Ach, elke seconde gaan er 2 mensen dood.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:42 schreef M_M het volgende:
Goh wat een respect
Meid, ik ken hem niet eens persoonlijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:42 schreef M_M het volgende:
Goh wat een respect
kan je nog respect tonen knul.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Meid, ik ken hem niet eens persoonlijk.
Zóu kunnen.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:45 schreef stoepjong het volgende:
[..]
kan je nog respect tonen knul.
You ever seven bier!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:45 schreef Adelante het volgende:
You'll never walk bier alone!
mits 7 bier.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:46 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zóu kunnen.
misschien moet je bier eens sereen en puur drinken, mietjuh!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:49 schreef BlackDraco het volgende:
heiniken zuip ik sowieso toch niet
zelfs met cola smaakt het niet
Toch genoeg nu.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
mits 7 bier.
syntax error.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Toch genoeg nu.
9 Start
10 Genoeg 7 bier
11 Goto 10
12 End
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:54 schreef stoepjong het volgende:
[..]
syntax error.
repeat
x=7
do drink bier
until x<>7
<> 7 BESTAAT NIET HOND!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:55 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Doe ik al, maar heiniken smaakt gewoon naar slootwater, ik heb liever de lekkere nasmaak van grolsch of de zoete smaak van hertog janquote:Op donderdag 23 september 2004 15:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien moet je bier eens sereen en puur drinken, mietjuh!
Dude wat voor een neuk foutje ben jij dan? colaquote:Op donderdag 23 september 2004 15:59 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Doe ik al, maar heiniken smaakt gewoon naar slootwater, ik heb liever de lekkere nasmaak van grolsch of de zoete smaak van hertog jan(puur én door de cola
)
Daarom, lul!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef stoepjong het volgende:
[..]
<> 7 BESTAAT NIET HOND!
alles is gelijk aan 7 hoor je!
Leuk idee!quote:HEINEKEN KOMT MET SPECIALE BLIKKENEN VOOR HAZES
Amsterdam- De Bierbrouwer Heineken heeft vanmiddag bekend gemaakt dat ze naar aanleiding van het plotseling overleiden van Andre Hazes een speciale uitgave van de Heineken blikken op de markt zal brengen. Het gaat om een eenmalige productie van naar schatting 500.000 liter blikken met daarop de afbeelding van Andre Hazes. De bierbrouwer wil hiermee naar eigen zeggen een eerbetoon brengen aan de zanger die altijd werd geaccioseerd met het merk.
Andre Hazes overleed woensdag ochtend op 53 jarige leeftijd nadat hij gisteravond al was opgenomen in het ziekenhuis. De zanger die beroemd werd met nummers als: een eenzame kerst en de Vlieger had al langer gezondheidsproblemen. (ANP)
true... truequote:Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
heinEken
en overigens;
bier moet je nooit alleen drinken
<> 7 (ongelijk! aan 7quote:Op donderdag 23 september 2004 16:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Daarom, lul!!
Eeuwig doordrinken!.
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:59 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Doe ik al, maar heiniken smaakt gewoon naar slootwater, ik heb liever de lekkere nasmaak van grolsch of de zoete smaak van hertog jan(puur én door de cola
)
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef Adelante het volgende:
"mag ik van U één bico?"
> "Uhmmm.. je bedoelt baco zeker?"
"nee, bico. bier en cola!"
> "Optiefen jij m'n zaak uit!"
zo'n blik wil ik wel op mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 september 2004 16:06 schreef Toodles het volgende:
[..]
Da's best veel bier in 1 blik
Heiniken schrijvenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Heiligschennis is het!!![]()
Of juist te veelquote:Op donderdag 23 september 2004 16:19 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[..]
Heiniken schrijven
drinken jullie het nooit ofzo?!
Niet het enige dubieuze :')quote:Op donderdag 23 september 2004 16:06 schreef Toodles het volgende:
[..]
Da's best veel bier in 1 blik
quote:HEINEKEN KOMT MET SPECIALE BLIKKENEN VOOR HAZES
Amsterdam- De Bierbrouwer Heineken heeft vanmiddag bekend gemaakt dat ze naar aanleiding van het plotseling overleiden van Andre Hazes een speciale uitgave van de Heineken blikken op de markt zal brengen. Het gaat om een eenmalige productie van naar schatting 500.000 liter blikken met daarop de afbeelding van Andre Hazes. De bierbrouwer wil hiermee naar eigen zeggen een eerbetoon brengen aan de zanger die altijd werd geaccioseerd met het merk.
Andre Hazes overleed woensdag ochtend op 53 jarige leeftijd nadat hij gisteravond al was opgenomen in het ziekenhuis. De zanger die beroemd werd met nummers als: een eenzame kerst en de Vlieger had al langer gezondheidsproblemen. (ANP)
Bier drinken uit een blik waar een plaatje van een dikke dode vent op staat...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef lenin het volgende:
[..]
Leuk idee!
quote:Andre Hazes zei ooit:
Doe mij maar een Sappie
ik snap niet wat je ons duidelijk wil maken met die dik-gedrukte woorden?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Niet het enige dubieuze![]()
[..]
Geeft nietquote:Op donderdag 23 september 2004 16:38 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[..]
ik snap niet wat je ons duidelijk wil maken met die dik-gedrukte woorden?
ik snap niet waar jij je zo druk om maaktquote:Op donderdag 23 september 2004 16:38 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[..]
ik snap niet wat je ons duidelijk wil maken met die dik-gedrukte woorden?
heiligschennis noem ik datquote:Op donderdag 23 september 2004 16:42 schreef Pinjata het volgende:
Do ultil droponfloor = True
drink Heiniken HEINEKEN....
Loop
Drink jij alleen maar bier op je verjaardag?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:16 schreef lenin het volgende:
[..]
zo'n blik wil ik wel op mijn verjaardag
deze zin kun je op 2 manieren opvattenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Drink jij alleen maar bier op je verjaardag?
Ik ken een zeker iemand die het daar niet helemaal mee eens zou zijn. Hij zegt dat de essentie van alles in de Vijf zit.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef stoepjong het volgende:
[..]
<> 7 BESTAAT NIET HOND!
alles is gelijk aan 7 hoor je!
Zolang jij niet opflikkert met je "leuke"plaatjes...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:58 schreef Bananenman het volgende:
Flikker toch op met al die André avatars
Huiliequote:Op donderdag 23 september 2004 16:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zolang jij niet opflikkert met je "leuke"plaatjes...
KETTER!quote:Op donderdag 23 september 2004 16:47 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Ik ken een zeker iemand die het daar niet helemaal mee eens zou zijn. Hij zegt dat de essentie van alles in de Vijf zit.
nee joh verrot bier hoort verrot geschreven te zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heiligschennis noem ik dat
Ach ja...quote:Op donderdag 23 september 2004 17:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Huilie
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:58 schreef Bananenman het volgende:
Flikker toch op met al die André avatars
Ja, ligt aan jou.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:12 schreef Bananenman het volgende:
Nee sorry hoor maar ik vind het een beetje dom, zo'n gast die zichzelf in feite doodgezopen heeft nu ineens te gaan 'vereren' en massaal weer naar z'n 'muziek' te gaan luisteren
Het zal wel aan mij liggen. Sorry dan
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:12 schreef Bananenman het volgende:
Nee sorry hoor maar ik vind het een beetje dom, zo'n gast die zichzelf in feite doodgezopen heeft nu ineens te gaan 'vereren' en massaal weer naar z'n 'muziek' te gaan luisteren
Het zal wel aan mij liggen. Sorry dan
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Drink jij alleen maar bier op je verjaardag?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:18 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
ik ben jarig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |