Ik voelde me al helemaal buiten de boot vallen met m'n 27 jaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
kheb de leeftijd maar even weggehaald zodat we de oude rotten in het vak ook aan het woord kunnen laten
zo belangrijk maak ik het niet hoor ...meestal is het zelfs helemaal weg ! Alleen dit soort topics rakelt dingen op !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:22 schreef Breetai het volgende:
Je maakt het allemaal veel te belangrijk naar mijn idee. Zwelg nog maar leker verder.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef Nuek het volgende:
Maar Bosbeetle... Je hebt gvd fans man! Maak er eens gebruik van!
kom jij echt zo weinig meiden tegen die meer dan mwoah zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weiger te oefenen op meiden die ik mwah mwah vind !
Als dat mislukt dan is het helemaal erg !
ja !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
kom jij echt zo weinig meiden tegen die meer dan mwoah zijn
kom je nergens, of ben je mega kieskeurig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja !![]()
allebij, maar genoeg over mij ... terug naar de mensen die tips willen horen en aannemen ! (en daardoor ook de mensen die tips geven)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
kom je nergens, of ben je mega kieskeurig?
dan zul je dit leven eenzaam en alleen uitlevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
allebij, maar genoeg over mij ... terug naar de mensen die tips willen horen en aannemen !
nee ! zelf ben ik een saaie zeurderd, en dat alleen het leven uitleven daar had ik me al op ingesteld !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dan zul je dit leven eenzaam en alleen uitleven
ben jij eigenlijk zelf wel leuker dan mwoah?
Zo van: die zullen mij wel niet zien zitten, dus laat maar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja !of ze vallen me gewoon niet op ! of ik heb ze mentaal al teruggereduceerd tot mwah !
Ja dat leer je inschatten idd en dan kun je iig al 78,3% van het vrouwvolk afschrijven, nou dan zijn er nog zo'n 20,5 % die ik dan weer niet de moeite waard vind en die 1,2% die kom ik dan weer niet tegen !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh ja die gedachte is heel herkenbaar. Zo van, ach, die zijn veel te goed voor mij. En vaak is dat natuurlijk ook zo...
dan ben je nog voldoendequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kijk, als een meid zichzelf een 8 vindt accepteert ze geen 7 of 6. Zo werkt het nu eenmaal. Dan wil ze ook minimaal een 8. En ik voel me nu op dit gebied een mager 6-je dus tja.....
10 delenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:49 schreef milagro het volgende:
hou die gedachte vast , heren!
lekker positief !
jullie gaan na 10 delen echt met sprongen vooruit!
hoedje!![]()
:')
Achja ik ben gewoon niet zo'n leuk persoon ... soms zit het mee soms zit het tegen maar tegen je persoonlijkheid kun je je niet verzekerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oeh brother, da's wel heel erg laag.
oh het is dus nog treuriger dan ik dacht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
10 delendr hebben al minstens 50 delen gelopen (na 40 delen is het eindelijk gecentraliseerd)
Ja maar geef toe er lopen toch kerels rond die een mager zesje zijn, en dat van zichzelf weten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:58 schreef milagro het volgende:
[..]
oh het is dus nog treuriger dan ik dacht.
lekker positieve boys hier.
echt, dat meen ik.
niets opwindender dan een vent die zichzelf een mager zesje geeft![]()
zoiets mag je wel denken, maar moet je niet zeggen en al helemaal niet uitstralen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar geef toe er lopen toch kerels rond die een mager zesje zijn, en dat van zichzelf weten.
dus dat heet realistisch !
Ik kan wel gaan zeggen dat ik mezelf een 8,5 vind maar daardoor blijf ik gewoon een 4- hoor
nee, zelfreflectie is iets heeeeeeeeeeel anders , schat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Inderdaad, ik ben ook gewoon realistisch. Misschien dat als ik nou eindelijk eens vet afval en weer op 75 kilo kom dat ik zomaar ineens een 7 ben! Dus het is niets geen negatief gelul maar ik weet dat ik er gewoon veel beter kan uitzien dan nu. Dat heeft zelfreflectie Milagro.
*knuffel*
makkelijker gezegd dan gedaan zoals ik in het vorige topic al zei .. er zijn zat dingen die je kunt faken... ! Maar hoe fake je zelfverzekerdheid dat kan niet want ik ken mezelf en ik weet dat ik een saaie zeurderd ben (zit in de familie) dus zal ik mezelf niet beter kunnen bluffen als een saaie zeurderd !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:04 schreef milagro het volgende:
bluf jezelf naar een 8 gewoon.
dan voel je je een 8 en ziet men nog een 6 !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, zelfreflectie is iets heeeeeeeeeeel anders , schat.
dit noemt men een negatief zelfbeeld.
je kan wel eruit zien als een 6 (volgens de norm) , maar je toch echt een 8 voelen, hoor en dan dus zo ook overkomen
:') ja maar ik ben niet intressant, en hoe kun je een dood vogeltje nou intressant makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:09 schreef RemCOW het volgende:
En weet je wat zo gek is? Vrouwen zijn ook maar mensen! Er bestaat niet EEN 8 of een 4!
Maar als je jezelf al kansloos acht bij voorbaat dan maak je jezelf niet echt interessanter ofzo.
nee nee nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan voel je je een 8 en ziet men nog een 6 !
okquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee nee nee.
iemand die zichzelf okay vindt, straalt dat uit, zo werkt dat gewoon.
en er zijn zat heren en dames die qua uiterlijk ms middelmatig scoren en toch succes hebben bij het andere (of zelfde) geslacht.
dus ophouden met dat gejammer dat je iemand niet zou verdienen omdat je maar een zesje bent.
zo als ik al zei, vasthouden die gedachte!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja maar ik ben niet intressant, en hoe kun je een dood vogeltje nou intressant maken
een dood vogeltje met een strikje is nog steeds een dood vogeltje hoor !
zo als ik al zei, okquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
zo als ik al zei, vasthouden die gedachte!
achja tis weer herfst hè dan vliegen de dode vogeltjes je weer om de orenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja Bosbeetle, wat ben je negatief man LOL. Een 4 en een dood vogeltje, daar vergelijk ik mezelf niet eens mee. Ach, op zich ben ik denk ik wel okay. Ik ben alleen wel eens bang dat een vrouw snel op mij uitgekeken raak omdat ik niet echt ondernemend ben. Zeker in de winter niet. Ik vind het dan heerlijk om uit mijn werk lekker op de bank te ploffen en nieuwe dingen te oefenen of een film te kijken.
Ik ga vanavond een paar gratis concertjes pakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kijk man, vanavond ook weer. Lekker een spannende DVD bekijken, 21 grams, ondertussen heerlijk snoepend van jawel, ECHTE KABELSPEKKEN!!! Mjam mjam!
Ik find de forums van fastseduction een stuk handiger dan de voorbeelden die van de zgn. cursussen heb gelezen. De discussies gaan er niet van uit dat je een positieve instelling krijgt door je dat te verbeelden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tuurlijk, als je maar de juiste positieve instelling hebt komt aaaaaaaaaaaaalllles goed. Yeah wright!! Gaap gaap. En zij leefden nog lang en gelukkig.
Ho ho..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Milagro for president
Kijk, dan doe je het al beter dan ik. Daar lopen vast wel leuke dames rond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een paar gratis concertjes pakkenpopvoornop
Als ik me wil vermaken begin ik dames meestal negatieve cijfers te geven. Gelukkig komt er meestal dan nog een dame voorbij die vet in de plus terecht komt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ah kom op man, heb jij nooit met vrienden bij wijze van balorigheid de dames cijfers gegeven? Dan weet je heel goed dat ze wel degelijk bestaan, de 9's en de 4-en. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Kijk, dan doe je het al beter dan ik. Daar lopen vast wel leuke dames rond.
Er lopen genoeg mensen die alleen meegaan omdat de hele vriendenkring gaat. Met hun kan je gerust een praatje maken als je ff staat te chillen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:30 schreef Bosbeetle het volgende:daar heb je niks aan want die kijken naar het concert ... en ik ook dus !
tja praatjes maken .. beetje smalltalk bladibla das ook allemaal geen probleem. Van de meeste vrouwen word ik niet warm of koud en vice vercaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:37 schreef Breetai het volgende:
[..]
Er lopen genoeg mensen die alleen meegaan omdat de hele vriendenkring gaat. Met hun kan je gerust een praatje maken als je ff staat te chillen.
Ah jongens, dit is gewoon te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan wel gaan zeggen dat ik mezelf een 8,5 vind maar daardoor blijf ik gewoon een 4- hoor
Luister, het is heel simpel. Hier lopen zeiken helpt niet, je moet wat doen. Krijg nou eens een beetje fuckin' eelt op je ego en durf op een meid af te stappen. Vraag hoe ze heet, maak een grapje, hell, ga voor mij part op je hoofd staan. Maar doe wat...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:54 schreef RemCOW het volgende:
Jullie hebben iig de juiste instelling!
Prima, houden zo, meer leuke dames voor mensen die tenminste de goede instelling hebben...
Hey, I've been there.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:59 schreef RealZeus het volgende:
Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat je gewoon op een vrouw moet afstappen.
Maar als dat voor jou gewoon is kan dat voor een ander weleens een onbereikbaar doel zijn.
Verlegenheid is een lastig iets en ook daar word je niet zekerder van.
Ik denk dat iedereen die nooit een relatie gehad heeft precies begrijpt en voelt wat ik voel en dat de tweede groep het wel kan proberen het te begrijpen maar dat ze dat nooit lukt omdat ze dat machteloze en eenzame gevoel niet kennen.
Jij snapt 't!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Kajel het volgende:
Vind CherryLips ook niet mis anders. Goede muzieksmaak en schrijvers-smaak en leuk koppie. Maar wat ik niet helemaal meegekregen heb: Is CherryLips 21, geen relatie en nog maagd?
Je zou er zo verliefd op worden. Opvallend inderdaad.
Maar aan de andere kant kan ik het ook wle begrijpen. Ik bewonder wel haar kracht om zich niet door een of andere pummel van haar probleem af te laten helpen maar wachten op iemand die wel leuk is. En die ze oprecht leuk vind.
Je mag hier wel zijn, dit topic is namelijk bedoeld voor oude maagden....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
ow...ik mag hier niet zijn
*lurk
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:05 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ben niet oud
Dan mag je hier nog wel zijn, kun je de lezers misschien nog wat tips geven hoe ze een meid kunnen scorenquote:en ook geen maagd
wel jong met sex bezig danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ben 2,
...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:17 schreef Hanneke1983 het volgende:
ehm 21
Wat is het dan precies wat je aan hun tegen staat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:42 schreef pukkiepuk het volgende:
volgens mij leg ik ook mijn eisen gewoon veel te hoog, de gemiddele breezah in de kroeg doet mij dus echt helemaal niks
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:21 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat is het dan precies wat je aan hun tegen staat?
- Meiden tussen de 16 en de 20 hebben vaak nog een superfiguur, dus daar zal het niet aan liggen.
-
Dat is waarschijnlijk wederzijds, anders had je al wel geneukt hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:42 schreef pukkiepuk het volgende:
volgens mij leg ik ook mijn eisen gewoon veel te hoog, de gemiddele breezah in de kroeg doet mij dus echt helemaal niks
Ik heb even de essentie uit je enorme betoog gefilterd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:59 schreef RealZeus het volgende:
Kijk,onzekerheid ,dat raak je niet zo maar kwijt,al wil je nog zo graag.
Ik kan wel doen of ik me heel zeker van mezelf voel,maar als dat niet zo is,straal ik dat ook niet uit en gelooft niemand je.
It's all in your head. het is zo makkelijk, je kan echt in iedereen iets positiefs of iets negatiefs zien. waarschijnlijk lukt het je ook heel makkelijk om alle mooie dingen in die meisjes te zien. als ik een heel mooi meisje zie dan ga ik daar meestal ook gelijk bij denken dat ze dan vast een arrogante bitch is. ik hoor bij club hoor, hoewel 19 is nog niet echt oud he, maar wel voor dit opzich als het gemiddelde ligt op 16 jaar (dat is een cijfer van paar jaar geleden waarschijnlijk is dat nu 14 ofzo), maar ik heb dat gewoon gemerkt. er was zo'n meisje dat ik er best wel leuk uit vond zien, maar dan opeens leek ze weer best lelijk ... t was maar net hoe ik t wilde zien volgens mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als ik me wil vermaken begin ik dames meestal negatieve cijfers te geven. Gelukkig komt er meestal dan nog een dame voorbij die vet in de plus terecht komt.
Wat nou dan?!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
22quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat nou dan?!
Hou oud ben je dan in hemelsnaam? Toch nog geen 50?
Shit, daar was ik al bang voor. Als je nou niks had gezegd had ik misschien nog wel geloofd dat je de uitzondering op de regel was...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22
Maar vanaf je 18e ongeveer gaat t crash dieten je een beetje opbreken dus je stelling was bij mij nog waar ook
Komt dat dan niet algauw over als een behoorlijke portie misplaatste arrogantie? Als een tyfuslelijke kale oude gast met mijn vriendin zit te flirten en zegt dat hij knapper is dan mij dan ehm... moeten we daar echt wel om lachen hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, zelfreflectie is iets heeeeeeeeeeel anders , schat.
dit noemt men een negatief zelfbeeld.
je kan wel eruit zien als een 6 (volgens de norm) , maar je toch echt een 8 voelen, hoor en dan dus zo ook overkomen
Succes moet je faken tot je het echte succes bereikt hebt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kijk, als een meid zichzelf een 8 vindt accepteert ze geen 7 of 6. Zo werkt het nu eenmaal. Dan wil ze ook minimaal een 8. En ik voel me nu op dit gebied een mager 6-je dus tja.....
Het vallen is niet het falen, maar het weigeren op te staan...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah jongens, dit is gewoon te erg voor woorden.
Ik begin het zo onderhand steeds meer eens te worden met RemCOW:
[..]
Luister, het is heel simpel. Hier lopen zeiken helpt niet, je moet wat doen. Krijg nou eens een beetje fuckin' eelt op je ego en durf op een meid af te stappen. Vraag hoe ze heet, maak een grapje, hell, ga voor mij part op je hoofd staan. Maar doe wat...
Kijk, hier gaan lopen zeuren dat je gister weer 15 blauwtjes hebt gelopen, daar kan ik inkomen. Maar gaan lopen zeuren omdat je niet de ballen hebt om wat te proberen...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:34 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Succes moet je faken tot je het echte succes bereikt hebt.
Maw, doe jezelf voor als een 8, als de eerste successen dan binnen zijn ga je je vanzelf ook een 7 of een 8 voelen. (Ja moraalridders, jezelf anders voordoen dan je bent is not done natuurlijk, maar in dit geval heiligt het doel alle middelen)
Ik las echt 'Continuous Effort creates fuck'quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:18 schreef HenryHill het volgende:
Continuous effort creates luck - statistisch gezien neemt de kans op een succes toe naarmate je meer pogingen doet.
* Of die droommeid moet helemaal gek zijn van jou en jou versieren. Dat kan. Maar erg waarschijnlijk is het niet
Ja ja, sommige mensen zien alleen wat ze willen zien hequote:Op zondag 3 oktober 2004 11:45 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik las echt 'Continuous Effort creates fuck'![]()
Als je er ECHT niet van houdt... hmmmz moeilijk. Maar ga eens bij jezelf na waarom je er niet van houdt? Heb je echt elke soort uitgaansgelegenheid al geprobeerd? Ik hou zelf ook niet van drukte namelijk. Maar ik hou wel van goede muziek. Nou hoor ik jullie denken, dat kun je toch thuis ook draaien, heb ik bovendien een koelkast met goedkoper bier. Ok, das waar.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:57 schreef M_Schtoppel het volgende:
Klopt, fucken is slechts een bijzaak. Het gaat natuurlijk pas echt om de f......s!!!
En euh, meneer de Melkman, wat raad je ventjes als ik dan aan die niet van kroegen en disco's houden??
Kijk,dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:46 schreef Kajel het volgende:
Sindsdien een relatie gehad van anderhalf jaar met vele fijne momenten (en een ontmaagding) Die is nu alweer bijna een jaar voorbij. En ook sindsdien veel meer zekerheid. Sinds mijn relatie weer uit is, ben ik ook werkelijk happy single omdat ik ook werkelijk weet dat het wel weer komt. .
Ja,dat had ik zelf al jaren geleden bedacht.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik heb even de essentie uit je enorme betoog gefilterd.
Onzekerheid raak je niet zomaar kwijt nee, daar moet je wel wat voor doen!
En nee, zoals je zelf al zegt, doen alsof helpt niet.
M.a.w. ik zeg het nog maar een keer (M_Schtoppel, even de oogjes dicht, dit wil jij toch niet weten), zorg eerst maar eens dat je jezelf leuk gaat vinden. Echt leuk.
exactemundo!quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:18 schreef Kamphuys het volgende:
Het gaat er niet om dat meer vrouwen je aantrekkelijk vinden zonder die buik, het gaat erom dat JIJ beter in je vel zit als het je lukt om er vanaf te komen, en DAT vinden vrouwen aantrekkelijk,
Nee, je redeneert de verkeerde kant op. Jij ziet het als een bonus voor de vrouw wanneer jij dat buikje eraf zou trainen. Die vrouw zou het misschien wel als vereiste zien voordat ze jou uberhaupt opvalt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind mezelf best leuk,weliswaar ben ik niet de mooiste en slankste man ter wereld,maar mijn karakter zit wel goed.(En dat zeg ik niet uit arrogantie,maar daarmee word ik regelmatig over geprezen)
Maar ja,uiterlijk geeft toch de eerste indruk en ik heb nou eenmaal een onhandige uitstraling.(Beetje kromme rug,dikke buik)
Natuurlijk krijg ik weer reacties in de trant van :"Doe dan wat aan je uiterlijk.",maar ik wil niet het vrouw daarom te doen is.
Ja,maar wat is versloffen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:17 schreef milagro het volgende:
het is een vrouw niet daarom te doen, maar je uiterlijk is nu eenmaal wel je visitekaartje, het eerste wat mensen opmerken.
niets mis mee dus om iig te proberen er op je voordeligst uit te zien.
iemand die zijn uiterlijk laat versloffen, is gewoon niet aantrekkelijk, niet eens zozeer vanwege dat uiterlijk, maar de mentaliteit/houding die daaraan ten grondslag ligt.
So true, en toch hoor je dat zo vaak, mensen die de ander verwijten kieskeurig te zijn, maar zelf ook zo hun eisen hebben (zoals iedereen dat heeft).quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
"Ja, maar iemand die zo kritisch is die hoef ik niet". Bullshit, je neemt zelf toch ook geen genoegen met een eenogige trol?
Tuurlijk vinden ze dat veel belangrijker. Maar het feit dat jij het er hier over hebt geeft mij het gevoel dat je het zelf wel een probleem vindt. Misschien niet voor JOU zelf, maar dat het je wel remt in het spel van versieren en versierd worden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:25 schreef RealZeus het volgende:
Vrouwen vinden dat toch veel belangrijker dan dik of dun?(Maar dat oordeel laat ik aan jou over.)
Of hebben vrouwen liever een lekkere gozer met twee wasmanden,één voor de vieze was en één voor de hele vieze was?
Hij noemt zijn buikje.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,maar wat is versloffen.
Kijk,dat ik dik ben,wil niet zeggen dat ik vies ben.
Ik douche me soms wel twee keer per dag,poets netjes mijn eethoekje ,ga indien nodig naar de kapper,doe elke dag schone kleren aan.
Dus verslof ik mijn uiterlijk dan?
Vrouwen vinden dat toch veel belangrijker dan dik of dun?(Maar dat oordeel laat ik aan jou over.)
Of hebben vrouwen liever een lekkere gozer met twee wasmanden,één voor de vieze was en één voor de hele vieze was?
En zo zijn er voor elke negatieve eigenschap wel een aantal voorbeelden en redenen te verzinnen waarbij, in vergeliljking, die negatieve eigenschap eigenlijk best wel voordelig uit de bus komt. En als jij je daarbij prettig voelt en het geen reden voor jou is om aan jezelf te twijfelen of je wel aantrekkelijk bent, dan is het voor jou geen punt. Misschien voor een ander, maar niet voor jou.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,maar wat is versloffen.
Kijk,dat ik dik ben,wil niet zeggen dat ik vies ben.
Ik douche me soms wel twee keer per dag,poets netjes mijn eethoekje ,ga indien nodig naar de kapper,doe elke dag schone kleren aan.
Dus verslof ik mijn uiterlijk dan?
omdat karakter vrijwel niet veranderd, midlife crises misschien. maar dan heb je het wel gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
So true, en toch hoor je dat zo vaak, mensen die de ander verwijten kieskeurig te zijn, maar zelf ook zo hun eisen hebben (zoals iedereen dat heeft).
Sowieso vreemd dat je wel "eisen" mag stellen, of liever voorkeur mag uitspreken, over karakter, maar niet over uiterlijk.
mijn mams vragenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:50 schreef kless het volgende:
[..]
omdat karakter vrijwel niet veranderd, midlife crises misschien. maar dan heb je het wel gehad.
zie die nare gewoontes die je je kerel niet af kunt leren... (of vraag anders je mams voor een voorbeeld daar van)
uiterlijk is veel meer en makkelijker aan te veranderen en is "mode onderhevig"
Maar wat is dik ? De een zal iemand dik vinden als hij een pond te zwaar weegt, een ander legt die lat bij 20 kilo bij wijze van spreken. Daarmee wil ik maar aangeven dat je een mening over uiterlijk moeilijk kunt generaliseren. Het is en blijft een mening, en dus behoorlijk subjectief.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:34 schreef M_Schtoppel het volgende:
Naar mijn mening is dik gewoon per definitie lelijk. En dan heb ik het dus ook over mijn eigen figuur.
Nou ik vind een mooi (modellen mooi zeg maar ) niet belangrijk, maar ik moet de ander wel fysiek aantrekkelijk vinden, dus een lekker ding vinden om te zien.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:05 schreef Kamphuys het volgende:
Van een mooi bord kun je niet eten.
M'n reet, van een mooi bord kun je prima eten en dan heb je daarna nog iets leuks om naar te kijken ook. Allemaal spreekwoorden verzonnen door lelijke mensen.
wat (mode?) bepaald dan voor jou wat een lekker ding is. en hoe is dat tijdsgebonden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou ik vind een mooi (modellen mooi zeg maar ) niet belangrijk, maar ik moet de ander wel fysiek aantrekkelijk vinden, dus een lekker ding vinden om te zien.
In die zin is uiterlijk dus ontzettend belangrijk.
Het moet wel een lekker ding zijn, maar mooi is niet belangrijk, uhuhquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou ik vind een mooi (modellen mooi zeg maar ) niet belangrijk, maar ik moet de ander wel fysiek aantrekkelijk vinden, dus een lekker ding vinden om te zien.
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:16 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Het moet wel een lekker ding zijn, maar mooi is niet belangrijk, uhuh
Maar goed, dat wordt dan een discussie over een verschil in definitie, dat is niet zo interessant.
Dat zijn toch twee totaal verschillende types?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Dennis van der Geest of een Van Bronckhorst spreekt vooral mij aan
Ja, nou enquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee totaal verschillende types?
Nou, okay Kevin Spacey danquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:24 schreef Kamphuys het volgende:
Das wel een slecht voorbeeld, van Bronckhorst, echt hele volksstammen die dat een lekker ding vinden hoor
Metquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef milagro het volgende:
Met of zonder speeksel uitwisselen?
wh00tquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met![]()
maar zonder frutten dus.. next time wordt er gefrut!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met![]()
Al mijn exen liepen te soppen op Kevin Spacey, kom op, try harder, ik weet dat je het kuntquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, okay Kevin Spacey dan
Die ogen...zucht
Maar Van Bronckhorst is niet knap, daar ging het me om.
Een knap uiterlijk is niet per definitie een aantrekkelijk uiterlijk.
Nee, ik heb mijn punt al gemaaktquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:29 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Al mijn exen liepen te soppen op Kevin Spacey, kom op, try harder, ik weet dat je het kunt
Dat is omdat je onbewust denkt "hm, die kan ik toch niet krijgen " ?quote:Veel mannelijke fotomodellen zijn bloedmooi , maar doen me niets.
Yep het was een date en van het één kwam het ander. Heb haar telefoonnummer en we hebben al een verviolgafspraak gemaakt. Of ze echt mijn type meisje is weet ik niet, lelijk is ze in ieder geval niet en hoe het verder gaat zien we wel. Verliefd zal ik niet op haar worden, maar dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
wh00t![]()
![]()
Hey, enne, zie je d'r wel zitten? Hebben jullie nog wat afgesproken? Heb je d'r telefoonnummer?
Vertel, vertel, vertel!
Niet te snel, we schrijven mee...
Nee hoor, totaal niet. Dat heeft er mee te maken dat je voor een model echt een bepaalde schoonheid moet hebben die op foto's heel erg goed overkomt. Kan best zijn dat die mensen in het echt totaal niet boeiend zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:32 schreef KingCold het volgende:
[..]
Dat is omdat je onbewust denkt "hm, die kan ik toch niet krijgen " ?
Het GAAT misschien wel om 'uitstraling' (waar uiterlijk overigens onlosmakelijk mee verbonden is), alleen als mensen de rest van de facetten van uitstraling heel makkelijk kunnen acteren dan zal er toch een schifting op uiterlijk alleen plaatsvinden op den duurquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:32 schreef Kamphuys het volgende:
Jammer KingCold, het gaat dus toch om de uitstraling. Ik snap je punt heel goed hoor, ik ben ook wel eens volledig gevallen voor iemand die mijn vrienden niet zo bijzonder vonden.
Ja, maar dat merk je toch pas als ze hun bek opentrekken?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:34 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Dat heeft er mee te maken dat je voor een model echt een bepaalde schoonheid moet hebben die op foto's heel erg goed overkomt. Kan best zijn dat die mensen in het echt totaal niet boeiend zijn.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:32 schreef KingCold het volgende:
[..]
Dat is omdat je onbewust denkt "hm, die kan ik toch niet krijgen " ?
klopt , foto en film is plat beeld. en dat merk je op een of andere manier.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:34 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Dat heeft er mee te maken dat je voor een model echt een bepaalde schoonheid moet hebben die op foto's heel erg goed overkomt. Kan best zijn dat die mensen in het echt totaal niet boeiend zijn.
Boeiend zijn qua uiterlijk bedoelde ik. Ik heb wel eens zitten aankloten met een meisje die model was in Parijs. Toen ik dat hoorde had ik echt zoiets van 'huh'??? Nog later zag ik foto's en daarop was ze wel echt bloedmooi, een totaal andere kop had ze. Wat belichting en make up al niet kan doen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:35 schreef KingCold het volgende:
[..]
Ja, maar dat merk je toch pas als ze hun bek opentrekken?
Dat heb ik nooit, dat ik dat denkquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:39 schreef KingCold het volgende:
Naja wat ik meer bedoelde is dat mensen kunnen denken: "die is zo knap, die kan wel wat beters krijgen dan mij", en daarom verder weinig achting slaan op een mooi persoon en diegene dus niet zo boeiend vinden. Dat hoeft niet perse zo te zijn natuurlijk.
Je hebt wel gelijk dat er een verschil is in een meid (voor jou man dan) die knap is, of die lekker is.
En wat is sex-appeal dan volgens jou?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, dat ik dat denk
Het is iig nooit de reden waarom ik iemand aantrekkelijk vind of niet.
Dat heeft namelijk te maken met sex appeal.
Sommige minder mooie mensen hebben daar veel van, sommige mooie mensen helemaal niets.
Zou Plato dan degene worden die binnenkort het '20+ en eindelijk geen maagd meer'-topic gaat openen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met![]()
kan je toch niet echt uitleggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:45 schreef KingCold het volgende:
[..]
En wat is sex-appeal dan volgens jou?
feromonen joegei !quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
kan je toch niet echt uitleggen
iemand waarvan je (soms meteen al) denkt : Klamotten herunter
door de stem, de ogen, de handen, de geur.
Zeg, had jij geen permban?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Xebrozius het volgende:
Helpt het als ik ¤ 30,- overmaak op jullie rekening, of is dat te weinig voor 1 uurtje?
perm is relatiefquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, had jij geen permban?
En in die zin dus ook een kwestie van smaak, en dus een subjectieve aangelegenheid. Je kunt dus niet generaliserend zeggen dat iets mooi is, omdat een ander het daar mee oneens kan zijn, en vice versaquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
Er is hoop heren dat weet ik sinds gisteren. Voor de eerste keer in z'n leven heeft Plato gezoend. Ik weet het, het stelt niet veel voor. Maar het feit dat ik dat in nagenoeg nuchtere toestand durfde en zij ook wilde geeft heel veel zelfvertrouwen. Wie weet komt het toch nog goed!
One small step for humanity, one big step for Plato!
nee, maar er zijn nu eenmaal mensen die door zeer grote groepen aantrekkelijk worden gevonden, wereldwijd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En in die zin dus ook een kwestie van smaak, en dus een subjectieve aangelegenheid. Je kunt dus niet generaliserend zeggen dat iets mooi is, omdat een ander het daar mee oneens kan zijn, en vice versa
quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:16 schreef Moonah het volgende:Hiphiphurray for Platoooooooo!
En Bosbeetle, vertel eens meer over die dames. Hoe keken ze? Leuk, of juist afkeurend? En wat deed jij?
Oh, enne... voor de heren mét buikje... Ik weet hier op Fok! nog wel een dame die een knuffelbuik wel aantrekkelijk vindt.
Ze is alleen niet op zoek (zegt ze).
en natuurlijk onder de norm Het voor de verademing lelijke mannen topic !! !quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar er zijn nu eenmaal mensen die door zeer grote groepen aantrekkelijk worden gevonden, wereldwijd.
Dan zou je dus kunnen spreken over een bepaalde schoonheid volgens de norm.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:16 schreef Moonah het volgende:Hiphiphurray for Platoooooooo!
En Bosbeetle, vertel eens meer over die dames. Hoe keken ze? Leuk, of juist afkeurend? En wat deed jij?
Oh, enne... voor de heren mét buikje... Ik weet hier op Fok! nog wel een dame die een knuffelbuik wel aantrekkelijk vindt.
Ze is alleen niet op zoek (zegt ze).
Een schoonheid die hoogstwaarschijnlijk niet door iedereen wordt onderschreven. En ik vind niet dat als een grote groep mensen iets mooi vind, het dan maar algemeen als mooi moet worden beschouwd. Er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn (en volgens mij ben jij daar een vanquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar er zijn nu eenmaal mensen die door zeer grote groepen aantrekkelijk worden gevonden, wereldwijd.
Dan zou je dus kunnen spreken over een bepaalde schoonheid volgens de norm.
Och, ik attendeer subtiel de een op de ander...quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:21 schreef Peregrijn het volgende:![]()
Ben je de Pimpmomma aan het uithangen Moontje?
Uh ja, eigenlijk wel, geloof niet dat ze door had dat ik dat nog nooit gedaan had.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:12 schreef Hexagon het volgende:
Plato gezoend ja?
Dat we dit nog mogen meemaken zeg!
En dat is eigenlijk toch best simpel he dat zoenen, of niet?
Je hebt wel gelijk, maar wat jij nu noemt is het doel wat je wilt bereiken, niet het pad naar het doel. Het doel weten te bereiken is een stuk lastiger dan het doel weten te benoemen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:21 schreef Peregrijn het volgende:
Oh ja, heren wees gewoon niet zo desperaat. Zorg dat je lekker in je vel zit en plezier hebt in je leven, De rest komt vanzelf wel. Echt waar.
Daar was het dan ook een verwijzing naarquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:29 schreef Moonah het volgende:
Oh, trouwens, ik noem jou ook Peertje.
Die wanhopigheid heeft een reden Peregrijn, probeer in onze situatie maar eens niet wanhopig te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:36 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Daar was het dan ook een verwijzing naar
Maar ik denk dat je pleidooi weinig zal uitmaken, aangezien ze juist de jongens hier heeeeeeeel erg wanhopig vindt overkomen
Mompelt iest over het zwarte potje
*proest*quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:16 schreef Moonah het volgende:
Ze is alleen niet op zoek (zegt ze).[/sub]
Wat komt deze dooddoener toch vaak terug in deze serie threads.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:21 schreef Peregrijn het volgende:
De rest komt vanzelf wel. Echt waar.
Ik verwees er naar dat iemand anders jullie op dit forum wanhopig noemde, maar oke bij deze een reactie:quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die wanhopigheid heeft een reden Peregrijn, probeer in onze situatie maar eens niet wanhopig te zijn.
Amenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:07 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ik verwees er naar dat iemand anders jullie op dit forum wanhopig noemde, maar oke bij deze een reactie:
Welke situatie? Stel je niet aan man. Je bent 24. Je bent zelfs nog jonger dan ik. Dan zou ik me oolk zorgen moeten gaan maken dat ik momenteel geen vriendin heb. Je hebt nog een heel leven voor je. Geniet er van. Door geforceerd naar iemand op zoek te gaan zul je echt niet opeens scoren.
Nou heb ik net een webcampic gemaakt die daar prima in zou passen. Mijn god, wat zie ik eruit na een avondje stappenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en natuurlijk onder de norm Het voor de verademing lelijke mannen topic !! !
dat wil ik doen..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:45 schreef Pectos het volgende:
[..]
Zou Plato dan degene worden die binnenkort het '20+ en eindelijk geen maagd meer'-topic gaat openen?![]()
Jezus man, dat is WERELDNIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
Er is hoop heren dat weet ik sinds gisteren. Voor de eerste keer in z'n leven heeft Plato gezoend. Ik weet het, het stelt niet veel voor. Maar het feit dat ik dat in nagenoeg nuchtere toestand durfde en zij ook wilde geeft heel veel zelfvertrouwen. Wie weet komt het toch nog goed!
One small step for humanity, one big step for Plato!
Val je ook op mannen met een ietwat criminele kop? Dat heb ik namelijk en ik vind het altijd een compliment als mensen dat zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, okay Kevin Spacey dan
Die ogen...zucht
Maar Van Bronckhorst is niet knap, daar ging het me om.
Een knap uiterlijk is niet per definitie een aantrekkelijk uiterlijk.
Dat ligt eraan, natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Val je ook op mannen met een ietwat criminele kop? Dat heb ik namelijk en ik vind het altijd een compliment als mensen dat zeggen![]()
kijk het is allemaal zo vluchtig al ammoniak hoe kun je er dan ooit een touw aan vast knopen !quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, natuurlijk
Sommige 'foute' mannen zijn zeer aantrekkelijk, sommige niet
waar heb je het over?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk het is allemaal zo vluchtig al ammoniak hoe kun je er dan ooit een touw aan vast knopen !
(excuses voor de beeldspraak)
nou als je er een beetje vat op probeert te krijgen dan krijg je weer van die opmerkingen als " foute mannen zijn aantrekkelijk , maar soms ook juist niet" het lijkt allemaal wel een random gebeuren. En daar is dus geen touw aan vast te knopen !quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
waar heb je het over?
en dat vind je raarquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nou als je er een beetje vat op probeert te krijgen dan krijg je weer van die opmerkingen als " foute mannen zijn aantrekkelijk , maar soms ook juist niet" het lijkt allemaal wel een random gebeuren. En daar is dus geen touw aan vast te knopen !
ja maar dat is dus niet alleen met aantrekkelijk vinden zo. Maar met alles "dat is leuk, maar soms ook niet"quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:41 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat vind je raar
waarom je iemand aantrekkelijk vindt (qua uiterlijk) is toch ook niet uit te leggen?
het is gewoon zo, en het waarom doet er niet toe.
Hoe lang? Hoe veel liter vocht is er uitgewisseld? Heb je nog meer geprobeerd? Heb je haar nummer? Liep je heen en weer te gaan als de slinger van een klok? Heb je haar lippen zitten afkluiven? Etcetera.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:44 schreef Copycat het volgende:
Plato heeft gezoehoend!!!![]()
Ik wil de juicy details!!!
ik snap totaal niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar dat is dus niet alleen met aantrekkelijk vinden zo. Maar met alles "dat is leuk, maar soms ook niet""Dat is aardig, maar soms irritant" enz enz ...
ik kan dat niet ... mijn brein slaat dat op "... is leuk" en dan stopt het!
tenzij er een voorwaarde bij zit "dat is leuk , mits ..." dat snap ik ook nog maar die voorwaarde ontbreekt vaak !
precies, dat is echt interessant om te weten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:49 schreef Copycat het volgende:
En vooral: hoe kwam de liplock an sich tot stand???
En of hij nog een keer kans maakt op ' second base' of meerquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, dat is echt interessant om te weten.
we willen hier toch vooral lezen waarom het hem deze keer wel gelukt is?
Achja sociale/psychologische dingen zal ik nooit snappen ... (quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap totaal niet waar je het over hebt.
je hebt 1000 en 1 verschillende uiterlijken bij "foute mannen" , bij "lieve mannen" bij alle mannen.
ik heb een voorkeur van mannen met donker uiterlijk, maar daarom val ik niet op iemand ómdat hij een donker uiterlijk heeft, enkel een donker type trekt wat eerder mijn aandacht
het onverklaarbare onderscheid , waarom je op de 1 wel valt en op de andere niet, is dus op alle mannen van toepassing.
al iemand vraagt val je op negers, zeg ik ook 'dat ligt eraan', er is toch geen standaard neger of zo
ik val op mannen , dat is het enige wat ik zeker weet.
voor jou zal dat zeker gelden, ik zal ook niet ontkennen dat je er leuke momenten aan zal kunnen beleven. maar zonder liefde en sex bevat m'n leven nog genoeg leuke momenten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zeg lekker wollig schaap van me, dat vind ik wel een erg grote uitholling van het begrip liefde hoor. Liefde rules man!!
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
overigens is sex biologisch gezien bedoeld als voortplantingsmiddel en ik heb het niet zo op kinderen
Hm, zo maak je het wel moeilijk voor jezelf ja...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij snapt 't!
Ik heb mijn kansen gehad, maar heb ze verspeeld. Omdat ik bang was dat ik met ze uit wilde omdat er eindelijk iemand was die me leuk vond.
"Dank je" zeggen, of "Dat vind ik leuk om te horen." Eventueel een complimentje terug maken. * Grrrrrrrr had vroeger hetzelfde probleem, ik hoopte zelfs dat ik maar geen complimentjes zou krijgen omdat ik me dan ongemakkelijk zou voelen.quote:Dan klap ik dicht. Ik kan ook totaal niet met complimentjes om; ik heb geen idee hoe erop te reageren. Vaak ook omdat ik vind dat complimentjes 9 van de 10 keer niet kloppen.
Niet iedereen is nou eenmaal een ouwehoer, en dat kan wel eens lekker rustig zijn. Waarschijnlijk ben je een stuk minder saai dan je denkt overigensquote:Op MSN ben ik heel spraakzaam etc, altijd maar klieren en alles, maar in het eggie (wat ik dan prefereer boven een MSN 'relatie') heb ik niks te melden en ben ik best saai denk ik.
Hoe herkenbaar, zodra ik ook maar enigzins geïnteresseerd ben in een dame kan ik er niet meer normaal mee omgaan.quote:Ik kan pas goed met een jongen overweg als ik ook in het eggie goed met hem kan oraten en klieren enzo, want dan weet ik dat ik niks voor hem voel. Maar o jee als ik dichtklap bij een jongen, dan weet ik weer hoe laat het is ook al ontken ik het zelf.
Liefde op het eerste gezicht.... Er wordt beweerd dat het bestaat, als dat zo is is het wel héél erg zeldzaam denk ik. Stiekem hoop ik er zelf ook nog op, diep van binnen ben ik nou eenmaal een onverbeterlijke romanticusquote:Ik ben nog zo'n ouderwets naïef kind dat gelooft in liefde op het eerste gezicht; ik weet zeker dat er ooit een jongen de trein instapt en dat het gewoon goed klikt. Maar en dan? Waarschijnlijk doe ik er dan toch niks mee, klap ik dicht, stap ik de trein uit, en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.
Klinkt erg bekend. Een jaar of zes geleden liep er een stel meiden in mijn klas rond die er een sport van maakten een jongen te laten geloven dat ze hem leuk vonden, net zolang tot hij ook interesse ging tonen, om dan vervolgens, zegmaar, een einde aan de grap te maken. Daar gingen ze soms zo ver mee dat ze zelfs samenwerkten (dat na een zogenaamde afwijzing een paar andere meiden gingen "troosten".).quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ik bang was dat ik met ze uit wilde omdat er eindelijk iemand was die me leuk vond. Of omdat ik twijfelde, het 'eng' vond (ben als kleine Cherry weleens publiekelijk voor lul gezet door de jongen waar ik destijds een crush op had) en een soort wantrouwen heb gekweekt zo tegenover jongens die iets in mij zien.
Ik moet zeggen dat ik jou toch vaak op Fok juist in de boeiendere topics zie posten. Niet bepaald saai. Maar goed, da's in mijn ogen, en ik ben niet bepaald een gemiddelde Nederlander.quote:Vaak ook omdat ik vind dat complimentjes 9 van de 10 keer niet kloppen. Op MSN ben ik heel spraakzaam etc, altijd maar klieren en alles, maar in het eggie (wat ik dan prefereer boven een MSN 'relatie') heb ik niks te melden en ben ik best saai denk ik.
Dan stuur je gewoon een brief naar de Hartkloppingen rubriek in de Rails.quote:Ik ben nog zo'n ouderwets naïef kind dat gelooft in liefde op het eerste gezicht; ik weet zeker dat er ooit een jongen de trein instapt en dat het gewoon goed klikt. Maar en dan? Waarschijnlijk doe ik er dan toch niks mee, klap ik dicht, stap ik de trein uit, en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.
OK, vooruit dan. Al te gedetailleerd gaat het niet worden, want het is niet de bedoeling dat ze ontdekt dat ze met Plato gezoend heeft. Ze zou zich wild schrikken haha.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:44 schreef Copycat het volgende:
Plato heeft gezoehoend!!!![]()
Ik wil de juicy details!!!
Dat kan ik overigens wek uitleggen: het was de eerste keer dat ik het probeerde. Heel simpel dus.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, dat is echt interessant om te weten.
we willen hier toch vooral lezen waarom het hem deze keer wel gelukt is?
En? Laag ingezet zoals Kamphuys voorstelde? Of was ze toonbaar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan ik overigens wek uitleggen: het was de eerste keer dat ik het probeerde. Heel simpel dus.![]()
Met jou komt het dus wel goed. Je moet niet zo schijterig zijn. Man, over een jaartje of wat als je de zoveelste vrouw je bed uitschopt lach je om deze topics..quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan ik overigens wek uitleggen: het was de eerste keer dat ik het probeerde. Heel simpel dus.![]()
Rustig maar, de beste man heeft enkel onschuldig gezoend. Dat heb jij toch vast ook wel eens ooit gedaan op een of ander schoolfeestje?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:12 schreef Bosbeetle het volgende:weer één minder het ga je goed plato !
Zo kende ik er op de middelbare school ook een paar.... Echt walgelijk als mensen zo met iemands gevoel spelen....quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Klinkt erg bekend. Een jaar of zes geleden liep er een stel meiden in mijn klas rond die er een sport van maakten een jongen te laten geloven dat ze hem leuk vonden, net zolang tot hij ook interesse ging tonen, om dan vervolgens, zegmaar, een einde aan de grap te maken. Daar gingen ze soms zo ver mee dat ze zelfs samenwerkten (dat na een zogenaamde afwijzing een paar andere meiden gingen "troosten".).
Uitkijken dat je niet teveel vast blijft houden aan dat achterdochtige, dat werkt niet bepaald bevorderlijk voor je relatie...quote:Ben ook enigszins paranoia geworden in de liefde na dat soort dingen.Sinds een dikke twee maanden dan toch een meisje gevonden dat me echt leuk vindt, maar ze vindt me zo af en toe nog steeds wat paranoid/achterdochtig als het om liefde gaat.
Volgens mij stond in het vorige topic van niet...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Rustig maar, de beste man heeft enkel onschuldig gezoend. Dat heb jij toch vast ook wel eens ooit gedaan op een of ander schoolfeestje?
Ik 13, maar tussen die tongzoen en het daadwerkelijke neuken zaten echt jaaaaaaaren. Ik ben helaas niet opgegroeid in de losbandige bReEzAhgeneratie. Een beetje voelen was 8 jaar terug het hoogst haalbare.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij stond in het vorige topic van niet...
* nozem was trouwens ook al 19 toen hij zijn eerste tongzoen beleefde.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Rustig maar, de beste man heeft enkel onschuldig gezoend. Dat heb jij toch vast ook wel eens ooit gedaan op een of ander schoolfeestje?
Vervelend voor je. Maar het leven lacht ons niet op alle fronten toe. Ik ben momenteel ook geenszins gelukkig in de liefde. Van mij mogen ze liefde en lust afschaffen, ik zou er geen traan om laten. Het brengt enkel twijfel en frustraties..quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk aanquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Maar het leven lacht ons niet op alle fronten toe. Ik ben momenteel ook geenszins gelukkig in de liefde. Van mij mogen ze liefde en lust afschaffen, ik zou er geen traan om laten. Het brengt enkel twijfel en frustraties..
Twijfel valt uit genoeg andere aspecten van het leven te halen, daar heb je geen liefde voor nodig.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]twijfel .. ik zou denk ik niet zonder kunnen !
Ben ik de enige die dit lief vindt klinken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij snapt 't!
Ik heb mijn kansen gehad, maar heb ze verspeeld. Omdat ik bang was dat ik met ze uit wilde omdat er eindelijk iemand was die me leuk vond. Of omdat ik twijfelde, het 'eng' vond (ben als kleine Cherry weleens publiekelijk voor lul gezet door de jongen waar ik destijds een crush op had) en een soort wantrouwen heb gekweekt zo tegenover jongens die iets in mij zien. Dan klap ik dicht. Ik kan ook totaal niet met complimentjes om; ik heb geen idee hoe erop te reageren. Vaak ook omdat ik vind dat complimentjes 9 van de 10 keer niet kloppen. Op MSN ben ik heel spraakzaam etc, altijd maar klieren en alles, maar in het eggie (wat ik dan prefereer boven een MSN 'relatie') heb ik niks te melden en ben ik best saai denk ik. Ik kan pas goed met een jongen overweg als ik ook in het eggie goed met hem kan oraten en klieren enzo, want dan weet ik dat ik niks voor hem voel. Maar o jee als ik dichtklap bij een jongen, dan weet ik weer hoe laat het is ook al ontken ik het zelf.
Ik ben nog zo'n ouderwets naïef kind dat gelooft in liefde op het eerste gezicht; ik weet zeker dat er ooit een jongen de trein instapt en dat het gewoon goed klikt. Maar en dan? Waarschijnlijk doe ik er dan toch niks mee, klap ik dicht, stap ik de trein uit, en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.
Nee, waarschijnlijk geilt de helft van de posters hier met je meequote:Op zondag 3 oktober 2004 18:29 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit lief vindt klinken?![]()
![]()
Neen, ze wordt al door half FOK! becomplimenteerd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:29 schreef Starfish het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor Starfish...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:29 schreef Starfish het volgende:
[..]
![]()
Het zal haar wel zwaar vallen, al die complimentjesquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Neen, ze wordt al door half FOK! becomplimenteerd.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor Starfish...
Je bent trws wel de enige die vind met dt schrijft
En dat is nu de kracht van de ehmm.. van CherryLipsquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk geilt de helft van de posters hier met je mee.
Mjah, ze was best toonbaar. Ik vind weliswaar dat ik zelf knapper ben, maar lelijk was ze niet. En gelukkig ook niet dik, want dan had ik vanzelfsprekend niet gezoend.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:10 schreef nozem het volgende:
[..]
En? Laag ingezet zoals Kamphuys voorstelde? Of was ze toonbaar?![]()
Ik weet het niet. Het is immers pas het eerste kleine stapje en ik ben er nog lang niet. Maar het geeft de burger moed, dat is waar!quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Met jou komt het dus wel goed. Je moet niet zo schijterig zijn. Man, over een jaartje of wat als je de zoveelste vrouw je bed uitschopt lach je om deze topics..
Waarom had ik nou van jou precies deze reactie verwacht?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Plato jongen, als je dit wijf keihard kan palen moet je het gewoon doen. Waarom niet? Maak gebruik van de situatie, dus niet van haar.
Is dat een nieuwe user hier?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
En Moonahmopje
Hapten ze IRL nou ook maar zo snel he knul!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ah, ik wist dat je weer zou happen,
Niet zo zeuren nozem, probeer het anders maar eens met 1,76....quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:50 schreef nozem het volgende:
Ik zou verdomme willen dat ik boven de 1.90 uitkwam, met mijn 1.82 torenen genoeg vrouwen in dit kikkerlandje boven me uit.
Hij neukt regelmatig met hoerenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:04 schreef milagro het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat die Schtoppel nog maagd is
ook dat neem ik met een korrel zoutquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij neukt regelmatig met hoeren...
Gratis? Normaal vroeg ze er geld voor?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
Overigens was mijn eerste keer nota bene gratis met een vriendin van mijn zus.
Ik moet zeggen dat ik veel van mezelf hier in herken. Wel enkele verschillen: ik ben 18, 1.83, nog niet eens een mislikte tongzoen meegemaakt, nog thuiswonend. Maar ik ben ook heel stil en verlegen. Ook niet op mijn gemak in groepjes en ook enigsinds de neiging om mezelf te isoleren. Je bent echt niet de enige.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:41 schreef sharkysharky het volgende:
Hier nog een "eeuwige" maagd...
Ben nu 22 jaartjes op deze planeet en heb louter eenmaal een mislukte tongzoen mogen meemaken...Het probleem bij mij is (denk ik) vooral het feit dat ik heel stil ben. Ik weet namelijk echt nooit iets te zeggen. Met name als er meerdere mensen bijeen zijn, houd ik mijn mond stijf gesloten.
Gisteren weer zoiets, ben op bezoek met een goede vriend van mij bij een vriendin. Die vierde een bescheiden feestje ter ere van haar verjaardag. Tevens aanwezig waren twee vriendinnen van haar en een huisgenote van d'r. Tijdens de hele avond (eten en filmpje kijken) heb ik echt maar vijf zinnen uitgesproken!
Ik zie dan ook vaak het leven zeer somber in. Ik heb weinig vrienden, moet het doen met een wat saaie studie (econometrie) en een veelal geisoleerd leventje op kamers te Delft. Alhoewel ik wel met 4 meisjes en 3 jongens samenwoon. Maar ook met hun, zelfs individuele gsprekken, kan ik zeer slecht praten. Op mijn studie loop ik alleen met de de "nerds" mee en zeg dan nog steeds weinig. Terwijl ik er, denk ik, toch welm behoorlijk verzorgd uitzie.... Mijn grootste angsten op de uni zijn dan ook de werkcolleges (werken in groepjes), en het topppunt de presentatie's...
Sowieso heb ik nog nooit van mijn leven het aangedurfd een meisje aan te spreken in een disco/bar (waar ik overigens ook weinig verschijn, mede daardoor), dus zie ik mijzelf als een kansloze sukkel...Het gaat zelfs zo ver dat ik mij buiten m'n kamer tussen de mensen nooit echt op mijn gemak voel. Mijn lengte (1.96m) helpt daar ook niet aan mee. Ik ben vrijwel alleen maar bezig met mijn houding, voortdurend lettend op de aanwezig mensen, denkend aan hoe zij over mij zouden denken...te triest gewoon...
Ik denk dat dit voor ons oude maagden (maar daar behoor jij met je 18 jaar nog niet toe) deels allemaal wel geldt. Ik ben weliswaar al lang niet meer thuiswonend en die geslaagde tongzoen heb ik achter de rug, maar in de rest herken ik mij wel. In groepen voel ik mij trouwens steeds beter thuis, maar de neiging om mezelf te isoleren heb ik nog steeds heel sterk. Ik leg doorgaans moeilijk contact en heb in zekere zin niet de behoefte om te socializen. Als gevolg daarvan ben ik in de huidige situatie verzeild geraakt en in theorie is het dus makkelijk oplosbaar. maar in de praktijk ligt dat helaas anders.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:48 schreef Martydekale het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik veel van mezelf hier in herken. Wel enkele verschillen: ik ben 18, 1.83, nog niet eens een mislikte tongzoen meegemaakt, nog thuiswonend. Maar ik ben ook heel stil en verlegen. Ook niet op mijn gemak in groepjes en ook enigsinds de neiging om mezelf te isoleren. Je bent echt niet de enige.
Ah, op die manierquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
kan je toch niet echt uitleggen
iemand waarvan je (soms meteen al) denkt : Klamotten herunter
door de stem, de ogen, de handen, de geur.
klinkt zeer bekend, zowel de verandering als de blijvende asoheidquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
In bepaald opzicht ga ik vooruit. Ik praat veel makkelijker met mensen dan een paar jaar geleden en kan ook rustig een avond met iemand aan een bar hangen.
Maar in ander opzicht ben ik nog altijd even a-sociaal (letterlijk a-sociaal, dus niet in de zin van dat ik mijn buren lastigval etc.) en dat zal ook wel nooit veranderen.
Sorry, ging wat fout...nu mét tekst...quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef WouterFB het volgende:
juist ja
ahquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:04 schreef Sanvean het volgende:
[..]
Sorry, ging wat fout...nu mét tekst...
Laat em toch... Er is ook een leven buiten ONZ.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere BB, wat kom je hier negatief over...
dat verschil is er idd, alhoewel veel mensen het vreemd schijnen te vinden als je eens een keer nergens heen wilquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:13 schreef WouterFB het volgende:
mag ik wel even wijzen naar het verschil tussen algemeen problemen met socializen en niet altijd zin in socializen? voordat ik een of ander complex aangepraat krijg
mensen moeten gewoon niet zo zeiken.. das t hele punt juist, k word soms wel zo ongelooflijk moe van dat gebler over niks... probeer me der wel voor af te sluiten maar blijf me der aan ergerenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:21 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
dat verschil is er idd, alhoewel veel mensen het vreemd schijnen te vinden als je eens een keer nergens heen wil
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:22 schreef pukkiepuk het volgende:
oja en hulde nog voor Plato!!!!!!!!!
hij gaat gewoon de 1e topic 'overwinnaar' worden van ons allemaalwie had dat ooit gedacht
ik ken m ook buiten Fok!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat em toch... Er is ook een leven buiten ONZ.
Ja precies, het is niet zo dat ik een autistische stoornis of zo heb, dat zeker niet!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:13 schreef WouterFB het volgende:
mag ik wel even wijzen naar het verschil tussen algemeen problemen met socializen en niet altijd zin in socializen? voordat ik een of ander complex aangepraat krijg
Tja, hij had natuurlijk ook een kloon aan kunnen maken om hier wat te gaan zeuren, ik vind het wel van ballen getuigen dat hij gewoon onder zijn eigen naam hier post.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ken m ook buiten Fok!
daar is ie gewoon heel anders, idd totaal geen "aandacht" voor de vrouwen, maar toch
tja bosbeetle is bosbeetle daar heb je geen klonen voor nodigquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, hij had natuurlijk ook een kloon aan kunnen maken om hier wat te gaan zeuren, ik vind het wel van ballen getuigen dat hij gewoon onder zijn eigen naam hier post.
Ik heb geen idee hoe ik moet reageren nu dus hequote:Op zondag 3 oktober 2004 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal haar wel zwaar vallen, al die complimentjes.
Niet te vroeg juichen. Laten we de huid van de beer niet verkopen voordat ze in mijn bed ligt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:22 schreef pukkiepuk het volgende:
oja en hulde nog voor Plato!!!!!!!!!
hij gaat gewoon de 1e topic 'overwinnaar' worden van ons allemaalwie had dat ooit gedacht
Ja precies!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
*hmm het cherrylips idee ken ik ook ! meestal verontschuldig ik me voor complimentjes. (komt ook wel raar over maarja ik kan er niks aan doen)
voorbeeldje :
a: goed man beetle !
BB: sorry daar kan ik ook niks aan doen !
nou graag gedaan schoonheidquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik moet reageren nu dus he![]()
![]()
Dank jullie wel?![]()
ik twijfel nogquote:Maar hopelijk krijgen jullie dankzij mij een ander beeld van meisjes; ze zijn in dit opzicht ook vaak net zoals jongens. Wij zijn vaak ook maar mensen![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik moet reageren nu dus he![]()
![]()
Dank jullie wel?![]()
Dacht ik laatst ook al: "Het zijn soms nét mensen.".quote:Wij zijn vaak ook maar mensen![]()
Ik kan er helemaal in komen ! Maar van mij weet men het nu wel. Een wat nare bijkomstigheid is dat ik ook niet gemakkelijk complimenten geef (wat gij niet wilt dat u geschied ...)quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies!
Vriendin zegt: 'Ey goed man die cijfers voor je opdrachten!'
Ik: 'Ik kan gewoon goed uit m'n nek lullen' of 'geluk is met de dommen'.
Als het over mij zelf gaat ipv cijfers enzo, bloos ik gewoon en kijk ik de andere kant op, weet ik niet wat ik moet zeggen. Er is al eerder een topic hier over geweest, en toen werd me verteld dat mijn gedrag als een belediging over kon komen op degenen die het compliment gaven. Ja maar jesus, ik voel me er toch niet gemakkelijk bij, het is niet zo dat ik ze recht in hun egzicht uitlach?
heb je dat ook als mensen je een compliment geven over je uiterlijk?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies!
Vriendin zegt: 'Ey goed man die cijfers voor je opdrachten!'
Ik: 'Ik kan gewoon goed uit m'n nek lullen' of 'geluk is met de dommen'.
Als het over mij zelf gaat ipv cijfers enzo, bloos ik gewoon en kijk ik de andere kant op, weet ik niet wat ik moet zeggen. Er is al eerder een topic hier over geweest, en toen werd me verteld dat mijn gedrag als een belediging over kon komen op degenen die het compliment gaven. Ja maar jesus, ik voel me er toch niet gemakkelijk bij, het is niet zo dat ik ze recht in hun egzicht uitlach?
Hm, ik geef ook niet snel complimenten, maar bij mij is het meer omdat ik niet zo snel onder de indruk ben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Een wat nare bijkomstigheid is dat ik ook niet gemakkelijk complimenten geef
ooh, die heeft brusselmans gejat van Spoilerman!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
zoals brusselmans zegt : "een vrouw is als een mens"
dat ook ... en als ik ze geef zijn ze vaak zo cryptisch dat de betreffende persoon er pas later achterkomt (op school wel eens gehad dat ze na schooltijd op msn zeiden dat was toch wel lief alleen dacht ik eerst dat je me beledigdequote:Op zondag 3 oktober 2004 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, ik geef ook niet snel complimenten, maar bij mij is het meer omdat ik niet zo snel onder de indruk ben.
Een beetje zelfspot kan geen kwaad (vind ik zelfs een positieve eigenschap), maar het moet niet doorslaan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
want als ik zo in je fotoboek kijk klomen de bijschriften bij de fotos vrij "grappend negatief" over...
Whehehe !quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ooh, die heeft brusselmans gejat van Spoilerman!
gaat wel snel ineens...quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een beetje zelfspot kan geen kwaad (vind ik zelfs een positieve eigenschap), maar het moet niet doorslaan.
Hm, topic is bijna vol.
Deel 11 anyone?![]()
Ik heb aan de ene kant zoiets van; crisis, ben ook maar eens mens, ga geen foto's erop zetten waar ik tien minuten met de webcam voor heb geposeerd, gooi er ook een wat minder charmante foto tussen. Maar ik ben absoluut niet zo iemand die boven een foto zet; 'Eindelijk een gelukte mooie foto!' Dan verwacht ik gewoon een lading aan commentaar op de titel eigenlijk...quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je dat ook als mensen je een compliment geven over je uiterlijk?
want als ik zo in je fotoboek kijk klomen de bijschriften bij de fotos vrij "grappend negatief" over...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aan de ene kant zoiets van; crisis, ben ook maar eens mens, ga geen foto's erop zetten waar ik tien minuten met de webcam voor heb geposeerd, gooi er ook een wat minder charmante foto tussen. Maar ik ben absoluut niet zo iemand die boven een foto zet; 'Eindelijk een gelukte mooie foto!' Dan verwacht ik gewoon een lading aan commentaar op de titel eigenlijk...
hmmm twee pluspolen stoten elkaar af ! En in dit geval krijg twee mensen die geen complimentjes geven en als ze iets aardigs tegen elkaar zeggen zich snel gaan verontschuldigen !quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:13 schreef nozem het volgende:
Bosbeetle en Cherrylips, een goede combinatie. Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaakt.
Ja hoor... Mensen die totáál verschillend zijn passen fantastisch bij elkaar!quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm twee pluspolen stoten elkaar af !
Ik; 'Wat aardig!'quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm twee pluspolen stoten elkaar af ! En in dit geval krijg twee mensen die geen complimentjes geven en als ze iets aardigs tegen elkaar zeggen zich snel gaan verontschuldigen !
nee maar mensen die heel erg hetzelfde zijn vervelen elkaar !quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor... Mensen die totáál verschillend zijn passen fantastisch bij elkaar!![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik; 'Wat aardig!'
Jij; 'Trut!'
Ik; 'Sorry?'
Geloof ik niet zo in, zolang je allebei maar ook een eigen leven leidt en niet constant op elkaars lip zit.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar mensen die heel erg hetzelfde zijn vervelen elkaar !
ha, je ziet jezelf dus iig wel als pluspool, niet als minpool!quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm twee pluspolen stoten elkaar af ! En in dit geval krijg twee mensen die geen complimentjes geven en als ze iets aardigs tegen elkaar zeggen zich snel gaan verontschuldigen !
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ha, je ziet jezelf dus iig wel als pluspool, niet als minpool!
Mag je dan wel eens neuken voor het huwelijk?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:28 schreef Breetai het volgende:
Vanavond wezen fonduen met de crew van het pinksterkamp. Al mijn leeftijdsgenoten zitten allemaal fijn te spraten over samenwonen, huis kopen en meer van dat soort fijne dingen. Voor de rest zaten er een hoop leuke dames bij. JAmmer dat ik ze hooguit maar 3 keer per jaar zie.
Daar ga je dus wat aan doenquote:Op maandag 4 oktober 2004 01:28 schreef Breetai het volgende:
Vanavond wezen fonduen met de crew van het pinksterkamp. Al mijn leeftijdsgenoten zitten allemaal fijn te spraten over samenwonen, huis kopen en meer van dat soort fijne dingen. Voor de rest zaten er een hoop leuke dames bij. JAmmer dat ik ze hooguit maar 3 keer per jaar zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |