okquote:Op donderdag 23 september 2004 14:55 schreef whoops het volgende:
Er zijn nog wat andere plaatjes die ook van toepassing zijn Meki, ik doe zo wel effe een link
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:55 schreef Redux het volgende:
Net als zijn muziek, uit het leven gegrepen.
Dat is beter.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
Oke
nogmaals
ik vind 't sneu voor zijn familie en naasten. Bij deze wil ik die mensen sterkte toewensen in deze lelijke tijd.
Ik kan t welquote:Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat is beter.
Rest In Beer?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef perezoso het volgende:
R.I.B. Hazes
'Live' en 'zijn muziek' zijn 2 verschillende dingen me dunkt.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef whoops het volgende:
Het is erg rot voor de mensen die hem nog Live zouden willen zien, maar verwacht niet dat zijn muziek meteen uitgestorven is, het draagvlak is in Nederland immens groot...
Absoluut. Gelukkig wel zeg, anders had niemand ooit de tekst van De Vlieger gekend...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:03 schreef Redux het volgende:
[..]
'Live' en 'zijn muziek' zijn 2 verschillende dingen me dunkt.
ach ik kan de humor er wel van in zienquote:Op donderdag 23 september 2004 15:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Openingspost vind ik nu wel wat smakeloos met die grafsteen en het Heineken plaatje
Ja dat vind ik ook erg smakeloos.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Openingspost vind ik nu wel wat smakeloos met die grafsteen en het Heineken plaatje
nu maar hopen dat ze bij aspen, lunatic of nieuwmarkt niet de hele tijd die shit gaan draaienquote:Op donderdag 23 september 2004 15:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik kan t wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |