Er was al een hoofd voor de school, maar een directeur kan er altijd nog bij...en die school komt dan ook wel van pasquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Hallo, ik ben Fred van Oss, tot voor kort directeur van een middelbare school in Oost-Brabant. Helaas ben ik wegbezuinigd, maar ik zou graag Fok!Ville van een school voorzien, zodat de jeugd nog enige toekomst heeft.
Qua huisvesting zat ik te denken aan iets in historisch Engelse stijl:
[afbeelding]
oké, dus ik heb toch een onderbuurmanquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef p-etr-a het volgende:
Oh en SwiffMeister, er woont ook wel degelijk nog iemand onder! HuHu is alleen een beetje van het underground-movement.
Gepiept!quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Wanneer wordt
D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P
opgenomen in het register aan het begin van dit topic?
ik heb deze niet geopend , dus Perta zal hem moeten edittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Wanneer wordt
D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P
opgenomen in het register aan het begin van dit topic?
Das waar, we hebben nog geen randgroepjongeren, hangjongeren, rechtsextremistische jongeren, en gewone jongeren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:58 schreef JDude het volgende:
Dankuwel meneer de Burgemeester!
Een huis zal niet nodig zijn, in die school is nog wel wat ruimte over. Het zou wel fijn zijn als u de school een locatie zou gunnen waar de jeugd veilig hun weg naar toe kan vinden.
Wanneer de school er staat zal ik zo spoedig mogelijk de eerste lesroosters bekend maken!
Op de Fok!Ville school kent maar eens per jaar een toetsweek en deze toetsen kunnen zo vaak men wil herkanst worden.quote:Je ouders vragen maar hoe het gaat met je cijfers , en alle leugens zijn al verzonnen...?
In Fok!Ville wonen alleen maar slimme mensen en dus zijn toetsen overbodigquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:04 schreef JDude het volgende:
Op de Fok!Ville school kent maar eens per jaar een toetsweek en deze toetsen kunnen zo vaak men wil herkanst worden.
Bij gebrek aan leerlingen zal de B-vleugel van het schoolgebouw voorlopig beschikbaar worden gesteld voor asielzoekersopvang. Dhr. Swiffmeister is bij deze aangesteld als leraar in de exacte vakken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Das waar, we hebben nog geen randgroepjongeren, hangjongeren, rechtsextremistische jongeren, en gewone jongeren.
* vraagt zich af waar FOK!ville eigenlijk een school voor nodig heeft zonder jeugd.
* oppert het idee om zolang er geen scholieren/studenten zijn het schoolgebouw te gebruiken als assielzoekerscentrum.
* biedt zich aan om zo gauw de school in gebruim wordt genomen elke donderdag college's te geven in de volgende vakken: Natuurkunde, Mechanica, Kernfysica
Ik zal de school een mooi plekje geven op de kaart, maar eerst even etenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:58 schreef JDude het volgende:
Dankuwel meneer de Burgemeester!
Een huis zal niet nodig zijn, in die school is nog wel wat ruimte over. Het zou wel fijn zijn als u de school een locatie zou gunnen waar de jeugd veilig hun weg naar toe kan vinden.
Wanneer de school er staat zal ik zo spoedig mogelijk de eerste lesroosters bekend maken!
Ik trakteer alle leerlingen uit mijn klassen op deze lekkernijquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef Ronald1903 het volgende:
Nieuw in het assortiment:
[afbeelding]
Friese Oranjekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop