abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22223883

De lamlendigheid, de stem, de vreselijke opmerkingen, zijn kop, zijn aanwezigheid en vooral zijn sjaaltje maken de Expeditie dit jaar een stuk minder leuk om te kijken.

Dus: in dit topic gaan we Ronald niet leuk vinden! Wie doet er meee? .

Nog wat 'leuke' feitjes over Ronald.
Sterrenbeeld: Vissen
Werk/Studie: Piloot
Relatie: Getrouwd en kinderen
Goede kanten: Kan goed luisteren naar anderen, sportief, harde werker !!!!!!
Slechte kanten: Ik kan niet tegen onredelijkheid en kan daar heftig op reageren
Wat wilde je worden toen je klein was: Piloot (jachtvlieger)
Sporten: Fitness en balsporten
Hobby’s: Mensen, tuin, natuur, sport, computer en orchideeën kweken
Beste film: Deer Hunter
Beste boek: Moeson
pi_22223935
Niet bashen, het is een vis !!
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_22224379
orchideeën kweken
????

Jaja...
  maandag 27 september 2004 @ 11:34:20 #4
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_22232492
is hij niet zijn baan als piloot kwijtgeraakt omdat hij meedeed aan ER?

verschrikkelijke vent
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_22232672
Ja, een verschrikkelijk figuur. Hij ontkomt overal aan terwijl hij zelf geen ene reet kan. (voorbeeldje: de proef van gisteren)
That's all folks!
  maandag 27 september 2004 @ 11:56:06 #6
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_22232935
Ik snap ook niet dat mevrouw Shandinella (ikke niet gebruld hebben, dit isse brullen MOOOOO)
en de anderen hem daar niet op aanspraken....
Echt die vent voert niets uit.
Alexa en Seth zijn lief
pi_22233048
loser
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_22233079
Idd een verschrikkelijke vent. Dat gezeik met die proef gisteren 'Ja ik moest even uitrusten.'
  maandag 27 september 2004 @ 12:05:00 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_22233108
"Ik had het gevoel alsof ik het meeste werk in het water had gedaan"

alvorens meneer tijdens een eliminatieproef rustig toekeek hoe zijn teamleden vol voor de overwinning gingen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22233495
Klaar maakt alles weer goed. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_22233529
quote:
Op maandag 27 september 2004 12:24 schreef Kylee het volgende:
Klaar maakt alles weer goed. .
Klaar is geweldig
pi_22233586
Ja, die maakt het programma echt leuk.
That's all folks!
  maandag 27 september 2004 @ 12:47:48 #13
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_22233946
KLM-piloot verliest baan na Expeditie Robinson

Het avontuur Expeditie Robinson heeft voor KLM-piloot Ronald Groenink een vervelend staartje gekregen. Hij werd op staande voet ontslagen door de luchtvaartmaatschappij. Groenink vocht zijn ontslag aan, maar de kort gedingrechter in Amsterdam stelde KLM donderdag in het gelijk.

Groenink vroeg twee maanden onbetaald verlof voor de opnamen van het SBS-programma Expeditie Robinson in Maleisië. Deelnemers aan het programma bivakkeren op een onbewoond eiland zonder moderne communicatiemiddelen en andere voorzieningen. Met opdrachten kunnen ze extra eten winnen of een telefoongesprek. De deelnemers stemmen elkaar weg, tot uiteindelijk een winnaar overblijft.

Groenink werkte zich bij de KLM op van monteur tot technicus, tot piloot. Hij was ruim twintig jaar in dienst bij de KLM. Net als zijn vader en broers had hij er alles voor over bij de KLM te mogen vliegen, maar daaraan is door de deelname aan het televisieprogramma een einde gekomen.

Groenink vertrok op 19 april van dit jaar naar Maleisië. Toen hij toch bleek te zijn ingeroosterd, meldde zijn vrouw hem ziek. Volgens de kort gedingrechter heeft Groenink zijn plicht als piloot in dienstbetrekking van KLM grovelijk verwaarloosd en is, gelet op zijn handelwijze, het vertrouwen in hem onherstelbaar geschaad.

Bron: ANP

[ Bericht 93% gewijzigd door Takkembah op 27-09-2004 12:50:14 (mwuhuhahahaha) ]
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 27 september 2004 @ 13:26:30 #14
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_22234708
hij heeft het spel in het begin redelijk tactisch gespeeld, maar de laatste aflevering zag ik wel dat ie wat steekjes los liet, vooral het stemmen ging gewoon niet tactisch bij de nederlanders, ze hadden Mo eruit kunnen stemmen of Die trut die al een extra stem had, maar volgensmij snappen ze niet echt dat je moet samenwerken om ver te komen.... beetje tamme mensen....

en dat lompe gedoe met uitrusten tijdens een proef, i mean... come on!
pi_22235510
quote:
Op maandag 27 september 2004 12:47 schreef Takkembah het volgende:
KLM-piloot verliest baan na Expeditie Robinson

<knip>

Bron: ANP
Wat een domme die vrouw van hem had hem nooit ziek moeten melden maar moeten zeggen dat er verlof is aangevraagd.

Niet erg snugger, dan hadden ze hem niks kunnen maken tenminste minder.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')