En dat geloven wij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:31 schreef Xilantof het volgende:
Architectuur is niet van mij!
ik herhaal, architectuur heb ik niet ingezonden
quote:Architectuur
Wat moeten we doen, pakken hagelslag fotograferen?quote:Productfotografie
Als ik dat had gewild was ik wel gaan schilderen.quote:Abstract
Interessant; veel mogelijkheden met dit onderwerp.quote:Communicatie
Sja..quote:Ontspanning
Wie verzint zoiets??quote:Fraai
Ook wel leuk!quote:Techniek
Erg breed, erg leuk, maar ook erg moeilijk..quote:Emotie
Erg leuk.. voor in december/januari.quote:Oud en Nieuw
Het afkraken van onderwerpen is ook niet echt nodig hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Architectuur is echt niet van Xilantof. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dat wel leuk zou vinden, maar anderen nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:59 schreef Xilantof het volgende:
nee, echt, Architectuur is niet van mij.
ik wil best melden welke 3 onderwerpen van mij zijn, maarweet niet of het mij in dank wordt afgenomen.
ik weet wel dat PdeHoog er met een beetje logisch nadenken wel achter kan komen....
ik ga vanmiddag wel ff stemmen.
tis lastig
Het lijkt mij ook niets, maar ach....als je speciaal op pad gaat weet je iig zeker dat je kans maakt op punten van Ymkequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Mij maakt het niet uit welke onderwerpen van wie zijn hoor.. maar architectuur lijkt me dus echt niks aan. Krijg je waarschijnlijk een hoop archieffoto's van buitenlandse gebouwen die ooit tijdens een vakantie genomen zijn..
Jazekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Er is toch ergens een link naar een site van iemand die het allemaal netjes bij elkaar heeft gegooid?
*klikkerdeklik*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:52 schreef Offy het volgende:
[..]
Jazeker
http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.html
Borelius en ik zijn er druk mee bezig, maar hij is nog under construction
pssst...mevrouw Brighteyesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*klikkerdeklik*
Thanks,
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pssst...mevrouw Brighteyes
Hier voor al uw (slow)chat-dingen rondom de wedstrijd
Fotowedstrijd september, stemmen enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |