wel opvallend, in belgie aardt hij wel in nederland nietquote:Op zondag 26 september 2004 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
Typische Marokkaan, ze zijn altijd hetzellfde
Helaas valt dat irl ook wel tegenquote:Op zondag 26 september 2004 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel opvallend, in belgie aardt hij wel in nederland niet
quote:Op zondag 26 september 2004 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helaas valt dat irl ook wel tegen
Ja.quote:Op zondag 26 september 2004 21:16 schreef teig het volgende:
ik heb het eerste gedeelte gemist.... is patrick er zelf uitgestapt???
Ik vind het wel bij haar passenquote:Op zondag 26 september 2004 21:17 schreef SnuggLe het volgende:
Shandinella is ook zo'n persoon die ergens veel te lang op door gaat en van een mug een olifant houdt. Ook zo'n zeikerd. Wat zijn we als NL-ers toch zeikerds..
op de Patrickshow na is het een leuke uitzendingquote:Op zondag 26 september 2004 21:17 schreef -Mk- het volgende:
Ik vin 'm wel goed eigenlijk, de aflevering.
Idd, blij dat patrick eruit is.quote:Op zondag 26 september 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
[..]
op de Patrickshow na is het een leuke uitzending
zelfs de proef was helemaal leuk
Ik zei al wel dat Marjolein oke was. Nu heb ik een medestander. Ronald is inderdaad een kneus.quote:Op zondag 26 september 2004 21:17 schreef BVO het volgende:
Geweldige uitzending..
Marjolein en Klaar zijn mn favorieten nu, Ronald en Mohamed vind ik om te.
zeikerds en jankerds, maar tenminste niet zoveel grijze muizen als vorig jaarquote:Op zondag 26 september 2004 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind dat er dit jaar wel veel losers bjj zitten zeg
Dat is wel mss wel zo maar dat zeuren en janken is ook wel vervelend hoor. Ik wil een bjorn figuurquote:Op zondag 26 september 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
[..]
zeikerds en jankerds, maar tenminste niet zoveel grijze muizen als vorig jaar
Roep ik al vanaf het begin.quote:Op zondag 26 september 2004 21:23 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Klaar eigenlijk de leukste
quote:Op zondag 26 september 2004 21:23 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Klaar eigenlijk de leukste
quote:Op zondag 26 september 2004 21:24 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
en toen zag ik de waslijnen en toen wist ik het....... er hing helemaal niks
hoe wist ze van te voren dat daar niks zou hangen????????
quote:Op zondag 26 september 2004 21:26 schreef schatje het volgende:
"Smerige Hollanders"
Mick![]()
![]()
.
GMTAquote:Op zondag 26 september 2004 21:25 schreef Ymke het volgende:
Waarom nemen ze niet alles mee?
Volgens mij hing er geen was meer, omdat ze al hun spullen mee moeten nemen naar de stemming (voor als je eruit wordt gestemd) en Klaar wist dat schijnbaar.quote:Op zondag 26 september 2004 21:25 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
hihi je snapt mij nietquote:Op zondag 26 september 2004 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hing er geen was meer, omdat ze al hun spullen mee moeten nemen naar de stemming (voor als je eruit wordt gestemd) en Klaar wist dat schijnbaar.
Hij mag blijven lieverd.quote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef Ymke het volgende:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeroen
nee, ik ook niet. maak eens een normale zin want je verhaaltje slaat zo nergens opquote:Op zondag 26 september 2004 21:28 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
hihi je snapt mij niet![]()
Ik zag het later jahquote:Op zondag 26 september 2004 21:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag blijven lieverd.
quote:Op zondag 26 september 2004 21:30 schreef sannuh het volgende:
zo afgelopen.. nu de perfecte partner
klaar zei:quote:Op zondag 26 september 2004 21:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
nee, ik ook niet. maak eens een normale zin want je verhaaltje slaat zo nergens op
Hoe kon klaar nou van te voren weten dat de waslijnen leeg zouden zijn??quote:en toen zag ik de waslijnen en toen wist ik het....... er hing helemaal niks
Was het niet gewoon een vuil spelletje van Jeroen en Ronald?quote:Op zondag 26 september 2004 21:30 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje valt bij mij: Jeroen wist dat hij er niet uit zou kunnen gaan, omdat Patrick al vrijwillig was weggegaan!
quote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
klaar zei:
[..]
Hoe kon klaar nou van te voren weten dat de waslijnen leeg zouden zijn??
Ze bedoelde het anders maar zo komt het over
20:30quote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef -Mk- het volgende:
Komt de day after vanavond of morgenavond??
het lijkt er verdacht veel op...quote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een vuil spelletje van Jeroen en Ronald?
Jeroen die zegt dat hij wegwil, Mo en Kelly die zich daardoor veilig wanen waardoor ze zich inzitten bij de proef? Waarna Jeroen zegt dat hij toch eigenlijk wel blijven wil, en Mo vervolgens weggestemd wordt?
Hmm ik dacht dat er bovenaan het scherm stond na de reclame: "Day After om 22:40 uur"quote:Op zondag 26 september 2004 21:35 schreef schatje het volgende:
[..]
20:30
morgenavond
Neenee schatje. Vanavond, na het Blok.quote:Op zondag 26 september 2004 21:35 schreef schatje het volgende:
20:30
morgenavond
quote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Jeroen die zegt dat hij wegwil, Mo en Kelly die zich daardoor veilig wanen waardoor ze zich inzitten bij de proef? Waarna Jeroen zegt dat hij toch eigenlijk wel blijven wil, en Mo vervolgens weggestemd wordt?
ik heb het 4 keer gelezen en ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 26 september 2004 21:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
Beetje vage redenatie vind ik dat. Want als Mo en Kelly zich voluit inzetten voor de proef, en 'Nederland' daardoor wint, hoeft er niemand weggestemd te worden?quote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Marokkaan.quote:Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef jpzegthallo het volgende:
Bagger nederlanders.
Toffe Turk.
Oh toch welquote:Op zondag 26 september 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Klopt -Mk-, het is vanavond.
nou ik zag het ook staan hoorquote:Op zondag 26 september 2004 21:36 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat er bovenaan het scherm stond na de reclame: "Day After om 22:40 uur"
Blijkbaar heb ik het niet goed gezien dan.
hoeft ook nietquote:Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef Murray het volgende:
[..]
ik heb het 4 keer gelezen en ik snap er geen fuck van![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef Flem het volgende:
[..]
Beetje vage redenatie vind ik dat. Want als Mo en Kelly zich voluit inzetten voor de proef, en 'Nederland' daardoor wint, hoeft er niemand weggestemd te worden?
wat klaar zegt is erg duidelijk en klopt precies.quote:Op zondag 26 september 2004 21:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
Allebei:quote:Op zondag 26 september 2004 21:33 schreef -Mk- het volgende:
Komt de day after vanavond of morgenavond??
Lijkt me wel.quote:Op zondag 26 september 2004 21:40 schreef Flem het volgende:
Frouke -> Jeroen
Mohamed -> Jeroen
Kelly -> Jeroen
Ronald -> Mohamed
Jeroen -> Mohamed
Shandinella -> Frouke
Extra stem -> Frouke
Zoiets?
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 september 2004 21:40 schreef Flem het volgende:
Frouke -> Jeroen
Mohamed -> Jeroen
Kelly -> Jeroen
Ronald -> Mohamed
Jeroen -> Mohamed
Shandinella -> Frouke
Extra stem -> Frouke
Zoiets?
Positieve instellingquote:Op zondag 26 september 2004 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..
En dan volgende week
Lol, hier had ik net overheen gelezen.. idd. stijlloos van zequote:Op zondag 26 september 2004 21:27 schreef rubbereend het volgende:
stom van die Nederlanders, ze hadden de belgen welkom moeten heten met een introductievergadering, daarna een toelichtingsvergadering om de gebruiken in het kamp uit te leggen etc. etc.
Nog beterquote:Op zondag 26 september 2004 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Neenee schatje. Vanavond, na het Blok.
Uhuh, zo hoort het ook.quote:Op zondag 26 september 2004 21:44 schreef Stranger het volgende:
Positieve instelling
Wat een onzin. Je ziet nu toch ook dat Jeroen de meeste stemmen heeft? Is gewoon drie tegen drie hoor.quote:Op zondag 26 september 2004 21:53 schreef trepper het volgende:
Echt Taktisch en Strategisch wordt er ook niet echt gestemd. Die Frouke snapt zeker niet, dat ze nooit zal winnen als ze met de Belgen meestemt. Die wordt er vroeg of laat toch uitgestemd.
Dat weet ik. Maar uiteindelijk zullen de belgen samen gaan stemmen en gaat ze er toch wel uit. Als ze bij de nederlands bleef, zou ze een betere kans hebben om veel verder te komen.quote:Op zondag 26 september 2004 22:04 schreef Flem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je ziet nu toch ook dat Jeroen de meeste stemmen heeft? Is gewoon drie tegen drie hoor.
Fuck. Ik wil ze er beide in. Komt er geen herkansing? (Ook voor Richard bijv.).quote:Op zondag 26 september 2004 22:36 schreef trepper het volgende:
Je kunt straks kiezen tussen Ryan en Gio bij de day after voor de all stars
Deed ze me ook erg aan denken, maar ja, jakobien was ook degene die had moeten winnen maar dat niet deed.quote:Op zondag 26 september 2004 22:51 schreef Flem het volgende:
Ik vind Marjolein eigenlijk een beetje een Jakobien.
Echt? Wat goed!quote:Op zondag 26 september 2004 22:42 schreef schatje het volgende:
Jennifer is door.
Precies, wat een mietje. Als ie een koekje van je aangeboden had gekregen had hij hem vast en zeker ook nog geweigerd omdat hij een andere smaak wilde. Wat een zwak figuur. Net zoals die Jeroen, die mag van mij weer gauw gaan vingerverven op zn schooltje.quote:Op maandag 27 september 2004 07:17 schreef Koenz0r het volgende:
die patrick, wat een stomme oetlul
"Ik heb bewezen dat ik 24 uur zonder famillie kan"
Ja, en nu ? wil je een koekje van me ? mijn pa heeft 4 maanden in irak gezeten.
en jij zit daar op een tropisch eiland beetje sneu te doen. Grow up, get a life![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 07:57 schreef Kylee het volgende:
Klaar die aan de rauwe vis zat te vreten..
volgens mij gingen er ook wat ingewanden mee in die hap.quote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef schatje het volgende:
Ze neemt ook geen hapje, maar gewoon een hele hap.
Volgens mij is de afstand tussen beide kampen daarvoor véél te groot. Degenen uit de mangrove stonden bij Kamp Noord toen die nog niet eens naar de proef vertrokken waren , en kwamen pas bij Kamp Zuid aan toen die al terug waren van de proef en net naar de eilandraad vertrokken.quote:Op zondag 26 september 2004 22:02 schreef twiFight het volgende:
is er trouwens een regel bepaald dat kamp A niet uit kamp B mag stelen? Want stel kamp noord wint en ze weten dat kamp zuid naar de raad moet. dan kunnen zij ook zonder zorgen al het eten stelen.
quote:"Het lijkt hier wel een kantoor, alleen de achtergond is anders en de kantine is dicht"
(Klaar over de vergadercultuur van het Nederlandse kamp)
"Je kunt de man wel uit de klei halen maar niet de klei uit de man"
(Ging dit niet over Patrick of had het te weer maken met de vergadercultuur... in dat geval verander je het woordje klei door vergadering! *smile*)
"Ik bezit niet dat gen van permanente zelfoverschatting"
(de Nederlanders meldde dat ze wel even gingen winnen van de Belgen)
"Als dit een toneelstuk was zou ik zeggen, Wat een ongeloofwaardig script!"
(En beweer eens dat ze ongelijk heeft.... wie durft?! *smile*)
"Er is zeker vergaderd"
(direct nadat Klaar eruitgestemd is)
"Wat een liefde ineens"
(bij het 'warme' afscheid van het Nederlandse Kamp)
Ik zit liever hier dan op die Nederlandse camping'
(Klaar die uitlegt aan Ernestine en Sarah dat ze het in de Mangrove meer naar haar zin heeft dan in het Nederlandse kamp)
"Als je nu nog 1 ding wegneemt dan versterf je".'
(Klaar die inziet dat het zwaar, zwaar is in de Mangrove)
"Meestal gaat er in de ochtend een groepje voedsel zoeken. De andere blijven
en gaan vergaderen over huishoudelijk zaken, zoals een dingdong bel of een ringbel die er moet moet komen.
(Klaar die wat dieper ingaat op de vergadercultuur van het Nederlandse kamp onder leiding van Henk.)
"Het voelde al niet als een roofdag vandaag."
(Klaar na een mislukte actie om voedsel te stelen van het Nederlandse Kamp.)
"Passie, echte pure haat: dat zien we graag!"
(Nadat Mick heeft duidelijk gemaakt dat hij er alles voor overheeft om de Belgen van hun voedsel te beroven)
Door dat te zeggen bewijs je eigenlijk al het tegendeel van wat je zegt :')quote:Op maandag 27 september 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
"Ik bezit niet dat gen van permanente zelfoverschatting"
(de Nederlanders meldde dat ze wel even gingen winnen van de Belgen)
Alweer vergeten??quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef ruby het volgende:
Patrick zat weer te huilen over vlaaien...![]()
Ik ben het eigenlijk alweer vergeten, maar is ie nou opgezout?Damn...lekker geheugen heb ik.
Hij is naar huis ...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef ruby het volgende:
Patrick zat weer te huilen over vlaaien...![]()
Ik ben het eigenlijk alweer vergeten, maar is ie nou opgezout?Damn...lekker geheugen heb ik.
vond ik ook al vreemd , eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:46 schreef mrbombastic het volgende:
Ik begreep de reden niet helemaal waarom Jeroen mocht blijven.
Die zat nml in kamp Zuid.
Volgens mij hoorde ik als argument dat Patrick er al uit gestapt was, maar die zat toen al in kamp noord!
Hier moet ik je toch wel gelijk in geven. Ik vind aan haar ook echt maar dan ook echt niks aan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
Na gister snap ik nog minder waarom iedereen Shanandinella zo leuk vindtHet was de 1e keer dat ze meer dan twee zinnen zei in een aflevering en dat had ze beter niet kunnen doen.
Wat een zeikwijf zeg
Als je kijkt in de polls zie je ook dat shandinella opeens verdwenen isquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
Na gister snap ik nog minder waarom iedereen Shanandinella zo leuk vindtHet was de 1e keer dat ze meer dan twee zinnen zei in een aflevering en dat had ze beter niet kunnen doen.
Wat een zeikwijf zeg
Hoeveel mensen vallen uberhaupt nog af?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:44 schreef Vamos het volgende:
Ik denk niet dat de Mangrove moerasketiers in het eindkamp zullen zitten. Ze zijn tenslotte weggestemd en liggen niet goed in de groep. Die hebben dus geen schijn van kans en worden weer weggestemd. Wellicht dat ze meeverhuizen naar het eindkamp eiland en daar ook weer midden in de mangrove worden gedropt
En de afdruk van haar gebit zal hun zeker verraden: er lopen geen paarden op het eiland dus kan het alleen Klaar zijn geweestquote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef schatje het volgende:
Ze neemt ook geen hapje, maar gewoon een hele hap.
Nadat ik op mijn meest favoriete deelnemer (Klaar) had gestemd kreeg ik toen ik ook op mijn minst favoriete deelnemer wilde stemmen de melding dat "er al vanaf dit IP-adres was gestemd". Dus kon maar voor de helft stemmenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:34 schreef BVO het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gedaan hebben; in Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 4. kan je nog steeds stemmen op zowel je favoriete als minst favoriete deelnemer..
Had dan een screenshot gemaakt.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef _Supreme het volgende:
ik heb Klaar zien huilen op tv bij het afscheid van André Hazes!!
echt! Zij was het!
mmm gaat eigelijk best snel....quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:40 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nu moeten we weer een hele week wachten
Zo das snel, bedankt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:31 schreef BVO het volgende:
Zij heeft opgegeven, ze kon het lichamelijk niet meer aan.
Sara heette ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |