Tja je kan zeggen wat je wil, maar er is vraag naarquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, minaretten hoger dan de Kuip-torens, daarmee maakt men zich geliefd.
Kan je nagaan, en dan zitten de mensen te zeiken dat er hier veel moskee's gebouwd worden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Bovendien zijn er volgens onze (Turkse?) verslaggever de afgelopen vijfitg jaar zo'n 3800 kerken gebouwd in Turkije, en dat door een straatarme 0.2.% van de bevolking.
Het lijkt me sterk dat er per se daar vraag naar is. Er is vraag naar een moskee. Uiteraard vinden mensen het mooi als hun gebedshuis erg groot is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja je kan zeggen wat je wil, maar er is vraag naar
Toch lijkt 3800 mij wat overdreven. 76 kerken per jaar! En er zijn van oudsher al ontzettend veel kerken in Turkije, terwijl ik mij niet kan herinneren dat het Christendom er zoveel bekeerlingen maakt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, en dan zitten de mensen te zeiken dat er hier veel moskee's gebouwd worden.
Nee vooral niet gezien er anno 2003 nogsteeds 99% moslims in Turkije wonen en het Christendom ook nog eens het langzaamst groeiende geloof is. Tenzij er per persoon 1 kerk wordt gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toch lijkt 3800 mij wat overdreven. 76 kerken per jaar! En er zijn van oudsher al ontzettend veel kerken in Turkije, terwijl ik mij niet kan herinneren dat het Christendom er zoveel bekeerlingen maakt.
Inderdaad, opzouten met die bitch.quote:SP wil terugtrekking Kroes als eurocommisaris
DEN HAAG - SP-Tweede-Kamerlid Van Bommel wil dat het kabinet Neelie Kroes terugtrekt als kandidaat-eurocommissaris. Van Bommel dringt daarop aan in schriftelijke vragen die hij vrijdag heeft gesteld aan minister-president Balkenende en staatssecretaris Nicolaï van Europese Zaken.
Volgens Van Bommel heeft Kroes zich in 1994 als bemiddelaar voor een Nederlands consortium schuldig gemaakt aan vriendjespolitiek. Bij een poging fregatten te verkopen aan de Verenigde Arabische Emiraten, zou zij een bevriende tussenpersoon naar voren hebben geschoven met de bedoeling hem provisie te laten opstrijken. De verkoop is overigens nooit doorgegaan.
Van Bommel vindt dat de integriteit en onafhankelijkheid Kroes, die kandidaat is voor de portefeuille mededinging in de Europese Commissie, hierdoor zijn aangetast. Een eurocommissaris voor mededinging moet onder meer oordelen over fusies en overnames in het bedrijfsleven, een functie " waarbij onafhankelijkheid en integriteit voorop dienen te staan", aldus Van Bommel.
De affaire rond de verkoop van de fregatten kwam vijf jaar geleden in de publiciteit via een bericht in De Telegraaf en een uitzending van NOVA. Koninklijke Schelde, dat deel uitmaakte van het bewuste consortium, noemde de commotie toen overtrokken.
Onzin, ze hebben hun kans gehad. Dat ze zo lang nodig hebben om modder op te graven tegen Kroes siert haar juist. De SP is weer eens diep gezonken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, opzouten met die bitch.
JOHAN_DE_WITH!quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
MAERYCKE!
Dan kan ik het nog inhalenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het jaar is nog niet om![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
JOHAN_DE_WITH!
Ik wilde het graag nog even bevestigenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Ik wist het wel.
Ik moest helaas elders al sociaal doenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt woensdag al een behoorlijke kans aan je voorbij laten gaan....
Waarom was je dan ook niet op de meet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:39 schreef Maerycke het volgende:
Damn.. ik zuip te weinig...
Ypequote:Op vrijdag 24 september 2004 15:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom was je dan ook niet op de meet?
Lieverd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ype
zie boven.. andere verplichtingen
Awwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Lieverd.
Ik vergeef je.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwww
Ik heb wel de foto's gezien... en het zag er gezellig uit hoor
Maar jij had Nouk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar ik niet!![]()
Is de liefde nu al over?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nouk nouk nouk, ach ja
Niet zo gillen debielenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
JOHAN_DE_WITH!
JIj gilde toch niet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Gestoord. Laatst las ik nog in de New York Times dat Egypte een permanente zetel wilquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:18 schreef kLowJow het volgende:
Obasanjo at UN, Seeks Permanent Seat for Nigeria
President Olusegun Oba-sanjo yesterday in his address to the General Assembly of the United Nations declared that Nigeria is qualified to be a permanent member of the UN Security Council.
"Nigeria and indeed Africa, holds the view that the Security Council should be expanded in the permanent and non-permanent categories to make it more representative, effective and acceptable. We expect that those regions of the world that are currently unrepresented in the permanent membership category should be given membership.
Stand.nlquote:Stelling van donderdag 24 september 2004
Turkije moet bij de Europese Unie komen
Eens 25%
Oneens 75%
tot nu toe hebben 2656 mensen gestemd
En als heel China nu Islamitisch is geworden?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mooi, dan kan ik er zeker van zijn dat zulke achterlijke landen nooit een permanente zetel krijgen.
Eens.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Stand.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |