klopt dit was in een reclame voor amevquote:op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef workingclasshero_9 het volgende:
was geloof ik een verzekeringsmaatschappij, maar weet t niet zeker
josé felicianoquote:op vrijdag 24 september 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:
ik zoek de arties achter de originele een versie van light my fire, het was een man op een gitaar alleen. en staat op een tell sell cd
will young?quote:op vrijdag 24 september 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:
ms.bitters bedankt
ik zoek de arties achter de -knip- versie van light my fire, het was een man op een gitaar alleen. en staat op een tell sell cd
will young heeft de coverversie van josé feliciano gecoverdquote:op vrijdag 24 september 2004 11:40 schreef gambolputty het volgende:
[..]
will young?
stoelendans?quote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
1 nummer, het moet een dance nr zijn, met duidelijk de tekst stop, en waarbij de muziek ook werkelijk ff stopt
the beat - ranking full stopquote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
heey, ik zoek dus 2 nummers:
1 nummer, het moet een dance nr zijn, met duidelijk de tekst stop, en waarbij de muziek ook werkelijk ff stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |