O, meneer heef took nog eisen over op welke locatie die zonnige dag moet zijn? Tssskkkquote:Op donderdag 23 september 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
En ik blijf maar wachten op die zonnige dag.
hier begint de zon inmiddels door te brekenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
En ik blijf maar wachten op die zonnige dag.
Laat je eigen eens ff nakijken bij een psychiater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:beste mensen van nederland vanmorgen is Andre Hazes overleden aan een hartstilstand. toon medelijden en zet AH (Andre Hazes) voor je msn naam, stuur dit naar al je mensen in jemsn lijst als je een hart hebt. Andre Rust In Vrede. En nog bedankt voor die mooie tijden
Andre heeft dus een beroerde dag gekozen om te sterven!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:51 schreef rubbereend het volgende:
dus vandaag alle drank op kosten van Bruce
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Andre heeft dus een beroerde dag gekozen om te sterven!
Christ almighty, wat een waanzinquote:Op donderdag 23 september 2004 14:35 schreef DIGGER het volgende:
Dan lees je dus overal ineens dit soortcrap
:
[..]
Laat je eigen eens ff nakijken bij een psychiater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoel dus het stukkie dat DIGGER quote ...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Christ almighty, wat een waanzin
Wij hebben blijkbaar geen hart - bovendien ga ik de Appie niet sponsoren.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Christ almighty, wat een waanzin
onze journalist is inmiddels ook op de hoogte ??quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef SCH het volgende:Ik verwachtte een rouwen om Andre titel
ik wist het al voordat ie dood was lieverdquote:Op donderdag 23 september 2004 14:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onze journalist is inmiddels ook op de hoogte ??
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
ik wist het al voordat ie dood was lieverd
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef SCH het volgende:Ik verwachtte een rouwen om Andre titel - krijg je een felicitatie topic
The Boss
zouden ze dan ook allemaal met "AH" beginnen?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoor net dat rond 12 uur toen t net bekend was dat dre overleden was het smsverkeer in Nederland verdubbelde
"HIJ GELOOOOOOOOFT IN MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYI"quote:Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
ik wist het al voordat ie dood was lieverd
Dat ik geen hart heb, heb ik elders al gemeld op VBLquote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij hebben blijkbaar geen hart - bovendien ga ik de Appie niet sponsoren.
...en die kruk bleef leeg....quote:Op donderdag 23 september 2004 15:45 schreef SCH het volgende:
Voor mij geen slingers aan de wand.........
Ik ga morgen ook lekker mosselen eten.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:31 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even samen met Bluezz voor het hele weekend eten en vooral drank in huis gehaald.
De mosselen vroegen gewoon, mij aanstarend, koop mij.
Lekker trappistenbier erbij gekocht om ze in klaar te maken, dat wordt dus zondag smullen.![]()
En dan meteen aan het bier?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:04 schreef VoreG het volgende:
Bier, net 2e les kickfun gehad, ik ben kapot......
Daarvan heb ik er al 2 achterover geslagenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dan meteen aan het bier?
Kun je beter een extrannetje pakken
Je bent bang dat Mr. Jacks dicht is en de pub door het bier heen is?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:31 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even samen met Bluezz voor het hele weekend eten en vooral drank in huis gehaald.
Het weekend bestaat niet alleen uit zaterdag.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef DIGGER het volgende:
Je bent bang dat Mr. Jacks dicht is en de pub door het bier heen is?
docu over hazes is best oke !quote:Op donderdag 23 september 2004 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren Lek opgenomen.
Hoef ik vanavond iig geen docus over Hazes te zien!
Zondag eet je toch hetgeen je zaterdagnacht/zondagochtend uitkotst?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Het weekend bestaat niet alleen uit zaterdag.
Iedereen in de kroeg voor Bruce z'n verjaardag?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug op een stil kantoor.....
Dat zou een aardige reden zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 16:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iedereen in de kroeg voor Bruce z'n verjaardag?
We waren niet van plan nog naar Mr. Jack's te gaanquote:Op donderdag 23 september 2004 16:48 schreef DIGGER het volgende:
Zondag eet je toch hetgeen je zaterdagnacht/zondagochtend uitkotst?
*neemt nog ff een koffie en een plakje cake op kosten van Brucequote:Op donderdag 23 september 2004 16:54 schreef DIGGER het volgende:
Iedereen in de kroeg voor Bruce z'n verjaardag?
Ja anders eet je zaterdag 'niks' he.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We waren niet van plan nog naar Mr. Jack's te gaan
Hools zijn iig niet van die meelopers.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:45 schreef tong80 het volgende:
Heel fok is in rouw en wij feliciteren Springsteen.
Nu je grote voorbeeld er niet meer is, op wie ga je dan de volgende 20 kilo lijkenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:55 schreef tong80 het volgende:
En een biertje namens André.
Dude....... SICK!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:44 schreef Eilanden het volgende:
Dat is freaky Franky .. dat we bijna tegelijkertijd hetzelfde posten!
Link? Ik wil ook wel weer wat te lachen hebben.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:23 schreef Prep2Fight het volgende:
Zitten die sukkels nou in elk topic irritant te doen :x
Ik ondervind anders liever niet 100 G.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Lego toch, natuurkunde moet je ondergaan, niet doen!
Het boek of de opgegeven stof?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ach ja. Heb je het af?
Op Nederland Joegalsavië na kan ik het beamen. Alleen ik zag hem in 85. Ik stond op het veld en zag de tribunes trillen.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:15 schreef Againzender het volgende:
Bruce is trouwens het beste dat ik ooit in de Kuip heb gezien
op zn Foks Tisser?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik laat me ook ff vollopen hier
Toen was ik nog iets te jong, ik heb hem in 88 gezien, net na de EK winst van Nederland. E-Street band had oranje sambaballen meegenomenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Nederland Joegalsavië na kan ik het beamen. Alleen ik zag hem in 85. Ik stond op het veld en zag de tribunes trillen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Met Clarence Clarence
Wat je aL niet wil weten.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:28 schreef rubbereend het volgende:
lekker, pizza, welke smaak?
ja interesse in de mensheidquote:Op donderdag 23 september 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat je aL niet wil weten.
Oh.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja interesse in de mensheid![]()
Toen ik dat vak ooit had heb ik het over duurzaam hout gedaan. (hoe ik erbijkwam geen idee)quote:Op donderdag 23 september 2004 21:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh.
Ik moet eigenlijk nog een onderwerp voor m'n ANW presentatie verzinnen.
de grasmat in de Arena?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh.
Ik moet eigenlijk nog een onderwerp voor m'n ANW presentatie verzinnen.
de paringsrituelen van een vogelbekdier dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
3 keer niets, die dingen.
Let wel, ik mag een publiek 15 tot 20 minuten lang vermaken, in m'n eentje, in het Engels.
Overigens is dit een leuke smiley:
[afbeelding]
Ja, dat heb je nog al eens met Tweetalig.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
In het Engels? [afbeelding]
Ja, 2 zelfs. Een Zweed en een Engelse jongen.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je dat? (heb je een buitenlander in de klas?)
Maar het is als wetenschapper verdomd handig om vloeiend Engels te lezen en schrijven (in de scheikunde kan Duits trouwens ook handig zijn)quote:Op donderdag 23 september 2004 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Maar Legoland ... talen is toch niets voor jou? Jij bent toch de cijferaar?
Nou, geef mij maar het abstracte cijferwerk. Lekker beta-bezig zeg maarquote:Op donderdag 23 september 2004 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Beter dan al die cijfertjes(alhoewel ik een economische studie heb gedaan
) , maar talen gaan me véél makkelijker af
Mijn laatste lesrooster is in 1992 samen met mijn school afgefiktquote:Op donderdag 23 september 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
Is het avond lullen ze nog steeds over hun lesrooster
Weet ik veel hoe dat heet. Ik heb nooit gestudeerd. Wel zonde als je hoogbegaafd bent.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:15 schreef Eilanden het volgende:
Tong .. de tijd dat ik een lesrooster had is inmiddels al een aantal jaren geleden
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar het abstracte cijferwerk. Lekker beta-bezig zeg maar
Niet dat je daar dan een baan in vindt.....
Taal is nooit mijn sterkste punt geweest.
Als je hoogbegaafd bent wel Tong ......quote:Op donderdag 23 september 2004 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat heet. Ik heb nooit gestudeerd. Wel zonde als je hoogbegaafd bent.
Verdomd, je hebt gelijk. Het is bijna net zo donker als overdagquote:Op donderdag 23 september 2004 22:20 schreef VoreG het volgende:
Avond....
Ik heb een voorliefde, zoals ze dat noemen, voor cijfertjes, ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Maar Legoland ... talen is toch niets voor jou? Jij bent toch de cijferaar?
Veelquote:Op donderdag 23 september 2004 21:17 schreef rubbereend het volgende:
op zn Foks Tisser?
*Gooit gummetje richting VoreG, *plonk, au* *quote:Op donderdag 23 september 2004 22:28 schreef VoreG het volgende:
1,2,3,4,5,6,7 waar is toch Lego gebleven.
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Gooit gummetje richting VoreG, *plonk, au* *
Ik haat dat je hoort onvoldoendes te halenquote:Op donderdag 23 september 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb een voorliefde, zoals ze dat noemen, voor cijfertjes, ja.
Maar ook voor de Engelse taal.
Eigenlijk ben ik de allrounder, geen uitschieters naar boven en beneden, maar goede, redelijk constante cijfers.
Kut! Ben ik het vergeten??quote:Op donderdag 23 september 2004 22:55 schreef Eilanden het volgende:
They think it's all over .....
It is now
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef VoreG het volgende:
Een boezemvriend die gaat dan in een uitzending zitten van BvD terwijl die Andre vanmorgen overleden is, dat snap ik dan niet...
Die vent met die platte kromme neus, daar staat bij zijn naam "Boezemvriend".quote:Op donderdag 23 september 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
dan vraag ik aan de kroegbaas of hij er zaterdag een paar wil draaienquote:Op donderdag 23 september 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
Ik ben nooit echt Hazes-fan geweest, maar had een jaar of 10 geleden een media-congres in Noordwijkerhout en op de feestavond kwam Hazes optreden.
Met 4 bodyguards om zich heen kwam hij het zaaltje binnen, wij 'intellectuelen' hadden allemaal al de nodige drank in de man zitten en ja hoor: de hele zaal zong massaal al zijn liedjes mee en we gingen helemaal uit ons dak.
Ik zing vanaf toen gewoon lekker mee als ik zijn liedjes hoor.
Vanaf dat moment is hij ook een soort cult-figuur geworden binnen de media-wereld.
* DG nog steeds,en goed hardquote:Op donderdag 23 september 2004 23:34 schreef Eilanden het volgende:
* DutchGooner lalde vooral tijdens zijn studententijd de liedjes uit volle borst mee![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
* DG nog steeds,en goed hard
Hazes is/was het enigste fatsoenlijke wat uit de hoofdstad komt/kwam
Zet je MSN eens aanquote:Op donderdag 23 september 2004 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
* DG nog steeds,en goed hard
Hazes is/was het enigste fatsoenlijke wat uit de hoofdstad komt/kwam
Traantjes over de wangen hier.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Cruijff en Hazes samen.
mijn wattes?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet je MSN eens aan
Je staat in m'n MSN lijst verkerd begrepen dan sorry.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mijn wattes?
ik doe niet aan MSN,vandaarquote:Op donderdag 23 september 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je staat in m'n MSN lijst verkerd begrepen dan sorry.
Ok verwarde ik dan met je hotmail.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik doe niet aan MSN,vandaar
allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Breezers? of BrEeZaHs?
Of BrEeZaHs ChIcAs?
wat nou?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:36 schreef Eilanden het volgende:
Sssssssssssssssssssssssh
abdé roels big timequote:Op vrijdag 24 september 2004 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat nou?
Andre roelt
Zijn broer André zong beterquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
abdé roels big time
quote:Op vrijdag 24 september 2004 06:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen 30plux, jolder allemaal uitgenodigh...
LOLquote:Op vrijdag 24 september 2004 06:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja hbuuureughuit
Goedemorgen vroege vogels..
Te drownken, echt... Nadrijk na werj was veek leuker dan werk...
Morgen 30plux, jolder allemaal uitgenodigh...
Nu slaap, weltrust...
Hoe was De Dominee?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:16 schreef SCH het volgende:
Dag popjes, ik ben weer even naar het filmfestival - gisteren De Dominee gezien, nu Het Zuiden, vanmiddag Cool en vanavond Simon.
Morgen maar weer wat lage cultuur doen
Zie je wel, die linkse lullen werken gewoon niet!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:16 schreef SCH het volgende:
Dag popjes, ik ben weer even naar het filmfestival - gisteren De Dominee gezien, nu Het Zuiden, vanmiddag Cool en vanavond Simon.
Morgen maar weer wat lage cultuur doen
Je bent hier (bij mij thuis) welkom hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 18:43 schreef tong80 het volgende:
Net broertje gebeld over Nickelodeon. Blijkt hier dus niet op de kabel te zitten.
Geen interlandwedstrijden voor Tong.
Tsss natuurlijk was ik niet dronken, bril heb ik ondertussen gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:42 schreef Eilanden het volgende:
Ooooh was het je bril?Ik dacht dat je gisteren dronken was JM!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:22 schreef PyTh het volgende:
Ben ik even blij dat het Nickelodeon bij ons wel op de kabel zit
Dan kan je ook niet op vakantie, ga ik toch naar Tenerife voor je?quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
snipverkouden...
vanmorgen leuke grap van Peter Heerschop:quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:22 schreef PyTh het volgende:
Ben ik even blij dat het Nickelodeon bij ons wel op de kabel zit
valt me mee dat ze niet het radio verslag doen. op radio 10 GOLD......quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanmorgen leuke grap van Peter Heerschop:
nabeschouwing nederlands elftal door Bassie en Adriaan
Precies - die zijn slim en hebben hun zaakjes goed voor elkaarquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zie je wel, die linkse lullen werken gewoon niet!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen de acteur die gisteravond dood ging, ging in een andere film vanochtend weer dood. Je wordt genept waar je bij staat.![]()
vond de dominee ook wel aardigquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies - die zijn slim en hebben hun zaakjes goed voor elkaar
De Dominee was beter dan ik had verwacht. Erg goed gecast en geacteerd. En aardig inkijkje in dat wereldje en in het onderlinge vertrouwen.
Alleen de acteur die gisteravond dood ging, ging in een andere film vanochtend weer dood. Je wordt genept waar je bij staat.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet op vakantie, ga ik toch naar Tenerife voor je?
Heb je vrijkaartjes of zo?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:16 schreef SCH het volgende:
Mijn geneeskundige krachten worden alom geroemdquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik voel me ineens een stuk beter!
Nee, keurig betaald.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Heb je vrijkaartjes of zo?
Dan wil ik je net zo zien posten als Sandman!quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:42 schreef pascalheister het volgende:
ik ben ook weer werken, tot vanavond laat
quote:Monsterscore bij Qatar-debuut De Boertjes
Frank en Ronald de Boer hebben een vliegende start gemaakt in Qatar. De twee Nederlanders wonnen hun eerste wedstrijd met Al Rayyan met 8-2.
Ronald de Boer nam de eerste treffer van Al Rayyan voor zijn rekening. Al Hilal bleek tot weinig weerwerk in staat, want mede door twee goals van de Bahreinse aanvaller Hussain Ali kwam de 8-2 op het scorebord.
Hoewel zonder doelpunt leverde ook Frank de Boer een aanzienlijke bijdrage aan de monsterscore. De verdediger was bij zes van de acht goals betrokken.
als Ronald had mogen kiezen, had hij er ook wel zo knap uit willen zien als jij natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben geen fan van hem, maar om een doelpunt van R. Be boer nu een 'monsterscore' te noemen, gaat wel wat ver.
jij hebt DIGGER dus nog nooit gezienquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als Ronald had mogen kiezen, had hij er ook wel zo knap uit willen zien als jij natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:31 schreef rubbereend het volgende:morgen hools
Sandman
strax krijgen we hier een Sandman met een kater
Biertje?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
voordeel de andere collega's weten nu hoe kust enzo, dus als je binnenkort versiert wordt door de halve vul lpoeg kun je dat als compliment opvattenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:38 schreef tuindwerg het volgende:
Sandmannetje!![]()
Gisteren heb ik weer m'n eerste "werkdag" gehad sinds zaterdagavond (het collega-verhaal enzo). Hem hem niet meer gesproken dan "Hoi, wil je even kijken hoe duur dit is, dankjewel".
Maar goed, vanavond moet ik weer werken, heb van een collega al wel gehoord dat hij me een "heel liefleukenaardig meisje vindt, maar niet echt mijn type". Nou, komt goed uit, want zo denk ik er ook over.![]()
ach joh...ik ben de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:30 schreef DIGGER het volgende:
Moet ik zaterdag eerst wachten tot je een pint of 5 op hebt Bjoro, of durf je het nuchter ook aan?
Dus ik vind je gegarandeerd OK?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach joh...ik ben de beroerdste niet.
ik denk alleen jij hebt minimaal een pint of 5 op als ik (nuchter) binnenkom !!!
In mannentaal: hij zou je best willen neuken, maar niet met je naar de film of zo...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:38 schreef tuindwerg het volgende:
Sandmannetje!![]()
Gisteren heb ik weer m'n eerste "werkdag" gehad sinds zaterdagavond (het collega-verhaal enzo). Hem hem niet meer gesproken dan "Hoi, wil je even kijken hoe duur dit is, dankjewel".
Maar goed, vanavond moet ik weer werken, heb van een collega al wel gehoord dat hij me een "heel liefleukenaardig meisje vindt, maar niet echt mijn type". Nou, komt goed uit, want zo denk ik er ook over.![]()
ach ja..kan me voorstellen dat je over het algemeen weinig van mannen moet hebben, maar.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:34 schreef DIGGER het volgende:
Dus ik vind je gegarandeerd OK?
Ik heb het er zelfs levend van af gebracht ....quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja..kan me voorstellen dat je over het algemeen weinig van mannen moet hebben, maar.....
ik ben niet zo moeilijk
ach ja je hoort/leest het zat/zon/maandag wel !quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb het er zelfs levend van af gebracht ....
En met Ajax, ManU en Darlington zit ik toch duidelijk in de gevarenzone.
Op AC Fok!United na dan...quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja je hoort/leest het zat/zon/maandag wel !
en ben niet heel erg extreem aanhanger van 1 club
Wat liev dat je dat toch ff voor de meet doetquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:47 schreef rubbereend het volgende:k ga even naar de kapper,moet op de fiets dus hopen dat k tussen de buien door kan
geloof niet dat dat expilciet vermeld dient te worden...want da's logisch !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op AC Fok!United na dan...
misschien dat je zaterdagavond zegt:quote:[b]Op vrijdag 24 september 2004 16:28 schreef Bluezz het volgende:[/b
Wat liev dat je dat toch ff voor de meet doet
veel plezier en prettig weekend !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Arie & Silvester. Ga ik vanavond heen.
Ow ja, die staan nu in H-i-A. Paar weken gelee waren ze nog hiero, goeie show.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Ach die eend komt niet eensquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat je zaterdagavond zegt:
"had het maar tijdens de meet gedaan"
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In mannentaal: hij zou je best willen neuken, maar niet met je naar de film of zo...
Altijd leuk! En ik had speeldag 4 toch al gedaan, met Juve - Palermo enzo?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ow ja, die staan nu in H-i-A. Paar weken gelee waren ze nog hiero, goeie show.
Ow ja, da's waar, ZIOPPA en Smeich moeten nog.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd leuk! En ik had speeldag 4 toch al gedaan, met Juve - Palermo enzo?
dat wilde hij zelf, ik was ook "netjes"quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Moest ie zijn p in pak ophalen joh?
liev he, k kom alleen niet op de meetquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat liev dat je dat toch ff voor de meet doet
veel plezier, ze zijn echt enorm goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Middag!
in welke grot woon jij?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Shit!
Ik hoor net dat Hazes dood is!
R.I.P. Andre Hazes! RESPECT!
ook goeiesmorgens....quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Shit!
Ik hoor net dat Hazes dood is!
R.I.P. Andre Hazes! RESPECT!
Iets met de meet of niet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:25 schreef rubbereend het volgende:
iemand al een idee voor de volgende hools?
mijn frietjes en fricandel waren ook lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:31 schreef golfer het volgende:
Zo, het avondeten zit er weer in. Ik was niet ontevreden over de door mij gemaakte varkenshaas in pesto-saus.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef ErikT het volgende:
Inpakken is kut!
Maar ik ga wel op vakantie
Nou die hese stem er nog uit rammenquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:29 schreef zjroentje het volgende:
Katja stond ook al zo lekker op de Gouden Gids.
Dat is geil met een hoofdletter G.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou die hese stem er nog uit rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |