abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:22:52 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22329813
terugvindpostje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:53:09 #3
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22330473
voor mij ook een 'Ah, daar zijn jullie dus...' postje
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:10:58 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22330854
Tsss, beetje tvp's zitten posten

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22331165
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, beetje tvp's zitten posten

Het is stiekem ook een "Tjonge, wat Veel Plaatjes"-post
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22331298
Ik heb ondanks het niet bepaald uitbeelden van het onderwerp toch een punt gekregen van user B!!

maar wel weer verkeerd geschreven
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:16:35 #7
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22332286
Topic Vol Plaatjes
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:23:05 #8
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_22332450
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren. Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden? Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Ik heb fototechnisch gezien absoluut niet de wijsheid in pacht, maar ik heb eenvoudigweg geconstateerd dat het deze maand wat minder was dan gebruikelijk.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:32:33 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22332704
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:23 schreef Price het volgende:
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren. Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden? Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Ik heb fototechnisch gezien absoluut niet de wijsheid in pacht, maar ik heb eenvoudigweg geconstateerd dat het deze maand wat minder was dan gebruikelijk.
ik denk dat het op mensen overkomt als "ik kan dat veel beter"
en daar ze dan geen foto's van jou hebben gezien...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22332935
Hmmmm....ik zou kunnen reageren. Eigenlijk heb ik daar geen zin in.

Nou ja, laat ik het toch maar doen
quote:
Ik vind het wel grappig, dat wanneer ik ondubbelzinnig mijn mening geef er meteen mensen zijn die geïrriteerd reageren.
Je komt ook redelijk binnenvallen op een manier van een olifant door een porselijnkast met de opmerking "Ik vind de resultaten zeer tegenvallen deze maand".
quote:
Omdat ik in FOT niet regelmatig reageer, zou ik niet serieus genomen mogen worden?
Dat zeggen we niet....maar het is wel het eerste waar men naar kijkt als een dergelijke "harde" opmerking wordt geplaatst door een user die ons helemaal niet bekend voorkomt.

Hoe zou jij het vinden als een volslagen vreemde je even komt vertellen dat je werk eigenlijk best zwaar onder niveau is zonder dat je zijn "expertise" kan beoordelen?
quote:
Trouwens voor een mooie kiek heb je geen "digitale camera van een paar duizend euro" nodig.
Waar wordt een opmerking geplaatst dat dit wel zo zou zijn
quote:
Die laatste zin is al een stuk genuanceerder dan je opmerking in de vorige post he

Om nog even te reageren op de rest van je vorige post:
quote:
Veel foto's lijken meer op voor-de-vuist-weg-vrijetijdskiekjes met een wegwerpcamera. Ook moet je een grote fantasie hebben, om het onderwerp van september in sommige beelden terug te zien.
Mee eens, maar dan nog blijft het altijd een persoonlijke interpretatie van het onderwerp. Wat de een WIU vind, vind de ander gewoon niet WIU .

En er is niets mis met vrijetijds-kiekjes hoor. Als dat toevallig bruikbaar is voor de fotowedstrijd lijkt me dat geen probleem. Ik denk overigens dat de voor-de-vuist-weg-vrijetijdskiekjes bij de dierenwedstrijd nog een stukje hoger lag.

Maar.......ik zou je van harte willen uitnodigen om vooral mee te komen doen . Altijd leuk om nieuwe dingen te zien
pi_22332955
Kunnen we al stemmen op de nieuwe onderwepen?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_22332964
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik denk dat het op mensen overkomt als "ik kan dat veel beter"
en daar ze dan geen foto's van jou hebben gezien...
Grmbl...jij was weer eerder
pi_22332969
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:42 schreef stil het volgende:
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:04:50 #14
41286 Price
pi_22333395
Peter, ik kan natuurlijk weer reageren op h.e.e.a., maar dit zal enkel resulteren in welles-nietes. Bedankt voor je uitnodiging en ik zal proberen deze maand wat in te zenden.
pi_22333612
Ik moet niet te vaak in het stemtopic kijken.. is niet goed voor m'n zelfvertrouwen als beginnend fotograaf..

Ik weet wel al een nieuw (en moeilijk) onderwerp: Agressie!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22333822
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:04 schreef Price het volgende:
Peter, ik kan natuurlijk weer reageren op h.e.e.a., maar dit zal enkel resulteren in welles-nietes. Bedankt voor je uitnodiging en ik zal proberen deze maand wat in te zenden.
Woei...er heeft iemand mijn profiel bekeken
geintje

Maareh....het was niet bedoeld als welles-nietes verhaal hoor. En deze wedstrijden zijn berucht om de discussies die elke maand weer uitbreken over het kiekjesgehalte, onderwerpen die niet goed zichtbaar zijn, mensen die oververhit reageren etc. etc. etc.

Een wedstrijd zonder discussie of verhitte meningsuitingen zou niet leuk zijn
pi_22333835
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik moet niet te vaak in het stemtopic kijken.. is niet goed voor m'n zelfvertrouwen als beginnend fotograaf..

Ik weet wel al een nieuw (en moeilijk) onderwerp: Agressie!
A_M,

Relax...het gaat om het meedoen, niet om het winnen . Ik scoor deze maand ook al geen punten
pi_22333895
Ja klopt. Dat van die 'agressie' had overigens niet te maken met het feit dat ik bijna geen punten heb hoor het staat er een beetje ongelukkig.

Maar goed ik heb nu een paar keer meegedaan en het is natuurlijk altijd prettig om iets van een stijgende lijn in je puntenaantal te zien. Ik snap wel dat winnen er niet in zit aangezien er veel betere foto's tussen staan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:33:23 #19
41286 Price
pi_22333940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

Een wedstrijd zonder discussie of verhitte meningsuitingen zou niet leuk zijn
Daar geef ik je 100% gelijk in. Leve de olifant in de porseleinkast!
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:35:42 #20
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22333984
ik doe het beter dan verwacht
aangezien ik op mijn foto nog duizend en 1 dingen aan te merken heb die ik niet okee vind
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22335889
quote:
Price,
Ik heb me totaal niet gestoord aan je reactie. Natuurlijk vroeg ik me als iemand die nog niet zo lang actief is op Fok wel af wie je bent, maar dat wil niet zeggen dat je geen mening mag hebben of dat deze minder serieus genomen zou moeten worden. En als ik alle albums doorblader (wat erg leuk is) dan denk ik dat het gemiddeld wel eens beter geweest is. Het thema van deze maand bleek achteraf toch moeilijker dan het klonk.

En ik ben het totaal met je eens dat een dure camera geen garantie is voor een goede foto!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_22335936
Offy,
Je hebt weer mail en de Thema's staan er weer bij, please NIET weer overschrijven!
pi_22336214
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:42 schreef stil het volgende:
Zal ik mijn ideetjes dan vast maar insturen?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:43:17 #24
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_22336279
Woeiiiii, ik heb weer eens een puntje. Voor het eerst sinds maanden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_22336286
Een kinderhand is gauw gevuld.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:45:25 #26
52657 pea4fun
pi_22336306
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Zal ik mijn ideetjes dan vast maar insturen?
We kunnen hier een ideeën brainstorm houden Agressie was al genoemd, kan ik me wel in vinden na mijn ruzie met vodafone
pi_22336316
Ik wordt toch weer tweede.

Ik wordt namelijk heel vaak tweede. al vijf keer ofzo.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2004 18:46:30 ]
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:46:25 #28
52657 pea4fun
pi_22336325
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:44 schreef k_man het volgende:
Een kinderhand is gauw gevuld.
Nou als je kijkt tegen wat voor kwaliteitsfotografen ik moet opboksen, dan ben ik idd vlug blij
pi_22336331
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:46 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Nou als je kijkt tegen wat voor kwaliteitsfotografen ik moet opboksen, dan ben ik idd vlug blij
Dank je!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:52:24 #30
52657 pea4fun
pi_22336426
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Dank je!
Wat voor bui heb jij? Je lijkt wel een kind, wachtend op zijn verjaardagsfeestje
pi_22336428
tvp

En waar is Ymke? Er is/was een discussie notabene!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:55:41 #32
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_22336479
Snap het niet. Het loopt altijd zo snel uit de hand, meestal onnodig. Da's best jammer... denk aan m-niki!

Heeft niemand nog werkfoto's om hier te posten..? Gewoon voor in de tussentijd...

De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_22336555
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:45 schreef pea4fun het volgende:

[..]

We kunnen hier een ideeën brainstorm houden Agressie was al genoemd, kan ik me wel in vinden na mijn ruzie met vodafone
neem dan ook telfort, veel goedkoper, helemaal wanneer je (bijna) alleen naar vaste nummers of andere telfort bielen belt.

Ik vind trouwens lustrum wel een mooi onderwerp
uit het overzicht begrijp ik dat het een jaar geleden is dat de eerste wedstrijd was
of ongeluk / 13
vanwege de 13e wedstrijd

trouwens nog ff een paar puntjes aan Offy / Borelius
- kan het onderwerp bij de maand vermelding komen? (eerste scherm)
- ook zou ik het leuk vinden als de winnende foto als 'knop' op dat scherm komt te staan
- bij toevoegen nieuwe foto's aanb de actieve maand, kan dat dan op volgorde van inzending?
dan hoef ik niet steeds gedurende de maand de hele collectie door te kijken op zoek naar nieuwe foto's
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:07:32 #34
73096 Geminis
pi_22336692
werk!
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_22336715
@Bowiefan:
Anders nog iets? Sommige zaken zijn in JAlbum heel lastig te doen, je moet dan of de stylesheet zelf aanpassen, of achteraf ingrijpen (dat doen we nu al met de thema's). Geen van de zaken die je noemt zijn onredelijk en de laatste vraag is het makkelijkste. Dat zal in de nabije toekomst vanzelf goed gaan, ik zal zonodig met Offy overleggen.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:10:18 #36
52657 pea4fun
pi_22336746
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:59 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

neem dan ook telfort, veel goedkoper, helemaal wanneer je (bijna) alleen naar vaste nummers of andere telfort bielen belt.

Ik vind trouwens lustrum wel een mooi onderwerp
uit het overzicht begrijp ik dat het een jaar geleden is dat de eerste wedstrijd was
of ongeluk / 13
vanwege de 13e wedstrijd

trouwens nog ff een paar puntjes aan Offy / Borelius
- kan het onderwerp bij de maand vermelding komen? (eerste scherm)
- ook zou ik het leuk vinden als de winnende foto als 'knop' op dat scherm komt te staan
- bij toevoegen nieuwe foto's aanb de actieve maand, kan dat dan op volgorde van inzending?
dan hoef ik niet steeds gedurende de maand de hele collectie door te kijken op zoek naar nieuwe foto's
Het ging juist op het opzeggen van een abbo

Lustrum lijkt me moeilijk op de foto te zetten...ik kan er me helemaal niks bij voorstellen eigenlijk. Geef eens een voorbeeld?
Ongeluk jaaaaa...lekker bloederig
Ik blijf communicatie ook een goeie vinden trouwens, die was het niet geworden.

Jij hebt nagedacht over dat overzicht...goed idee alleen de laatste maakt me niet zo uit, dan kijk ik in het topic op fok
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:11:50 #37
52657 pea4fun
pi_22336777
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:07 schreef Geminis het volgende:
werk!
[afbeelding]
Koedaik, sweet memories
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:12:58 #38
79550 Ymke
your ghost
pi_22336802
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:52 schreef dawg het volgende:
tvp

En waar is Ymke? Er is/was een discussie notabene!
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee hier ben ik , ik was aan het sporten

Enne ik doe geen discussies
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:14:57 #39
73096 Geminis
pi_22336849
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:11 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Koedaik, sweet memories
me too!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:16:15 #40
52657 pea4fun
pi_22336873
Dit valt ook wel enigzins nog onder werk in uitvoering toch? Om nog maar ff in de stemming te blijven

pi_22336892
Nogmaals de vraag aan modjes en dergelijke:

Mag mijn naam misschien op de diverse pagina's goed geschreven worden?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:19:28 #42
52657 pea4fun
pi_22336940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:17 schreef Yeahinho het volgende:
Nogmaals de vraag aan modjes en dergelijke:

Mag mijn naam misschien op de diverse pagina's goed geschreven worden?
Het is ook zo'n moeilijke...Ik las ook yeahnino.... Mag ik vragen naar de betekenins van Yeahinho?
pi_22337045
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:19 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Het is ook zo'n moeilijke...Ik las ook yeahnino.... Mag ik vragen naar de betekenins van Yeahinho?
Euh... ik wilde iets wat leek op Ronaldinho en de eerste Engelstalige kreet die me te binnen schoot was 'yeah'...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:25:30 #44
73096 Geminis
pi_22337072
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:16 schreef pea4fun het volgende:
Dit valt ook wel enigzins nog onder werk in uitvoering toch? Om nog maar ff in de stemming te blijven

[afbeelding]
Tuurlijk, tenzij de boot stil lag

FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:33:41 #45
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22337260
Ik ben ook wel voor communicatie!
maar goed we zienwel wat het wordt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:33:44 #46
52657 pea4fun
pi_22337263
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:25 schreef Geminis het volgende:

[..]

Tuurlijk, tenzij de boot stil lag

[afbeelding]
Jong geleerd is oud gedaan Leuke foto.

En de boot voer (zo zeg je dat toch?)

vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:38:17 #47
52657 pea4fun
pi_22337361
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:24 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Euh... ik wilde iets wat leek op Ronaldinho en de eerste Engelstalige kreet die me te binnen schoot was 'yeah'...
Ik heb ff gegoogled op Ronaldinho....voetbal dus, sorry had er nooit van gehoord

Voor meer mensen die hem niet kennen, deze dus aan het werk om in de stemming te blijven, alleen niet van mij dus. Dat mag duidelijk zijn.

ow ennuh, misschien was het duidelijker geweest als je yeah_inho had gebruikt dan...maar das achteraf geklets natuurlijk....
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:39:40 #48
79550 Ymke
your ghost
pi_22337395
Je had je ook gewoon henk kunnen noemen
pi_22337454
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:39 schreef Ymke het volgende:
Je had je ook gewoon henk kunnen noemen
Die was al in gebruik .
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:49:11 #50
73096 Geminis
pi_22337591
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:33 schreef pea4fun het volgende:

[..]
En de boot voer (zo zeg je dat toch?)
Ik denk het wel...

Deze zou weer niet mogen;

sorry, ben beetje in weekendstemming...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:50:56 #51
79550 Ymke
your ghost
pi_22337632
Ik ga gezellig strijkwerk doen maar daar willen jullie vast geen fotos van hebben
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:53:58 #52
73096 Geminis
pi_22337704
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:50 schreef Ymke het volgende:
Ik ga gezellig strijkwerk doen maar daar willen jullie vast geen fotos van hebben
ik wist niet dat je viool speelde, verklaart meteen je foto
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:54:42 #53
79550 Ymke
your ghost
pi_22337724
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:53 schreef Geminis het volgende:

[..]

ik wist niet dat je viool speelde, verklaart meteen je foto
Alleen eerste
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:19:52 #54
79550 Ymke
your ghost
pi_22338339
oe Luap 5 punten

En het was bewust zo gedaan alleen was het effect beter dan ik verwacht had
pi_22338452
@Borelius: het is dat je er om vraagd
Persoonlijk zou ik het handig vinden dat wanneer je op de foto klikt, je dan naar de volgende foto gaat. Dus ipv dat diezelfde foto in een nieuwscherm geopend wordt. Maar goed, dat is puur persoonlijk.

@Preterwt: Wat betreft die lustrum foto; ik heb zo niks bij de hand, zit op mijn werk ook nu. Maar ik blijf steeds het beeld houden van iemand die van een geweldig glas bruine rum zit te genieten
grappig trouwens, toen jij over die onderwerpendiarree begon kwam bij mij ook meteen communicatie als onderwerp weer naar boven maar dat kan natuurlijk ook door jou voodoofoon verhaal komen
pi_22338468
Nu ja, iemand moet toch 5 punten krijgen. En dan kan ik die net zo goed aan de foto geven die ik het beste vind. En ik vond die foto heel erg leuk, echt zoon oververhitte dirigent die zich staat op te winden. En ook goed gefotografeerd, alles scherp behalve de dirigent, prima gelukt zou ik zeggen.

en dat ie niet helemaal scherp is zien we door de vingers
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:27:47 #57
79550 Ymke
your ghost
pi_22338521
Ik hoop op iets verrassends, iets bizars , iets wat je aan het denken zet , iets uitdagends.

Meer niet
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:29:04 #58
79550 Ymke
your ghost
pi_22338560
Niet helemaal scherp , tja dat blijft een moeilijk punt bij me. Ik schiet vaak te snel.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:34:50 #59
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22338683
de foto van RubberDuckey doet het niet in het centrale topic. of iig niet toen ik er net langs ging.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:35:12 #60
73096 Geminis
pi_22338692
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:29 schreef Ymke het volgende:
Niet helemaal scherp , tja dat blijft een moeilijk punt bij me. Ik schiet vaak te snel.
adem inhouden als je schiet op langere sluitertijden
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:36:19 #61
79550 Ymke
your ghost
pi_22338721
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:35 schreef Geminis het volgende:

[..]

Meen je dat?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:36:50 #62
73096 Geminis
pi_22338732
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:36 schreef Ymke het volgende:

[..]

Meen je dat?
ja tuurlijk, als je ademhaalt beweegt je lichaam...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:37:47 #63
79550 Ymke
your ghost
pi_22338753
Kijk , daar had ik nooit aan gedacht , dank u
pi_22338863
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:27 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop op iets verrassends, iets bizars , iets wat je aan het denken zet , iets uitdagends.
Meer niet
Ik denk dat jou ingrediënten eerder op de te maken foto dan op het onderwerp van toepassing zijn.
Het is juist een sport om bij het saaiste onderwerp mogelijk iets verrassends, iets bizars , iets wat je aan het denken zet , iets uitdagends te verzinnen. Toch?
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:45:22 #65
73096 Geminis
pi_22338931
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:37 schreef Ymke het volgende:
Kijk , daar had ik nooit aan gedacht , dank u
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:48:49 #66
79550 Ymke
your ghost
pi_22339017
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:42 schreef dubbellu het volgende:

[..]

Ik denk dat jou ingrediënten eerder op de te maken foto dan op het onderwerp van toepassing zijn.
Het is juist een sport om bij het saaiste onderwerp mogelijk iets verrassends, iets bizars , iets wat je aan het denken zet , iets uitdagends te verzinnen. Toch?
Het was ook maar een luchtige opmerking

Neem dan als onderwerp ,een appel

Kijken wat men daar van maakt
pi_22339091
Dat is wel een moeilijke idd
kiekjes
pi_22339165
Overigens was de opmerking van mij ook luchtig bedoeld hoor, ik zou je geen discussie willen ontlokken
kiekjes
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:00:32 #69
73096 Geminis
pi_22339262
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:48 schreef Ymke het volgende:

[..]
Neem dan als onderwerp ,een appel
of paprika, goed voor 41 punten, daar gaat je punt...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:01:08 #70
79550 Ymke
your ghost
pi_22339283
paprika's :')
pi_22340147
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:24 schreef Bowiefan het volgende:
@Borelius: het is dat je er om vraagd
Persoonlijk zou ik het handig vinden dat wanneer je op de foto klikt, je dan naar de volgende foto gaat. Dus ipv dat diezelfde foto in een nieuwscherm geopend wordt. Maar goed, dat is puur persoonlijk.
Dat gaat wel erg ver, terwijl er zowel een button voor is, als een ingebouwde slideshow.
Met je andere wensen ben ik al een eindje op weg, en die strookten ook met mijn eigen wensen.
Dat gaat allemaal wel lukken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:49:53 #72
13151 crew  Rewimo
pi_22340334
Een poosje geleden verwees iemand naar een fotografieforum waar ze als onderwerp 'rood' hadden gehad in een wedstrijd. Een dergelijk thema zou ik ook weleens willen proberen Kun je echt heel veel kanten mee op!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:52:15 #73
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22340391
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Een poosje geleden verwees iemand naar een fotografieforum waar ze als onderwerp 'rood' hadden gehad in een wedstrijd. Een dergelijk thema zou ik ook weleens willen proberen Kun je echt heel veel kanten mee op!
lekker dubieus

want stel je fotografeert een rode appel.
wat is dan het onderwerp?
de appel? of de rode kleur?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:55:25 #74
79550 Ymke
your ghost
pi_22340463
Of je fotografeert werk in uitvoering en er is geen uitvoering te zien
pi_22340547
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:35 schreef Geminis het volgende:

[..]

Je hart tijdelijk stilzetetn scheelt ook.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:59:43 #76
79550 Ymke
your ghost
pi_22340558
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 21:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je hart tijdelijk stilzetetn scheelt ook.
Dat is niet erg aardig
pi_22341089
hoe heet dat beest dat borelius heeft gefotografeerd?
pi_22341232
Een kolibrievlinder

Macrofotografie deel 10
kiekjes
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:33:31 #79
52657 pea4fun
pi_22341301
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef berc het volgende:
hoe heet dat beest dat borelius heeft gefotografeerd?
Het gaat hier om een Kolibrivlinder, ook wel Onrustvlinder of Meekrapvlinder : Zijn wetenschappelijke naam is: Macroglossum stellatarum. Hij behoort tot de pijlstaartvlinders en kan heel snel met zijn vleugels slaan waardoor hij op een kolibri lijkt. Een lange roltong is iets wat alle pijlstaartvlinders hebben en daarmee zijn ze gespecialiseerd in planten met lange buisbloemen, die voor de meeste insecten niet toegankelijk zijn.Het is een dagactieve nachtvlinder, want vooral bij hete dagen is hij in de namiddag en vroege avond te zien. Het bijzondere van deze soort is dat de exemplaren die je in mei en juni ziet al een hele reis achter de rug hebben. Het is een zuid-Europese soort, waarvan een deel jaarlijks over bijvoorbeeld de Pyreneeën en de Alpen trekt en naar onze streken vliegt. Ze leggen hier eieren en die komen in september uit. Deze tweede generatie vlinders kan zich hier verder niet voortplanten, want onze winters zijn te koud voor hun rupsen en poppen om te kunnen overwinteren. Het is mogelijk dat een deel weer terugtrekt, maar dat is niet helemaal zeker. De vlinder is tegenwoordig best wel zeldzaam geworden. Zijn favoriete nectarplanten zijn bijvoorbeeld; geraniums, petunia's, maar ook bijvoorbeeld, zeepkruid of slangekruid: Voedselplanten voor de rupsen zijn walstro-soorten en ook meekrap (Rubia tinctorum) vandaar ook de naam Meekrapvlinder.

ff gekopieerd uit een ander topic
pi_22341508
haha, nu weet ik er meteen alles van, dankjewel
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:25:35 #81
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22342364
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 21:41 schreef Borelius het volgende:

[..]

Dat gaat wel erg ver, terwijl er zowel een button voor is, als een ingebouwde slideshow.
Met je andere wensen ben ik al een eindje op weg, en die strookten ook met mijn eigen wensen.
Dat gaat allemaal wel lukken.
Nee hoor, het valt best wel mee hoe ver dit gaat. Als je gebruik maakt van de skin Exhibitplus dan heb je deze optie er standaard bij!
(Borelius, je hebt mail!)

@Pea4fun: Hee, mijn verhaaltje!
Fotooz
pi_22342426
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 22:33 schreef pea4fun het O.A. volgende:
[..]... Het is een zuid-Europese soort, waarvan een deel jaarlijks over bijvoorbeeld de Pyreneeën en de Alpen trekt en naar onze streken vliegt. Ze leggen hier eieren en die komen in september uit.
Helemaal juist, in het macro-topic heb ik ook de rups gezet!
Begrijp je mijn opperste verbazing dat ik hem in een slechte zomer tegenkom op Texel in september!
pi_22342520
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:25 schreef CompuMess het volgende:
[..] Nee hoor, het valt best wel mee hoe ver dit gaat. Als je gebruik maakt van de skin Exhibitplus dan heb je deze optie er standaard bij!
(Borelius, je hebt mail!)
Ja, maar die skin gebruik ik dus niet omdat ik de huidige erg mooi vind. En zo'n enorme issue is het nu ook weer niet. Als ik het echt nodig vind, dan kan ik het altijd nog programmeren.
Maar ik zal toch even serieus naar je mailtje kijken, bij voorbaat dank voor de moeite!
pi_22342710
het werkt gewoon zo in mijn fotopic albi,
weet ook niet hoe dat kan, kan me iig niet herrineren dat ik het heb ingesteld

en vind dat wel erg makkelijk, maar als ik de enige ben moet je er niet teveel moeite voor doen hoor.

maar als ik nu op de foto klik dan opent die zelfde foto in een nieuw venster, en daar zie ik niet echt het nut van in
pi_22343057
@Bowiefan:
Ik hou het even achter de hand, maar eerlijk gezegd heb ik een ander idee om daar achter te plakken. De mogelijkheid voor een kijker tot het toevoegen van commentaar, bekijken van statistiek e.d. ...
pi_22343237
klinkt ook wel goed Borelius
pi_22349925
Wat is het rustig hier.
@Bowiefan:
je eerste drie opmerkingen over het wedstrijdoverzicht zijn allemaal uitgevoerd.

@Offy:
Ik zal je het nieuwe tooltje met uitleg toesturen. Kijk eerst maar eens naar de eerste pagina van het overzicht, dan snap je wel wat ik bedoel.
pi_22351602
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:52 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Wat voor bui heb jij? Je lijkt wel een kind, wachtend op zijn verjaardagsfeestje
Een tamelijk melige bui dus.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:51:47 #89
13151 crew  Rewimo
pi_22351862
ik heb ook punten
pi_22352018
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:51 schreef Rewimo het volgende:
ik heb ook punten
pi_22352123
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:51 schreef Rewimo het volgende:
ik heb ook punten
Ik niet
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:29:28 #92
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_22352700
Ik heb ook gestemd, al heb ik deze maand niet mee gedaan

Ik hoop er deze maand weer bij te zijn, ik heb er zin in
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:59:50 #93
79550 Ymke
your ghost
pi_22353275
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:29 schreef Briggy het volgende:
Ik heb ook gestemd, al heb ik deze maand niet mee gedaan

Ik hoop er deze maand weer bij te zijn, ik heb er zin in
gezellig .

ik wil ook weer aan de slag, pompompom
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:05:44 #94
52657 pea4fun
pi_22353400
Nog even voor het nieuwe onderwerp daar is: Werkoverleg Net geschoten

FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:06:00 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22353405
ben benieuwd wat het onderwerp wordt..
ben benieuwd of de top3 van deze maand wat leuks kan bedenken!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:07:31 #96
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22353440
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:05 schreef pea4fun het volgende:
Nog even voor het nieuwe onderwerp daar is: Werkoverleg Net geschoten

[afbeelding]
vraag me altijd rare dingen af
waarom heeft de linker een andere motor en jasje aan? (of juist die rechter )

weet kan me antwoord geven op deze rarevraag?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:09:18 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_22353491
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:06 schreef Xilantof het volgende:
Over het algemeen bedenkt men leuke dingen, wat me echter opvalt is dat als de keuze gemaakt is dat veel mensen klagen over het onderwerp , ik vraag me dan altijd af wie er WEL op dat heeft gestemd,

btw ik heb nog nooit op een winnend onderwerp getsemd
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:09:48 #98
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_22353499
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:06 schreef Xilantof het volgende:
Herfst... hihi, niet origineel maar wel de juiste tijd er voor
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:10:25 #99
79550 Ymke
your ghost
pi_22353514
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Briggy het volgende:

[..]

Ja leuk herfst
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:10:37 #100
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22353519
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Briggy het volgende:

[..]

was vorige jaar ook zo
dat het onderwerp herfst was..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:11:09 #101
52657 pea4fun
pi_22353532
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef Xilantof het volgende:

[..]

vraag me altijd rare dingen af
waarom heeft de linker een andere motor en jasje aan? (of juist die rechter )

weet kan me antwoord geven op deze rarevraag?
Omdat de ene bij een andere afdeling werkt als de ander, en iedere afdeling zijn budget voor motoren anders besteed hebben ze andere motoren. Omdat de ene een ouwe jas aanheeft en de ander een jas van de nieuwe collectie hebben ze andere jassen
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:11:21 #102
79550 Ymke
your ghost
pi_22353537
Als het herfst wordt , dan , dan ....
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:11:27 #103
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22353540
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Ymke het volgende:

[..]

Over het algemeen bedenkt men leuke dingen, wat me echter opvalt is dat als de keuze gemaakt is dat veel mensen klagen over het onderwerp , ik vraag me dan altijd af wie er WEL op dat heeft gestemd,

btw ik heb nog nooit op een winnend onderwerp getsemd
pcies dit heb ik deze maand ook al gepost

okee, in andere woorden, maar zelfde inhoud!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:13:29 #104
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22353588
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Omdat de ene bij een andere afdeling werkt als de ander, en iedere afdeling zijn budget voor motoren anders besteed hebben ze andere motoren. Omdat de ene een ouwe jas aanheeft en de ander een jas van de nieuwe collectie hebben ze andere jassen
nee nu is het duidelijk
dankje
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:13:54 #105
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22353594
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef Ymke het volgende:
ga je weer niet discussieren?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22353669
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef Ymke het volgende:
Dan heb je eikels

ga ik weer aan het werk, pauze is over
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:40:06 #107
13151 crew  Rewimo
pi_22354104
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Die ene is incognito
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:48:16 #108
73096 Geminis
pi_22354283
eergister gemaakt:

zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:49:43 #109
52657 pea4fun
pi_22354327
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:48 schreef Geminis het volgende:
eergister gemaakt:

[afbeelding]
Mooi!
pi_22354333
quote:
eergister gemaakt:

[afbeelding]
Hier word je vrolijk van.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:52:58 #111
73096 Geminis
pi_22354412
Bedankt! Het was echt een gelukje dat ik in de polder moest zijn en opeens dat veld zag, shocking!
Treft het ook nog dat er een meisje aan het werk is en gewillig wil poseren!
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:57:51 #112
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22354558
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 16:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die ene is incognito

hier heb ik echt om zitten lachen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 18:59:43 #113
79550 Ymke
your ghost
pi_22357234
Zo , heeft iedereen gestemd enzo?

Kunnen we weer verder met de volgende wedstrijd
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:02:14 #114
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22357281
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef Ymke het volgende:
Zo , heeft iedereen gestemd enzo?

Kunnen we weer verder met de volgende wedstrijd
morgen avond pas
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22357415
Ik stel vlinders voor als onderwerp
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:09:25 #116
79550 Ymke
your ghost
pi_22357426
Dat duurt veels te lang , dan moeten ze nog onderwerpen inzenden , dan weer stemmen,,,,,,
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:10:44 #117
79550 Ymke
your ghost
pi_22357457
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel vlinders voor als onderwerp
Je hebt bijna genoeg stemmen om het onderwerp te mogen bepalen
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:19:06 #118
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22357614
Ymke: het zal wel een woensdag worden dat het stemmenbegint...

en een rake opmerking trouwens
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22357662
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:10 schreef Ymke het volgende:

[..]

Je hebt bijna genoeg stemmen om het onderwerp te mogen bepalen
ja

Het wordt tijd dat jullie mij eens het onderwerp laten bepalen
pi_22359209
Er mag nog ruim 24 uur gestemd worden, en wat uurt dat nog lang En dan de winnaars nog onderwerpen insturen, en weer stemmen, volgens mijn is dan de maand bijna om.
Of ben ik gewoon ongeduldig
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_22359900
Vandaag nog een late inzending voor werk in uitvoering gemaakt:
kiekjes
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:01:53 #122
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22359939
Denk je al na over een nieuw onderwerp?

Ik wil nog steeds een keer mee doen
pi_22359983
Uhm, herfst?

Edit: of vlinders...
kiekjes
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:04:06 #124
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22359996
Herfst is wel leuk
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:07:49 #125
13151 crew  Rewimo
pi_22360092
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:04 schreef N.icka het volgende:
Herfst is wel leuk
Het wordt in elk geval geen herfst, want dat onderwerp hebben we al eens gehad.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:13:49 #126
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22360236
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:04 schreef N.icka het volgende:
Herfst is wel leuk
Ik weet nog iets veel leukers
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:14:40 #127
13151 crew  Rewimo
pi_22360260
Bomen!!!
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:30:15 #128
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22360636

die bomen hebben ons wel geraakt zeg
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22362657
Herfst-bomen met dieren erin? Zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.
pi_22362899
Dan nemen we toch najaar als onderwerp
  zondag 3 oktober 2004 @ 07:46:10 #131
79550 Ymke
your ghost
pi_22368264
Bomen , herfst , pfffffffff , ik wil appels als onderwerp en nee geen denne
pi_22368308
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 07:46 schreef Ymke het volgende:
Bomen , herfst , pfffffffff , ik wil appels als onderwerp en nee geen denne
appels

Appeltaart, Appels aan de boom, Appels op tafel, Mensen die appels eten
  zondag 3 oktober 2004 @ 08:20:41 #133
79550 Ymke
your ghost
pi_22368318
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 08:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

appels

Appeltaart, Appels aan de boom, Appels op tafel, Mensen die appels eten
Wat ben jij vroeg op zeg
pi_22368329
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 08:20 schreef Ymke het volgende:

[..]

Wat ben jij vroeg op zeg
Ja.....ik weet niet waarom....had iets te maken met het bezoeken van een vlindertuin in Zeeland geloof ik
  zondag 3 oktober 2004 @ 08:29:40 #135
79550 Ymke
your ghost
pi_22368346
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 08:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja.....ik weet niet waarom....had iets te maken met het bezoeken van een vlindertuin in Zeeland geloof ik
Ah , op die fiets , nou heel veel plezier!!
pi_22368352
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 08:29 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ah , op die fiets , nou heel veel plezier!!
Dank je . De resultaten worden vanzelf wel weer gepost
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 12:56:52 #137
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22370757
vanavond is de uitslag bekend

hoewel de eerste plek al voorbestemd lijkt voor een bepaald persoon
maar die heeft ook een prachtige foto in geleverd!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:27:09 #138
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22372583
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:56 schreef Xilantof het volgende:
hoewel de eerste plek al voorbestemd lijkt voor een bepaald persoon
Ja, zo kan ik ook winnen natuurlijk :
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:09 schreef rawkus het volgende:

1 dubellu -52 pnt
2 caar2 -> 4 pnt
3 american_nightmare -> 3pnt
4 dubellu ->2 pnt
5 Rewimo -> 1 pnt

Ik zie trouwens dat hij 2x dezelfde naam heeft ingevuld (daar is het waarschijnlijk misgegaan met die 2 )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 14:32:26 #139
13151 crew  Rewimo
pi_22372667
Ik zat er net naar te kijken. Deze punten tellen niet mee tot ze aangepast zijn (jammer van dat puntje ).
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:49:50 #140
79550 Ymke
your ghost
pi_22373937
Zo zijn we klaar met stemmen??

Enne ahhhhhhhhhhhh Rewimo was dat je enige punt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 15:59:54 #141
13151 crew  Rewimo
pi_22374159
Nee, dat nou ook weer niet Maar ieder puntje is meegenomen toch
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:01:17 #142
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_22374183
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik zat er net naar te kijken. Deze punten tellen niet mee tot ze aangepast zijn (jammer van dat puntje ).
neee, weeheee, daar gaan mijn 4 punten misschien
pi_22374475
Het moet niet gekker worden, nu kan ik mijn geluk al niet op met de punten die ik voor mijn foto hier krijg, maar nu heeft nu.nl ook nog twee van mijn foto's geplaatst:

http://www.nu.nl/index.jsp

http://www.nu.nl/news.jsp?n=420202&c=12

Sorry, dat ik het hier plaats maar ik moet dit even kwijt en er is niemand thuis
kiekjes
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:16:40 #144
79550 Ymke
your ghost
pi_22374524
Ik wilde het net gaan posten

Mooi hoor , gefeliciteerd en wees maar happy nu!!

Enne proost

[ Bericht 26% gewijzigd door Ymke op 03-10-2004 16:29:33 ]
pi_22374724
@dubbellu:
Klasse!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 16:39:08 #146
13151 crew  Rewimo
pi_22375030
Gefeliciteerd
pi_22375032
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:27 schreef Offy het volgende:

[..]

Ja, zo kan ik ook winnen natuurlijk :
[..]

Ik zie trouwens dat hij 2x dezelfde naam heeft ingevuld (daar is het waarschijnlijk misgegaan met die 2 )
sorry ik heb het foutje inmiddels veranderd
pi_22375447
Bedankt voor de felicitaties, en het leuke was dat ik natuurlijk niets in die perstent te zoeken had, ik stond daar ineens
kiekjes
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:59:37 #149
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22375501
Gaaf zeg Dubbellu! Heb je er nog wat voor gekregen of is het allemaal nog vrijwilligerswerk?
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_22375687
Je dingt mee naar de "foto van de week" en je kan een camera winnen, als echte kranten interesse tonen in jou foto dan krijg je 60 euro per foto.
kiekjes
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:12:13 #151
79550 Ymke
your ghost
pi_22375809
Dubbellu , ik vind je Sherlock foto mooi!!!!
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 17:27:59 #152
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22376143
quote:
eergister gemaakt:

[afbeelding]
idd een mooie foto. Stond ook in de Alkmaarsche krant van zaterdag!
Fotooz
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 17:41:08 #153
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22376400
cool zeg! dubbellu
gaaf
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:19:03 #154
79550 Ymke
your ghost
pi_22377161
En na al die gedane arbeid , werk in uitvoering is het goed rusten...

FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 18:26:30 #155
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22377332
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22377699
Was dit gisteren? dat was idd een lange dag voor de kinderen.
kiekjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 19:48:37 #157
13151 crew  Rewimo
pi_22379093
Die ligt te Dommelen
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:54:29 #158
73096 Geminis
pi_22379232
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:27 schreef CompuMess het volgende:

[..]

idd een mooie foto. Stond ook in de Alkmaarsche krant van zaterdag!
klopt! Daarom wilde ik hem niet eerder posten...
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 20:00:27 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22379375
nog 2 uurtjes
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 21:58:08 #160
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22382548
Bijna
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22382739
Afgelopen.. 10 punten.. Volgende keer beter hoewel dit wel mijn personal best is volgens mij.

Voters bedankt!
pi_22382807
Jij hebt tenminste nog punten . Ga je helemaal naar Londen om een foto te maken voor de wedstrijd, krijg je alleen een troostpuntje van iemand dan ook nog zegt dat ze je lief vind (maar toch bedankt Offy )
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:08:00 #163
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_22382815
Oeps, weer vergeten te stemmen...
Zal er volgende maand aan denken mensen, die meets van de laatste tijd ook. Je vergeet alles daardoor.
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 22:08:05 #164
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22382816
ik ga er vol goede moed van uit , dat Rewimo aan het tellen is?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22382844
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt tenminste nog punten .
Voordat ik de hele toko over me heen krijg: dit meen ik niet hoor . Ik doe mee voor de lol. Punten zijn leuk
pi_22382951
Rewimo ben je al klaar?]

zondag 3 oktober 2004 @ 22:18:49 #167
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22383119
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt tenminste nog punten . Ga je helemaal naar Londen om een foto te maken voor de wedstrijd, krijg je alleen een troostpuntje van iemand dan ook nog zegt dat ze je lief vind
Fijn om te horen dat je het toch wel op prijs stelt
quote:
(maar toch bedankt Offy )

Waar blijft die lijst?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 22:23:32 #168
13151 crew  Rewimo
pi_22383250
Altijd weer dezelfden die ongeduldig zijn

1 dubbellu 131
2 xilantof 56
3 offy 45
4 ymke 36
5 borelius 35
6 repelsteel 33
7 rique 25
8 de warme bakker 24
8 jessie 24
10 stil 23
11 k_man 20
12 luap 18
13 compumess 17
14 arjan_b 13
14 caar2 13
16 geminis 12
17 american_nightmare 10
18 huiz 7
18 oceanonix 7
18 rewimo 7
21 beertje_ 5
21 bowiefan 5
23 paddo 4
23 silent_lucidity 4
25 sander0105 3
26 pea4fun 2
26 snow 2
26 tsiisskaaf 2
29 grompel 1
29 yeahinho 1
31 danielson 0
31 danos 0
31 darkqueen 0
31 het-gele-teken 0
31 morgil 0
31 pdehoog 0
31 ptje 0
31 re 0
31 rubberduckey 0
31 stanneveld 0
31 ultra_ivo 0
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 oktober 2004 @ 22:24:53 #169
13151 crew  Rewimo
pi_22383290
Winnaars, van harte! Graag z.s.m. jullie allerleukste onderwerpen insturen (uiterlijk dinsdag 22.00 uur maar bij voorkeur gewoon nu ).
pi_22383428
Da's snel

dubbellu gefeliciteert met je ruime overwinning!

Paar tips voor het nieuwe onderwerp:
- agressie
- oorlog
- liefde
- muziek
-
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:31:15 #171
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22383453
Woei...derde!

Dubbellu & Xilantof: gefeliciteerd

En een applausje voor de rest die mee heeft gedaan natuurlijk
pi_22383457
Dubbellu, Xilantof en Offy van harte gefeliciteerd
en snel met de onderwerpen graag

En hierbij feliciteer ik mijzelf ook met m'n 10de plaats.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_22383512
1 puntje!!
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2004 @ 22:34:51 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22383531
Gefeliciteer dubbellu en Offy

owhjeej
ik moet toch ff mijn hoofd breken over onderwerpen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22383601
Van harte gefeliciteerd winnaars!!!!!

8e wauw daar ben ik toch wel heeeeeeeeeeeeel erg blij mee.
Bedankt voor de waardering. Doet me wel eens goed ipv maar 1 lullig puntje of meestal niks te hebben
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22383672

en ik begrijp nu pas uit de onderwerpen duscussie dat mijn boom niet zo handig gekozen was
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:46:14 #177
52657 pea4fun
pi_22383840
Veel succes met de onderwerpen, en gefeliciteerd winnaars
pi_22384114
Xilantof en Offy gefeliciteerd ik heb mijn (saaie) onderwerpen al ingestuurd.

[speech mode]
Dank iedereen voor de positieve reacties, verleden maand met mijn vergane glorie inzending had ik hoge verwachtingen, maar toen die niet geheel bevestigd werden, had ik deze maand echt geen idee en was het dus echt een totale verassing dat ik zoveel punten heb gekregen, dank hiervoor. [/speech mode]

Zo en nu de nieuwe opdracht
kiekjes
pi_22384253
Van harte gefeliciteerd allemaal, mijn nummer 1 is dé nummer 1, maar dat was al lang voor het stemmen duidelijk. Zelf heb ik ook niet bepaald slecht geboerd. Bedankt allemaal dat jullie mijn inzending ook waardeerden, behalve dat het extreem veel werk in uitvoering is, kostte het me ruim 2 uur om dat kreng (de kolibri-vlinder) te achtervolgen en vast te leggen, het was dus op 2 manieren werk-in-uitvoering!
En dat zou ik bijna vergeten:
Rewimo, dat heb je weer supersnel gedaan, complimenten voor je werk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 07:15:57 #180
13151 crew  Rewimo
pi_22389314
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:02 schreef Borelius het volgende:
En dat zou ik bijna vergeten:
Rewimo, dat heb je weer supersnel gedaan, complimenten voor je werk!
Dank je wel, leuk om te horen
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 07:23:17 #181
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22389338
ik weet niets
daar ik deze keer wel leuk genoege onderwerpen wil aandragen, ga ik ff goed na denken
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 07:23:47 #182
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22389339
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 07:23 schreef Xilantof het volgende:
ik weet niets
daar ik deze keer wel leuk genoege onderwerpen wil aandragen, ga ik ff goed na denken
sorry, ymke en de rest
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22389430
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 07:23 schreef Xilantof het volgende:

[..]

sorry, ymke en de rest
Achter de pc vandaan en goed nadenken!
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:17:01 #184
79550 Ymke
your ghost
pi_22390080
Winaars van harte gefeliciteerd !!

En iedereen bedankt voor de gegeven punten
pi_22390418
Feli 123!

Hoop dat ik genoeg tijd heb om de volgende wedstrijd wel weer mee te doen, maar zoals het er nu uitziet betwijfel ik het.
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:35:28 #186
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22391045
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Bowiefan het volgende:
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:18:46 #187
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_22391821
Dubbellu, Xilantof en Offy van harte
pi_22397744
En nou? ..
pi_22397866
Dubbellu, Xilantof en Offy gefeliciteerd.
pi_22397873
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
En nou? ..
De winnaars hebben tot dinsdag 22.00 uur de tijd om onderwerpen in te sturen.
En daarna stemmen op de onderwerpen.

wachten duurt lang.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_22397912
van harte!!!!

* De_Warme_bakker zeker blij met zijn 24 punten!
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:32:15 #192
15985 huiz
Man in Black
pi_22402566
Gefeli

Helaas te laat om mee te stemmen maar dat had de uitslag niet beïnvloed
Scope Pure Colombia BV
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:33:35 #193
79550 Ymke
your ghost
pi_22402609
Kom op met die onderwerpen!
pi_22402762
Ja dat kan volgende keer wel wat sneller volgens mij.. je hoeft toch geen 3 dagen na te denken om wat onderwerpen te verzinnen? Overigens was het al langer bekend wie kans had om in de top 3 te eindigen dus die hadden allang na kunnen denken over mogelijke onderwerpen lijkt me zo.
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:44:06 #195
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22402859
* Offy heeft ze al verstuurd
En als Xilantof er vanavond ook al 3 heeft, kunnen we vandaag al stemmen
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:46:29 #196
15985 huiz
Man in Black
pi_22402932
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja dat kan volgende keer wel wat sneller volgens mij.. je hoeft toch geen 3 dagen na te denken om wat onderwerpen te verzinnen? Overigens was het al langer bekend wie kans had om in de top 3 te eindigen dus die hadden allang na kunnen denken over mogelijke onderwerpen lijkt me zo.
Misschien moet je gewoon samen met je ingeleverde foto gelijk 3 onderwerpen inleveren
Scope Pure Colombia BV
pi_22403027
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef huiz het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon samen met je ingeleverde foto gelijk 3 onderwerpen inleveren
Dat is ook een optie! Je krijgt nu een paar dagen een 'dood punt' tussen de wedstrijden en dat is jammer..
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:51:03 #198
79550 Ymke
your ghost
pi_22403050
Ik had ze al klaar vooor als,,,,,,,,,,,

Werd 4e
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:56:10 #199
35485 rique
with Canon, I can
pi_22403154
Gefeliciteerd terechte winnaars!

Ik ben ook wel blij met mijn 7e plaats. Toch voldoening en ik hoef geen onderwerp te verzinnen, ideaal dus! :-)

Ben benieuwd naar de onderwerpen. Als het onderwerp "solexrace" is heb ik alvast een inzending klaarliggen, gister de S1 in de sportstand uitgeprobeerd :-D
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:57:49 #200
35485 rique
with Canon, I can
pi_22403191
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef huiz het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee. Je kan mensen niet verplichten om elke maand rond de uitslag van de fotowedstrijd als een gek te gaan F5-en en meteen onderwerpen te mailen. Dan is dit wel een mooie optie moet ik zeggen!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_22403228
wachten is niet leuk

Onderwerpen willen we
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 4 oktober 2004 @ 21:18:25 #202
79550 Ymke
your ghost
pi_22405468
Nog niks?
pi_22405536
Inmiddels is op de overzichtspagina de maand september 2004 ook aangepast aan de uitslag.

Offy, er is mail voor je!
pi_22405541
Xilantof, ik ga je effe aan de tand voelen op MSN
  maandag 4 oktober 2004 @ 21:34:31 #205
79550 Ymke
your ghost
pi_22405961
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef Borelius het volgende:
Inmiddels is op de overzichtspagina de maand september 2004 ook aangepast aan de uitslag.

Offy, er is mail voor je!
Netjes gedaan Borelius
pi_22406348
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Xilantof, ik ga je effe aan de tand voelen op MSN
... en dan snel offline gaan he
pi_22406882
Nog geen witte rook dus..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 22:11:49 #208
13151 crew  Rewimo
pi_22406989
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:44 schreef Offy het volgende:
Offy heeft ze al verstuurd
En als Xilantof er vanavond ook al 3 heeft, kunnen we vandaag al stemmen
Maar ik heb ze niet gekregen...
pi_22407383
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die van mij toch wel?
kiekjes
pi_22407578
Kunnen die ultrageheime potentiele onderwerpen niet gewoon hier in het topic geplaatst worden?
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:32:35 #211
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22407657
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is gek

Nog een keertje dan maar
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 22:36:10 #212
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22407788
Bakker, ik ben sinds 7.45 uur vanochtend niet meer online geweest, moet een ander persoon zijn geweest hier in huis op mijn XP account.

ik heb nog geen onderwerpen, ben van 8.00 uur tot 22.00 uur aan het werk geweest.
heb er zeker wel over na gedacht, maar heb nog niets kunnen bedenken.

sorry!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22407827
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

maandag 4 oktober 2004 @ 22:53:46 #214
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22408385
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:36 schreef Xilantof het volgende:
ik heb nog geen onderwerpen, ben van 8.00 uur tot 22.00 uur aan het werk geweest.
Weltrusten dan maar
quote:
heb er zeker wel over na gedacht, maar heb nog niets kunnen bedenken.

sorry!
Veel succes dan nog, ik hoop dat je nog kan denken onder grote druk, want ze voeren hem hier wel op geloof ik

Rewimo, heb je mijn email nu wel ontvangen?
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:02:42 #215
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22408640
wegens de grote druk heb ik nu dus net wel ff onder druk , 3 onderwerpen er uit weten te persen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 23:03:11 #216
13151 crew  Rewimo
pi_22408650
Xilantof heeft zich gemeld, die van Offy heb ik nog steeds niet Heb je ze naar rewimo@fok.nl gestuurd?
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:05:09 #217
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22408714

whahahah
ik ben zelfs eerder dan offy
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22408732
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:02 schreef Xilantof het volgende:
wegens de grote druk heb ik nu dus net wel ff onder druk , 3 onderwerpen er uit weten te persen
pi_22408741
Heb je geen ander mailadres Rewimo? Anders mail ze naar mij offy; thijs (at) ospeldijk (punt) nl dan pass ik ze wel door naar Rewimo..
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:08:34 #220
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22408836
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:03 schreef Rewimo het volgende:
Xilantof heeft zich gemeld, die van Offy heb ik nog steeds niet Heb je ze naar rewimo@fok.nl gestuurd?
Ja, 2x zelfs (en ook naar het adres in je profiel)

Krijg ze ook niet terug ofzo, heel bizar..hehe
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:08:36 #221
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_22408838
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:02 schreef Xilantof het volgende:
We zijn je eeuwig dankbaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 23:10:55 #222
13151 crew  Rewimo
pi_22408903
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:08 schreef Offy het volgende:

[..]

Ja, 2x zelfs (en ook naar het adres in je profiel)

Krijg ze ook niet terug ofzo, heel bizar..hehe
Heb het spamfilter ook al gecheckt, ook niks Heel vreemd.
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:11:33 #223
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22408925
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:08 schreef Briggy het volgende:

[..]

We zijn je eeuwig dankbaar
met een beetje hulp van mijn moeder die kwam met 1 van de 3 onderwerpen
maar goed, een dag eerder kunnen we beginnen met stemmen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:12:10 #224
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22408942
Ik kan ze natuurlijk ook gewoon in het openbaar dumpen (ze komen hier uiteindelijk toch ook te staan)
pi_22408958
Rewimo, heb je die van mij wel? anders stuur ik ze nogmaals voor ik naar bed ga...
kiekjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 23:12:45 #226
13151 crew  Rewimo
pi_22408965
Ik heb jou nu even gemaild. Misschien lukt het met een reply wel.
pi_22408972
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:12 schreef Offy het volgende:
Ik kan ze natuurlijk ook gewoon in het openbaar dumpen (ze komen hier uiteindelijk toch ook te staan)
Doe maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 23:13:58 #228
13151 crew  Rewimo
pi_22409002
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:12 schreef dubbellu het volgende:
Rewimo, heb je die van mij wel? anders stuur ik ze nogmaals voor ik naar bed ga...
Ja, al eeuwen
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:15:08 #229
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22409036
zei PdeHoog nit dat ie ging slapen ofzo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22409050
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:15 schreef Xilantof het volgende:
zei PdeHoog nit dat ie ging slapen ofzo
Ja, maar nu wordt het spannend . Dus dan maar even wakker blijven
pi_22409064
Onderwerpen stemmen maar, ben er klaar voor, ben er klaar voor
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:16:59 #232
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22409083
Rewimo, ik heb je mailtje net gehad, maar dat is wel weer van een ander adres. (maar waarschijnlijk lukt het dan wél )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 23:18:23 #233
13151 crew  Rewimo
pi_22409129
Hopelijk is ie er morgenochtend. Ik ga slapen
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:18:39 #234
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22409139
ja hoor
ik laat mijn neus zien
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:18:54 #235
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22409151
truste Rewimo!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:19:44 #236
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22409173
Morgenochtend? Als het goed is, is 'ie er binnen een paar seconden (ik heb hem niet naar je werk gestuurd, gewoon een reply))
pi_22409210
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:21:39 #238
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22409228
A_M niet zeuren
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22409242
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef Rewimo het volgende:
Wij willen nu

Ik blijf toch niet voor niets wakker
pi_22409312
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef Rewimo het volgende:
ik zoek mijn geduld maar weer op.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_22409326
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:24 schreef stil het volgende:

[..]

ik zoek mijn geduld maar weer op.
Ik doe mee
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2004 @ 23:26:49 #242
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22409381
ik zoek mijn bed op :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22409675
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik doe mee
Maar positief bekeken zijn we morgenvroeg weer lekker fit, en kunnen we beter nadenken waarop we zullen stemmen
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_22409822
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:37 schreef stil het volgende:

[..]

Maar positief bekeken zijn we morgenvroeg weer lekker fit, en kunnen we beter nadenken waarop we zullen stemmen
Hmmmm...zit wat in . Goed plan. Slaap ze
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:06:38 #245
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413087
ik ben weer wakker
en niet fit ook trouwens
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:27:31 #246
13151 crew  Rewimo
pi_22413141
Na 4 mailtjes van Offy is hier het stemtopic: Fotowedstrijd oktober: het onderwerp-stemtopic
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:31:07 #247
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413147
woei
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:32:15 #248
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413150
lol "architectuur"

ik heb die niet ingezonden

kan rewimo bevestigen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:33:03 #249
13151 crew  Rewimo
pi_22413156
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:32 schreef Xilantof het volgende:
lol "architectuur"

ik heb die niet ingezonden

kan rewimo bevestigen
Ik ontken of bevestig niks
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:33:19 #250
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413159
psst rewimo even op je kopieren-plak werk letten :
quote:
De vier winnaars van augustus hebben de volgende onderwerpen aangedragen, maak je keuze! Je kunt stemmen tot donderdag 7 oktober 22.00 uur.
wij hadden maar 3 winnaars en het was september
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:34:16 #251
13151 crew  Rewimo
pi_22413161
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:33 schreef Xilantof het volgende:
psst rewimo even op je kopieren-plak werk letten :
[..]

wij hadden maar 3 winnaars en het was september
Oja deze keer drie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:35:46 #252
13151 crew  Rewimo
pi_22413171
't Is nog vroeg ja Ik had jullie ook tot vanavond kunnen laten wachten...
pi_22413291
Rewimo en dat zo vroeg in de ochtend.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:46:32 #254
13151 crew  Rewimo
pi_22413572
Vroeg?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:16:26 #255
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22415725
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:27 schreef Rewimo het volgende:
Na 4 mailtjes van Offy is hier het stemtopic: Fotowedstrijd oktober: het onderwerp-stemtopic
Beetje vertraging opgelopen ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:17:20 #256
13151 crew  Rewimo
pi_22415744
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 11:16 schreef Offy het volgende:

[..]

Beetje vertraging opgelopen ofzo?
Ik denk het, ik ben in elk geval blij dat ik er niet op heb gewacht, de eerste kwam geloof ik om 2 uur
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:30:32 #257
13151 crew  Rewimo
pi_22427281
*voorzichtig voorstel op tafel schuift*

Wat vinden jullie ervan het stemtopic een dagje eerder te sluiten?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:37:36 #258
79550 Ymke
your ghost
pi_22427477
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:30 schreef Rewimo het volgende:

Helemaal mee eens!!!!

Kom maar op met de opdracht , kan ik vast gaan nadenken
pi_22427485
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:30 schreef Rewimo het volgende:

heel goed plan
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:52:22 #260
79550 Ymke
your ghost
pi_22427813
Nou , stil en ik zijn het er over eens , meer stemmen heb je niet nodig dacht ik zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:54:44 #261
13151 crew  Rewimo
pi_22427868
Nee, dat is zo. Drie tegen de rest is een overtuigende meerderheid. Ik ga het aanpassen
pi_22427947
sorry, geen goed plan.

Waarom?

De mensen die dit voorstel hier nu lezen hebben zeer waarschijnlijk allemaal al gestemd en willen dus wel vooruit.
diegenen die er van uit gaan dat ze de tijd nog hebben en graag willen stemmen komen er dus, indien dit doorgang vind, achter dat ze achteraf te laat zijn. Vind ik gewoon lullig

Als je wat wilt veranderen, moet je dat nu doen, maar pas de volgende maand in laten gaan.
Hoe mij dat het mooist lijkt heb ik al eens een balletje over opgegooid:
Evaluatietopic omtrent nieuwe regels fotowedstrijd
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:58:19 #263
79550 Ymke
your ghost
pi_22427958
Nou zeg het maar , wat is het geworden?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:59:36 #264
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22427990
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:58 schreef Ymke het volgende:
Nou zeg het maar , wat is het geworden?
Jij wil er meteen 2 dagen eerder van maken?

(hoewel ik dat niet eens zo erg zou vinden, denk niet dat het nog veel veranderd)
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:00:58 #265
79550 Ymke
your ghost
pi_22428032
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:59 schreef Offy het volgende:

[..]

Jij wil er meteen 2 dagen eerder van maken?

(hoewel ik dat niet eens zo erg zou vinden, denk niet dat het nog veel veranderd)
Ben een beetje gretig vandaag

Maar twee dagen stemmen is meer dan genoeg dacht ik zo, vindt zelf 1 dag al genoeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:05:04 #266
13151 crew  Rewimo
pi_22428147
Normaal gesproken ging de poll voor de onderwerpen op dinsdagavond open tot donderdagavond. Nu was de poll al meer dan een halve dag eerder online. Voorzover ik heb gezien hoef je geen hausse aan laatste-moment-stemmers te verwachten... Daarom denk ik dat het best te doen is om de stemming een dagje te bekorten.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:03:48 #267
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22429878
ik vind het prima hoor Rewimo!
naar het polltopic te zien wordt dit weer een leuke discussie wedstrijd, en dan maakt het niet eens uit welk onderwerp het wordt
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:06:34 #268
79550 Ymke
your ghost
pi_22429958
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:03 schreef Xilantof het volgende:
ik vind het prima hoor Rewimo!
naar het polltopic te zien wordt dit weer een leuke discussie wedstrijd, en dan maakt het niet eens uit welk onderwerp het wordt
Discussies
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:11:04 #269
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22430093
volgens de MIT test scoor ik 39%--geen sociaal leven, en net geen nerd

maar ik weet wel wat het gaat worden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:14:06 #270
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22430169
Shark.Bait, kon je je weer niet inhouden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:20:21 #271
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22443912
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:14 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait, kon je je weer niet inhouden
De weg erheen was niet moeilijk te bewandelen, en jij hoefde niet te klikken
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:49:30 #272
79550 Ymke
your ghost
pi_22444544
Wat jammer is met een ondewerp als architectuur is dat je er veel voo op pad moet gaan , en het is steeds van dat ,,,, weer , Ga je weer zien dat men zegt ik heb geen tijd ,,,
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:53:41 #273
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22444644
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:49 schreef Ymke het volgende:
Wat jammer is met een ondewerp als architectuur is dat je er veel voo op pad moet gaan , en het is steeds van dat ,,,, weer , Ga je weer zien dat men zegt ik heb geen tijd ,,,
Wie zegt dat het architectuur word--ik gok op emotie
...en bovendien, je woont toch in een stukje architectuur, of niet soms?
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:56:41 #274
79550 Ymke
your ghost
pi_22444703
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wie zegt dat het architectuur word--ik gok op emotie
...en bovendien, je woont toch in een stukje architectuur, of niet soms?
Jawel maar dat heb ik al laten zien , ik heb het niet over mezelf , ik ga er wel op uit hoor.

1 euro dat binnen een dag iemand zegt , ik heb geen tijd om er op uit te gaan
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:05:39 #275
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22444882
Ik heb stiekem al gekeken , en het wordt een lastige voor mij denk ik. Op zich wel goed voor me natuurlijk, zo'n uitdaging

* Offy pakt de fietspomp er maar weer bij
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:16:31 #276
79550 Ymke
your ghost
pi_22445177
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:05 schreef Offy het volgende:
Ik heb stiekem al gekeken , en het wordt een lastige voor mij denk ik. Op zich wel goed voor me natuurlijk, zo'n uitdaging

* Ymke pakt de fietspomp er maar weer bij
geef toe , je hebt geen tijd he?

woensdag 6 oktober 2004 @ 16:17:43 #277
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22445201
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef Ymke het volgende:

[..]

geef toe , je hebt geen tijd he?

Ik heb deze hele maand vrij
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:20:00 #278
79550 Ymke
your ghost
pi_22445259
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef Offy het volgende:

[..]

poffur
pi_22445799
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef Offy het volgende:

[..]

Wanneer niet
  FOK!fotograaf woensdag 6 oktober 2004 @ 17:39:09 #280
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22447083
ik heb ook wel zin in! zeker wel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 6 oktober 2004 @ 19:09:21 #281
52657 pea4fun
pi_22448979
Omdat het volgens iedereen architectuur wordt ben ik al druk om me heen aan het kijken naar mogelijke fotolokaties
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:28:47 #282
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22453808
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:56 schreef Ymke het volgende:
Jawel maar dat heb ik al laten zien , ik heb het niet over mezelf , ik ga er wel op uit hoor.

1 euro dat binnen een dag iemand zegt , ik heb geen tijd om er op uit te gaan
Okee, ik loog, ik wist al lang dat het architectuur zou worden

sue me
pi_22454139
Bah.. dit is niet mijn ding..
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2004 @ 22:59:27 #284
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22454771
En omdat jullie zonodig de uitslag onder onze neus vandaan moesten halen gaat deze ook maar eens dicht.

Morgen weer wedstrijdslowchatten, tot die tijd een strafslotje
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')