Damn, je was me min of meer voor!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:10 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
Bij de..
[afbeelding]
![]()
Het is zo símpel...
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:20 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
Bij de..
[afbeelding]
Alibaba heb misschien wel genoeg centjes verdiend met drugshandel voor een afgeragde Beemer uit duitsland te halen, maar echt geen geld voor die Dahlback Racing Golf met 900pk te kopen hoor!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:15 schreef marcom2 het volgende:
Auto's:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Bij:
[afbeelding]
Leuk zegquote:Op woensdag 29 september 2004 18:34 schreef Camickaeze het volgende:
Deze kwam ik in mijn zoektocht tegen.. Kon em jullie niet onthouden..
[afbeelding]
Mijn auto wat doe je?quote:Op woensdag 29 september 2004 17:59 schreef gfree het volgende:
[afbeelding]
bij:
[afbeelding]
(Zo'n saaie familie lul)
Als jij nou gewoon eens goed kijkt...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:53 schreef Koen0s het volgende:
[..]
jmmr dat die heineken dronk
een liliputterquote:Op donderdag 30 september 2004 15:42 schreef Visie het volgende:
Wat hoort en bij een mini cooper (nieuwe model) ?
Een snelle liliputter ofzoquote:Op donderdag 30 september 2004 15:42 schreef Visie het volgende:
Wat hoort en bij een mini cooper (nieuwe model) ?
zo klein is ie niet hoor (heb erin gezeten)quote:Op donderdag 30 september 2004 17:09 schreef alsem het volgende:
[..]
een liliputter![]()
kan je beter een of andere italiaanse grafbak nemen, zoals de fiat panda..quote:Op donderdag 30 september 2004 17:16 schreef Klonk het volgende:
bij
[afbeelding]
heb ik eigenlijk meer dit in gedachte, sorry
[afbeelding]
dat klopt niet, kijk maar op de 1e paginaquote:Op donderdag 30 september 2004 17:36 schreef Kentaro het volgende:
Deze auto
[afbeelding]
bij deze persoon
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 30 september 2004 18:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
dat klopt niet, kijk maar op de 1e pagina![]()
nee, die op pagina 1 klopt niet. Deze horen bij elkaarquote:Op donderdag 30 september 2004 18:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
dat klopt niet, kijk maar op de 1e pagina![]()
chauffeur is een mooi beroepquote:Op donderdag 30 september 2004 19:11 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nee, die op pagina 1 klopt niet. Deze horen bij elkaar
[afbeelding]
[afbeelding]
wheheh ik ken iemand die heel erg op hem lijkt, en die gast rijd ook is zo'n afgerachte citroen!quote:
Ik zou er anders ook wel in willen rijden hoorquote:
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zou er anders ook wel in willen rijden hoor![]()
Rijdt lekkerder als die porsche die er naast staat
Hij doet het niet, en naar het adres kijkend is dat heel jammerquote:
quote:
Nou ik hoop het niet, met mijn 19 jaren hoop ik nog vele jaren BX te rijdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:46 schreef Juggernaut het volgende:
[afbeelding]
hoort bij:
[afbeelding]
smerige klotenbakken moeten van de weg... gelukkig sterven de eigenaars snel uit
Ik zou denken bij deze:quote:
pff.. d'r breekt vast iets af in die rottende hoop ellende en dan is het ook afgelopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet, met mijn 19 jaren hoop ik nog vele jaren BX te rijden![]()
nice, ik dacht direct: grijze man, baardje, brilquote:Op woensdag 29 september 2004 17:57 schreef gfree het volgende:
Als je zo een auto ziet rijden, heb je meestal gelijk een beeld van hoe de automobilist eruit ziet.
Welk type mens verwacht jij bij welke auto?
Auto:
[afbeelding]
Bij:
[afbeelding]
Als het meer eens ONZ topic is, mag ie ook daarheen gekickt worden.
Nope... een Daimlerquote:Op woensdag 29 september 2004 19:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pim reed toch een bentley? of werd daarin gereden...
tuuurlijk daarom rijdt hij ook al 17 jaar zonder roest en zonder andere grote problemen, met inmiddels 419.500 km op de teller :')quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:40 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
pff.. d'r breekt vast iets af in die rottende hoop ellende en dan is het ook afgelopen :')
Ja maar je rijdt wel voor lul in die vierkante koektrommelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
tuuurlijk daarom rijdt hij ook al 17 jaar zonder roest en zonder andere grote problemen, met inmiddels 419.500 km op de teller![]()
huilliequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar je rijdt wel voor lul in die vierkante koektrommel
Chriet en de DS Break roeleren absoluut.quote:
Niet fokken met fanny die hield lopend een ferrari bij hequote:Op zondag 3 oktober 2004 19:26 schreef Sinterklaas het volgende:
[afbeelding]
bij
[afbeelding]
[afbeelding]
bij
[afbeelding]
(of elke andere huisvrouw die niet kan autorijden)
Die agent op de 2e foto is een motoragentquote:Op woensdag 29 september 2004 18:12 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
Bij de..
[afbeelding]
.. dronken politieagent..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |