quote:Fok!ville - Hij trok de aandacht met zijn rumoerige privé-leven en zijn drankgebruik, maar voor bijzonder velen bleef hij door alles heen toch vooral volkszanger nummer 1: Andrew Haas , geboren op 30 juni 1951 in Fok!ville.
De een vond hem oprecht 's gemeentes enige soulzanger, de ander draaide hem gezellig voor de camp en om melig mee te blèren, al was dat laatste echt te weinig eer voor Haas. De man was in elk geval geweldig muzikaal en een uitstekend vertolker, al vermochten het smartlappenrepertoire en Haas' foks accent niet iedereen aan te staan.
Als jongen uit de dorpsstraat kwam hij vaak op het winkelcentrum. Toen hij een cadeau voor zijn moeder wilde kopen, maar geen geld had, raadde een koopman hem aan op de markt te gaan zingen. De jonge Haas klom op een kistje en zong. Een van de toeschouwers zou Johnny Kraaykamp senior zijn geweest, die hem de kans gaf een keer op televisie op te treden. Hij zong toen de Italiaanse klassieker 'Piove', die hij door de jaren heen is blijven brengen.
Volgende week heb ik mijn smederij omgebouwd tot woning, dus zou kunnen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen ergens anders te gaan wonen.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:10 schreef EL_REY het volgende:
ik zit er aan te denken om te gaan verhuizen, weet iemand nog een leuke buurt voor een debiele spanjaard?
hmm een tapasrestaurant in het winkelcentrum is welkom. En is de Dorpsstraat is ook nog wel een huisje te bouwen.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:10 schreef EL_REY het volgende:
ik zit er aan te denken om te gaan verhuizen, weet iemand nog een leuke buurt voor een debiele spanjaard?
Als bewoner zijnde kan dat in dit topic, Xlarge onze burgemeester zal je dan verwelkomen...of nietquote:Op donderdag 23 september 2004 18:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb me opgegeven
Check die mail!
lijkt me gezellig.. eerste biertje betaal ikquote:Op donderdag 23 september 2004 22:07 schreef muurjunky het volgende:
Ligt iedereen te pitten in het dorp ofzo
(verkapte kick)
wie gaat ermee iets drinken bij paddy's?
heden avond verdelen wij afrika deel 2quote:Op donderdag 23 september 2004 17:10 schreef EL_REY het volgende:
Haha, ja, maar met je pagina-instelling op 30 is het nog wel te doen, dan verdwijnt hij redelijk snel uit zicht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere wat een intro post...
Zou wel heel handig zijn inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Kunnen de intro-plaatjes niet geresized worden naar standaard 60x60 ofzo?
ja, ik ga mn instellingen veranderen vanwege 1 kut topic met een te lange Oppoquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha, ja, maar met je pagina-instelling op 30 is het nog wel te doen, dan verdwijnt hij redelijk snel uit zicht.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, ik ga mn instellingen veranderen vanwege 1 kut topic met een te lange Oppo
* Intxaurraga vindt van nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:08 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel heel erg EIL-erig.
Inderdaad, maar dan in 1 topic gecentreerd, enzo.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:08 schreef Tiemie het volgende:
ik kreeg al vage herinneringen idd, maar ik kon t nog niet thuisbrengen, nu dus wel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:08 schreef Tiemie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan in 1 topic gecentreerd, enzo.
Uhm.. ik dacht van niet. Maarja, 't is wel redelijk van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]![]()
![]()
!
in EIL werd ook maar in 1 topic gepost hoor
er waren topics die na 4 jaar nog niet vol waren.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Uhm.. ik dacht van niet. Maarja, 't is wel redelijk van voor mijn tijd.
dacht ik ook aan.. maar het is wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:08 schreef Tiemie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:21 schreef Chirma het volgende:
Je ziet er weer een stuk beter uit mien-moekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je Chirma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weer trouwens
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:32 schreef Chirma het volgende:
mien-moeke,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weer trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heerlijk weer![]()
Ons aller burgermeestert.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:39 schreef Xlarge het volgende:
goedemiddag
We doen ons best, meneer. We doen ons best.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Xlarge het volgende:
Fijn Mien-moeke , leuk om te zien dat alles zo goed loopt
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:55 schreef p-etr-a het volgende:
Het gaat véél te goed in Fok!-ville jongens. Laat eens wat sensatie komen!
Zoiets p-etr-a??quote:Bij een zelfmoordaanslag in Fok!Ville zijn vandaag drie doden gevallen. Ook raakten er zestien mensen bij de aanslag gewond. De aanslag is inmiddels door de GoT Brigade opgeëist.
De aanslag vond dichtbij Fok!Ville HighTimez plaats. Hier blies een 19-jarige GoT-zelfmoordactiviste zichzelf op. Dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen is te danken aan twee medewerkers van de coffeeshop. Ze hielden de vrouw tegen toen de vrouw richting de bushalte wilde lopen, waar op dat moment veel mensen stonden te wachten. Het tweetal heeft de explosie, net als de dader, niet overleefd.
Hoe de vrouw, afkomstig uit het GoT-vluchtelingenkamp , met drie tot vijf kilo explosieven Fok!Ville in kon komen is volgens de Fok!Villiaanse politiechef Cliff Eastwood een raadsel. Omdat er een aantal Grootse feestdagen voor de deur staan, zijn er extra veiligheidsmaatregelen van kracht. Hierdoor is het voor GoT-ers niet toegestaan richting Fok!Ville te reizen. Een grondig onderzoek zal meer duidelijk moeten schaffen over hoe de vrouw deze maatregelen heeft weten te omzeilen, aldus de politiechef.
Nou heb je iig weer wat uit te zoeken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ja!
Dat soort dingen bedoel ik!
De verwondingen vallen dit keer mee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:07 schreef p-etr-a het volgende:. Beterschap dan maar weer.
[roddelmode]quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:10 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb trouwens geruchten gehoord over een verhouding tussen Xlarge en krakkemieke... weet iemand hier meer over?
Dat bedoel ik, en gisterenavond bij Paddy's waren ze er juist allebei niet!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:12 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
[roddelmode]
Ze komen wel erg vaak samen in High Timez.... Hmmm...![]()
[/roddelmode]
Graag gedaan Noca.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:14 schreef Noca het volgende:
OP even aangepast zoals mien-moeke die had gemaakt!
Dat is dan 6 euroquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:21 schreef mien-moeke het volgende:
p-etr-a
Ik wil graag een Fok!Deluxe.
* p-etr-a honger heeft
De zaken gaan goed vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:27 schreef Noca het volgende:
Oe voor mij graag een FOK! Shoarma!
De smederij heb ik bijna leeggeruimd..iemand nog belang bij oud-ijzer?
thx for the tip mien-moeke
Bedankt! Maar ik heb alleen maar FOK!florijnen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
De zaken gaan goed vandaag. Ook voor jou zes euro, en eet smakelijk!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik heb alleen maar FOK!florijnen...
Dat scheelt nogal in de prijs zeg.. F!F6 of ¤6.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]!
!
!
Domme fout!
Ik denk ook nog zo vaak dat we nog steeds met euro's betalen. Zes Fok!-florijnen is goed
.
Oei, da's wel handig ja...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:27 schreef Noca het volgende:
thx for the tip mien-moeke! Ik kan trouwens wel een map aanmaken op mijn domein waar je met ftp in kan loggen. Kun je daar alles neerplanten, ik heb genoed bandbreedte
Wat ben je toch ook altijd gul mien-moekequote:Op vrijdag 24 september 2004 14:35 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal in de prijs zeg.. F!F6 of ¤6.
Aangezien ¤1=F!F2,20371.
* p-etr-a een briefje van F!F10,- aan p-etr-a geeft.*
* p-etr-a p-etr-a wisselgeld houden laat*
Ik verwissel het ook nog heel vaak hoor!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]!
!
!
Domme fout!
Ik denk ook nog zo vaak dat we nog steeds met euro's betalen. Zes Fok!-florijnen is goed
.
Ach ja.. Je moet toch wat met je geld.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook altijd gul mien-moeke.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:10 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb trouwens geruchten gehoord over een verhouding tussen Xlarge en krakkemieke... weet iemand hier meer over?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:46 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ach ja.. Je moet toch wat met je geld.
Advertenties in de krant zijn gratis, stuur hem maar naar fokville [at] gmail [dot] com. Ik heb helaas geen ruimte voor je.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef dingendoener het volgende:
20 jarige student zoekt kamer.
maximum bedrag ¤250,-
hoi ik ben dingendoener en ik zoek een kamer in fokville.
Ik heb me in geschreven voor een studie bierologie bij de fred van oss school.
Ik hoop dat iemand van jullie een kamer vrij heeft want op dit moment moet ik 2 en een half uur reizen naar school toe. Mijn hobby's zijn: bier drinken, snowboarden, communistisch doen en drugs gebruiken. Als iemand van hullie een kamer over heeft .... graag!
reacties graag hier via het forum
(hoeveel kost het om dit in de fok-ville krant te plaatsen?)
ik denk dat je via een advertentie zo aan een woning bent geholpen Dingendoenerquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef dingendoener het volgende:
maximum bedrag F!Fl250,-
Ik hoop dat iemand van jullie een kamer vrij heeft want op dit moment moet ik 2 en een half uur reizen naar school toe. Mijn hobby's zijn: bier drinken, snowboarden, communistisch doen en drugs gebruiken. Als iemand van hullie een kamer over heeft .... graag!
whahaha..... serieus?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Advertenties in de krant zijn gratis, stuur hem maar naar fokville [at] gmail [dot] com. Ik heb helaas geen ruimte voor je.
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:56 schreef dingendoener het volgende:
[..]
whahaha..... serieus?
ehhmm ik bestelde toch net een FOK!sh-oar-ma ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:00 schreef p-etr-a het volgende:
En DutchTrain, welke wil je hebben?
Okay, hoeveel wil je?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad!
Doe maar nog maar wet elfenstof.
Thnxquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:07 schreef Noca het volgende:
Lekkere Pizza hoor! Zo kom je ze niet vaak tegen
Ik heb net een mail naar de krant gestuurd!
mien-moeke, je hebt ook mail
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ehhmm ik bestelde toch net een FOK!sh-oar-ma ?
2.000 gr. à F!F45,- is samen F!F90.000,-quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik las er overheen. Sorry voor de vertraging, daardoor mag je 'm voor 5 Fok!-florijn hebben.
En mien-moeke, ik wil graag 2 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké is goed,quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef dingendoener het volgende:
* p-etr-a heeft een moeilijke dag gehad op het fred van oss college
*gaat maar ff uitrusten in de pizza tent: Mag ik een pizza met gorgonzola kaas? ja alleen gorgonzola kaas. en een sprite? dankje wel
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
2.000 gr. à F!F45,- is samen F!F90.000,-Je prijzen blijven fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*geniet alvast van een flink shot van 3 gram![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je prijzen blijven fijn!
*geniet alvast van een flink shot van 3 gram
je mag in het klooster komen, wat je ervoor moet betalen, alleen 's avonds een biertje komen drinken bij Paddy'squote:Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef dingendoener het volgende:
maximum bedrag F!Fl250,-
F!F8 = f8,- (Ja, gulden!!!) = 3,nogwat zEuroosquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:29 schreef dingendoener het volgende:
hier heb je 8 F!FL, maar ik vind het wel aso duur. maar goed hij is wel aso lekker.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:23 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
3 GRAM!!????
Pfff.. Die-hard usertje jij, zeg...
Inderdaad, ik hanteer heel scherpe prijzen. Maar hij kon het ook niet weten, hier in Fok!-ville net nieuw zijnd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:33 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
F!F8 = f8,- (Ja, gulden!!!) = 3,nogwat zEuroos
Is dus niet duur.
de kerk is geen kerkquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:59 schreef dingendoener het volgende:
Got-ville ?
* muurjunky ziet dat de fok florijn eigenlijk veel goedkoper is dan de euro...
chill
hoe zit dat met die kerk? heerst er daar anargy of is de kerk echt een kerk?
Hmm ik geloof nergens in maar ik zou graag een paar nachtjes in de kerk blijven slapen tot ik een kamer heb. ik heb alleen niet zoveel behoefte aan kerk propaganda ik ben een beetje boedistisch maar meer ook niet. (eigenlijk hoopte ik dat het een gekraakte kerk was)(nou ik er zo over nadenk.... staan er nog huizen leeg in fokville?)quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:05 schreef muurjunky het volgende:
[..]
de kerk is geen kerkje kan er bidden, mediteren, er worden wellis curssusen gegeven. Alle geloven in 1. Ik ben de officiele baas over het kerkgedoe, als er iets verandert moet worden, gaat dat via mij, maar iedereen heeft evenveel inspraak
![]()
wie weetquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:14 schreef p-etr-a het volgende:
Misschien komt er in de krant wel een kamertje voor je, dingendoener.
is er bier ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:39 schreef muurjunky het volgende:
Ik ben voor een Fok!ville-meet, morgen middag 18.00 winkelcentrum; wie komt ook?
Wat is nou een meet zonder bier? ik wed dat de bierbrouwerij zeker wat tonnetjes komt afzettenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is er bier ?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:45 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Wat is nou een meet zonder bier? ik wed dat de bierbrouwerij zeker wat tonnetjes komt afzetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
Ik vind dit moeilijk te geloven. Ik geloof het daarom ook niet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
Nietes! Ik kan helemaal geen verhouding hebben met X-large! Vuige laster! (We hebben een advocaat nodig in Fok!ville)
Iedereen weet dat bibliothecaresses stoffige figuren zijn, die alleen leven voor hun boeken. Ik werk elke avond over om de catalogus te controleren.
En ik kom alleen in de coffeeshop omdat ze daar goeie koffie hebben...........![]()
ben je boos?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
Nietes! Ik kan helemaal geen verhouding hebben met X-large! Vuige laster! (We hebben een advocaat nodig in Fok!ville)
Iedereen weet dat bibliothecaresses stoffige figuren zijn, die alleen leven voor hun boeken. Ik werk elke avond over om de catalogus te controleren.
En ik kom alleen in de coffeeshop omdat ze daar goeie koffie hebben...........![]()
Dat is ook niet waar het Xlarge om gaat, dat is een man die kijkt naar innerlijk. Krakkemieke, geef het nu maar toe... we hebben het allemaal allang door.quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik ben een beetje boos. Ik heb geen tijd voor een relatie. En bibliothecaresses hebben ook geen sexy ondergoed.
laten we het nou maar toegevenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
gefeliciteerd.. ik ben blij dat we een nog gelukkigere burgemeester krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:02 schreef Xlarge het volgende:
natuurlijk Chirmaquote:Op zaterdag 25 september 2004 03:03 schreef Chirma het volgende:
[..]
gefeliciteerd.. ik ben blij dat we een nog gelukkigere burgemeester krijgen.
Mag ik op de bruiloft komen?
mag ik ook wat van mijn kenissen buiten Fok!ville uitnodigen? Misschien komen ze hier dan wel wonen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:06 schreef Xlarge het volgende:
natuurlijk Chirma, het is een open bruiloft , met genoeg alcohol en drugs
hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 25 september 2004 03:12 schreef Chirma het volgende:
[..]
mag ik ook wat van mijn kenissen buiten Fok!ville uitnodigen? Misschien komen ze hier dan wel wonen.
Oe lekker, doe maar een Hoegaarden als ze dat hier hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:20 schreef muurjunky het volgende:
Hee Noca!
Biertje?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:23 schreef Chirma het volgende:
heej mensen
*muurjunky herkent en snel weer wegloopt*
* Xlarge is een half uurtje te laat , maar komt zwetend aangerendquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:17 schreef muurjunky het volgende:
Zit ik hier een beetje in mijn eentje in het winkelcentrumniemand verder te bekennen terwijl er een Fok!villee meet is
nog waar ookquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:08 schreef Chirma het volgende:
muhahaha.. Peter A zal vannacht geen nieuwe krant uitbrengen
quote:Op zondag 26 september 2004 11:07 schreef Twinky het volgende:
* p-etr-a heet ook de vries
nee. mijn tante heet wel ook petra maar dat is echt geen fokster. we kunnen wel doen alsof, zusjequote:Op zondag 26 september 2004 11:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]!
Familie van mij, toevallig?
quote:Op zondag 26 september 2004 11:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
nee. mijn tante heet wel ook petra maar dat is echt geen fokster. we kunnen wel doen alsof, zusje
ik ben een vwo4ster. nog maar een jong broekie dus. verder doe ik de schoolkrant (ben dus *redactie* van beroep) en schrijf ik weblogs op http://weblog.fok.nl en verveel ik me.quote:Op zondag 26 september 2004 11:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]![]()
Dat is een goed plan. Wat ben jij van beroep?
Dat vind ik nou heel erg lief.. zou ik jouw als logeeradresje mogen gebruiken? Ik heb soms nachtelijke uitjes waarna ik niet naar mijn gewone huis wil treugkeren als je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op zondag 26 september 2004 11:10 schreef Twinky het volgende:
denk het wel
wonen er nog mensen naast me? ik heb ook nog wel een bedje vrij, dus als iemand nog een thuis zoekt MET een hele lieve huisgenote..
is helemaal goed. kan iemand me even uitleggen waar het centrum is? ik geloof dat ik er vlakbij woon, maar waar het nou is? altijd vervelend, verhuizen. Maar fok!ville is coolquote:Op zondag 26 september 2004 11:22 schreef Chirma het volgende:
[..]
Dat vind ik nou heel erg lief.. zou ik jouw als logeeradresje mogen gebruiken? Ik heb soms nachtelijke uitjes waarna ik niet naar mijn gewone huis wil treugkeren als je begrijpt wat ik bedoel..
ik vind je nu al aardig!!quote:Op zondag 26 september 2004 11:23 schreef Twinky het volgende:
is helemaal goed. kan iemand me even uitleggen waar het centrum is? ik geloof dat ik er vlakbij woon, maar waar het nou is? altijd vervelend, verhuizen. Maar fok!ville is cool
Pizza p-etr-a!quote:Op zondag 26 september 2004 11:26 schreef Twinky het volgende:
* p-etr-a is heel blij en zet de prachtige vaas met de o-zo-ontzettend-mooie blommekes op haar tafel :-)
* p-etr-a vraagt zich af waar ze nu moet eten...
Zou ik een Calzone speciale kunnen krijgen?quote:Op zondag 26 september 2004 11:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Pizza p-etr-a!
Voor iemand me voor is ...
Nouja, als je niet van pizza's houdt, is Wong Wong Li's eten erg lekker.
quote:Op zondag 26 september 2004 11:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Zou ik een Calzone speciale kunnen krijgen?
Ik wil even goed eten voordat ik naar het voetbal ga.
Dankje!quote:Op zondag 26 september 2004 11:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[afbeelding]
8 F!F, alstublieft.
Enne Twinky, gezellig, leuk!
quote:Op zondag 26 september 2004 11:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Dankje!
* p-etr-a geeft F!F10,- wisselgeld mag je houden.
Onze lokale voetbalclub FC D.O.S. speelt tegen FC SGOP
je kan bij p-etr-a pizza's bestellen.. maar ik vertrouw haar niet echt.. vertel dus nooit dingen waar je mee zit ofzo tegen haar!quote:Op zondag 26 september 2004 11:26 schreef Twinky het volgende:
* Chirma is heel blij en zet de prachtige vaas met de o-zo-ontzettend-mooie blommekes op haar tafel :-)
* Chirma vraagt zich af waar ze nu moet eten...
sorry...quote:Op zondag 26 september 2004 12:26 schreef p-etr-a het volgende:
Ik bak gestaag door, hoor. Ik was alleen heel eventjes aan 't cheeren, mag ik.
quote:Op zondag 26 september 2004 12:29 schreef Twinky het volgende:
* muurjunky krijgt er honger van!
zullen we Petra?quote:Op zondag 26 september 2004 12:28 schreef DutchTrain het volgende:utchtrain zegt tegen Twinky dat dat het juiste flesje wel moet zijn
* Twinky is nieuw en vraagt wat de Fok!viller is!quote:Op zondag 26 september 2004 12:33 schreef muurjunky het volgende:ik krijg net een visioen dat de Fok!viller vandaag weer gaat toeslaan
De Jack the ripper van Fok!villequote:Op zondag 26 september 2004 12:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
* muurjunky is nieuw en vraagt wat de Fok!viller is!
geen EmJay hier onder de tram, ik bad tot de goden dat ik gered zou worden, en toen zweefde ik boven de tram uit, het was een SGOP supporter die ik eronder had geduwdquote:Op zondag 26 september 2004 12:38 schreef DutchTrain het volgende:
* muurjunky vindt de voetbalsupporters niet zo leuk meeren kijkt in het rond of het Emjay niet weer is die onder de tram ligt?
[afbeelding]
dat ziet er lekker uit, helaas heb ik momenteel niet zoveel geld te besteden en er zal vast wel een aardig prijskaartje aan hangen of niet?quote:Op zondag 26 september 2004 17:13 schreef Tokay het volgende:
Uw gastheer Wong Wing Li u welkom heet!
[afbeelding]
Kom maar binnen, tafels al gedekt!
Als u geduld heeft meneer Chirma, ik zal voor u de restjes van het buffet bewaren.quote:Op zondag 26 september 2004 17:14 schreef Chirma het volgende:
dat ziet er lekker uit, helaas heb ik momenteel niet zoveel geld te besteden en er zal vast wel een aardig prijskaartje aan hangen of niet?
Dank u zeer, dit stel ik heel erg op prijs.. wanneer u iets gedaan wil hebben zegt u het maarquote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Tokay het volgende:
Als u geduld heeft meneer Chirma, ik zal voor u de restjes van het buffet bewaren.
Gratis.
In Fok!-ville wij allemaal normen en waarden hebben, meneer president Balkenende.quote:Op zondag 26 september 2004 17:17 schreef Chirma het volgende:
Dank u zeer, dit stel ik heel erg op prijs.. wanneer u iets gedaan wil hebben zegt u het maar
Zelf opscheppen aub, is buffet vanavond!quote:Op zondag 26 september 2004 17:27 schreef Noca het volgende:
Wong Wing Li: graag een babipangang in satesaus met bami en kloepoek!
* Xlarge schept opquote:Op zondag 26 september 2004 17:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zelf opscheppen aub, is buffet vanavond!
natuurlijk, ik was er bij. met 3-1 maar ik ken de spelers niet.quote:Op zondag 26 september 2004 17:39 schreef The_Langolier het volgende:
hallo.
heeft het team gewonnen??
3-1quote:Op zondag 26 september 2004 17:48 schreef Twinky het volgende:
natuurlijk, ik was er bij. met 3-1 maar ik ken de spelers niet.
voor de mensen die denken: wie is dit?
ik ben Twinkyik ben nieuw, heb een flatje vlakbij het centrum en denk er over na om een hotel te beginnen. amen.
*mee eens isquote:Op zondag 26 september 2004 18:11 schreef SwiffMeister het volgende:
* is weer terug van weggeweest, en vraagt zich af of er bewoners in FOK!ville zijn die een internet site kunnen bouwen voor fokville, zodat ons mooie dorpje meer kan worden dan een forum. Dit omdat als je een aantal dagen weg bent je 1,5 uur bezig bent met het nalezen van axies in het dorp.
quote:Op maandag 27 september 2004 00:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
veel rooie tekst en onzinnig geneuzel,
EIL was toch dichtgegooid!
Klopt!quote:Op maandag 27 september 2004 00:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
EIL was toch dichtgegooid!
Zei iemand met gemm. 32 posts per dagquote:Op maandag 27 september 2004 00:02 schreef JaWi het volgende:
OMFG, jullie hebben echt geen leven!
Nee, maar zonder EmJay weet ik niets te biddenquote:Op maandag 27 september 2004 10:19 schreef The_Langolier het volgende:
Is het ochtendgebed al geweest?
ik ook niet, of in iedergeval niets fatsoenlijksquote:Op maandag 27 september 2004 10:20 schreef Chirma het volgende:
Nee, maar zonder EmJay weet ik niets te bidden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2004 11:18 schreef mien-moeke het volgende:
ChirmaWTF???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
quote:Op maandag 27 september 2004 11:25 schreef Chirma het volgende:
[..]
WTF???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2004 11:34 schreef mien-moeke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
okidokie!quote:Op maandag 27 september 2004 12:55 schreef p-etr-a het volgende:
Sauruzin, is goed, ik zal je in de loop van de week interviewen.
ik had het niet beter kunnen zeggenquote:And when the earth shall claim your limbs,
then shall you truly dance.
quote:Op maandag 27 september 2004 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje zet de bril af en moet even huilen om het avondgebed, zo mooi*
Wou ik vanavond naar de discotheek moet ik nu lopenquote:Openbaar vervoer Fok!ville staakt
Uitgegeven: 27 september 2004 07:17
Laatst gewijzigd: 27 september 2004 11:25
Fok!ville- Het openbaar vervoer in Fok!ville staakt. Dat liet een woordvoerder van het gemeentelijk vervoerbedrijf Dutchtrain maandagochtend weten.
Dat betekent dat trams, bussen en treinen niet rijden. Ook de pontjes in de zee varen niet. De aangekondigde staking begon maandagochtend om 03.00 uur en duurt tot en met maandagavond 24.00 uur.
Rijdend en varend personeel
Volgens Dutchtrain doen van de 45 werknemers, 35 mee aan de staking. Het gaat om rijdend en varend personeel. De overige 10 zijn administratieve medewerkers.
Rond 03.00 maandagochtend waren er volgens Dutchtrain ongeveer 3 medewerkers op de been. De rest van het actievoerdend personeel wordt vanaf 06.00 uur in de kantine van de vestigingen verwacht.
Streekvervoer
Op dit moment rijden er vrijwel geen bussen in Fok!ville, zegt een woordvoerder.
"Tot nu toe geeft iedereen gehoor aan de acties", zo meldt een woordvoerder van FNV Bondgenoten. Met de vestigingsmanagers van het streekvervoerbedrijf is afgesproken dat wanneer een meerderheid van de buschauffeurs staakt, dat Dutchtrain helemaal geen bussen meer laat rijden, aldus een FNV-woordvoerder.
Bij de bus- en tramhaltes naast het station staan om 07.00 uur, naast een enkele verdwaalde reiziger, bijna geen mensen. De meeste reizigers lijken op de hoogte van de stakingen.
* Twinky heeft een gebouw!quote:Op maandag 27 september 2004 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
ik zou zeggen aan het strand...
zoiets als dit:
[afbeelding]
of dit
[afbeelding]
quote:Vakbondsmanifestatie 'FOK!Ville is beter'
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 2 oktober wordt in FOK!Ville de vakbondsmanifestatie 'FOK!Ville is beter' gehouden, georganiseerd door de vakcentrales.
Van 10.00 uur tot 14.00 uur wordt op het strand een programma verzorgd met sprekers en muzikale omlijsting.
Leden van de vakbonden ontvangen een uitnodigingsbrief met aangehecht een dagretour naar halte strand. Dit dagretour is ook geldig in de bus, tram en metro.
FOK!VilleTransport maakt op 2 oktober veel trams langer en rijdt 20 extra tramritten in, een totaal van 700 extra zitplaatsen.Toch verwachten we drukke trams. Daarom adviseren wij u om vroeg van huis te vertrekken.
Op FOK!Ville Centraal en in de omgeving zijn ingrijpende verbouwingen gaande. Het is vanuit een aantal richtingen raadzaam om naar een ander FOK!Villees station te reizen.
Later op de dag wordt voor de FOK!Mall het standbeeld ter ere van onze voorbeeldige burgemeester XLarge onthuld. Ook daar wordt grote drukte verwacht.
nu maar hopen dat Krakkemieke of Xlarge het wetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:02 schreef Twinky het volgende:
(wie raadt wat Fumblable betekent mag gratis een nachtje komen slapen in de bruidssuite!)
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nu maar hopen dat Krakkemieke of Xlarge het weten
dat was nou juist de vraag!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:35 schreef p-etr-a het volgende:
Klinkt goed Twinky! Maar fumblable, ik weet niet wat dat betekent.
quote:fumble verb
1 {I usually + adverb or preposition} to do something awkwardly, especially when using your hands:
- I fumbled with the lock.
- He fumbled in his pockets for some change.
- She fumbled around/about in her handbag, looking for her key.
- They fumbled around/about (= moved awkwardly) in the dark, trying to find their way out of the cinema.
2 {T} in sport, to fail to catch a ball:
- If Wilson hadn't fumbled that catch, we might have won the match.
3 {I usually + adverb or preposition} to have difficulty saying or thinking of suitable words:
- I was fumbling for the right word.
lijkt me duidelijkquote:Webster's 1913 Dictionary
Fum´ble
v. i. 1. To feel or grope about; to make awkward attempts to do or find something.
[imp. & p. p. Fumbled ; p. pr. & vb. n. Fumbling .]
Adams now began to fumble in his pockets.
- Fielding.
2. To grope about in perplexity; to seek awkwardly; as, to fumble for an excuse.
My understanding flutters and my memory fumbles.
- Chesterfield.
Alas! how he fumbles about the domains.
- Wordsworth.
3. To handle much; to play childishly; to turn over and over.
I saw him fumble with the sheets, and play with flowers.
- Shak.
v. t. 1. To handle or manage awkwardly; to crowd or tumble together.
WordNet Dictionary
Noun 1. fumble - (sports) dropping the ball
Synonyms: muff
Verb 1. fumble - feel about uncertainly or blindly; "She groped for her glasses in the darkness of the bedroom"
Synonyms: grope
2. fumble - make one's way clumsily or blindly; "He fumbled towards the door"
Synonyms: blunder
3. fumble - handle clumsily
4. fumble - make a mess of, destroy or ruin; "I botched the dinner and we had to eat out"; "the pianist screwed up the difficult passage in the second movement"
Synonyms: bobble, bollix, bollix up, bollocks, bollocks up, botch, botch up, bumble, bungle, flub, fluff, foul up, fuck up, louse up, mess up, mishandle, muck up, ball up, spoil, muff, screw up, blow
5. fumble - drop or juggle or fail to play cleanly a grounder; "fumble a grounder"
Wikipedia
A fumble in American football and Canadian football occurs when an offensive player such as the quarterback or a running back drops the ball while it is still in play. Fumbles usually occur during the snap, while running the ball, or in a failed attempt at a lateral pass. If the ball is fumbled the defensive team may recover the ball and even advance it to their goal. The same is true for the offense, but usually when the offense recovers the ball it simply tries to down it. This is not the same thing as when a forward pass is attempted and the intended receiver does not catch it. In this latter case, it is simply an incomplete pass. However, if the receiver were to catch the ball, but then drop it after maintaining control of the ball, that would be considered a fumble.
This article is a copy of the article on Wikipedia.org - the free encyclopedia. It is distributed under the terms of GNU Free Documentation License.
Hmm... ik had jou net weggestreept van mijn lijstje, maar waarom denk jij dat ik jou zou moeten verdenken? Verdacht...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:58 schreef Chirma het volgende:
*vernomen heeft dat Peter A. hem verdenkt van een aantal zaken en daarom zich nog een nachtje stilhoudt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |