Flitsen zijn niets anders dan het metaal van de neus van het vliegtuig wat de betonnen buitenrand raakt. Hun 'bewijs' van het was niet de neus wat je ziet de reflectie aan de zijkant is onzin want die 'reflectie' is er allang voordat het wtc wordt geraakt, voor het in de grond boren van al het andere 'bewijs' wat in 'in a plane site' voorbij komt verwijs ik je graag naar dat topicquote:Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef My_Way het volgende:
Ja, zelfs ik als totale non-believer, krijg ook wat vraagtekens na 't zien van 'in a plane site'. Zeker over die flitsen die je ziet voor de vliegtuigen de torens invlogen, had ik nog nie eerder gezien.
Ik snap je antwoord niet..De flits was parallel aan het object wat onder het vliegtuig hing en had niks met de neus te maken. Het lijkt net of er iets ontstoken wordt vlak voor de inslag. Hoe je het ook verklaart het is een vreemd verhaal, want ook van alle kanten is de flits te zien. Bij het tweede vliegtuig zelfde verhaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:41 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Flitsen zijn niets anders dan het metaal van de neus van het vliegtuig wat de betonnen buitenrand raakt. Hun 'bewijs' van het was niet de neus wat je ziet de reflectie aan de zijkant is onzin want die 'reflectie' is er allang voordat het wtc wordt geraakt, voor het in de grond boren van al het andere 'bewijs' wat in 'in a plane site' voorbij komt verwijs ik je graag naar dat topic
Of de regering het van te voren wist is een ander onderwerp en daar kon je zeker dingen tegen die niet helemaal kloppen en te verklaren zijn.
Er hangt helemaal geen object onder het vliegtuig, dat is gewoon het ruim voor het landingsgestel! Kijk maar naar foto's van de onderkant van boeings, helemaal niks vreemds aan! nogal logisch dat de flits (vonken) aan alle kanten is te zien het wordt namelijk veroorzaakt door de neus van het vliegtuig die het beton raakt dat is heel duidelijk te zien op video 4 in de 'in plane site' docu. Bij raketontsteking heb je gelijk rookontwikkeling, die is hier totaal niet te zien. In de docu wordt ook de reflectie van de flits op de zijkant van het vliegtuig vlak na de flits als bewijs aangevoerd van dat het aan de zijkant van de vliegtuig plaatsvindt en niet bij de neus, helaas vergeten ze erbij te vermelden dat deze reflectie al te zien is voordat de flits plaatsvindt.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:41 schreef My_Way het volgende:
[..]
Ik snap je antwoord niet..De flits was parallel aan het object wat onder het vliegtuig hing en had niks met de neus te maken. Het lijkt net of er iets ontstoken wordt vlak voor de inslag. Hoe je het ook verklaart het is een vreemd verhaal, want ook van alle kanten is de flits te zien. Bij het tweede vliegtuig zelfde verhaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje:
http://www.thewebfairy.co(...)plitscreen%20Low.wmv
Bwa toch wel vreemd verhaal ... Als die flitsen vonken zouden zijn, dan zou de kerosine direct moeten ontploffen bij impact ... en dat gebeurt niet ? Kerosine schiet pas in brand als het vliegtuig "in" het gebouw zit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:30 schreef mouzzer het volgende:
Er hangt helemaal geen object onder het vliegtuig, dat is gewoon het ruim voor het landingsgestel! Kijk maar naar foto's van de onderkant van boeings, helemaal niks vreemds aan! nogal logisch dat de flits (vonken) aan alle kanten is te zien het wordt namelijk veroorzaakt door de neus van het vliegtuig die het beton raakt dat is heel duidelijk te zien op video 4 in de 'in plane site' docu. Bij raketontsteking heb je gelijk rookontwikkeling, die is hier totaal niet te zien. In de docu wordt ook de reflectie van de flits op de zijkant van het vliegtuig vlak na de flits als bewijs aangevoerd van dat het aan de zijkant van de vliegtuig plaatsvindt en niet bij de neus, helaas vergeten ze erbij te vermelden dat deze reflectie al te zien is voordat de flits plaatsvindt.
Helemaal geen vreemd verhaal dus.
Dat 'liegen' wordt door de debunkers zo mooi uitgelegd als dat dat om veiligheidsredenen isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:50 schreef ramzes het volgende:
Senator VS Dayton: Norad loog over 9-11
http://www.infowars.com/print/Sept11/dayton_911truth.htm
sorry maar deze redenatie kan ik niet volgen.. tenzij jij denkt dat de kerosine zich ook in de neus bevindt? ..waarom moet de kerosine in een tank gelijk ontbranden als er een aantal meters daarvoor vonken ontstaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bwa toch wel vreemd verhaal ... Als die flitsen vonken zouden zijn, dan zou de kerosine direct moeten ontploffen bij impact ... en dat gebeurt niet ? Kerosine schiet pas in brand als het vliegtuig "in" het gebouw zit.
Er zijn zelfs foto's na de impact waar je nog 2 mensen uit het "gat" ziet komen kijken, dus de kerosine is niet direct ontbrandt, en dat zou wel gebeurd zijn moesten die flitsen dus vonken zijn ...
veel doen dit inderdaad. Kritisch blijven is een must. En zeker in dit geval van het 9-11 verhaal heeft iedere non-believer ook zijn/haar vraagtekens bij een heel aantal dingen. Maar dat is nog wat anders dan doorslaan in allerlei vage vergezochte verklaringen, en overal spoken zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:57 schreef UncleScorp het volgende:
ik vond juist dat de non-believers alles zo simplistisch van de kaart vegen![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:42 schreef livEliveD het volgende:
Is de waarheid echt niet gewoon simpel.
Als het aan " het journaal" ligt wel ja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:42 schreef livEliveD het volgende:
Is de waarheid echt niet gewoon simpel.
Pcies. 'T is vaak moeilijk, want als je alle info hoort ga je met alle winden mee waaien. Het is moeilijk om zelf een objectief oordeel over bepaalde zaken te geven. En er zijn rond 11 september zo veel randzaken die beantwoord moeten worden. En waarschijnlijk is er ook helemaal niets aan de hand qua conspiracy, maar het ging niet als 1 + 1 = 2quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:04 schreef nikao het volgende:
[..]
veel doen dit inderdaad. Kritisch blijven is een must. En zeker in dit geval van het 9-11 verhaal heeft iedere non-believer ook zijn/haar vraagtekens bij een heel aantal dingen. Maar dat is nog wat anders dan doorslaan in allerlei vage vergezochte verklaringen, en overal spoken zien.
Helemaal geen vreemd verhaal. Kerosine zit trouwens in de buik en vleugels van het vliegtuig, in de neus zit de radar. Kijk als je dat al niet weet dan kun je idd met de vreemdste theorieen aankomen. De Kerosine ontbrandt als de vleugels scheuren in het gebouw. Die 2 mensen zijn ook niet vreemd, kerosine ontbrand pas als het vliegtuig in het gebouw zit en het is een voorwaarste explosie dus als je helemaal links naast de inslag was kan je het makkelijk overleven. Er is zelfs iemand die op de verdieping was waar vliegtuig in pentagon in knalde die het ook heeft overleefd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bwa toch wel vreemd verhaal ... Als die flitsen vonken zouden zijn, dan zou de kerosine direct moeten ontploffen bij impact ... en dat gebeurt niet ? Kerosine schiet pas in brand als het vliegtuig "in" het gebouw zit.
Er zijn zelfs foto's na de impact waar je nog 2 mensen uit het "gat" ziet komen kijken, dus de kerosine is niet direct ontbrandt, en dat zou wel gebeurd zijn moesten die flitsen dus vonken zijn ...
Jammerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
Geen idee wat de impact zou zijn als zo'n ding in een nucleair plant vliegt. Wel is het zo dat iedereen die torens kent. Er bestonden voor die tijd al documenten over aanslagen op het vrijheidsbeeld. Niet het aantal slachtoffers maar het idee erachter is wat uitmaakt. Teken van vrijheid opblazen. Een aanval op Amerikaans grondgebied van die orde die nooit iemand heeft gezien. Mss had een nucleaire aanslag wel tot gevolg gehad dat we nu in een post nucleaire winter zaten en Afghanistan een enorme parkeerplaats wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:58 schreef coz het volgende:
ook een detail .. waarom nou specifiek die torens
het kon ook heel makkelijk iets anders zijn
het eerste vliegtuig vloog OVER een nuclear plant
* RM-rf wordt misselijk als iemand gaat beweren dat achter die blowjob dus eigenlijk onze eigen GWB, cheney en rumsfeld zaten (en ik denk dat clinton ook wit wegtrekt...)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:28 schreef UncleScorp het volgende:
ik heb es ergens gelezen dat er minstens 3x zoveel geld uitgegeven is aan het onderzoek naar de blowjob van Clinton, als naar gans 911 ...
Genoeg clues hoor, alleen geen officieel bewijs wat goedgekeurd is door de overheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:35 schreef My_Way het volgende:
Dammit, zijn er dan geen enkele clues voor een conspiracy? Klinkt veel toffer![]()
Als een terroristische beweging een klap wil uitdelen aan het amerikaanse overheid + leger + geheime dienst, wat beter dan een aanslag plegen op het pentagon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:58 schreef coz het volgende:
ook een detail .. waarom nou specifiek die torens
het kon ook heel makkelijk iets anders zijn
het eerste vliegtuig vloog OVER een nuclear plant
(verkapte tvp)
... een klap uitdelen aan amerikaanse overheid/leger/... ? Het Pentagon ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:16 schreef Redux het volgende:
Als een terroristische beweging een klap wil uitdelen aan het amerikaanse overheid + leger + geheime dienst, wat beter dan een aanslag plegen op het pentagon?
Ik snap niet helemaal wat je wil aankaarten. Hoezo 'ook een detail'?
Misschien hadden ze ook wel op meer gehoopt met die aanslag op het Pentagon.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... een klap uitdelen aan amerikaanse overheid/leger/... ? Het Pentagon ?
Dan was dat wel een serieuse tegenvaller want het was maar "een kei door het raam", bij manier van spreken. Niets belangrijks geraakt en een minimum aan slachtoffers door een crash in een leegstaand deel v/h Pentagon.
Het WTC was erg snel ontruimd (de verdiepingen onder de crashes dan, die daarboven natuurlijk niet).quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:08 schreef UncleScorp het volgende:
Het zijn idd geen "alledaagse" terroristen. Die willen slachtoffers maken. Hier was die balans maar matig ... WTC's 50.000 en Pentagon 20.000 op een normale dag ... Ik weet het exact aantal slachtoffers van 911 niet, maar ik denk niet dat dat boven de 3500 ligt ... op 70.000 ...
het aantal slachtoffers ligt op net boven de 2.950, ruim 2700 bij WTC en 250 bij het pentagon ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:08 schreef UncleScorp het volgende:
Het zijn idd geen "alledaagse" terroristen. Die willen slachtoffers maken. Hier was die balans maar matig ... WTC's 50.000 en Pentagon 20.000 op een normale dag ... Ik weet het exact aantal slachtoffers van 911 niet, maar ik denk niet dat dat boven de 3500 ligt ... op 70.000 ...
Je dacht dat ik bedoelde een fysieke klap? Een figuurlijke klap. Pentagon is het heilige van het heilige voor de US, pleeg je daar een aanslag op, geef je de US een klap in het gezicht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... een klap uitdelen aan amerikaanse overheid/leger/... ? Het Pentagon ?
Dan was dat wel een serieuse tegenvaller want het was maar "een kei door het raam", bij manier van spreken. Niets belangrijks geraakt en een minimum aan slachtoffers door een crash in een leegstaand deel v/h Pentagon.
Ja, gelukt Redux, kwaliteit zal wel iets minder zijn uiteraard, maar ze zijn wel nog redelijk groot, een image viewer zal nodig zijn...quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:50 schreef Redux het volgende:
Je krijgt die 2 bestanden niet naar 1 mb? Want dan kun je ze hier hosten: http://imageshack.us/index3.php
Nog wat meer info over dat PNAC document en de groep die erachter zit kun je vinden op hun eigen site.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:26 schreef ramzes het volgende:
...
Wat vond je trouwens van dat London Guardian-artikel van voormalig minster Meacher? Zou je nog op terugkomen....
http://www.guardian.co.uk/comment/story/0,3604,1036571,00.html
non-believer van de officiele versiequote:Op zondag 3 oktober 2004 14:30 schreef Redux het volgende:
Dus de non-believers zijn dan degenen die in complottheorieen geloven? Lijkt me niet handig aangezien naar mijn mening de geldende termenologie in dit forum anders is.
Geloof er geen donder van. Zeker niet vlak na dat filmpje van Bin laatst. Heb je ook een bron?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:59 schreef ramzes het volgende:
Just for the fun of it...
[afbeelding]
Echte poll-dus niet gephotoshopped- van gisteren.
en dat nog wel op cnn!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:59 schreef ramzes het volgende:
Just for the fun of it...
[afbeelding]
Echte poll-dus niet gephotoshopped- van gisteren.
Ik zag hem gisteren met me eigen ogen op de CNN-site. Er zijn wel wat sites die 'm gecaptured hebben. Ik zou zeggen google even....quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef My_Way het volgende:
Heb je ook een bron?
Waarom stemmen al die mongolen dan op Bushquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:59 schreef ramzes het volgende:
Just for the fun of it...
[afbeelding]
Echte poll-dus niet gephotoshopped- van gisteren.
- Zogby International, public opinion tracker. Poll taken before NY Republican covention from august 24 to 26 2004.quote:“49.3% of New York City residents and 41% of New York citizens overall say that some of our leaders "knew in advance that attacks were planned on or around September 11, 2001, and that they consciously failed to act...Despite the acute legal and political implications of this accusation, nearly 30% of registered Republicans and over 38% of those who described themselves as "very conservative" supported the claim.”
Klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:24 schreef ramzes het volgende:
Ik denk dat er een serieuse tweedeling is Amerika.
quote:SHOW TRANSCRIPT
COOPER: Tonight we want to look very closely at a conspiracy theory that is exploding on the Internet and on the airwaves. A California millionaire has spent a lot of money running TV ads, suggesting that we don't really know the full facts of what happened on 9/11. Why World Trade Center building number 7 collapsed even though it wasn't hit by a plane. Why the hole in the Pentagon was so small.
In a moment you will meet the man behind the ads, an investigators who says there are answers to all those questions. But first here's Deborah Feyerick with a look at the ads, and the allegations.
(BEGIN VIDEOTAPE)
DEBORAH FEYERICK, CNN CORRESPONDENT (voice-over): The two ads suggest a government conspiracy and coverup, raising questions like why did a building two blocks from the World Trade Center Towers seem to implode?
UNIDENTIFIED MALE: It was not hit by aircraft. It had no significant fire and no explanation for its collapse has been given.
FEYERICK: Another ad asking why plane parts at the Pentagon seem to have disappeared.
UNIDENTIFIED MALE: The photos show no cabin, no engines, and no tail.
FEYERICK: The 9/11 commission requested eyewitnesses to both events. A spokesman saying the official report, which makes no mention of any government conspiracy, speaks for itself. But the ads, paid for by California millionaire James Walters, are taking on a who killed JFK-like quality. And they're fueling efforts like 9/11 Citizenswatch, asking New York's attorney general to launch a criminal investigation into what they believe is a government coverup.
KYLE HENCE, 9/11 CITIZENSWATCH: I think there's clear evidence for convening grand juries, and examining the bodies of evidence that the independent community of researchers, and others -- family members, have brought forward.
FEYERICK: Even those who dismiss the more outlandish conspiracy theories say the 9/11 report is incomplete.
(on camera): Many people in the rest of the country probably think there's closure on this. Is there?
UNIDENTIFIED MALE: Not really, because there's still a lot of unanswered questions.
FEYERICK (voice-over): Glenn Corbett is helping investigate the collapse of the Towers for the National Institute of Standards and Technology.
GLENN CORBETT, JOHN JAY COLLEGE OF CRIMINAL JUSTICE: The ads seem to implicate bombs and explosives, and the use of missiles on both the Pentagon and the World Trade Center complex. And the evidence, really, just doesn't support that from what we've found so far.
FEYERICK: Not only did Walters shell out 3 million for the TV ads, which got a lot of air time before the presidential elections, he also bought newspaper ads, and helped bankroll a Zogby Poll. The results of which he found 66 percent of those requested want the 9/11 investigation reopened.
Deborah Feyerick, CNN, New York.
(END VIDEOTAPE)
COOPER: Joining me from Los Angeles, the man behind the advertising campaign, Jimmy Walter. And in Miami, lawyer and investigator, Gerald Posner, author of "Why America Slept: the Reasons Behind Our Failure To Prevent 9/11."
Appreciate both of you being on the program.
Jimmy, let me start off with 2 things. You talk about the Pentagon and Tower Number 7. Let's talk with the Pentagon. If Flight 77 didn't crash into the Pentagon, as you claim it didn't, what did and what happened to the 64 passengers who have died?
JAMES W. WALTER, CREATOR OF REOPEN911.ORG: Well, I don't know. And I am not the person to ask this, I don't have the best evidence. I do know that in 1962, the United States military joint chiefs of staff commissioned a program called Operation: Northwoods, in which they planned to have military personnel dress up as civilians, get on a civilian aircraft, land it secretly, take off a drone, shoot the drone down and blame it on Cuba as a pretext to invade Cuba.
COOPER: So you think this was a pretext, to what, invade Afghanistan and Iraq?
WALTER: I'm just saying that the United States military has done it before. To ask me what happened is absurd. I don't have the evidence. And the Pentagon refuses to release the tapes that would clearly show what hit the Pentagon. Why, if they are not trying to cover something up, won't they release the tapes to prove it one way or the other?
COOPER: All right. Gerald, let me bring you in here. A lot of the conspiracy theorists on this say that there was a small hole. And that there was no large hole from the wings of the plane that hit the Pentagon, therefore, there was no plane that hit the Pentagon. You're explanation.
GERALD POSNER, AUTHOR, "WHY AMERICA SLEPT": You know Anderson, everything about this, they use evidence, they misconstrue evidence. They say, well, the hole was very small. And they show you a picture from the top, an aerial satellite photograph for the top Pentagon that looks like a small hole.
They don't show you the front of the building, which is absolutely devastated through three different layers when that plane hits. And the plane does exactly what you expect it to. It's coming down, it hits the ground at 250 miles an hour. It's 100 tons of debris. It's hitting the Pentagon, which has these 6 and 12 inch steel girders. It largely disintegrates.
But you ask the key question, what about the 64 victims on the plane? Body parts were found there at the Pentagon. They were comprised through dental records and X-rays. Do we expect that somehow the government fired a missile into the Pentagon, then took the 64 bodies that dropped down on a plane somewhere in the United States, nobody saw this happen, drop the body parts in the Pentagon, so somehow we should feel that we should invade Afghanistan? Let me assure you, after the World Trade Center Towers were hit, we did not need the Pentagon as another target to have the American people feel they should go after Afghanistan.
COOPER: Jimmy, your other major assertion is that the World Trade Building Number 7 was detonated from within. And in your commercial, you say that there's never been any public explanation given for why the building collapsed. What is your theory or belief on that?
WALTER: The building is brought down by explosives. Clearly if you look at Larry Silverstein in a movie he claims he told the fire department of the city of New York to pull the building. That's a construction industry specific term to bring down a building with explosives. Larry Silverstein is not an official of the government. He does not represent every person...
COOPER: He's the man who helped police on the World Trade Center. Gerald, let me bring in you here because I've read, this commercial said there's no evidence ever publicly been given. I've read evidence that there was diesel fuel inside the building, being stored there. What do you know about building number 7, why it collapsed?
POSNER: Building number 7 is one of the clearest examples, it's actually a slam dunk in terms of engineering. That's how it came down. I don't even know why this one is a mystery at all and I'll tell you why. It happens to be built over two electrical substations owned by the old electrical utility Coned (ph). It's an unusual design. It has a crosshatch of steel girders that are literally holding it up and after it was built, not the original designs, they stored 45,000 gallons of diesel fuel there, that was used for emergency fuel for generators, for Mayor Giuliani's emergency operations and for the Secret Service.
When that caught fire after the World Trade Center was hit and some of the damage is done to the fire retardant materials in that building there's a fire for five to seven hours. Just the opposite of what you heard in the ad. It slowly burns through those steel birders, fueled by the diesel fuel, and if you watch the tape that's on that ad, 30 seconds before the building implodes, you see the actual mechanical room crash through exactly where you expect it to. There's a clear engineering explanation for that building.
COOPER: We're going to have to leave it there tonight. Gerald Posner, appreciate you joining and Jimmy Walter, as well, thank you very much.
WALTER: It's totally wrong.
COOPER: Well, I know that is your theory and you have been airing those commercials.
(AUDIO GAP)
COOPER: Right. And I think what he is saying is that the wings disintegrated while hitting the ground. That's what I heard him saying. But people can go to your website, they have seen your commercials and you have spent $3 million propagating this. And we appreciate you joining us. Thank you very much. We are going to be doing a special series on conspiracy theories after thanksgiving, and we'd like to hear from you. What's the big story that you think has been covered up that you want us to look into. Email us now. 360@CNN.com
Ach, wij hebben Balkenende.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:25 schreef ki_ki het volgende:
![]()
zoiets kan ook alleen maar daar
....
Balkenende, tja maar da's toch minder erg,.. Die háált het niet bij Bushquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, wij hebben Balkenende.![]()
Ook door de provincie gekozen.
De personen die op hem gestemd hebben wel hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:59 schreef ki_ki het volgende:
Balkenende, tja maar da's toch minder erg,.. Die háált het niet bij Bush
Complete artikelquote:WTC Construction Certifiers Say Towers Should Have Easily Withstood Jet Fuel Temperatures
The following letter was sent today by Kevin Ryan of Underwriters Laboratories....Underwriters Laboratories is the company that certified the steel componets used in the constuction of the World Trade Center towers.
- Daily Mailquote:Last month, fire experts told Congress that about 80% of the steel was scrapped without being examined because investigators did not have the authority to preserve the wreckage.
- Dr. Frederick W. Mowrer, fire protection engineering departmentquote:I find the speed with which potentially important evidence has been removed and recycled to be appalling.
- NY Timesquote:In calling for a new investigation, some structural engineers have said that one serious mistake has already been made in the chaotic aftermath of the collapses: the decision to rapidly recycle the steel columns, beams and trusses that held up the buildings. That may have cost investigators some of their most direct physical evidence with which to try to piece together an answer.
- Bill Manning , the editor of Fire Engineering Magazine, in the january issue of 2002quote:A growing number of fire protection engineers have theorized that the structural damage from the planes and the explosive ignition of jet fuel in themselves were not enough to bring down the towers… The current [FEMA] investigation is a half-baked farce…the destruction and removal of evidence must stop immediately…
- Ronald Hamburger, an expert in structural analysis at ABS Consulting and a director of the National Council of Structural Engineers Associationsquote:I'd like to be able to have a set of the drawings for all of the affected buildings…I don't have that….I have not been given access.
- Engineers of the National Institute of Standards and Technology in the Associated Pressquote:Early tests on steel beams from the World Trade Center show they generally met or were stronger than design requirements, ruling them out as a contributing cause of the collapse of the towers, federal investigators said Wednesday....preliminary tests on some of the 236 pieces
off topic ... zijn dat soort sleutelstaten dan ook toevallig allemaal tussen de 98 en 102 iqquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef ramzes het volgende:
Ja precies en een stel door FOX-news gehersenspoelde fundamentele christenen.
He psssttt....de verkiezingen zijn weer gestolen-zonder dollen-
Stemmachines gehacked in sleutelstaten zoals Ohio. Maar ja who cares: Skullhead of bonehead.
Waarom weet ie dat zo zeker?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:
en hij wist dat zijn broer waarschijnlijk zou sterven maar..
Laatste nieuws: Ook deze wistle-blower is gisteren ontslagen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:38 schreef Merovingian. het volgende:
Meer dan 3 jaar na dato, eindelijk een goed stuk over het WTC-staal:
[..]
Complete artikel
Zie het nu pas:quote:Laatste nieuws: Ook deze wistle-blower is gisteren ontslagen.
linkquote:....Fired After Questioning Federal Probe
The laboratory director from a South Bend firm has been fired for attempting to cast doubt on the federal investigation into what caused the World Trade Center's twin towers to collapse on Sept. 11, 2001.
linkquote:Update 12 Jan. 2005 - Design flaw; 1989 plans to take down the towers (2.5)
Update 12 Jan. 2005 - WTC insurance payout tripled in June/July 2001 (2.5)
Update 12 Jan. 2005 - FBI translator Sibel Edmonds gives a tale of corruption (6.3)
Update 24 Dec. 2004 - Atta's connection to the Muslim Brotherhood (6.3)
Update 24 Dec. 2004 - Atta's connection to the Kissinger, Rockefeller and Clinton (6.3)
Update 24 Dec. 2004 - More comments from Atta's stripper girlfriend added (6.4)
Update: 23 Dec. 2004 - Mary Schneider: wistle blower on Moslim sham marriages (6.3)
Update: 23 Dec. 2004 - Chairman 9/11 commission linked to Bin Laden (7.4)
Update: 23 Dec. 2004 - More eye witness accounts on explosives at the WTC (2.1)
Update: 02 Dec. 2004 - Big spelling update in last part of the file. Changed appearance.
Update: 29 Nov. 2004 - 2 construction workers claim underground explosions. (2.1)
Is verschrikkelijk suggestief, maar wat betekent dit nu eigenlijk?quote:Update 24 Dec. 2004 - Atta's connection to the Kissinger, Rockefeller and Clinton (6.3)
Kom je wel vaker tegen in de USA en niet alleen van Bush. Toen ik enkele jaren geleden voor mijn werk in Chicago was (vlak voor 911), hing het hele vliegveld vol (en echt vol) met posters en Billboards van de burgemeester van die stad. Op mijn vraag of er binnenkort verkiezingen waren werd geantwoord dat dit niet zo was en dat die posters er hingen omdat de burgemeester het vliegveld en de stad veiliger had gemaakt, wat ik niet af kon leiden van de posters en billboards. In de stad zelf kwam ik deze niet tegen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Zie het nu pas:
[afbeelding]
En zie dit behoorlijk nutteloze "public service message" bord langs een snelweg. Kim-Jong-style.
Ik zou zeggen kijk hem nog een paar keer en volg zijn advies op en kijk high quality materiaal en je ziet dat die docu desinformatie is. Hij vertelt nog net niet de theorie dat de vliegtuigen raketten met geverde raampjes waren...quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:31 schreef pseudo het volgende:
Ik was een non-believer....... na het zien van de docu In Plane Sight ben ik 180 graden gedraaid.
Het was een FOX reporter die live vertelde dat hij zag dat het cargo plane was zonder ramen, dit zei hij duidelijk nadat de interviewer de vraag nogmaals herhaalde.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:56 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk hem nog een paar keer en volg zijn advies op en kijk high quality materiaal en je ziet dat die docu desinformatie is. Hij vertelt nog net niet de theorie dat de vliegtuigen raketten met geverde raampjes waren...
De flash was gewoon zichtbaar........ maar waar deze door veroorzaakt werd?quote:- De flash voordat het vliegtuig het WTC invliegt is gewoon de impact zelf maar dan met hele slechte beelden en zover uitvergroot dat het lijkt alsof het ervoor is.
Dat is moeilijk vast te stellen.quote:- De zogenaamde vorm onder het vliegtuig is gewoon schaduw van de motor.
Een rapport van een ingenieursbureau sprak van een enorme krater op de impactsite die er niet was. De beelden van de bewakingscamera van het tankstation zijn geconfisqueerd en nooit meer teruggezien. En waar zijn alle vliegtuig wrakstukken?quote:- Het wel of niet neerstorten van flight 77 in het pentagon is nog wat voor te zeggen, maar is naar mijn mening ook desinfo
Wat bedoel je eigenlijk met desinformatie?quote:Verder wel goed dat je wakker bent geworden en wat skeptischer bent.
Er zijn veel betere documentaires te vinden over 9/11 die o.a. de links van de Bush connecties, de vragen omtrent het bewijs voor Osama, de honderden vreemde gebeurtennissen en grove fouten en nalatigheid bij het onderzoek, voorkennis in de top, handelen met voorkennis, land in oorlog vanwege terroristen?/bombarderen en binnenvallen van een land vanwege terrorristen?, beschuldigingen zonder bewijs en ilegale oorlog in Irak (geen wmd's, geen banden met terrorisme), etc...
Kijk bijvoorbeeld de volgende documentaires/lezingen eens als je echt geinteresseerd bent
Michael Ruppert - Truth and lies of 911
Michel Chossudovsky - War and Globalization - The Truth Behind September 11
Michael Parenti - Terrorism, Globalization and Conspiracy
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:14 schreef pseudo het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met desinformatie?
CNN - Zoek op cruise missile om bij quote uit te komenquote:On 18 august 2004 Dave von Kleist, a prominent 'no AA plane at WTC believer' claimed on Coast to Coast AM to George Noory that one of the witnesses (at the Pentagon) claimed that:"it was like a cruise missile with wings" (like his video shows) and that this was one of the conformations that a plane did not strike he building. Unfortunatly for him the quote started with: "I looked out my window and I saw this plane, this jet, an American Airlines jet...".
Meer punten worden hier gedebunked.quote:Tom Seibert, a network engineer at the Pentagon:
”We heard what sounded like a missile, then we heard a loud boom.” [heard but didn’t see.]
Michael DiPaula, project coordinator Pentagon Renovation Team, in construction trailer 75 feet from the crash:
”Suddenly, an airplane (dit wordt vaak weggelaten) roared into view, nearly shearing the roof off the trailer before slamming into the E ring. It sounded like a missile… Buried in debris and covered with airplane fuel, he was briefly listed by authorities as missing…” [heard but didn’t see.]
Mike Walter, USA Today:
”I mean it was like a cruise missile with wings.” [Nice quote but he clearly stated he saw a big loud American Airlines jet as everyone else. Just look at the quotes above.]
Tony Terronez:
”I thought it was a missile strike.” [he didn’t see anything impact because he wasn't looking, he only heard a loud ‘whoosh’ and saw an explosion.]
Lon Rains Editor, Space News:
”I was convinced it was a missile. It came in so fast it sounded nothing like an airplane.” [She didn’t see it, she only heard.]
Had dit het liefst nog een keer nagekeken, maar heb de film weer van me schijf gegooid.quote:According to Dave von Kleist who made the video 'In Plane Site' the audio clip of a panicked woman who is screaming 'That was not an American Airlines, that was not an American Airlines' is possible evidence of another type of plane hitting the WTC. My take on it: When you see something terrible happening, or something extremely shocking, good or bad you often give this type of reaction, like 'That did not happen, that did not happen, tell me I did not see that.' Very weak I must say.
Update:
And no, it was indeed not an American Airlines jet, it was an United Airlines jet. The people in the street are reacting to the impact of the second plane, you can see that the north tower is one big black smoking hole with a steady smoke column. In the back you can see how a second pillar of smoke rapidly rises skyward. The camera is also completely on the other side of the impact, it would have been impossible for people around the camera to see any details of the UU Flight 175. These people were however in a perfect position to see American Airlines Flight 11 coming over their heads impacting 16minutes before. So this is just not simple a case of 'deny what you see', it is a case of 'deny what you think has happened again' scenario.
Prisonplanet interview. En Jones is geeneens irritant in dit proef interview.quote:“Yeah, that we shot in March of 2000. In that episode…it’s the pilot of the Lone-Gunman... there is a government plot where they take a computer and basicly override all the pilot’s control systems and by remote control are gonna fly it into the World Trade Center, in the series, to start a worldwide war on terror…on terrorists.”
“I didn’t even put it together until I got a call of one of the writers; “Haglund, are you watching this?”...And then it took me a while to go ‘Oh yeah, good God, the pilot..it’s exactly what they wrote! And they were really freaked out about it, the writers. So clearly, I think they were just picking up on what was already out there, all the AP wire stories and the Times….”
“I think it was staged and I think it was eh…according to [?], it was America’s Reichstag.”
quote:The plane debris observed in the various photographs does indeed comport with that of a 757, at least to the limited degree with which they can be compared to actual 757 parts or the manufacturer's detail drawings, as shown above. The engine compressor or turbine disk appears to be approximately the correct diameter to have been used in a Rolls Royce RB211-535E4B engine, as used in American Airlines 757 aircraft. The fragment of the high pressure combustor casing also comports with the string of fuel inlet nozzle holes, the mounting bosses of which have the correct number of screw holes (6). The combustor is definitely not from a Pratt and Whitney PW2037, which is the other make of 757 engine used in the airline industry, nor is it from a General Electric CF6-80C2.
quote:Some observers have claimed that these engine parts are too small to have come from a 757. The confusion is because the RB-211 engine configuration is dominated by the large turbofan at the front of the engine, which is what people expect a 757 engine should look like. However, because the RB-211 is a "high bypass" engine, the high-pressure compressor, combustion chamber and turbine are all much smaller than the turbofan, as shown in the small overview figure at the top left of the drawing. It is perfectly reasonable to ask what happened to the turbofan -- but the compressor disk and the combustor case do look like 757 parts.
http://www.911-strike.com/engines.htmquote:With regards to the missile theory: The engine parts might comport with the Rolls-Royce turbofan engine in a British Harrier jump-jet, but probably not with a Global Hawk or other missile. The wheel and landing gear parts do not look like they came from a fighter plane or missile. After a diligent search, we have been unable to find any photographs of parts which are clearly from a fighter jet or missile, rather than from a Boeing 757.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |