quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:04 schreef Geminis het volgende:
En de laatste twee posts (die het met elkaar eens zijn over de foto's van CompuMess)
[..]
Ik vind #8 met die werktekening leuker...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Waarom plaats je die man met die tekening niet, CompuMess? Die vind ik nog steeds geweldig!
dezequote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Ymke het volgende:
Welke is dat dan , met die tekening?
Je mag natuurlijk wel HIER al je winnende foto's plaatsen, ter beoordeling enzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:56 schreef p-etr-a het volgende:
Mag je meerdere foto's inzenden per wedstrijd?
Zoja, dan heb ik een inzending, anders wacht ik nog even.
Ah die had ik gemist, wel aardig maar niet echt bijzonder.quote:
Hmm, hij is mij een beetje te rommelig, niet zo een mooie uitsnede en ik zie niet echt werk in uitvoering, helemaal door de krant die eronder ligt...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:12 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Ik heb maar wat geprobeerd, daarom ben ik ook niet zo zeker van deze inzending. Ik wil er nog op uit om een betere foto te maken.
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:23 schreef Geminis het volgende:
[..]
Hmm, hij is mij een beetje te rommelig, niet zo een mooie uitsnede en ik zie niet echt werk in uitvoering, helemaal door de krant die eronder ligt...
Ach, dat hangt er een beetje vanaf hoe men het bekijkt;quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
bij werk in uitvoering moet de uitvoering wel zichtbaar zijn , inderdaad
Mee eens, maar zonder persoon is het moeilijker om het toch een uitvoerend karakter te geven...quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ach, dat hangt er een beetje vanaf hoe men het bekijkt;
De één ziet de 'werker' die iets aan het uitvoeren is, de ander bekijkt het werk dat in uitvoering is.
Beide opties lenen zich prima voor het maken van foto's, waarbij optie twee soms wat meer ruimte kan geven aan het inbeeldingsvermogen van de kijker.
Het idee was bij mij juist het laadbalkje, zegmaar dat de computer aan het werk is. Maar dat wat jij zegt zou ook kunnen, ik ga er nog wel een beetje over nadenken. Tot nu toe is niets ingestuurdquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind hem ook wel leuk ondanks de onscherpte, maar denk dat ik toch liever een scherpe foto inlever.
Over jouw idee met de pc...Op deze manier vind ik het niet echt werk in uitvoering. Fok!ken is niet echt werken in mijn ogen. Kan je niet een combi maken met iemand aan het toetsenbord en dan een stukje word open ofzo? Daar kan ik me dan nog wel werk in uitvoering bij voorstellen. Het is maar een idee hoor...
Of een stapel accesoires eromheen die aan werk doen denken....een agenda, memopapiertjes ennuh...ja, wat vind je zoal op kantoor....
Ah ok...sorry, dat had ik er niet in gezien, maar dat kan aan mij liggen hoor seniorenblondtquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het idee was bij mij juist het laadbalkje, zegmaar dat de computer aan het werk is. Maar dat wat jij zegt zou ook kunnen, ik ga er nog wel een beetje over nadenken. Tot nu toe is niets ingestuurd.
Dat snap ik wel , maar in uitvoering betekend toch , bezig zijnde?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ach, dat hangt er een beetje vanaf hoe men het bekijkt;
De één ziet de 'werker' die iets aan het uitvoeren is, de ander bekijkt het werk dat in uitvoering is.
Beide opties lenen zich prima voor het maken van foto's, waarbij optie twee soms wat meer ruimte kan geven aan het inbeeldingsvermogen van de kijker.
't Is maar net wat voor emoties je bij een bepaald beeld hebtquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ah die had ik gemist, wel aardig maar niet echt bijzonder.
Je kan 'werk in uitvoering' uitleggen als 'het ten uitvoer brengen van arbeid'.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat snap ik wel , maar in uitvoering betekend toch , bezig zijnde?
Anders had het gewoon werk kunnen heten.
Toch?
Je hebt volledig gelijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:20 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Je kan 'werk in uitvoering' uitleggen als 'het ten uitvoer brengen van arbeid'.
Echter, het woord 'werk' kan meerdere betekenissen hebben.
Hierdoor kan je foto's van (bijv) bouwwerken in wording, zonder mensen in beeld, ook scharen onder de rubriek 'W.I.U.' voorbeeld: Rijkswaterstaat zet een halve snelweg af, er is geen hond aan werkvolk te bekennen
en toch noemt men het werk in uitvoering...![]()
Maar goed, het leuke van zo'n wedstrijd is dat iedere deelnemer het onderwerp op zijn/haar eigen manier kan interpreteren.
url=http://www.compumess.nl/daf/smileys/sm1/boldyellow.gif]afbeelding[/url]]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |