quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:23 schreef Suijk het volgende:
Barry van Galen heeft ook een trainers hoofd.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Kluivert
vergeet niet de training, hoe zie ik er zo trendy mogelijk uit op een feestjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
De week van coach Kluivert:
Training 1: Hoe je ballen te scheren
Training 2: Dagje rust
Training 3: Hoe een bal te koppen en tegelijk te poseren voor een camera
Training 4: Dagje rust
Training 5: Hoe zoveel mogelijk geld te ontvangen zonder te presteren
Training 6: Dagje rust
Wedstrijddag
Nee van Bommel is feestquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Wedstrijddag
Dat is een AVV-vak gedoceerd door Angela.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet niet de training, hoe zie ik er zo trendy mogelijk uit op een feestje
Word je nou niet moe van jezelf met je anti-Kluivert campagne?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Wedstrijddag
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Die gaat theologie studeren in een klooster in zuid-Limburg.
Dat had Hugo Borst gister te melden ja. In september 2005 gaan zij de versnelde cursus doen.quote:Op zondag 14 november 2004 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Ronald en Frank gaan de trainerscursus doen, de eerste komen er dus aan
Waarom.quote:
Pirlo heeft het inzicht om een goede trainer te worden inderdaad. Daarnaast denk ik dat Del Piero ook een goede trainer zou kunnen zijn, maar ik verwacht niet dat hij trainer wordt.quote:
Dus nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp is nu juist een speler waar je na z'n carriere niks meer van hoort.
Ik wou hem net gaan posten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:56 schreef Mr_DG het volgende:
Alfred Schreuder sowiezo
Nicky Hofs erbij en je hebt een bijzonder trio om een club te leidenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Jhonny van Beukering en Theo Jansen
Cocu heeft het in iedergeval goed naar zijn zin als trainerquote:
niet eerst van jouw club?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef WeebI het volgende:
Raúl. Die gaat het nog wel tot bondscoach schoppen.
Uiteraard. Maar dat betekent toch niet dat ie het niet tot bondscoach kan schoppen?quote:
Nee inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat betekent toch niet dat ie het niet tot bondscoach kan schoppen?
Frank de Boer doet het in ieder geval rustig aan. Heel verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:38 schreef rubbereend het volgende:
Wie van de nu voetballende generatie denk je dat in de toekomst trainer zullen worden?
mijn voorspelling:
Frank de Boer
Pierre van Hooijdonk
Mark van Bommel
hij is toch behoedzaam bezigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp is nu juist een speler waar je na z'n carriere niks meer van hoort.
Als ik kijk naar De uitspraken van Guti en zijn gedrag zie ik er nou niet echt een trainer inquote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef Cara het volgende:
Bosvelt, Paauwe, Guti, Maniche, Xavi en Rooney schieten me zo te binnen.
Hopelijk alleen van de Suri all starsquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
Seedorf zie ik ook wel trainer worden
Dat werkt volgens mij de andere kant op, hij denkt dat hij alles weet en lijkt me wel een type van Gaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als ik kijk naar De uitspraken van Guti en zijn gedrag zie ik er nou niet echt een trainer in
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef thettes het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Patrick Kluivert? Ook een onwaarschijnlijke trainer als je het me 5 jaar terug had gevraagd. Zit ie nog bij AZ ofzo??
Hij zit bij Jong PSVquote:Op woensdag 16 december 2009 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hij heeft deze maand nog zijn trainerscursus afgerond,en hij zit nog bij Jong AZ had ik gehoord...
Niet mee eens. Simons trainer en Seedorf niet? Wie heeft er meer voetbalverstand en kan het beter uitleggen? Seedorf of Simons? Seedorf is voor mij het logische antwoord daarop.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk alleen van de Suri all stars
Simons
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Simons trainer en Seedorf niet? Wie heeft er meer voetbalverstand en kan het beter uitleggen? Seedorf of Simons? Seedorf is voor mij het logische antwoord daarop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |