quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kan de zaak uitleggen tot je een ons weegt. Die zwakzinnigen van die demonstraties begrijpen niet dat overheidsuitgaven en uitkeringen sigaren uit eigen doos zijn.
Laat dat maar aan Lodewijk "Respect moet je Verdienen" DeWaal over.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
. En maar op de man spelen
Linkse mensen doen dat natuurlijk nooit....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Leuk, dat fluiten in het donker van Rechts Fok. En maar op de man spelen, jongens, dat maakt je nog veel geloofwaardiger.. Not...
Op naar een curator!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:30 schreef pberends het volgende:
FNV heeft allemaal gratis treinkaartjes uitgedeeld... hmm... hoeveel geld heeft hun dat gekost
Zullen ze wel heel wat mensen moeten gaan ontslaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Op naar een curator!
Da's pas loonmatiging!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:32 schreef pberends het volgende:
Zullen ze wel heel wat mensen moeten gaan ontslaan.
Ik wilde het net eggen posten: weinig jongeren gezien op tv.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie op TV alleen maar ouwe, grijze koppen van de Avbakabo. [...]
En allochtonen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wilde het net eggen posten: weinig jongeren gezien op tv.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik heb het al eerder gezegd: beetje oneerlijk om op een vrije dag mensen een gratis kaartje te geven naar een uitgaansstad. Ik keek naar die beelden op televisie en het leek wel gewoon een gezllig uitje, ze hadden toch niets beters te doen vandaag. Ze geven ook gratis kaartjes weg om één reden: mensen vinden het te onbelangrijk om er een redelijk goedkoop kaartje aan te besteden.
De indruk die De Waal en zijn 40 rovers proberen te wekken is er toch een van uiterste urgentie en massaal maatschappelijk breed gedragen verzet. Zouden veel relevante mensen (=beleidsmakers) daar intrappen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
mensen vinden het te onbelangrijk
Je ziet wat je wilt zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wilde het net eggen posten: weinig jongeren gezien op tv.
Ik ben met de auto gegaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Wie gaat er nou z'n vrije zaterdag opgeven om te gaan demonstreren tegen beleid dat gewoon vast staat? Er verandert toch niks. Dat doe je alleen als je na een uurtje lekker kan gaan shoppen in de binnenstad. Leuk toch, zo'n gratis treinkaartje?
Ja daaag. Het viel me gewoon op toen ik het zag. Beeld op de Dam: voornamelijk ouderen, overvolle treinen: voornamelijk ouderen en beeld dat over het museum plein ging idem dito.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien.
Wie was er nou bij joh?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja daaag. Het viel me gewoon op toen ik het zag. Beeld op de Dam: voornamelijk ouderen, overvolle treinen: voornamelijk ouderen en beeld dat over het museum plein ging idem dito.
Zoek maar naar beelden op internet en zoek de jongeren.
voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sneue reactie monidique. Erg sneu, en tekenend voor de verliezersquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
maar laat de vakbond toch alsjeblieft geen grote mond krijgen met deze gemanipuleerde vertoning.
Jij bent ook een zeloot (no offense). Daar heb je er altijd wel een paar van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben met de auto gegaan.
Verliezers? Het beleid staat en daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Sneue reactie monidique. Erg sneu, en tekenend voor de verliezers
Krijgen? Ze overschatten hun rol al heel lang consequent, mede dankzij het megalomane gedrag van de regelmatig schuimbekkende De Waal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
maar laat de vakbond toch alsjeblieft geen grote mond krijgen met deze gemanipuleerde vertoning.
Ik zie er persoonlijk niets sneuïgs in en ik beschouw mijzelf absoluut geen verliezer, immers met welke wedstrijd heb ik meegedaan? Eerder vind ik het van jouw kant een zwaktebod, deze reactie, maar goed, ik zal er niet te veel op in gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ach, ik weet niet wat ik ervan moet vinden, want in de verscheidene bladen en kranten zijn dan weer stukjes te lezen van hoogleraren economie die het wel in grote lijnen eens zijn met de regering.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gisteren was er trouwens een Prof. Economie van de EUR bij Netwerk die zelfs toegaf dat de plannen echt nergens opslaan. Men name de WAO waar het gewoon goed meegaat sinds Paars I en waarmee helemaal niks gewonnen gaat worden.
Sneue reactie wederom. Maar ik zal er verder niet teveel op ingaan. How low can you go.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie er persoonlijk niets sneuïgs in en ik beschouw mijzelf absoluut geen verliezer, immers met welke wedstrijd heb ik meegedaan? Eerder vind ik het van jouw kant een zwaktebod, deze reactie, maar goed, ik zal er niet te veel op in gaan.
Ja, ik vind het een gemanipuleerde vertoning door gratis kaartjes te geven naar Amsterdam op een vrije dag. Als het nou op eigen kosten was, op een doordeweekse werkdag, dan kon je er nog wat conclusies uittrekken, maar nu kan je zeker niet de eisen stellen zoals De Waal denkt. De FNV lijkt altijd wel de miljoenen te vergeten die op de coalitie hebben gestemd en niet zijn wezen demonstreren, ook dat maakt het dat de vakbond niet zo'n grote mond moet opzetten.
En net zoveel hoogleraren andersom.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ach, ik weet niet wat ik ervan moet vinden, want in de verscheidene bladen en kranten zijn dan weer stukjes te lezen van hoogleraren economie die het wel in grote lijnen eens zijn met de regering.
Er valt, met alle hansworsterigheid van dit kabinet, niet veel te verliezen van patjepeeers als De Waal en Kerries als Bos. Dit was inderdaad een gemanipuleerde vertoning.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
goed gezien.. een gemanipuleerde vertoning ... carnaval voor de dommenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie er persoonlijk niets sneuïgs in en ik beschouw mijzelf absoluut geen verliezer, immers met welke wedstrijd heb ik meegedaan? Eerder vind ik het van jouw kant een zwaktebod, deze reactie, maar goed, ik zal er niet te veel op in gaan.
Ja, ik vind het een gemanipuleerde vertoning door gratis kaartjes te geven naar Amsterdam op een vrije dag. Als het nou op eigen kosten was, op een doordeweekse werkdag, dan kon je er nog wat conclusies uittrekken, maar nu kan je zeker niet de eisen stellen zoals De Waal denkt. De FNV lijkt altijd wel de miljoenen te vergeten die op de coalitie hebben gestemd en niet zijn wezen demonstreren, ook dat maakt het dat de vakbond niet zo'n grote mond moet opzetten.
Ook straks ga je "standaard" nog met pensioen als je 65 jaar bent en met de levensloopregeling, als je wilt nog eerder, dus je moet de mensen niet bang maken met leugens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:54 schreef longinus het volgende:
Ik wordt gewoon droevig van sommige reakties hier,De twintigers hebben blijkbaar niet door dat ze blijven betalen voor voorzieningen die er niet meer voor hun zijn. Toen ik begon met werken kon ik er op mijn 57e uit, nu wordt dat 67 en tegen die tijd waarschijnlijk 70. Sparen voor vervroegd pensioen, o ja dat heb ik gedaan, blijkt achteraf dat ik dat beter niet had kunnen doen.
Leven en werken van nu, geef alles maar meteen uit want alles wat je spaart voor je toekomst wordt tegen je gebruikt.![]()
De "jeugd" geeft liever geld voor asfalt als voor hun pensioen.![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
goed gezien.. een gemanipuleerde vertoning ... carnaval voor de dommen![]()
Wat ze na afloop ondernamen doet niet terzake.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:45 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
.... en daarna naar de Bijenkorf
Ga jij nou maar lekker je Idols-banden bekijken lieverd en laat de grote mensen-zaken aan de grote menen over.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie net bij het nieuws voor het eerst de beelden van die demonstratie. Wat een geneuzel weer. Ik vraag me werkelijk af hoeveel mensen weten waarom ze daar eigenlijk staan. 't Is wel heel toevallig dat nu net de dwaze dagen bij de Bijenkorf zijn ... Die zullen wel 200.000 bezoekers hebben gehad.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker je Idols-banden bekijken lieverd en laat de grote mensen-zaken aan de grote menen over.![]()
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[[ kwaad dachtlicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |