quote:Kaap de Goede Kluup - De lidstaden van de OAU zijn tot een akkoord gekomen. De OAU wordt één land en wel de Verenigde Staten van Afrika (VSA) met als hoofdstad Kaap de Goede Kluup.
De landen die omgedoopt worden in VSA:
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
THE_ED Island
pech die heb ik al. en kzal idd ff een ander plaatje pakken waar de VSA op staat.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik wil Kenia!
De WAU is bereidt Bosdnouswana te steunen in haar strijd tegen de VSA.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Posdnous het volgende:
Bosdnouswana voelt zich ietwat bedreigd door de supermacht die zich bij haar grenzen opdringt![]()
[...]
*Posdnous ook stiekem undercover Hutu & Tutsi milities ruzie laat maken met moslims binnen VSA landsgrenzen*![]()
lulquote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef frenzy2003 het volgende:
pech die heb ik al. en kzal idd ff een ander plaatje pakken waar de VSA op staat.
Goede keuze.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Falco het volgende:
Ik wil TSJAAD! Zo rechtsboven landje 14 en 16.
En ik herbenoem het tot Oostenrijk.
ongeduldig? ach anders geef ik hem je morgen pas. lkkr puhquote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef Falco het volgende:
Waar blijft mijn Tsjaad/Oostenrijk?
De VSA is nooit erkend door de internationale gemeenschap. Al dat geleuter over op handen zijnde veroveringen en steun van grootmachten als de VS, Rusland en China is dan ook puur propaganda.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef MofoF1 het volgende:
Uhm... Waar is de VSA gebleven, frenzy?
Federatief heh.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef Renmaestro het volgende:
Dat VSA is geen lang leven beschoren. Zo'n grote staat is toch niet te handhaven?
Gaat het net zo goed werken als in Rusland?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Federatief heh.
Okee ook goedquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ongeduldig? ach anders geef ik hem je morgen pas. lkkr puh :')
nee, als in de USAquote:Op woensdag 22 september 2004 23:08 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Gaat het net zo goed werken als in Rusland?
In de USA heb je geen stammen die elkaar het leven zuur maken.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nee, als in de USA
Wij zijn heel lief, net ADO Den Haag..quote:Op woensdag 22 september 2004 23:11 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In de USA heb je geen stammen die elkaar het leven zuur maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |