Juist, ik snap dat je refereert naar mensen die roepen dat baajguardian een rare vogel is vanwege zijn visei, maar met alle respect, ik ben van mening dat baajguardian er eens goed aan zal doen een R&P topic te openen. In mijn mening is de oorzaak van zijn ideeen eerder een gevoelskwestie die te maken heeft met hoe je bent als persoon.. Dat vermoeden van mij baseer ik niet op een conclusie van mijn kant dat baajguardian wel gek moet zijn omdat hij in mijn ogen rare dingen verkondigt, nee, baajguardian schermt zijn ideeen en beweringen zelf af met dit gegeven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:26 schreef iteejer het volgende:
Ik doelde meer op dingen zoals een topic van iemand die net haar moeder verloren was, en waarop dan (niet door jou) gereageerd wordt met.

Dat op de persoon op baajguardian spelen komt niet zomaar uit de lucht vallen, tenminste niet in de tijd dat ik hier post. De oorzaak ligt in mijn mening eerder bij baajguardian zelf dan bij de personen die hem persoonlijk aanvallen. Ik zie hem degenen die hem niet op z'n woord geloven op 1 hoop schuiven. Is o.k. dat iemand dat doet, maar je moet dan niet raar opkijken als je in dat geval reacties terugkrijgt dat je niet helemaal goed bezig bent. In feite roept baajguardian dit op zichzelf af.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:23 schreef coz het volgende:
maar waar ik niet de indruk van krijg dat ie daarna op de persoon aangevallen word

Ik dacht hierbij niet eens aan BG, het was een illustratie van niet in de aard en stemming van een topic passende reactie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:36 schreef Redux het volgende:
Juist, ik snap dat je refereert naar mensen die roepen dat baajguardian een rare vogel is vanwege zijn visei....

vooral het verplaatsen naar gc lijkt me een leuk ideequote:ik ben er ook voor om de titel van dit topic iets te veranderen en het in gc te schuiven
het kan nl net zo goed in nws , pol, wfl ...
het is IMO belangrijke info voor iedereen
en tru uuh .. laten we het erop houden dat het niet het stormloopsubforum is
de topictitel kan iets beter
"de menselijke chips, al ingevoerd, zijn we er klaar voor ?" maarja uhm dat is maar een van de vele topictitels die kunnen
willen de ts en de modjes zich hier over beraden ?

Heb ik al eens gevraagd (zie vorige feeback topic) maar dan wordt het weer rustig en begint de cyclus opnieuw...quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:02 schreef Threep het volgende:
Naar aanleiding van wat ik in The HitchHiker's guide to Reptilians op het einde heb geschreven:
"Misschien een idee om een derde mod erbij te halen, de laatste tijd lijkt het alsof jullie dagen aan een stuk afwezig zijn. En ik weet best wel dat er nog andere dingen zijn in het leven dan modereren op een forum, maar het begint hier mijns inziens weer stilaan uit de hand te lopen."
In het vorige reptilian-topic liep het naar het einde toe ook uit de hand.
Iedereen moet zich hier thuis kunnen voelen, getuige jullie eigen policy. Dan mag er gerust flink wat harder opgetreden worden !

Ik heb je niet gemist hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef coz het volgende:
lol .. idd de cirkel
dan hebben de mods het gedaan
dus beetje dimmen en dan laten ze de users vrij
dan gaan de users weer elkaar bashen
non-believer believer gezeik
gaan de mods zich weer bemoeien
enzenzenz![]()
is dit forum nu heel stil zonder baaj en ondergetekende?
ik heb ook even afstand genomen, andere dingen drukker enzo ...

Ja dat is ook zo, ik liet mezelf even gaan...ok moderators moeten het in de gaten houden en er zijn een paar moderators die ik wel goed vindt dus vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef merlin693 het volgende:
zoek de betekenis van het woord moderator eens op !maar zonder dollen dat is nou eenmaal de taak van de moderator
misschien willen newsman en elin verder reageren op wat ze gepost hebben, dus raad ik je aan om in dat topic hun beweegredenen te vragen hoe en wat..wanneer ze dan niet reageren mogen ze inderdaad opzouten.quote:Nu weer twee reacties die gewoon te gek voor woorden zijn van Elin en Newsman in Hitchikers enz.
Pleurop.
het kan nog wel even duren voordat je antwoord krijgt dus dan ga ik het maar proberen.quote:Ik heb gelijk nog een vraag.
Is dodeca verbannen?

Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik vind dat de info die soms neergeplempt wordt af en toe iets beter geselecteerd zou mogen worden.quote:Op zondag 7 november 2004 17:15 schreef Threep het volgende:
Zoniet dreigt hetgeen te gebeuren wat ik al eerder heb aangehaald: die enkelingen die tijd en moeite steken in het vergaren en verspreiden van deze delicate informatie bollen het gewoonweg af, en je zou voor minder. En dat is net wat men hier niet wil, in TRU moet iedereen zich thuis voelen, TRU is dat plekje waar de alomtegenwoordige intolerantie tegen deze "gekken" niet thuis hoort (volgens de mods zelf).

Ok, akkoord. Het enige probleem is dat je niet veel KUNT bijdragen als je de materie niet meester bent, of tenminste een hoge graad van inzicht erin bezit.quote:Op zondag 7 november 2004 02:32 schreef Drottel het volgende:
Ik heb gelijk nog een vraag.
Is dodeca verbannen?
Zo ja dan heb ik al helemaal geen zin meer om iets te posten.
Was nog een van de weinigen waar je nog wat van kon leren.
De rest levert weinig of in het geheel niets waar nog iet van op te steken valt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |