Veel succes met FoK!tv sunniequote:Op dinsdag 28 september 2004 00:48 schreef SunChaser het volgende:
Hier kun je feest vieren, zeggen dat je het jammer vind en tips geven voor mijn afscheidsuitzending.
De reden: ik heb het te druk met andere werkzaamheden, zoals het schrijven van reviews en het opzetten van FOK!-tv. Ik blijf wel meedenken, invallen en langskomen. En ik ga reportages maken zo nu en dan.
Namen willen we, namen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:54 schreef SunChaser het volgende:
Op 1 November komt de SunChaser Sayonara top 25: met 25 platen voor 25 FOK!kers die ik met een plaat wil bedanken voor een jaar FOK!Radio
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:52 schreef Nouk het volgende:
Misschien kan Neusaap je vervangen?
Ik zou me bijna aanmelden om te zorgen dat dat NIET gebeurtquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:27 schreef WebForce het volgende:
Mooi! Nu kan er iemand gaan aanmelden die wél Konte Bonke draaid...
Nee, dat is allemaal te afgezaagd. Gewoon allemaal dezelfde als Sun zelf heeft!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
of een witte roos in mijn icoon
Maar dat doe je nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou me bijna aanmelden om te zorgen dat dat NIET gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |