whahah ik wil dat ook wel weten...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand mij nog even vertellen hoe het in zijn werk ging dat twee van ieder kamt naar het andere kamp moesten? Ging dat vrijwillig, werden ze aangewezen, moesten ze kiezen? Dit heb ik even gemist tijdens de uitzending.
De twee oudsten van elk team moesten andere lede kiezen. De Nederlands twee Belgen en de Belgen twee Nederlanders.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
whahah ik wil dat ook wel weten...
Dank jequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:10 schreef BVO het volgende:
De twee oudsten van elk kamp (Ronald bij de Nederlanders en Darline bij de Belgen) moesten ieder een man en een vrouw uit het andere kamp kiezen. Vervolgens kwam de rest van het oorspronkelijke kamp terug bij die oudste (dus de Nederlanders, behalve Patrick en Marjolein dan, gingen weer naar Ronald).
De kampen zijn nu dus:
Noord: Darline, Mitchel, Frank, Peter, Matthias en Marjolein.
Zuid: Ronald, Jeroen, Shandinella, Frouke, Mohamed en Kelly.
Mangrove: Ernestine, Klaar en Mick.
Dat vind ik nog wel redelijk meevallen, en er zijn genoeg wrijvingen ed.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Vergeleken met vorig jaar vind ik de kandidaten erg saai. Er is er niet 1 bij die echt gek of
zwaar irritant of leuk is. Beetje jammer.
het programma is nog 'jong' , er kan nog genoeg gebeuren maar ik moet toegeven dat de Nederlands een stel leegzakken zijn, de belgen zijn leuker vind ik.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Vergeleken met vorig jaar vind ik de kandidaten erg saai. Er is er niet 1 bij die echt gek of
Okee er is gelukkig geen Judgequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Nou, ..... ik vind Klaar een leuke en die Mick heeft jeuk aan wraak en hij is echt een malloot, dus dat kan goeie TV opleveren. Vorig jaar zat het ook vol met ups-en-downs, hier komen vast ook wel weer wat leuke feitjes aan het licht. Ik geniet in ieder geval.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
Valt reuze mee vind ik. Zijn een aantal aansprekende kandidaten bij dit jaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef pos het volgende:
En het zal me niets verbazen als Klaar het toejuicht, of misschien zelfs voorsteld.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Ernestine er vandaag mee kapt..
Welnee joh, dat willen ze graag dat wij dat denken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Ernestine er vandaag mee kapt..
dat vind ik juist altijd zo'n afknapperquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verheug me trouwens alweer op de veiling met chocoladetaarten en patattekes enzo.
hah die veiling, was het bijna vergeten dat dat ook nog kwamquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verheug me trouwens alweer op de veiling met chocoladetaarten en patattekes enzo.
Zit wat in ja...maar het heeft beide wel risico's. Het kamp kun je van veraf nog bekijken of er iemand is, als je boven in een boom hangt kun je niet zo gemakkelijk wegkomen lijkt mijquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:07 schreef Aurelium het volgende:
Waarom kunnen die verstekelingen eigelijk niet ook gewoon cocosnoten en vruchten gaan plukken. Als ze dat vroeg genoeg doen dan is er toch weinig kans om betrapt te worden... minder kans iig dan wanneer ze een kamp gaan plunderen.
Tis natuurlijk leuker als ze het eten plunderen maar het lijkt me dat als ze af en toe die mangrove uitsneaken en een paar cocos noten van een palmboom rippen, niemand dat hoeft te merken.
Ligt aan mij.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:12 schreef Noca het volgende:
ligt het aan mij of is het forum wat traag
teveel mensen die tegelijk op F5 drukken ??quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:27 schreef Ymke het volgende:
Gaat Fok nu altijd langzamer als ER begint?
Ja, volgens mij ook. Best wel irritantquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:27 schreef Ymke het volgende:
dat idee heb ik nou ook altijd!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:27 schreef Ymke het volgende:
wat denk je zelfquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:29 schreef Ymke het volgende:
Zouden ze de diefstal merken?
Reclamequote:Op zondag 3 oktober 2004 20:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ga kijken!
Hopelijk geven ze het andere kamp de schuldquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:30 schreef tong80 het volgende:
Bewn benieuwd hoe ze met de diefstal omgaan.
wat kun je nou in godsnaam irritant vinden aan marjoquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:35 schreef Nouk het volgende:
Marjolein vind ik echt irritant gewoon.
Ze vindt het heeeeeeerlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:35 schreef Nouk het volgende:
Marjolein vind ik echt irritant gewoon.
Ja precies, ze lult echt. "Ik neem wel die verbrandde, die vind ik lekker!" Ofzo...rot toch op mens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ze vindt het heeeeeeerlijk.
Zegt ze terwijl ze moeizaam zit te kauwenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ze vindt het heeeeeeerlijk.
"Ik voel me hier niet happy.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:41 schreef Nouk het volgende:
Niet Jeroen weer met z'n geintjes.
"Ik ga stoppen" oh "toch niet".quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:43 schreef Bayer het volgende:
[..]
"Ik voel me hier niet happy."
Whehehe.
Niet eens leuke, terwijl we allemaal kijken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Peregrijn het volgende:
reclame.
Ik wil idd die van Philips weer zien met die full body scan apparaat....quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:45 schreef Bayer het volgende:
[..]
Niet eens leuke, terwijl we allemaal kijken.
hoezo? heb je die nog niet thuis staan???quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:46 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik wil idd die van Philips weer zien met die full body scan apparaat....
Tijdens de rust van de CL kijk ik graag naar de reclame, allemaal goeie.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
Wel veel eet en drink reclames.
Jij ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:48 schreef Nouk het volgende:
Ik moet naar een feestjeIk wil ER zien
.
Nouja, veel plezier nog allen!
Aandacht en liefde?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
wat een draaikont die Jeroen, wat wil hij nou?
Niet de krullenbolquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:53 schreef elcastel het volgende:
Was het vorige keer nou ook Jeroen of die krullenbol bij de Belgen ?.
Van Roos waarschijnlijk, de smeerlapquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Aandacht en liefde?
Check, ik haal ze steeds door elkaar.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef schatje het volgende:
Niet de krullenbol.
Dat moet beter kunnenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef schatje het volgende:
13 reacties per minuut.
Mjah, dan weet je zeker dat die Belgen winnen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:55 schreef Ymke het volgende:
Wanneer komt er eens een uitdaging/proef gebasserd op iq?
Dat vind ik ook, beetje het spijt me tafrelen, al die hullies enzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:59 schreef MissX het volgende:
die prijs vind ik weer beetje minder, heb het nooit zo op die thuisfront dingen
ja vind het ook wel snel, vorige jaren was dat volgens mij toch pas ergens tegen het eind. En nu al na 16 dagen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, beetje het spijt me tafrelen, al die hullies enzo![]()
Nou inderdaad. En Ben en Jerry's.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou een pizza bestellen en als ie er binnen een half uur niet zou zijn ...
ja ze zitten er net en dan al huilen aan de telefoon. Of zouden ze gedwongen worden door de productie om emotioneel te doen. Als ik 2 weken van huis ben bel ik mijn ouders ook niet huilend opquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:01 schreef MissX het volgende:
[..]
ja vind het ook wel snel, vorige jaren was dat volgens mij toch pas ergens tegen het eind. En nu al na 16 dagen.
maar jij bent dan ook geen echte Expeditie Robinsoner......quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik moet nooit huilen als ik met thuis bel, en ik ben regelmatig een half jaar of langer in het buitenland.......![]()
Twee weken zonder je moepie..quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:00 schreef rubbereend het volgende:
k zou liever goed eten hebben dan 5 minuten bellen
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:01 schreef rubbereend het volgende:
van het ene naar het andere eiland bellen met sandinella
Pff, same here. Sissy's daar.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik moet nooit huilen als ik met thuis bel, en ik ben regelmatig een half jaar of langer in het buitenland.......![]()
Het blijft een Marokkaan he, duurt altijd iets langer voordat die iets snappenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:02 schreef Peregrijn het volgende:
Yssiri geeft een beetje weinig respons
Niet grappigquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft een Marokkaan he, duurt altijd iets langer voordat die iets snappen
Dat was hij toch he, Hij werk(te) toch bij de KLM maar die wisten niet dat hij dit ging doen. Hoe is dat afgelopen eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:04 schreef cptmarco het volgende:
Ronald: oh ja schat je bent ook ontslagen......
Of Shanghaiquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ze zit in Peking.
Ja Curaçao en Maleisië liggen echt vlak bij elkaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen beter ff langskomen en eten brengen
Oh sorry dat ik een grapje maaktequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet grappig
Een grapje is leukquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik een grapje maakte![]()
![]()
Precies, zo erg is het nooit geweest.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:08 schreef Ymke het volgende:
Hoeveel vrijwillige afvallers zijn er nu?
Ja ik denk ook vanquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:08 schreef cptmarco het volgende:
Is dit nu al de derde die vrijwillig afhaakt
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:10 schreef MissX het volgende:
zou Marjolein al een lamme tong hebben van het likken?
Ik denk niet dat Mitch te pruimen is. Zal wel erg zuur smakenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:12 schreef elcastel het volgende:
Kunnen ze Mitch niet opeten ? Wat een zuurpruim..
beetje bakken , knoflook , uittjequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
.
U vraagt wij draaien.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:16 schreef MissX het volgende:
wow wat een korte reclame, ik vind het trouwens wel weer tijd voor wat moerasketiers actie
goed hequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
omdat ze niet vrijwiliig de pan in lopenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:19 schreef Ymke het volgende:
Maar waarom eten ze de ratten dan niet??
Een bloem heeft immers water nodig.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:20 schreef MrX1982 het volgende:
Kunnen ze geen water over Roos gooien
de Amerikanen hadden in hun eerste ER zelfs zelf valletjes gebouwd om ratten te vangenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:19 schreef cptmarco het volgende:
[..]
omdat ze niet vrijwiliig de pan in lopen
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een bloem heeft immers water nodig.
Prcies vangen en etenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Amerikanen hadden in hun eerste ER zelfs zelf valletjes gebouwd om ratten te vangen
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Nu mag Jeroen nog niet naar huis
Tuurlijk wel, in kamp Noord hoeft er niemand naar huis en krijgt iemand een extra stem voor de volgende keer...quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Mitchell
Kijk jij eigenlijk wel?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ja fuck volgens mij zit ik meer fok te lezen dan ER te kijken. Of ik moet vroeger naar bedquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:23 schreef MissX het volgende:
[..]die is al naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |