ze kunnen wel een standpunt hebben omtrent iets. Een een standpunt beamen getuigt niet van omnipotentie. Enkel van een mening die overeenkomstig is met wat zij ( het individu achter de computer) denken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja, want die mensen zijn ook almachtig en weten precies hoe iemand anders is vanachter hun computerschermpje.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:25 schreef MikeyMo het volgende:
wat is clauwhee zstil, zeker d'r kaarsje aan het aansteken
het enige wat je doet is mijn stellingen beamen. ik kan je alleen maar dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wees maar trots en strooi maar met je smilies.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:25 schreef static het volgende:
[..]
Wie ben jij?
waarom wil je zo graag kwetsend naar die ouders zijn , wat is dat voor raar soort sadisme?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het enige wat je doet is mijn stellingen beamen. ik kan je alleen maar dankbaar zijn.
laat me raden: vrouw en erg barmhartig naar de medemens toe?
Zegt iemand die gerust een zak chips opentrekt als er een reclame voorbij komt van rammelende honger negers in Soedan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je een standpunt hebben, maar das heel wat anders dan zeggen dat iemand dit of dat karakter zou hebben afgaand op posts op een forum. Jij zegt dat feitelijk de persoon zo is..en dat kun jij dus niet wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen wel een standpunt hebben omtrent iets. Een een standpunt beamen getuigt niet van omnipotentie. Enkel van een mening die overeenkomstig is met wat zij ( het individu achter de computer) denken.
die beelden roepen bij mij juist altijd honger op :0quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Zegt iemand die gerust een zak chips opentrekt als er een reclame voorbij komt van rammelende honger negers in Soedan.
Doos, het is een voorbeeld van hoe hypocriet mensen zijn. Zowel op fok als in het echt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
waarom wil je zo graag kwetsend naar die ouders zijn , wat is dat voor raar soort sadisme?
Als je persoonlijk wilt worden , doe het dan met feiten die je van mij kent , niet met dit onozel gebralquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zegt iemand die gerust een zak chips opentrekt als er een reclame voorbij komt van rammelende honger negers in Soedan.
Dat jij het blijkbaar nodig vindt om meteen voor je vriendin op te komen geeft mij anders de impressie dat ik verdomd dicht bij de waarheid zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je een standpunt hebben, maar das heel wat anders dan zeggen dat iemand dit of dat karakter zou hebben afgaand op posts op een forum. Jij zegt dat feitelijk de persoon zo is..en dat kun jij dus niet weten![]()
Ook er grappig zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
die beelden roepen bij mij juist altijd honger op :0
Dus Clauwee kan wel weten dat hij niet serieus is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je een standpunt hebben, maar das heel wat anders dan zeggen dat iemand dit of dat karakter zou hebben afgaand op posts op een forum. Jij zegt dat feitelijk de persoon zo is..en dat kun jij dus niet weten![]()
ik ben helemaal niet kwestend toe naar "die ouders"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
waarom wil je zo graag kwetsend naar die ouders zijn , wat is dat voor raar soort sadisme?
Het is een voorbeeld van hoe iemand blaat en ondertussen omgaat met de dagelijkse beslommeringen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je persoonlijk wilt worden , doe het dan met feiten die je van mij kent , niet met dit onozel gebral
min of meer kennen van het internet en niet irl dus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:31 schreef Neva het volgende:
liever iemand die met mensen meeleeft als iemand die zo harde woordne kan gebruiken over iets ergs.. dat van danyel ligt de mensne dichterbij het hard omdat ze de ouders min of meer kennen is logisch dat men daar meer aandacht voor heeft.. dan voor iemand in zuid-afrika of iets dergelijk..
Dat is menselijk en jij probeetr nu de moraalridder uit te hangen xebrozius.. kijk eerst eens naar jezelf.. en als je haar irritant vind why de neuk lees je dan wat ze post...
JAMMERRRRRRRRRRRlijk
Voor kortzichtige mensen wél.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld van hoe iemand blaat en ondertussen omgaat met de dagelijkse beslommeringen.
Jezus, begrijpend lezen is toch niet zó moeilijk.
Weer zo'n leuke aanname van jequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat jij het blijkbaar nodig vindt om meteen voor je vriendin op te komen geeft mij anders de impressie dat ik verdomd dicht bij de waarheid zit.
Je bent wel kwetsend naar die ouders als je hier gaat lopen bralllen over dat kind met die slang uit zn kop die ook nog raar kijktquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet kwestend toe naar "die ouders"
ik ben alleen niet zo schijnheilig meelevend zoals sommigen. Die ouders kunnen me niet zo zeer boeien, als niet half fok in ene kaarjes en ondertitels in ging stellen had je mer nooit over gehoord wellicht.
dat veroordeel ik, niet die ouders. Het enige wat je ze kan verwijten is dat ze wel erg te koop lopen met hun ellende, maar ja, dat doen al die grieten met een weblog ook
hahahahahaha nu moet ik hard lachen, hahahahaahahah.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Weer zo'n leuke aanname van je![]()
Nee sorry, het is eerder andersom.
ik zal over jou maar stil houdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:33 schreef Kylee het volgende:
[..]
min of meer kennen van het internet en niet irl dus?
Dat is wel erg triest hoor.
en ongetwijfeld dagelijks bedelt om een update om de Pluphy-danyel soap, want dat is het en meer niet. Als Pluphy besluit te stoppen met posten zijn ze die hele Danyel in een dag weer vergeten en alweer opzoek naar het volgende slachtoffer om mee te leven...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hypocriet gelukkig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Neva het volgende:
[..]
ik zal over jou maar stil houden![]()
Nee hoor, ze zegt toch alleen dat ze hem niet serieus neemt, das wat anders dan zeggen dat iemand niet serieus isquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:32 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dus Clauwee kan wel weten dat hij niet serieus is?
Wat knap van haar zeg..
En daarmee leg je je eigen hypocrisie open en bloot. Omdat ze die mensen 'kennen' ( je leest een verhaal op fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:31 schreef Neva het volgende:
liever iemand die met mensen meeleeft als iemand die zo harde woorden kan gebruiken over iets ergs.. dat van danyel ligt de mensne dichterbij het hart omdat ze de ouders min of meer kennen is logisch dat men daar meer aandacht voor heeft.. dan voor iemand in zuid-afrika of iets dergelijk..
Hypocrisie is menselijk ja, maar eerlijkheid is ook menselijk net zoals het geven van een kritische mening.quote:Dat is menselijk en jij probeert nu de moraalridder uit te hangen xebrozius.. kijk eerst eens naar jezelf.. en als je haar irritant vind why de neuk lees je dan wat ze post...
Er zijn mensen die erger zijn dan mikeymo......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
I rest my case
oh en dan ken je R2cksson nog niet
verklaar je nader?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hypocriet gelukkig..
ik loop niet met de meute mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:37 schreef Neva het volgende:
[..]
verklaar je nader?
dat wa sgewoond e foto die geplaatst was... een kind met een slang in zijn hoofd en hij trok een gekke bek. Niets meer niets minder. Het enige wat ik veroordelel is dat men dan vervolgens over die foto gaat zitten slijmen als een bezetene. Alsof het een wedstrijd is: wie zegt de mooiste dingen over die foto. Als ik daadwerkelijk had willen trollen had ik mijn mening over die foto wel in dat topic gezet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je bent wel kwetsend naar die ouders als je hier gaat lopen bralllen over dat kind met die slang uit zn kop die ook nog raar kijkt
Je mag best trollen maar pak niet van die kwetsbare mensen,
Uit je post blijkt dis dat jij degene bent die het topic volgt, dat geeft niet maar hou aub een beetje je fatsoenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat wa sgewoond e foto die geplaatst was... een kind met een slang in zijn hoofd en hij trok een gekke bek. Niets meer niets minder. Het enige wat ik veroordelel is dat men dan vervolgens over die foto gaat zitten slijmen als een bezetene. Alsof het een wedstrijd is: wie zegt de mooiste dingen over die foto. Als ik daadwerkelijk had willen trollen had ik mijn mening over die foto wel in dat topic gezet.
Moet je eens kijken hoe men op je duikt als je zegt dat je het maar een lelijk kind vindt....
eerlijkheid duurt het kortst
Och god, nog steeds niet over Kastanova heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Er zijn mensen die erger zijn dan mikeymo......
Kritiek is goed, maar als je het op een persoon doet onderbouw het dan met feiten en niet met je hersenspinsels.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xebrozius het volgende:
Hypocrisie is menselijk ja, maar eerlijkheid is ook menselijk net zoals het geven van een kritische mening.
heb ik beweerd dat het erger is als hingersnood e.d.? NEEquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En daarmee leg je je eigen hypocrisie open en bloot. Omdat ze die mensen 'kennen' ( je leest een verhaal op fok) is het erger dan al die mensen in Afrika.
Verdomd goede onderbouwing.
ik geef ook mijn mening dat die niet strookt met die van jou tja..quote:Hypocrisie is menselijk ja, maar eerlijkheid is ook menselijk net zoals het geven van een kritische mening.
ik werp zo nu en dan een blik, in zoveel topics... zelfs topics waarvan ik hier niet eens hardop durf te zeggen dat ik er in gekeken heb...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Uit je post blijkt dis dat jij degene bent die het topic volgt, dat geeft niet maar hou aub een beetje je fatsoen
Ik rust niet voor die gozer geen inet meer heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och god, nog steeds niet over Kastanova heen.
Ik mis em anders ook nog heel ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je kunt ook iets lezen met een afstand. Het vermogen om hetgeen wat je leest sceptisch te bekijken alvorens er een waarde oordeel aan te geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Uit je post blijkt dis dat jij degene bent die het topic volgt, dat geeft niet maar hou aub een beetje je fatsoen
Misschien wilt ze juist dat Kastanova ff over haar heen gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja iemand die mij per definitie niet serieus neemt heeft zich uiteraard een mening gevormd op basis van bikkelharde feiten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Kritiek is goed, maar als je het op een persoon doet onderbouw het dan met feiten en niet met je hersenspinsels.
Kastanova neukt geen transseksuelen, gok ik zo...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Misschien wilt ze juist dat Kastanova ff over haar heen gaat
Ik heb het helemaal niet tegen jou , beetje last van een groot ego?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je kunt ook iets lezen met een afstand. Het vermogen om hetgeen wat je leest sceptisch te bekijken alvorens er een waarde oordeel aan te geven.
jij bent echter iemand die dit waarschijnlijk leest onder de noemer: compassie.
Ik noem het tijdsverdrijf en amusement.
Dan ben ik dan een mega lul, voor veel mensen wel.
Maar juist omdat ik zie dat veel mensen zo genieten van een topic stop ik met lezen.
Zodoende heb ik waarschijnlijk zelf meer respect voor dat jochie dan al die mensen die dagelijks de updates tegemoet zien.
al kreeg ik 10 miljoen euro dan nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Misschien wilt ze juist dat Kastanova ff over haar heen gaat
dit is een forum, iedereen kan op je reagerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet tegen jou , beetje last van een groot ego?
of was ik nu hermafrodiet? Ik weet het zelf niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kastanova neukt geen transseksuelen, gok ik zo...
Zo, die kennen ze in hun zak steken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je kunt ook iets lezen met een afstand. Het vermogen om hetgeen wat je leest sceptisch te bekijken alvorens er een waarde oordeel aan te geven.
jij bent echter iemand die dit waarschijnlijk leest onder de noemer: compassie.
Ik noem het tijdsverdrijf en amusement.
Dan ben ik dan een mega lul, voor veel mensen wel.
Maar juist omdat ik zie dat veel mensen zo genieten van een topic stop ik met lezen.
Zodoende heb ik waarschijnlijk zelf meer respect voor dat jochie dan al die mensen die dagelijks de updates tegemoet zien.
Ander mail je mikeymo even, dit topic kan iedereen lezen en dus ook een mening over hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet tegen jou , beetje last van een groot ego?
Ik neem jou posts nou ook nooit echt serieus...maar das gewoon om de manier waarop je post, provocerend, terwijl het ws wel je eigen mening is. Ik heb niet zoveel met die mening, en clauwhee blijkbaar ook niet. Dit zegt ze dan even in één zinnetje, dat jij dan vervolgens een heel betoog moet beginnen omdat je misschien op je teentjes bent getrapt oid, dat is weer van een heel andere aard.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja iemand die mij per definitie niet serieus neemt heeft zich uiteraard een mening gevormd op basis van bikkelharde feiten.
Als ik een vraag aan jou stel is het erg raar dat een ander zich geroepen voelt om antworrd te gevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dit is een forum, iedereen kan op je reageren
Niet? Je bent gek joh. doe je gewoon zak boven zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
al kreeg ik 10 miljoen euro dan nog niet
Pssssst, dat gebeurt in ouders ook hoor, mag het dáár dan wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als ik een vraag aan jou stel is het erg raar dat een ander zich geroepen voelt om antworrd te geven
Even kijken , we hebben nu al huppelkut , doos gehad...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ander mail je mikeymo even, dit topic kan iedereen lezen en dus ook een mening over hebben.
Dus ga ergens anders de verontwaardigde huppelkut uithangen...
Nee, ik erger me gewoon aan dat soort users. Punt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:46 schreef Noca het volgende:
dat jij dan vervolgens een heel betoog moet beginnen omdat je misschien op je teentjes bent getrapt oid, dat is weer van een heel andere aard.
Noem je dit ook nog een gesprek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Even kijken , we hebben nu al huppelkut , doos gehad...
laag en onnodig in een gesprek
Over zijn hoofd zal nog niet genoeg zijn.......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:47 schreef Kylee het volgende:
[..]
Niet? Je bent gek joh. doe je gewoon zak boven zijn hoofd..
Geen idee , ik post daar nooit , vraag het daar eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:48 schreef Kylee het volgende:
[..]
Pssssst, dat gebeurt in ouders ook hoor, mag het dáár dan wel?
Behandel anders eens de inhoud van mijn argumenten dan, ik wil eens kijken wat er dan voor tegenargumenten komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Even kijken , we hebben nu al huppelkut , doos gehad...
laag en onnodig in een gesprek
Over hem helemaal dan, die tien mile laat je toch niet gaan voor een neukbeurt met kasta.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Over zijn hoofd zal nog niet genoeg zijn.......
je noemt me hypocriet onderbouw het dan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:38 schreef Kylee het volgende:
[..]
ik loop niet met de meute mee..
wat ben dan betrokken hier, je komt over als een OUD usual...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geen idee , ik post daar nooit , vraag het daar eens
Ik zie je toch voornamelijk ingaan op 1 met je betoog. Maar ok, punt dan maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, ik erger me gewoon aan dat soort users. Punt.
Ben ik woedend?? Ik sprak alleen mickey ergens op aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Behandel anders eens de inhoud van mijn argumenten dan, ik wil eens kijken wat er dan voor tegenargumenten komen.
Tot nu toe blijft het bij verontwaardigd zijn en achter je pc een bloedneus oplopen omdat je woedend bent en volledig overtuigd bent van jouw gelijk zonder echt goede argumenten aan te dragen.
Tot zo ver zijn we walgelijk en heb jij gelijk.
Waarom?
Uitstrijkje al 3 jaar niet goed...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geen idee , ik post daar nooit , vraag het daar eens
Ben liever arm en soa vrijquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef Kylee het volgende:
[..]
Over hem helemaal dan, die tien mile laat je toch niet gaan voor een neukbeurt met kasta..
volgensmij slaan zn argumenten kant en wal ... wat je noemt goed onderbouwd !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ben ik woedend?? Ik sprak alleen mickey ergens op aan.
En jou argumenten slaan kant nog wal , waarom zou ik daarop in gaan?
Dat is heel verstandig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben liever arm en soa vrij
Dacht dat in lif stondquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Uitstrijkje al 3 jaar niet goed...
leugenaar
moet ik het nu nog uitleggen? Ik ben het helemaal met Xeborzius eens over dat stukje van Clauwee denk ik precies zo over moet ik met nóg meer argumenten komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef Neva het volgende:
[..]
je noemt me hypocriet onderbouw het dan ook
of ben je nu gewoon maar even "grappig" mee aan het posten?
Zo is dat! Die steeds verdergaande verloedering van onze moederspraak op dit forumquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
en ohja het is kant noch wal !
dat jij die mening deelt prima kan ieder zijn meug.. maar wat heb ik daar mee te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:54 schreef Kylee het volgende:
[..]
moet ik het nu nog uitleggen? Ik ben het helemaal met Xeborzius eens over dat stukje van Clauwee denk ik precies zo over moet ik met nóg meer argumenten komen?
Ben een verstandige hermafrodiet/omgebouwde/manwijfachtig ietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:54 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig.
Ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben liever arm en soa vrij
En waarom slaan mijn argument nergens op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:52 schreef Ymke het volgende:
En jou argumenten slaan kant nog wal , waarom zou ik daarop in gaan?
Je vormt in je eentje eenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben een verstandige hermafrodiet/omgebouwde/manwijfachtig iets
Ach zolang ik maar gelukkig ben nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |