Ja, ik vond het echt lekker daar!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef CleeJee het volgende:
Wow Vava, als ik jouw belevenissen zo lees krijg ik weer enorme heimwee!!
Gaaf dat je bij de Food Court heb gegeten!!!
Coolquote:Op zondag 5 maart 2006 21:22 schreef Vava het volgende:
En alvast een fotovan mij, blij dat ik op de Chinese Muur ben
[afbeelding]
Ook coolquote:
Nu was het vooral wat drukker als je de makkelijkste kant op ging, naar rechts dus. Naar links was het veel rustiger en kon je helemaal doorlopen tot een stuk ongerestaureerde muur. Erg indrukwekkend vond ik!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja dat had ik ook, ik was er in november. Nog steeds wel druk, maar niet te. Normaal houd ik er niet van maar ik zat toen al drie maanden in China, dus een beetje de toerist uithangen was wel grappig.
Hey,quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Ja, Vava, inderdaad een foodcourt! De foodcourt ligt aan dé winkelstraat van Beijing, de Wangfujing Dajie. De ingang zit links naast de McDonald's (als je ervoor staat), als je binnen komt, ga je gelijk met een trap naar beneden en komt de geweldige eetlucht je al tegemoet!
Je koopt een puntenkaart en je kunt echt rondlopen en uitkiezen wat je wil door de gerechten die ze hebben staan aan te wijzen, helemaal geweldig!
In het weekje Beijing heb ik er toen 2 keer gegeten.....zal eens kijken of ik binnenkort een foto kan plaatsen.
Foodcourt!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:43 schreef CleeJee het volgende:
Hey Rob, wat gaaf man!!!!
Zo cool dat de tips ook opgevolgd worden, haha!
Hebben ze bij de ingang van de foodcourt bij die McD nog steeds de MacCool trouwens?
China is perfect zelf te doen!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:43 schreef Keijs het volgende:
China is alleen vrij lastig om zelf t doen, bijvoorbeeld met regelen an treinkaartjes e.d.
In 2001 ben ik met Afriesj geweest door China en de reisleider trok soms als wij een stad aan het verkennen waren een hele dag uit voor het kopen, nogal bureaucratische (lees corrupte) zooi daar. Maar als je alleen naar Beijing gaat zou ik het wel op eigen houtje doen denk ik, hoef je alleen hotelletje te regelen en verder niks.
Voor 2 personen inlusief hotel, excursiepakket en belastingen was het ongeveer 1500 euroquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
Vava, wat was jij kwijt voor je ticket?
Temperatuur is nu geloof ik iets van 17 graden dus kan best dat het eind april wel boven de 20 graden zit.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:58 schreef amarena het volgende:
Meld!!! Ik ga 29 april een rondreis door China doen dus ik lees lekker even mee met dit topic.
Beijing is de laatste halte die we aandoen.
Kan iemand me een indicatie geven van de temperatuur en wat qua kleding aan te raden is? Ik hoorde rond de 20 graden of hoger.
Foodcourt lijkt mij persoonlijk ook een smaakvollere optie dan MacJuist leuk om de gerechten van de streek uit te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |