Er zijn honderden plaatjes. Kont plaatjes van de zus zijn er niet. Dat is wel weer jammer.quote:Op maandag 27 september 2004 23:33 schreef TallMan het volgende:
stop, ik word bijna nieuwsgierig
Zijn er plaatjes ? Van de kont dus ?
quote:Op maandag 27 september 2004 23:35 schreef TallMan het volgende:
*definitiet niet nieuwsgierig is*
jogy, pr zaten in de studio. Met maanvis en zijn zus.quote:Op maandag 27 september 2004 23:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Wie praat mij even bij?
Wat heeft de zus van maanvis met ONZ# te makenquote:Op maandag 27 september 2004 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
jogy, pr zaten in de studio. Met maanvis en zijn zus.
En wat doen ze?
NIKS!
Ik had die hele studio verbouwd tot een ONZ studio. Watjes.
Zo, bijgepraat?
Je bent iets vergeten.quote:Op maandag 27 september 2004 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
jogy, pr zaten in de studio. Met maanvis en zijn zus.
En wat doen ze?
NIKS!
Ik had die hele studio verbouwd tot een ONZ studio. Watjes.
Zo, bijgepraat?
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent iets vergeten.
Onz#quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat heeft de zus van maanvis met ONZ# te maken
En waarom word ik niet uitgenodigd
Jaaa, jij hebt een brezah stemmetje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent iets vergeten.
Mot je een ban?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaaa, jij hebt een brezah stemmetje.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mot je een ban?
Ik heb geen breezerstemmetje..
Ik klink niet lief en onschuldig.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wel!
Je klinkt heel lief en onschuldig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel, je klinkt als mijn 15 jarige nichtje,quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik klink niet lief en onschuldig..
En dat is nog een note..quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel, je klinkt als mijn 15 jarige nichtje,
Heb jij Inso ook gehoord?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Adelante het volgende:
*paft*
Nee, dit is het note-topic.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi.
Is dit het wekelijkse "Inso-Bash-Topic"?
Dat mag alleen als ze +18 is, dus nog even wachten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi.
Is dit het wekelijkse "Inso-Bash-Topic"?
Gaaf!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, dit is het note-topic.
+2 Schot voor open doelquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mag alleen als ze +18 is, dus nog even wachten.
Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik heb gezegd. ZIjn de streams al online?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij Inso ook gehoord?
Ik moet wel zeggen dat ze meer aan het woord is geweest als die drie lapzwansen in de studio
Als je er genoeg hebt verzameld kan je vertrekken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gaaf!
Euh, wat kun je met een note?
Je wilde niks toezeggen (giechel) want je weet maar nooit (giechel) waar ze je later mee (giechel) mee om de oren slaan (giechel, zacht kreuntje)quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik heb gezegd. ZIjn de streams al online?
Die lijers hebben me er gewoon ingeluisd..
That is so not me.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je wilde niks toezeggen (giechel) want je weet maar nooit (giechel) waar ze je later mee (giechel) mee om de oren slaan (giechel, zacht kreuntje)
Note voor Adé.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:27 schreef Adelante het volgende:
positieve note voor Dirkh
Ja maar (hihihi) ik belde zelf naar (hihihihi) PR (hihihihi)quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
That is so not me..
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar (hihihi) ik belde zelf naar (hihihihi) PR (hihihihi)
Nee, maar je belde wel!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zei ik niet..
Ow.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Maar je kwam echt wel als een mens over hoor Insomaniac.
Om PR een beetje te stangen, niet om op de radio te komen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar je belde wel!
Dat is vast geen compliment.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Maar je kwam echt wel als een mens over hoor Insomaniac.
Jezelf quoten is zooooooo 1999.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is vast geen compliment.
Ik heb wel een verzoekje, als je nou de volgende keer weer belt, wil je dan ook een beetje kreunen en zo?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Om PR een beetje te stangen, niet om op de radio te komen.
Toen zat jij nog aan de Olvarit, dus wat weet jij daar nou van?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooooooo 1999.
Met jou (of met jogy) heb ik nog een appeltje te schillen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:34 schreef PrivateRyan het volgende:.
Je baalt dat je zelf niet uitgenodigd bent?.
Slijmjurkquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
PR!!!!
Bedankt voor Muse.. Echt tof van je.
.
Geen breezertje?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met jou (of met jogy) heb ik nog een appeltje te schillen.
Ik had al zo'n vermoeden. Wat ligt er op je hart, dude?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met jou (of met jogy) heb ik nog een appeltje te schillen.
Bemoei je anders met je eigen zaken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Slijmjurk
You're welcome.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
PR!!!!
Bedankt voor Muse.. Echt tof van je.
.
Inlikken verhaal!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Wat ligt er op je hart, dude?.
Toeten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Het lag trouwens niet aan de kont van de zus van maanvis. Die heb ik niet gezien.
Dan moet je bij Jogy zijn, waarschijnlijk. Ik heb alleen missy....ehm..whatsherface inlikster genoemd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Inlikken verhaal!![]()
En je hebt NiNi "niet lelijk" genoemdquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dan moet je bij Jogy zijn, waarschijnlijk. Ik heb alleen missy....ehm..whatsherface inlikster genoemd..
Ik was zo trots op je.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dan moet je bij Jogy zijn, waarschijnlijk. Ik heb alleen missy....ehm..whatsherface inlikster genoemd..
Ook niet op gelet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toeten?
En beneden roken en je eigen bier meenemen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ook niet op gelet.
Het spijt me.
Ik vond het trouwens allemaal wel prima hoor. Heb mijn zegje wel kunnen doen. Daarbij, je komt gewoon niet tussen SC en Nolius in. Plus, wij moesten met z'n vijfen één microfoon delen..
Hij heeft dr ook de mooiste vrouw van de wereld genoemd, dus die andere opmerking kost hem maar één knieschijf.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je hebt NiNi "niet lelijk" genoemd
Dat gaat je pijn doen.
Dat is toch geheel volgens de waarheid?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je hebt NiNi "niet lelijk" genoemd
Dat gaat je pijn doen.
Oh, dat heb ik even gemist. Ik hoor alleen de dingen die ik wil horen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft dr ook de mooiste vrouw van de wereld genoemd, dus die andere opmerking kost hem maar één knieschijf.
Dat was tijdens Hazes. En kan ik er wat aan doen dat er geen bier was?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En beneden roken en je eigen bier meenemen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft dr ook de mooiste vrouw van de wereld genoemd, dus die andere opmerking kost hem maar één knieschijf.
Toen je nog nuchter was op de meet heb ik jullie toch even achter een tent zien verdwijnen, dude!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is toch geheel volgens de waarheid?.
Ik - en zij met mij - houden er gewoon niet zo van om en plein publique lief en klef te gaan zitten doen..
We know.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist. Ik hoor alleen de dingen die ik wil horen.
Hink-stap-sprong, hink-stap-sprongquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Inderdaad..
En dat loopt prima. Over vier jaar paralympics. Hink-stap-sprong ofzo..
Dat lijkt me héél sterk. Maar het kan zijn dat NiNi met iemand anders verdween. Of ik met iemand anders.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen je nog nuchter was op de meet heb ik jullie toch even achter een tent zien verdwijnen, dude!
Jij met jogy zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat lijkt me héél sterk. Maar het kan zijn dat NiNi met iemand anders verdween. Of ik met iemand anders..
En jij zo cheeren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hink-stap-sprong, hink-stap-sprong
Een neger met een ingeklapte long.
Of met IR.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij met jogy zeker.. Ik heb heel wat homo-erotische caps van jullie gezien.
:')quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hink-stap-sprong, hink-stap-sprong
Een neger met een ingeklapte long.
Je kan niet eens zoeken op PR, dat is te kort.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh, Nolius, toen je het had over de naamtopiques hè? Heb je toen gezocht op PrivateRyan of op PR?.
Die wil ik ook wel horen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:43 schreef PrivateRyan het volgende:
Anders nog iets?
Oh, en is de stream er al?
No no.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat lijkt me héél sterk. Maar het kan zijn dat NiNi met iemand anders verdween. Of ik met iemand anders..
Ja, zo kom ik nooit in de Fok Book of Records.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je kan niet eens zoeken op PR, dat is te kort.
Dubbele ontkenning.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
No no.
Die zus van Maanvis, zien we die vrijdag in Opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, zo kom ik nooit in de Fok Book of Records..
Moet je aan Cynix vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die zus van Maanvis, zien we die vrijdag in Opsporing verzocht?
Breuls pijpen, dan fixt ie vast de surtsj voor je.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, zo kom ik nooit in de Fok Book of Records..
Je liegt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:49 schreef Maanvis het volgende:
Wajaj ik wou nog ff zeggen dat inso superlief klinkt op de radio!![]()
![]()
Nee ik vind dat echtquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je liegt..
Ik vind het heel erg jammer. Zijn liefde voor mensen heeft mij altijd geraakt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:49 schreef Adelante het volgende:
Ik stop met FOK!Radio per 1 november 2004
wat hebben jullie gedaan... ohnee...
wat jullie ook gedaan hebben
Het staat op mijn schijf.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:51 schreef Nolius het volgende:
En velen hebben het gemist
Dankzij André Hazes
Tuurlijk komt ze wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:56 schreef Nolius het volgende:
Ze zal wel niet komen![]()
Vast wel ... if you play it right.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:56 schreef Nolius het volgende:
Ze komt toch niet![]()
Die is vast maffen, morgen weer werken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:58 schreef Dirkh het volgende:
Zit Jogy nog ergens in truth of is ie nog niet thuis?
Hihihi, niet waar, hihihihihiquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:58 schreef PrivateRyan het volgende:
Inso's gegiechel is idd adorable..
That's the stuff. Alhoewel het toch anders klinkt, uit jouw mond.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hihihi, niet waar, hihihihihi
Die gozer is zo aan de beurt, dat wil ie niet weten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Die is vast maffen, morgen weer werken.
Ging hij naar zijn vriendin dan? Ik dacht het niet, namelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die gozer is zo aan de beurt, dat wil ie niet weten.
Subtiel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ging hij naar zijn vriendin dan? Ik dacht het niet, namelijk.
Anders draai je het verhaal even naar een heel gevaarlijk punt voor jou.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ging hij naar zijn vriendin dan? Ik dacht het niet, namelijk.
Was dat maar wederzijds hè.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:07 schreef SunChaser het volgende:
Jogy en PR, die zou ik wel eens irl willen ontmoeten
Ze is vrij gevaarlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Anders draai je het verhaal even naar een heel gevaarlijk punt voor jou.
Jouw vriendin......
Je hebt haar nu zo vaak voor schut gezet, dat er zelfs nog een kans ontstaat dat ik mijn slag kan slaan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ze is vrij gevaarlijk inderdaad.
Maar waar doel je op?.
Ik heb haar helemaal niet voor schut gezet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt haar nu zo vaak voor schut gezet, dat er zelfs nog een kans ontstaat dat ik mijn slag kan slaan.
Dat viel in het niets bij het feit dat je zei dat ze, hoe minder je gedronken had hoe knapper ze werd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb haar helemaal niet voor schut gezet.. Ik heb haar zelfs de mooiste vrouw van de wereld genoemd! Én ik wilde eerst "van Fok" zeggen, maar dat DEED ik niet!
.
Dus..
Dat waren Suntsjeeserts woorden, niet de mijne. Ik ontkende het alleen niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat viel in het niets bij het feit dat je zei dat ze, hoe minder je gedronken had hoe knapper ze werd.
Nee echt, ik ga dat op een tegeltje laten zetten en in de wc hangen.
Ik heb het jou horen zeggen en NiNi heeft het ook gehoord.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat waren Suntsjeeserts woorden, niet de mijne. Ik ontkende het alleen niet..
Wie het eerst lacht, neukt het eerst.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het jou horen zeggen en NiNi heeft het ook gehoord.
Ha!
Ewl. Zie ik eruit als een blowfish.quote:Heb je Maanvis nog vol op zijn bek genomen?
Ja, vond dat wel raar. Waarom kotste je maanvis onder?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
![]()
Jij neukt de komende 14 dagen niet meer hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wie het eerst lacht, neukt het eerst.
dank je, ik waardeer je complimentquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat een interessante user ben jij![]()
![]()
Hihi. En jij?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij neukt de komende 14 dagen niet meer hoor.
Ik vond het anders wel aardig hoor.quote:Maar vertel nog eens even, die Nolius en SC, hebben die echt veel meer overwicht als jullie drieeën?
Jullie hadden die twee makkelijk een duw kunnen geven en er wél een leuke uitzending van kunnen maken.
Also, also.. houden we de boel de boel?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
dank je, ik waardeer je compliment![]()
en laat me hondje ff uit , zo te horen ben je net intelligent genoeg om dat voor mekaar te krijgen![]()
Had jij niet allang in je bedje moeten liggen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:40 schreef zapsel het volgende:
wat een enorm interessant topic![]()
![]()
dat was lief bedoeltquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:44 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Also, also.. houden we de boel de boel?.
kwil nog niej slapenquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had jij niet allang in je bedje moeten liggen?
Weinig kans vrees ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:44 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hihi. En jij?.
Het was verdomme je eigen telefoon!quote:Ik vond het anders wel aardig hoor.. En ik ben redelijk net opgevoed. Ik was te gast en ruk dus niet zomaar een microfoon uit iemands handen. Daarbij, ze hadden telkens mensen aan de telefoon enzo..
.
Ja, dat zeg ik ook altijd nadat ik iets kuts zeg. Soms werkt het, though.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
dat was lief bedoelt![]()
Begin er dan niet over.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weinig kans vrees ik![]()
Ja, nou ja, niet alleen dat. Ook Cynix en hoe-heet-ze.quote:[..]
Het was verdomme je eigen telefoon!![]()
sjit , moet ik wat anders bedenken , je heb me doorquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook altijd nadat ik iets kuts zeg. Soms werkt het, though..
Ik heb ook door dat je een overmatig spatiebalkgebruik toepast.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:48 schreef zapsel het volgende:
[..]
sjit , moet ik wat anders bedenken , je heb me door![]()
Neen. Haar naam wist ik nog wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nini
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je best vermaakt
Rianquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Neen. Haar naam wist ik nog wel..
Zie je, zo komen roddels de wereld in!
Die andere!
die toets moet ik warmhouden....quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb ook door dat je een overmatig spatiebalkgebruik toepast..
Smart thinking, dude..quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
die toets moet ik warmhouden....
anders slijt de rest eromheen te snel![]()
dank je,.... ik deed mijn best eropquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Smart thinking, dude..
Doe rustig aan. Ga lekker slapen ofzo. Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:02 schreef zapsel het volgende:
[..]
dank je,.... ik deed mijn best erop![]()
was t beste wat ik kon brengen ook,...
heb er nu al hoofdpijn van![]()
Alleenquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doe rustig aan. Ga lekker slapen ofzo. Ga ik ook doen..
Als dat je blij maakt. Vanavond idd alleen. Jij ook. Morgen ook. Ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleen
ik ook alleen , alle ruimte, volgende week maar weer eens met 2 mensjes proberenquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:05 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als dat je blij maakt. Vanavond idd alleen. Jij ook. Morgen ook. Ik niet..
Dat je het leuk vond om in de studio te zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:54 schreef jogy het volgende:
Hallo, wat heb ik gisteren nou weer gezegd wat ik vast niet meende.
Ja! Zie je! Damn, hoe ruimhartig ik ben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt haar nu zo vaak voor schut gezet, dat er zelfs nog een kans ontstaat dat ik mijn slag kan slaan.
Dat had ik niet eens gehoord.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat viel in het niets bij het feit dat je zei dat ze, hoe minder je gedronken had hoe knapper ze werd.
Nee echt, ik ga dat op een tegeltje laten zetten en in de wc hangen.
Ik zou als ik jou was de stream er nog maar eens bijhalen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens gehoord.
Dat zou inderdaad pochen worden en dat ligt niet in mijn karakter.quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:25 schreef Maanvis het volgende:
PR, in het kader van : Poch hier met je intelligentie : Wat is jouw IQ?
Je luistert wel vaker niet naar me.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens gehoord.
Dat werd plotseling hartstikke waar toen we terug kwamen van de Griek.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat je het leuk vond om in de studio te zijn.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja! Zie je! Damn, hoe ruimhartig ik ben.
Het is dat ze cup C heeft anders zou je gaan vermoeden dat het een vent is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:05 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je luistert wel vaker niet naar me.
De Griek was onze redding.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat werd plotseling hartstikke waar toen we terug kwamen van de Griek.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is dat ze cup C heeft anders zou je gaan vermoeden dat het een vent is.
Wie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is dat ze cup C heeft anders zou je gaan vermoeden dat het een vent is.
Jepz!quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:38 schreef PrivateRyan het volgende:
Zeg DJ Nolius, is de stream er al?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |