ontopic blijvenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:19 schreef DarkElf het volgende:
1 echte hvjjn post,
1 om te gillen dat de vorige vol is
en echt meteen een nieuw topic?
had je haast ofzo
Jammer... gemist.quote:Op vrijdag 24 september 2004 @ 19:10 schreef Moonah in deel 263 het volgende:
Check my love for Peertje...
aaii dat is minderquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:05 schreef -Marjo- het volgende:
Ellendig...
tja heb ik wat coke voor de rest merk ik morgen wel!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:06 schreef HAL9000S het volgende:
verrot, dronken, keelpijn, opkomende hoofdpijn.
nee dan kan ik niet meer pitten en om 13:00 heb ik weer een afspraak staan voor morgen....quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:09 schreef vinnie_30 het volgende:
[..]
tja heb ik wat coke voor de rest merk ik morgen wel!!
ik ken het ja..... neem ook nooit teveel, naja misschien... ach gebruik het ook maximaal 1x per half jaar....quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nee dan kan ik niet meer pitten en om 13:00 heb ik weer een afspraak staan voor morgen....
Weet hetmaar ik vind het te duur om vaak te gebruiken heb teveel andere kosten hahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2004 04:14 schreef HAL9000S het volgende:
ooooh, 1 x per half jaar stelt nix voor....beter ook want het spul kan echt f#cking verslavend zijn.
hahaha proost!quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:15 schreef Megumi het volgende:
Anders. [afbeelding]
slaap ze ik ga ook zo.....ondanks de...... maar welmoe nu... ga er niet mee door ik wens iedereen een goede nachtrust!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:21 schreef HAL9000S het volgende:
moe, tijd om te gaan slapen
Je hoort ook meer in de Wat-een-eikels-dat-ze-niet-zien-hoe-leuk-ik-ben-fase te zittenquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje vast geslapen (vergeten raam open te zetten) en veel gedroomd. Verder gelukkig bijna helemaal over de ik-heb-de-baan-niet-doordat-ik-mezelf-niet-was-teleurstelling heen.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:47 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me goed![]()
Ow...is dat zo? Tja, dat komt ervan he...onervaren in solliciterenquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:09 schreef Peregrijn het volgende:
Je hoort ook meer in de Wat-een-eikels-dat-ze-niet-zien-hoe-leuk-ik-ben-fase te zitten
In this life a lot of things go wrong...but one thing i know goes so right....and that is knowing you so close....quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:53 schreef -Marjo- het volgende:
Nog steeds ellendig door een opmerking die iemand gister maakte.
Ik wil iets liefs horen...
Uitgeput, het viel me 150% tegen en het was de allerergste sessie die ik ooit in m'n leven heb gehad...maar het zit er weer op!quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:21 schreef HAL9000S het volgende:
Opgewekt, fris, blij en lichtelijk nerveus omdat ik zo voor de 5e keer op rij een tatoeagesessie van 2 uur te verduren krijg.
Mmm, lief...quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
In this life a lot of things go wrong...but one thing i know goes so right....and that is knowing you so close....
![]()
Ik ga 5 december naar Bryan Adams in Brussel en nu ben ik vrolijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:56 schreef meami het volgende:
Ik ga 5 december naar Bryan Adams in Brussel en nu ben ik vrolijk
quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik ga 11 febr. naar Nightwish in A'dam en nu ben ik vrolijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:56 schreef meami het volgende:
Ja lekker gevoel inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:07 schreef Sport_Life het volgende:
vind je het gek??Ik heb gewoon de ALLER laatste kaarten
(oke op 1 na die was na n kwartier ook weg
)
Ik ga 5 december naar Bryan Adams in Brussel en nu ben ik vrolijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:56 schreef meami het volgende:
Kan ik me voorstellen. Beastie Boys kick ass!quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:21 schreef Jumparound het volgende:
een euforisch gevoel maakt zich nu van mij meester![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:29 schreef Jumparound het volgende:
das niet kick-ass gevoel volgens mij
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 26 september 2004 03:22 schreef Stuart het volgende:
* Steijn voelt zich klote en is verdrietig![]()
Conflicten met mensen die ik aardig vind / vondquote:Op zondag 26 september 2004 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Gecondoleerd. Was je oma ziek? Sterkte!quote:Op zondag 26 september 2004 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
ik voel me ontiegelijkcensuur
, me oma is vanochtend overleden.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Condoleances uiteraard.quote:Op zondag 26 september 2004 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
ik voel me ontiegelijkcensuur
, me oma is vanochtend overleden.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 26 september 2004 14:17 schreef nozem het volgende:
Heerlijk om fris wakker te worden de dag na de dag dat je een enorme kater had.
Zo'n dag heb ik morgen hopelijk!quote:Op zondag 26 september 2004 14:17 schreef nozem het volgende:
Heerlijk om fris wakker te worden de dag na de dag dat je een enorme kater had.
quote:Op zondag 26 september 2004 20:08 schreef diannetjhu het volgende:
moe en verdrietig.. en ik weet niet waarom. Heb echt constant de neiging om in tranen uit te barsten
Topdatumquote:Op zondag 26 september 2004 20:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zo! De knoop eindelijk doorgehakt en net een vakantie naar Sri Lanka geboekt!![]()
![]()
Ik weet alleen nog niet of ik nog mee kan (reis was op aanvraag). Als het doorgaat zit ik 3 november (die prachtige datum) in het vliegtuig! Whoei, spannend
*heeft er zin in (en hoopt dat ze uberhaupt nog mee kan)*![]()
![]()
lokale bandquote:Op zondag 26 september 2004 18:05 schreef Copycat het volgende:
Welke band, -Sum-?
OT.
Opgeruimd maakt hongerig...
Ga zo maar eens Chili como Copycat maken.
En zin in vanavond lekker languit met lief en ander lekkers.
*valt neer*quote:Op maandag 27 september 2004 07:56 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me zwaar geirriteerd
niets gaat naar zin werkelijk!
gisteren hartstikke leuk gehad, maar waarom dan toch met z'n klote gevoel achter blijven?
ook met vlagen weet ik het, maar meer ook niet.
echt, alles mag nu neervallen van me
ik zei alles, niet iedereen.quote:Op maandag 27 september 2004 08:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*valt neer*
quote:heb de hele tijd het gevoel dat ik moet overgeven..
quote:Op maandag 27 september 2004 10:05 schreef DarkElf het volgende:
gammel, maar iig vannacht geen koorts gehad, keelpijn is stukken minder.. dus das mooi
oi! wassup?quote:Op maandag 27 september 2004 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Domme muts.
Ging wel ok.quote:Op maandag 27 september 2004 14:52 schreef GF het volgende:
Ik moet zo naar de dierenarts. M'n rat is doodziek en ik laat d'r inslapen. Ze had al kanker en sinds een paar dagen eet ze niks meer.
Is nooit leuk, maar soms moet je doen wat je moet doen
Hihiquote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef Peregrijn het volgende:
Als Henny Huisman. Net de ramen gelapt, alles afgestoft en stofgezogen en nu maar eens gaan koken![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 18:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
Een beetje boos... al weet ik niet zo goed waarom.
Misschien wel omdat het allemaal verkeerd gaat... in brede zin.
Dat zijn van die dagen dat de bierkaai waartegen ik verkies te vechten iets hoger lijkt als anders.
herkent situatie.......quote:Op maandag 27 september 2004 21:24 schreef meami het volgende:
Ik voel me bezwaard met informatie die ik helemaal niet wil weten
Opschrijven... en als je er dan nog niet overheen bent een kloon hier aanmaken en met een vaag verhaal eromheen op dit forum zetten.. helpt echt! (geen persoonlijke ervaring ofzo hoor, maar dat DENK ik! :p)quote:Op maandag 27 september 2004 21:35 schreef Evertje het volgende:
[..]
herkent situatie.......
soms wil ik het probleem aan een vriend vertellen, maar dat kan gewoon niet. Het mag niet verder de wereld in raken en opkroppen is best moeilijk....heel moeilijk zelfs.
Dit probleem is behoorlijk wat omvattender als mijn persoon zelf. Maar je bedoelt het goedquote:Op maandag 27 september 2004 21:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Opschrijven... en als je er dan nog niet overheen bent een kloon hier aanmaken en met een vaag verhaal eromheen op dit forum zetten.. helpt echt! (geen persoonlijke ervaring ofzo hoor, maar dat DENK ik! :p)
Hier nog 1 en dan te bedenken dat de winter nog lang niet begint, aangezien we net bij de herfst zijn aanbeland....quote:Op maandag 27 september 2004 22:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb t zo koud..![]()
sorryquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:13 schreef releaze het volgende:
Ja, dat moet voor school, kijk me niet zo raar aan ja!
Als ik het koud zou hebben zou ik liever 2 warme armen om me heen hebben dan 2 zachte?quote:Op maandag 27 september 2004 22:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb t zo koud..Had ik maar iemand om van te houden... Twee zachte armen om me heen (8)
sufeendjequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef hellmondunited het volgende:
een sufkop
net 2 uur geslapen
Ik ga ook weer aan de RPM vandaag, dus kom op, als ik er zin in heb, moet jij ook zin in sporten hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:39 schreef Copycat het volgende:
Verder geen zin om te sporten, maar ik ga toch! Denk ik...
Als iemand nog een portie discipline over heeft, houd ik me aanbevolen.![]()
Daar kan ik geen nee tegen zeggen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook weer aan de RPM vandaag, dus kom op, als ik er zin in heb, moet jij ook zin in sporten hebben
En betekent dit dat je ons straks weer voor een paar maanden gaat verlaten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben echt cool
Ik kan best twee dingen tegelijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:29 schreef Copycat het volgende:
En betekent dit dat je ons straks weer voor een paar maanden gaat verlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |