abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22528792
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 10:26 schreef iteejer het volgende:

Ik doelde meer op dingen zoals een topic van iemand die net haar moeder verloren was, en waarop dan (niet door jou) gereageerd wordt met .
Juist, ik snap dat je refereert naar mensen die roepen dat baajguardian een rare vogel is vanwege zijn visei, maar met alle respect, ik ben van mening dat baajguardian er eens goed aan zal doen een R&P topic te openen. In mijn mening is de oorzaak van zijn ideeen eerder een gevoelskwestie die te maken heeft met hoe je bent als persoon.. Dat vermoeden van mij baseer ik niet op een conclusie van mijn kant dat baajguardian wel gek moet zijn omdat hij in mijn ogen rare dingen verkondigt, nee, baajguardian schermt zijn ideeen en beweringen zelf af met dit gegeven.
pi_22528826
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 10:23 schreef coz het volgende:

maar waar ik niet de indruk van krijg dat ie daarna op de persoon aangevallen word
Dat op de persoon op baajguardian spelen komt niet zomaar uit de lucht vallen, tenminste niet in de tijd dat ik hier post. De oorzaak ligt in mijn mening eerder bij baajguardian zelf dan bij de personen die hem persoonlijk aanvallen. Ik zie hem degenen die hem niet op z'n woord geloven op 1 hoop schuiven. Is o.k. dat iemand dat doet, maar je moet dan niet raar opkijken als je in dat geval reacties terugkrijgt dat je niet helemaal goed bezig bent. In feite roept baajguardian dit op zichzelf af.
pi_22528888
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 10:36 schreef Redux het volgende:
Juist, ik snap dat je refereert naar mensen die roepen dat baajguardian een rare vogel is vanwege zijn visei....
Ik dacht hierbij niet eens aan BG, het was een illustratie van niet in de aard en stemming van een topic passende reactie.
En dat BG-verhaal heb ik nou wel gehad: mensen met te korte lontjes, die van geen ophouden weten en het laatste woord willen hebben. Wie er nou wel of niet gek is doet niet ter zake. Die escalatie moet afgelopen zijn, thats all
pi_22528896
Hey, het was nooit een doel van mij hoor.
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:01:09 #130
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22530598
Dit is wel mijn topic met het meeste aantal views ooit volgens mij
op de slowchats na mss..
Ik heb zelfs op het punt gestaan een slotje te vragen omdat het helemaal fout ging.. Maar FB moet blijven!!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_22546740
Goed,ik kan best met BG leven maar ga je ziektes roepen en schelden is het bijmij gewoon ook klaar.Gezeur allemaal.

Groet Newsman

[ Bericht 22% gewijzigd door newsman op 11-10-2004 04:00:09 ]
  maandag 11 oktober 2004 @ 18:02:50 #132
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_22557698
<BaajGuardian> wanneer stopt men eens met het achter mijn wezen aanzitten

euhm baaj ik herinner me dat je hier zelf voor gekozen hebt
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_22613346
fout post.

[ Bericht 15% gewijzigd door newsman op 14-10-2004 03:29:17 ]
  donderdag 14 oktober 2004 @ 15:03:22 #134
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22621402
The Rise of the Human Chips
quote:
ik ben er ook voor om de titel van dit topic iets te veranderen en het in gc te schuiven
het kan nl net zo goed in nws , pol, wfl ...
het is IMO belangrijke info voor iedereen
en tru uuh .. laten we het erop houden dat het niet het stormloopsubforum is

de topictitel kan iets beter
"de menselijke chips, al ingevoerd, zijn we er klaar voor ?" maarja uhm dat is maar een van de vele topictitels die kunnen

willen de ts en de modjes zich hier over beraden ?
vooral het verplaatsen naar gc lijkt me een leuk idee
het is niet bepaald een tru onderwerp a-la conspiracy ofzo
het is werkelijk, de eerste chips ziijn al geplaatst
en de mensen mogen best een beetje info erover
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 14:43:19 #135
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:21:55 #136
90061 coz
pi_22864957
die is wel grappig .. alleen beetje een grote kans gemist voor die lui ... van een alien weet je toch niet waar alle uhm gaten zitten .. en alleen zo'n bekkie is wel heel weinig .. ik zou er gewoon een paar bij verzinnen
  Admin woensdag 3 november 2004 @ 13:41:24 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23048946
Is er egens nog een open topic ober 9-11 de missile in het pentagon?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 3 november 2004 @ 21:52:24 #138
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_23061294
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:02:52 #139
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_23117281
Naar aanleiding van wat ik in The HitchHiker's guide to Reptilians op het einde heb geschreven:
"Misschien een idee om een derde mod erbij te halen, de laatste tijd lijkt het alsof jullie dagen aan een stuk afwezig zijn. En ik weet best wel dat er nog andere dingen zijn in het leven dan modereren op een forum, maar het begint hier mijns inziens weer stilaan uit de hand te lopen."

In het vorige reptilian-topic liep het naar het einde toe ook uit de hand.
Iedereen moet zich hier thuis kunnen voelen, getuige jullie eigen policy. Dan mag er gerust flink wat harder opgetreden worden !
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:08:46 #140
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23117396
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:02 schreef Threep het volgende:
Naar aanleiding van wat ik in The HitchHiker's guide to Reptilians op het einde heb geschreven:
"Misschien een idee om een derde mod erbij te halen, de laatste tijd lijkt het alsof jullie dagen aan een stuk afwezig zijn. En ik weet best wel dat er nog andere dingen zijn in het leven dan modereren op een forum, maar het begint hier mijns inziens weer stilaan uit de hand te lopen."

In het vorige reptilian-topic liep het naar het einde toe ook uit de hand.
Iedereen moet zich hier thuis kunnen voelen, getuige jullie eigen policy. Dan mag er gerust flink wat harder opgetreden worden !
Heb ik al eens gevraagd (zie vorige feeback topic) maar dan wordt het weer rustig en begint de cyclus opnieuw...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_23118061
Waarom moeten die mods hier de boel regelen als het even tegen zit?
wanneer iemand een onderwerp belachelijk maakt moet je dat figuur zelf aanpakken en niet om een mammie (mod) roepen..modjes schijnen het geheel in goede banen te moeten leiden maar wie bepaalt welke baan goed is dan..
iedereen mag zijn mening geven dus jij en ik ook, wanneer ik iets heb ervaren of mijn gedachtes hier neer zet en iemand maakt het belachelijk en doet het af als onzin vind ik het best maar dan ga ik er wel even op door naar die gene die het loopt af te zeiken whatever., daar heb ik geen mod voor nodig..ik verdedig mezelf wel.
als iedereen dit doet rotten ze vanzelf wel weer op naar kiddieplace/toyland..(tenzij ze je gaan zoeken en je strot opensnijden in naam van één of andere varkenskop whatever, ja dan ben je machteloos.)

misschien lees ik zelf eens iets wat ik als belachelijk of onzin zie en dat laat ik dan wel merken aan die gene (als ik zin heb) dat moet kunnen vind ik..laat die andere mij dan maar overtuigen en wanneer hij/zij dat niet doet weet ik genoeg en denk er het mijne van.
  zaterdag 6 november 2004 @ 18:45:30 #142
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23125513
zoek de betekenis van het woord moderator eens op ! maar zonder dollen dat is nou eenmaal de taak van de moderator...anders moet je gewoon geen mods (ongemodereerd) erop zetten..dan weet je waar je aan toe bent ! mijn 2 euro centen
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:26:57 #143
90061 coz
pi_23127985
lol .. idd de cirkel

dan hebben de mods het gedaan
dus beetje dimmen en dan laten ze de users vrij
dan gaan de users weer elkaar bashen
non-believer believer gezeik
gaan de mods zich weer bemoeien
enzenzenz
is dit forum nu heel stil zonder baaj en ondergetekende ?
ik heb ook even afstand genomen, andere dingen drukker enzo ...
  zondag 7 november 2004 @ 00:42:31 #144
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23133368
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef coz het volgende:
lol .. idd de cirkel

dan hebben de mods het gedaan
dus beetje dimmen en dan laten ze de users vrij
dan gaan de users weer elkaar bashen
non-believer believer gezeik
gaan de mods zich weer bemoeien
enzenzenz
is dit forum nu heel stil zonder baaj en ondergetekende ?
ik heb ook even afstand genomen, andere dingen drukker enzo ...
Ik heb je niet gemist hoor
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_23134993
Als men een thread zoals die van de Reptilians bezoekt dan weet je van te voren dat je geconfronteerd kan worden met zaken die je in het normale "verkeer"niet zult meemaken of horen/zien.

Dus dat kan je weten.
Om dan maar een snerende opmerking te maken of met je vinger tegen je voorhoofd te kloppen past in het geheel niet.

Als ik iets post dan doe ik dat om anderen ermee kennis te laten maken.
Niet om het zomaar te accepteren of over te nemen.
Ik mag op zijn minst verwachten dat er een gefundeerd antwoord of opmerking geplaatst wordt.
Heb je daar geen zin in dan moet je opzouten.
Op dit soort figuren zit ik niet te wachten en het levert geen enkele bijdrage aan de discussie.

Het verziekt de boel.
Mijn motivatie om iets te posten wordt allengs minder door dit soort figuren.

Van een gemodereerd forum mag ik verwachten dat er ook daadwerkelijk wordt ingegrepen en deze figuren er gelijk afgedonderd worden.
Dat is de enige manier om het te stoppen.

Er zijn genoeg crap clap forums waar ze terecht kunnen.

Gegroet.

Nu weer twee reacties die gewoon te gek voor woorden zijn van Elin en Newsman in Hitchikers enz.
Pleurop.

Ik heb gelijk nog een vraag.
Is dodeca verbannen?

Zo ja dan heb ik al helemaal geen zin meer om iets te posten.
Was nog een van de weinigen waar je nog wat van kon leren.
De rest levert weinig of in het geheel niets waar nog iet van op te steken valt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drottel op 07-11-2004 02:41:30 ]
You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
pi_23137218
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef merlin693 het volgende:
zoek de betekenis van het woord moderator eens op ! maar zonder dollen dat is nou eenmaal de taak van de moderator
Ja dat is ook zo, ik liet mezelf even gaan...ok moderators moeten het in de gaten houden en er zijn een paar moderators die ik wel goed vindt dus vooruit dan maar.

Drottel schreef
quote:
Nu weer twee reacties die gewoon te gek voor woorden zijn van Elin en Newsman in Hitchikers enz.
Pleurop.
misschien willen newsman en elin verder reageren op wat ze gepost hebben, dus raad ik je aan om in dat topic hun beweegredenen te vragen hoe en wat..wanneer ze dan niet reageren mogen ze inderdaad opzouten.
maar maybe heeft die elin echt een reptielen oom..ja dat is toch prachtig man..reptieletjes in the house hier of in ieder geval familie hehe..ohoh watch your back..hij zit in een inrichting als je het moet geloven dan en dat is erg want die shrinks zijn meestal zelf sick fuckie

en in dit plaatje van newsman laat hij zien waar je derde oog zit alleen zit het iets lager dus net iets boven je ogen in het midden dus..kijk daar dus goed naar (bij jezelf) met je ogen dicht en geconcentreerd en je ziet het blauwig worden..echt waar.(niet gaan denken dan, let it go)

quote:
Is dodeca verbannen?
het kan nog wel even duren voordat je antwoord krijgt dus dan ga ik het maar proberen.
dodeca is niet verbannen maar heeft het wel gezien hier na een opstootje met sommige users, (he dodeca)..tja en dat is wel jammer..
  zondag 7 november 2004 @ 12:21:51 #147
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23138408
Extra mod nodig? Waarom? We zijn toch de puistenleeftijd voorbij met z'n allen en na tig jaar heb ik nog steeds weinig te klagen over de mods. Daarnaast zijn er ook anderen die af en toe bijspringen en modereren blijft een vrije tijd iets dus je kan het niet afdwingen ofzo.
Ik heb nu bv een aantal topics lopen die toch echt als uitnodiging kunnen worden gezien voor een believer/non-believer discussie maar alles blijft rustig en ok. Ligt puur aan je opstelling. Als we het hier niet eens vriendelijk kunnen houden wat zegt dat dan over mensen in het algemeen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 7 november 2004 @ 17:15:51 #148
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_23144534
Ok, even simpel uitleggen wat blijkbaar niet gesnapt wordt :

De input van dodeca en Drottel dreigt volledig weg te gaan dankzij een groep soortgenoten die hun geposte informatie weinig tot niet kan appreciëren/begrijpen.

Als je in je eigen FAQ schrijft dat er hard wordt opgetreden tegen mensen die het verzieken voor anderen die wel geïnteresseerd erin zijn MOET JE DAT OOK DOEN !!!
Zoniet dreigt hetgeen te gebeuren wat ik al eerder heb aangehaald: die enkelingen die tijd en moeite steken in het vergaren en verspreiden van deze delicate informatie bollen het gewoonweg af, en je zou voor minder. En dat is net wat men hier niet wil, in TRU moet iedereen zich thuis voelen, TRU is dat plekje waar de alomtegenwoordige intolerantie tegen deze "gekken" niet thuis hoort (volgens de mods zelf).
  zondag 7 november 2004 @ 17:21:08 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_23144644
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:15 schreef Threep het volgende:
Zoniet dreigt hetgeen te gebeuren wat ik al eerder heb aangehaald: die enkelingen die tijd en moeite steken in het vergaren en verspreiden van deze delicate informatie bollen het gewoonweg af, en je zou voor minder. En dat is net wat men hier niet wil, in TRU moet iedereen zich thuis voelen, TRU is dat plekje waar de alomtegenwoordige intolerantie tegen deze "gekken" niet thuis hoort (volgens de mods zelf).
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik vind dat de info die soms neergeplempt wordt af en toe iets beter geselecteerd zou mogen worden.

Als iemand een link post naar een site waar beweerd wordt dat Al Gore live op TV voor een miljoenenpubliek aan het shape-shiften was, en er verder absoluut geen videomateriaal over is, dan kun je verwachten dat mensen naar hun voorhoofd gaan wijzen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 7 november 2004 @ 17:24:20 #150
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_23144714
quote:
Op zondag 7 november 2004 02:32 schreef Drottel het volgende:
Is dodeca verbannen?

Zo ja dan heb ik al helemaal geen zin meer om iets te posten.
Was nog een van de weinigen waar je nog wat van kon leren.
De rest levert weinig of in het geheel niets waar nog iet van op te steken valt.
Ok, akkoord. Het enige probleem is dat je niet veel KUNT bijdragen als je de materie niet meester bent, of tenminste een hoge graad van inzicht erin bezit.

Tijd dus om gerichte, gevatte en interesse-wekkende vragen te stellen - voor het hier op een sisser afloopt. Meteen de daad bij het woord toevoegen dus, geef me een beetje tijd om te lezen, herlezen, formuleren, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')