Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:15 schreef Amersf00rt het volgende:
Hoor net op de radio dat Hazes is overleden. Er gingen gister al geruchten maar die waren niet waar. Net op Radio noordzee Fm werd bevestigd dat ie zojuist na twee hartaanvallen is overleden.......
Een grote gemis vind ik voor nedeland.
R.I.P.
quote:'Toestand André Hazes zeer kritiek'
Zanger André Hazes is met een ernstige longontsteking opgenomen in het Hofpoort Ziekenhuis in Woerden. Zijn toestand zou 'zeer kritiek' zijn.
Weerstand
Showbizzverslaggeefster Wilma Nanninga liet vanmorgen op radiozender Noordzee 100.7 FM weten dat Hazes geen weerstand meer heeft en in slaap wordt gehouden. Zijn echtgenote Rachel zou voortdurend bij André zijn om hem bij te staan.
Gehoor
Familieleden van Hazes zijn van vakantie teruggekeerd. De 53-jarige volkszanger moest in augustus nog twee concerten afzeggen vanwege gehoorproblemen. Hazes kampt al langer met zijn slechte gezondheid.
Bron: RTL Nieuws
Bullshit, ze draaien muziek.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:18 schreef Amersf00rt het volgende:
Ik meen het echt, Werd net op Radio 538 bevestigd door Naninga die in tranen uitbarsten
Sorry ik bedoelde noordzee FM! mijn excuusquote:Op donderdag 23 september 2004 11:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Bullshit, ze draaien muziek.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:23 schreef Amersf00rt het volgende:
Blijf maar luisteren naar Noordzee dan dan hoor je het zelf. Net draaide ze al een nummer ter nagedachtenis van hem.
Je mag hem van mij dicht doen maar het is echt zo!!
Ik ga daar geen grapjes over maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |