abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:24:44 #201
572 Sniper
Gull Catcher
pi_22356599
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:21 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je kan de zaak uitleggen tot je een ons weegt. Die zwakzinnigen van die demonstraties begrijpen niet dat overheidsuitgaven en uitkeringen sigaren uit eigen doos zijn.

Iemand krijgt de rekening gepresenteerd van het uitkeringen en subsidie paradijs. Common sense zou je zeggen. Maar ja, als je het gebral van Lodewijk slikt dan is er sowieso wat mis, intellectually challenged zouden onze Amerikaanse vrienden dat noemen.
pi_22356629
Mijn buurman is als brandweerman met 55 in de fut gegaan en klust zich nu een slag in de rondte, dus hoezo stoppen met werken?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:26:37 #203
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22356630
Leuk, dat fluiten in het donker van Rechts Fok. En maar op de man spelen, jongens, dat maakt je nog veel geloofwaardiger.. Not...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:27:52 #204
572 Sniper
Gull Catcher
pi_22356653
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
. En maar op de man spelen
Laat dat maar aan Lodewijk "Respect moet je Verdienen" DeWaal over.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:30:35 #205
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22356703
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Leuk, dat fluiten in het donker van Rechts Fok. En maar op de man spelen, jongens, dat maakt je nog veel geloofwaardiger.. Not...
Linkse mensen doen dat natuurlijk nooit....
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22356705
FNV heeft allemaal gratis treinkaartjes uitgedeeld... hmm... hoeveel geld heeft hun dat gekost
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:31:37 #207
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22356720
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:30 schreef pberends het volgende:
FNV heeft allemaal gratis treinkaartjes uitgedeeld... hmm... hoeveel geld heeft hun dat gekost
Op naar een curator!
pi_22356747
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Op naar een curator!
Zullen ze wel heel wat mensen moeten gaan ontslaan.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:34:20 #209
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22356772
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:32 schreef pberends het volgende:
Zullen ze wel heel wat mensen moeten gaan ontslaan.
Da's pas loonmatiging!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:45:59 #210
572 Sniper
Gull Catcher
pi_22356973
Bij de volgende demonstratie worden de aksie-voerders per helicopter ingevlogen.
pi_22357184
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik zie op TV alleen maar ouwe, grijze koppen van de Avbakabo. [...]
Ik wilde het net eggen posten: weinig jongeren gezien op tv.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22357207
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:56 schreef sizzler het volgende:

[..]

En allochtonen.
pi_22357231
Ja, ik heb het al eerder gezegd: beetje oneerlijk om op een vrije dag mensen een gratis kaartje te geven naar een uitgaansstad. Ik keek naar die beelden op televisie en het leek wel gewoon een gezllig uitje, ze hadden toch niets beters te doen vandaag. Ze geven ook gratis kaartjes weg om één reden: mensen vinden het te onbelangrijk om er een redelijk goedkoop kaartje aan te besteden.
pi_22357256
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik heb het al eerder gezegd: beetje oneerlijk om op een vrije dag mensen een gratis kaartje te geven naar een uitgaansstad. Ik keek naar die beelden op televisie en het leek wel gewoon een gezllig uitje, ze hadden toch niets beters te doen vandaag. Ze geven ook gratis kaartjes weg om één reden: mensen vinden het te onbelangrijk om er een redelijk goedkoop kaartje aan te besteden.
pi_22357264
Wat zeuren die bonden nou, het gaat echt over peanuts, als ze nou op de lijn van de werkgevers gaan zitten, dan zal het kabinet dat ook meteen doen.
pi_22357274
Al die stakingen zullen trouwens een hoop werkelozen veroorzaken. Echt sociaal
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:03:08 #217
572 Sniper
Gull Catcher
pi_22357302
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
mensen vinden het te onbelangrijk
De indruk die De Waal en zijn 40 rovers proberen te wekken is er toch een van uiterste urgentie en massaal maatschappelijk breed gedragen verzet. Zouden veel relevante mensen (=beleidsmakers) daar intrappen?
pi_22357342
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:56 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je ziet wat je wilt zien.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:12:49 #219
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22357496
Wie gaat er nou z'n vrije zaterdag opgeven om te gaan demonstreren tegen beleid dat gewoon vast staat? Er verandert toch niks. Dat doe je alleen als je na een uurtje lekker kan gaan shoppen in de binnenstad. Leuk toch, zo'n gratis treinkaartje?
pi_22357511
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Wie gaat er nou z'n vrije zaterdag opgeven om te gaan demonstreren tegen beleid dat gewoon vast staat? Er verandert toch niks. Dat doe je alleen als je na een uurtje lekker kan gaan shoppen in de binnenstad. Leuk toch, zo'n gratis treinkaartje?
Ik ben met de auto gegaan.
pi_22357532
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Je ziet wat je wilt zien.
Ja daaag. Het viel me gewoon op toen ik het zag. Beeld op de Dam: voornamelijk ouderen, overvolle treinen: voornamelijk ouderen en beeld dat over het museum plein ging idem dito.

Zoek maar naar beelden op internet en zoek de jongeren.

voorbeelden:

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22357548
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:14 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja daaag. Het viel me gewoon op toen ik het zag. Beeld op de Dam: voornamelijk ouderen, overvolle treinen: voornamelijk ouderen en beeld dat over het museum plein ging idem dito.

Zoek maar naar beelden op internet en zoek de jongeren.

voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wie was er nou bij joh?
pi_22357600
Ik heb wel een vriend, een jongere, die ging er ook heen. Niet omdat hij per sé wilde demonstreren, maar 't leek hem wel leuk. Nu moet hij dat gewoon doen uiteraard, achteraf drinken en eten, maar laat de vakbond toch alsjeblieft geen grote mond krijgen met deze gemanipuleerde vertoning.
pi_22357618
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
maar laat de vakbond toch alsjeblieft geen grote mond krijgen met deze gemanipuleerde vertoning.
Sneue reactie monidique. Erg sneu, en tekenend voor de verliezers
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:20:13 #225
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22357634
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben met de auto gegaan.
Jij bent ook een zeloot (no offense). Daar heb je er altijd wel een paar van.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:20:47 #226
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22357645
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Verliezers? Het beleid staat en daar teken ik voor.
pi_22357646
Als toevallige passant was in A'dam aanwezig. Alleen moest ik in tegenovergestelde richting naar het station. Geen komen aan! Maar het zag er allemaal indrukwekkend uit. En ik maar denken dat niemand zich nog ooit boos over iets kon maken in dit land.

Dit is een vette middelvinger naar de Geus. Die zal vanacht hoop ik niet goed slapen.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:21:32 #228
572 Sniper
Gull Catcher
pi_22357660
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
maar laat de vakbond toch alsjeblieft geen grote mond krijgen met deze gemanipuleerde vertoning.
Krijgen? Ze overschatten hun rol al heel lang consequent, mede dankzij het megalomane gedrag van de regelmatig schuimbekkende De Waal.
pi_22357677
quote:

[..]

Ik zie er persoonlijk niets sneuïgs in en ik beschouw mijzelf absoluut geen verliezer, immers met welke wedstrijd heb ik meegedaan? Eerder vind ik het van jouw kant een zwaktebod, deze reactie, maar goed, ik zal er niet te veel op in gaan.

Ja, ik vind het een gemanipuleerde vertoning door gratis kaartjes te geven naar Amsterdam op een vrije dag. Als het nou op eigen kosten was, op een doordeweekse werkdag, dan kon je er nog wat conclusies uittrekken, maar nu kan je zeker niet de eisen stellen zoals De Waal denkt. De FNV lijkt altijd wel de miljoenen te vergeten die op de coalitie hebben gestemd en niet zijn wezen demonstreren, ook dat maakt het dat de vakbond niet zo'n grote mond moet opzetten.
pi_22357685
Gisteren was er trouwens een Prof. Economie van de EUR bij Netwerk die zelfs toegaf dat de plannen echt nergens opslaan. Men name de WAO waar het gewoon goed meegaat sinds Paars I en waarmee helemaal niks gewonnen gaat worden.
pi_22357713
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gisteren was er trouwens een Prof. Economie van de EUR bij Netwerk die zelfs toegaf dat de plannen echt nergens opslaan. Men name de WAO waar het gewoon goed meegaat sinds Paars I en waarmee helemaal niks gewonnen gaat worden.
Ja, ach, ik weet niet wat ik ervan moet vinden, want in de verscheidene bladen en kranten zijn dan weer stukjes te lezen van hoogleraren economie die het wel in grote lijnen eens zijn met de regering.
pi_22357745
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zie er persoonlijk niets sneuïgs in en ik beschouw mijzelf absoluut geen verliezer, immers met welke wedstrijd heb ik meegedaan? Eerder vind ik het van jouw kant een zwaktebod, deze reactie, maar goed, ik zal er niet te veel op in gaan.

Ja, ik vind het een gemanipuleerde vertoning door gratis kaartjes te geven naar Amsterdam op een vrije dag. Als het nou op eigen kosten was, op een doordeweekse werkdag, dan kon je er nog wat conclusies uittrekken, maar nu kan je zeker niet de eisen stellen zoals De Waal denkt. De FNV lijkt altijd wel de miljoenen te vergeten die op de coalitie hebben gestemd en niet zijn wezen demonstreren, ook dat maakt het dat de vakbond niet zo'n grote mond moet opzetten.
Sneue reactie wederom. Maar ik zal er verder niet teveel op ingaan. How low can you go.
pi_22357752
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, ach, ik weet niet wat ik ervan moet vinden, want in de verscheidene bladen en kranten zijn dan weer stukjes te lezen van hoogleraren economie die het wel in grote lijnen eens zijn met de regering.
En net zoveel hoogleraren andersom.
pi_22357789
quote:

[..]

Er valt, met alle hansworsterigheid van dit kabinet, niet veel te verliezen van patjepeeers als De Waal en Kerries als Bos. Dit was inderdaad een gemanipuleerde vertoning.
pi_22358640
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

goed gezien.. een gemanipuleerde vertoning ... carnaval voor de dommen
pi_22359750
Ik wordt gewoon droevig van sommige reakties hier, De twintigers hebben blijkbaar niet door dat ze blijven betalen voor voorzieningen die er niet meer voor hun zijn. Toen ik begon met werken kon ik er op mijn 57e uit, nu wordt dat 67 en tegen die tijd waarschijnlijk 70. Sparen voor vervroegd pensioen, o ja dat heb ik gedaan, blijkt achteraf dat ik dat beter niet had kunnen doen.
Leven en werken van nu, geef alles maar meteen uit want alles wat je spaart voor je toekomst wordt tegen je gebruikt.
De "jeugd" geeft liever geld voor asfalt als voor hun pensioen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_22360349
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:54 schreef longinus het volgende:
Ik wordt gewoon droevig van sommige reakties hier, De twintigers hebben blijkbaar niet door dat ze blijven betalen voor voorzieningen die er niet meer voor hun zijn. Toen ik begon met werken kon ik er op mijn 57e uit, nu wordt dat 67 en tegen die tijd waarschijnlijk 70. Sparen voor vervroegd pensioen, o ja dat heb ik gedaan, blijkt achteraf dat ik dat beter niet had kunnen doen.
Leven en werken van nu, geef alles maar meteen uit want alles wat je spaart voor je toekomst wordt tegen je gebruikt.
De "jeugd" geeft liever geld voor asfalt als voor hun pensioen.
Ook straks ga je "standaard" nog met pensioen als je 65 jaar bent en met de levensloopregeling, als je wilt nog eerder, dus je moet de mensen niet bang maken met leugens!

Ik zie hier in mijn omgeving heel veel vitale Vutters met een goed pensioen die allemaal nog erbij werken met de kracht van een beer! Dus er kan best langer doorgewerkt worden.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:23:48 #238
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_22360488
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

goed gezien.. een gemanipuleerde vertoning ... carnaval voor de dommen

tuurlijk
pi_22360973

gezellie .... en daarna naar de Bijenkorf
pi_22361409
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:45 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]

.... en daarna naar de Bijenkorf
Wat ze na afloop ondernamen doet niet terzake.
Ik zie net bij het nieuws voor het eerst de beelden van die demonstratie. Wat een geneuzel weer. Ik vraag me werkelijk af hoeveel mensen weten waarom ze daar eigenlijk staan. 't Is wel heel toevallig dat nu net de dwaze dagen bij de Bijenkorf zijn ... Die zullen wel 200.000 bezoekers hebben gehad.
pi_22361668
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie net bij het nieuws voor het eerst de beelden van die demonstratie. Wat een geneuzel weer. Ik vraag me werkelijk af hoeveel mensen weten waarom ze daar eigenlijk staan. 't Is wel heel toevallig dat nu net de dwaze dagen bij de Bijenkorf zijn ... Die zullen wel 200.000 bezoekers hebben gehad.
Ga jij nou maar lekker je Idols-banden bekijken lieverd en laat de grote mensen-zaken aan de grote menen over.
pi_22361747
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker je Idols-banden bekijken lieverd en laat de grote mensen-zaken aan de grote menen over.
.
pi_22361836
Ik zal vandaag op het nieuws een gemeentelijke plantsoenmedewerker die altijd hier het grond loschoffeld tegen het onkruid. Nou ja, denk ik dan maar, heeft hij ook eens een leuke dag gehad.

Verder denk ik dat het vreemd is dat op een vrije dag gratis kaartjes te geven aan mensen en dan vervolgens verbaast te zijn dat er 200.000 mensen komen. De horeca pakt weer wat extra omzet en verder is alles bij het oude gebleven. Alleen sommige mensen hebben nu de illusie dat ze iets uit hebben gemaakt.
pi_22362149
Fijne figuren bij Nova. Daar kun je echt een goed gesprek mee voeren .
Alsof ze het zelf beter kunnen.
pi_22362165

Natuurlijk, Amerika, hoe kunnen we nu demonstreren zonder tenminste 1 keer Amerika een kwaad daglicht te zetten
pi_22362192
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[[ kwaad dachtlicht
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.
pi_22362194
Ongelooflijk.
Net zo triest als opmerkingen "het is allemaal duurder geworden". Alsof het kabinet eigenhandig de prijzen in de horeca verhoogd heeft.
En die De Waal blijft ook maar een de populaire jongen uithangende sukkel.
pi_22362203
Volgens mij zetten ze Amerika niet in een kwaad daglicht. Ze zetten Nederland in een kwaad daglicht omdat ons land gewoon achter de VS aanmarcheert terwijl de meerderheid van de bevolking erop tegen is. Dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje raar. En eng.
pi_22362206
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.
Ik zal u voordragen voor moderatorschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')