hier heeft ze nog geen kinderenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:28 schreef Dirkh het volgende:
Wat denk je, ik geef 'r tieten en haal de cellulitis weg?
ooow, ze ging net in bad...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:26 schreef gfree het volgende:Trek d'r kleren uit
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
ooow, ze ging net in bad...
[afbeelding]
![]()
Fat assquote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Tuukquote:Op woensdag 29 september 2004 23:28 schreef Dirkh het volgende:
Wat denk je, ik haal de cellulitis weg?
Ik zou d'r nog een keer laten bevruchten. Met een drieling of zo. Dat houdt haar de komende 16 jaar wel even zoet.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
De ultieme fantasie van elke gefrustreerde FOK!ker, lekker de baas spelen over yvonne. :') .
Ik zou dr haar computer het raam uit laten gooien en haar de hele dag het huishouden laten doen.
Leer eerst eens Nederlands voordat je haar het huishouden wil laten doen.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
De ultieme fantasie van elke gefrustreerde FOK!ker, lekker de baas spelen over yvonne..
Ik zou dr haar computer het raam uit laten gooien en haar de hele dag het huishouden laten doen.
Die geef ik een xboxquote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zou d'r nog een keer laten bevruchten. Met een drieling of zo. Dat houdt haar de komende 16 jaar wel even zoet.
Ik las echt klitsquote:Op woensdag 29 september 2004 23:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
En dan bedoel ik niet dat een drietal genetisch gelijke mannen in kilts haar even een potje stevig bevruchten.
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:52 schreef Davidboaz het volgende:
in het kader van: Ik wil een neukertje, NU!:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:53 schreef yvonne het volgende:
Die bril, die lipstick,
perfect
Gadverdammequote:Op woensdag 29 september 2004 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga Sims kopen, geweldig!
Had ik verteld dat ik verliefd op je ben?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Gadverdamme
Ja, en het komt me de strot uit. Ik ga morgen mijn telefoon af laten sluiten.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had ik verteld dat ik verliefd op je ben?
Ik weet waar je huis woontquote:Op woensdag 29 september 2004 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en het komt me de strot uit. Ik ga morgen mijn telefoon af laten sluiten.
Onze afspraak laat je toch niet schieten he?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en het komt me de strot uit. Ik ga morgen mijn telefoon af laten sluiten.
4 CD's. Ik mail ze even. Heb je hotmail?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil ook sims!
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Hey, hier kun je zo'n voor en na gedoe van maken..
Hihi.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:49 schreef Golf het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.![]()
Dat was het shot waarin yvonne haar glas liet vallen omdat ze zo stom dronken was.quote:
Dat mocht Yvonne willen....Ze ziet er uit als Yvonne maar dan 65quote:Op donderdag 30 september 2004 10:33 schreef J-Will het volgende:
ik vind haar een beetje op Semtex lijken
In 'The Sims 1' had je nog een censuur zodra jouw Sim haar kleren uit trokquote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
niet geilen op oude vrouwen![]()
nee meneer de moderater sorry.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
maakt niet uit !
moet ik je soms een ban geven ?![]()
is dat verboden dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
niet geilen op oude vrouwen![]()
Ja.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
is dat verboden dan?![]()
Wel als er een cameraman bij isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Stap je altijd zo charmant in bad?
Permanente videobewaking is okquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:27 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Wel als er een cameraman bij is
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Permanente videobewaking is ok
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Stap je altijd zo charmant in bad?
Is er dan ook een cameraman bij?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Veel eten en niet laten bewegen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 05:03 schreef Maanvis het volgende:
Whaha, mijn idee!Nu nog haar conditie achteruit laten gaan, maar dat is met mijn andere sims nog niet gelukt. Hoe kan je ze echt moddervet laten worden?
Ik heb dus sims die nooit bewegen, maar ze worden niet dik!quote:Op maandag 4 oktober 2004 05:08 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Veel eten en niet laten bewegen?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=725 voor de TSquote:Op maandag 4 oktober 2004 05:44 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk moet er ook nog een Nikky en een Cynix bij, en een Breuls.
Maar dan heb je wederom het probleem : Hoe krijg je die Cynix zo moddervet en hoe voorkom je dat je tienerbreuls opgroeit tot volwassene?
Nu ook beschikbaar als interactieve voodoopoppetjes!quote:Op maandag 4 oktober 2004 05:51 schreef nikky het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=725 voor de TS
Zou de TS misschien Yvonne ook op de site games.fok willen plaatsen?
Mail dan even met de redactie
De crew straks compleet te downen van FoK!geweldig
![]()
![]()
Die vind ik dan weer wat minderquote:Op maandag 4 oktober 2004 05:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu ook beschikbaar als interactieve voodoopoppetjes!
Nou, mijn vrienden hebben mij ook wel eens in huisjes geplaatst zonder WC, koelkast of bed en wat er dan gebeurde leek heel veel op wat er op dat moment in de werkelijkheid gebeurde!quote:Op maandag 4 oktober 2004 05:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat minder
quote:Op maandag 4 oktober 2004 05:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, mijn vrienden hebben mij ook wel eens in huisjes geplaatst zonder WC, koelkast of bed en wat er dan gebeurde leek heel veel op wat er op dat moment in de werkelijkheid gebeurde!
*benieuwd is*quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:45 schreef Davidboaz het volgende:
Ik ga eens even checken hoe het met je gaat Yvon. Moment...
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:39 schreef Davidboaz het volgende:
Vannacht, toen er een vent op bezoek was, en Yvonne een verleidingspoging ondernam...
[afbeelding]
Helaas was deze gast wat minder onder de indruk wat resulteerde in...
[afbeelding]
Vandaag is ze langs bij een nieuwe buurman...
Die dokter kijkt op de verkeerde plek bij yvonne, de ziektes zitten na al die wilde party's onder!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:39 schreef Davidboaz het volgende:
...en oke, natuurlijk moest er een dokter aan te pas komen...
[afbeelding]
Heel geschikt dat bed zo voor het raamquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:23 schreef Davidboaz het volgende:
Een update, na het begin van deze avond....
Onze Duncan was zelf ook nogal verrast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Blij dat ik -van dat laatste- geen getuige ben geweest...
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:58 schreef zhe-devilll het volgende:
SUPER!!!!!
Maar uh effe een update iemand?
Wij willen een vervolg aub...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:51 schreef Davidboaz het volgende:
In het kader van: laatstegodverdommessebifispuitkalender met bloed en toeten.:
Yvonne en haar bifi's...
[afbeelding]
Ik begreep alleen niet zo goed waarom ze nodig op de bbq moesten...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |