Niet doen! Gelijk de radio uitzetten! Dre had het zo gewild!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gut, nu ik al die liedjes op de radio hoor word ik zelfs nog wel een beetje sentimenteel ook
Henk had het er net op Yorin even over, maar is al weer overgeschakeld op andere onderwerpen. Zojuist de opmerking dat getuite lipstick-lippen veel weg hebben van een bavianenkont.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gut, nu ik al die liedjes op de radio hoor word ik zelfs nog wel een beetje sentimenteel ook
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:28 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Niet doen! Gelijk de radio uitzetten! Dre had het zo gewild!
http://www.musicfrom.nl/songteksten/hazes,_andre/quote:Op donderdag 23 september 2004 12:27 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ben op zoek naar een lijst met ALLE nummers van André.
Weet iemand deze te vinden???
Ik zat me laatst al af te vragen of hij dat écht was of niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:29 schreef Compile het volgende:
Hazes uit koekjesreclame gehaald
Koekfabrikant United Biscuits Nederland van Verkade probeert donderdag nog voor het einde van de dag de televisiespot waarin André Hazes figureert, van het scherm te halen.
Glas bier
Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het nog niet duidelijk of de hele spot van het scherm gaat of dat uit de spot alleen de scène geknipt wordt waarin Hazes te zien is. In de scène zie je de volkszanger een koekje in een glas bier dopen.
...
http://www.janvis.nl/nl/artiest.php?ArtistNameID=323quote:Op donderdag 23 september 2004 12:27 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ben op zoek naar een lijst met ALLE nummers van André.
Weet iemand deze te vinden???
uit de goot ben je vergeten.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef The-Chosen1 het volgende:
lijst met alle nummers van hazes :
Als jij dan later groot bent , dan is je vader er misschien niet meerquote:Op donderdag 23 september 2004 12:33 schreef MrX1982 het volgende:
Andre hazes - kleine jongen
Kippevel nummer
Het feit dat het vroegtijdig is heeft 'ie wel aan bijgedragen ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:35 schreef cerror het volgende:
Ik ben niet zo rouwig...
Ik vind zijn muziek bagger
Maar anderen vinden het natuurlijk wel een tovve kerel...
Zijn dood is wel zijn eigen schuld, dat niet vergeten!
niet alleen joling ben ik bang voorquote:Op donderdag 23 september 2004 12:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd hoe Gerard Joling hier nou weer een slatje uit gaat slaan, want hem kennende zal die dat wel weer doen![]()
Het leven is niet makkelijk, Er is tegenspoed op ieder ogenblikquote:Op donderdag 23 september 2004 12:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij dan later groot bent , dan is je vader er misschien niet meer
Nieuwe titel voor "No more bolero's"... "No more Dré Hazes".......quote:Op donderdag 23 september 2004 12:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd hoe Gerard Joling hier nou weer een slatje uit gaat slaan, want hem kennende zal die dat wel weer doen![]()
Eigenlijk zouden ze het er gewoon in moeten laten zitten.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:29 schreef Compile het volgende:
Hazes uit koekjesreclame gehaald
Koekfabrikant United Biscuits Nederland van Verkade probeert donderdag nog voor het einde van de dag de televisiespot waarin André Hazes figureert, van het scherm te halen.
Glas bier
Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het nog niet duidelijk of de hele spot van het scherm gaat of dat uit de spot alleen de scène geknipt wordt waarin Hazes te zien is. In de scène zie je de volkszanger een koekje in een glas bier dopen.
Arm-rijk
Het bedrijf was nog maar net begonnen met de reclamecampagne. Daarin wil het laten zien dat iedereen van rijk tot arm de koekjes eet.
©RTLNieuws.nl
[afbeelding]
He, ja, foei Andre...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:35 schreef cerror het volgende:
Zijn dood is wel zijn eigen schuld, dat niet vergeten!
zou het ?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar goed, ik neem aan dat zijn vrouw er ms niet blij mee zal zijn.
Ja, inderdaad. André is gewoon de propaganda machine van Heineken!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
'tis maar een artiest...![]()
De vraag is of het wel zelfspot was...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:32 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik zat me laatst al af te vragen of hij dat écht was of niet.
Hij was het dus wel. Dat is nog eens zelfspot.
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:42 schreef nikk het volgende:
[..]
De vraag is of het wel zelfspot was...
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:42 schreef oYo het volgende:
En het uitgangbord van Unox worstjes....
Nu verteoft hij in de eeuwige worstenjachtvelden.
Het zou hem sieren door het er in te laten, helaas heeft hij dr niks meer over te vertellen.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:38 schreef milagro het volgende:
Eigenlijk zouden ze het er gewoon in moeten laten zitten.
Ja hij is dood, ja hij zoop teveel en dat heeft hem uiteindelijk zijn leven gekost (en zijn huwelijken) maar het was wel André.
Koekje dopen in bier![]()
Maar goed, ik neem aan dat zijn vrouw er ms niet blij mee zal zijn.
Het zou me niet verbazen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:43 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Jij denkt dat 'ie daadwerkelijk koekjes in bier doopte?
Ben jij gek? Zonde van het bier![]()
Pff, komen er nog 1000 debieltjes die hetzelfde gaan roepen hierquote:Op donderdag 23 september 2004 12:47 schreef SPIRO het volgende:
Godverrrrrrrrrrrrrrrrr ben er kapot van, ik wil rachel en de kids en familie veel sterkte wensen met het verlies van een GROOT artiest!!!![]()
![]()
Juist niet, het zal goed lopen!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:47 schreef Megumi het volgende:
Jammer trouwens voor Cafe Nool. Dat tentje zal nu wel financieel aan de grond gaan komen.
Pcies. Bedevaartsoord.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:49 schreef Compile het volgende:
[..]
Juist niet, het zal goed lopen!![]()
dat gaat nu niet doorquote:Op donderdag 23 september 2004 12:50 schreef Markster het volgende:
Ik zou volgend jaar naar een concert van hem gaan![]()
..wel een artiest die velen heeft bewogen..quote:Op donderdag 23 september 2004 12:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
'tis maar een artiest...![]()
freakyquote:Op donderdag 23 september 2004 12:52 schreef Insomaniac het volgende:
WHOA! Mn winamp shuffle springt zojuist op Kleine Jongen.
Ned 3 gloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef Tijn het volgende:
Ik hoorde dat Zij Gelooft In Mij vanavond wordt uitgezonden. Weet iemand hoe laat en op welk net?
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:25 schreef Nyluzzz het volgende:
veels te vroeg![]()
Rond elf uur.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ned 3 gloof ik.
Ik zie niks staan op gids.omroep.nlquote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ned 3 gloof ik.
Ah! Er staat nu om 11 uur op NL3 idd een of andere vage film geplanned. Daar kan Zij Gelooft In Mij iig mooi voor in de plaatsquote:Op donderdag 23 september 2004 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond elf uur.
Ik ga wel cdtjes luisterenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah! Er staat nu om 11 uur op NL3 idd een of andere vage film geplanned. Daar kan Zij Gelooft In Mij iig mooi voor in de plaats
Mooi.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah! Er staat nu om 11 uur op NL3 idd een of andere vage film geplanned. Daar kan Zij Gelooft In Mij iig mooi voor in de plaats
Nynke is een haske mooie film.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:57 schreef wendywendy het volgende:
zou kunnen kloppen. Hebben ze nog niet gewijzigd. Op teletekst 109 staat het wel. Zij gelooft in mij komt in plaats van Nynke
Wel van Dré, dan toch!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:58 schreef Joene het volgende:
Ik ga wel cdtjes luisteren
De cd's van dre staan al op, sinds ik weet dat die dood is.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel van Dré, dan toch!
Daar kan vast een andere keer dan wel niemand naar kijken.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nynke is een haske mooie film..
Heb hem nog nooit gezien. Maar als ik er een keer aan denk huur ik hem in de videotheekquote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar kan vast een andere keer dan wel niemand naar kijken.
Geweldig document!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga hem wel kijken, ik heb hem nog nooit gezien
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar kan vast een andere keer dan wel niemand naar kijken.
Erg leuke film. Het was aan de ene kant nogal een nare man, aan de andere kant was ie ook een beetje zielig. Dat is wel duidelijk in de docu.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga hem wel kijken, ik heb hem nog nooit gezien
tijdens het kijken zal er een kaarsje bij mij brandenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig document!
Ik denk een themaavond in elk café.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef BossFight het volgende:
Ik voel een thema-avond aankomen in ons stamcafe
Stiekem hoop ik al op actuele beelden van haar...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef Ripley het volgende:
(let op schoonmoeder Friedl!).
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef MikeyMo het volgende:
tijdens het kijken zal er een kaarsje bij mij branden
Ja, ik ook!!! Nou ja....dat gaat dus niet meer....Ik zet de Italiaanse medley nog maar eens op---> BOUNA SERA...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:50 schreef Markster het volgende:
Ik zou volgend jaar naar een concert van hem gaan![]()
Ik ga er iig vanmiddag 1 op hem drinken [Puur en alleen uit respect]quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk een themaavond in elk café.
heb er gisteravond al een stuk of 10 op hem gedronken, uit respectquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ga er iig vanmiddag 1 op hem drinken [Puur en alleen uit respect]
De man was![]()
![]()
![]()
wat een leuke matige grapquote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef Compile het volgende:
Osama Bin Laden betreurt dood Hazes.
Hilversum/Afghanistan - Osama Bin Laden heeft in een audioboodschap laten weten dat hij de dood van André Hazes zeer betreurd.
"Ik heb dankzij het nummer 'de vlieger' mijn inspiratie weten op te doen voor 11/9". De boodschap werd zojuist bekend gemaakt op Al Jazeera. Men is nog aan het onderzoeken of het de echte stem is van Osama Bin Laden. Dit weekend zal ook in Afghanistan 'gepast' afscheid worden genomen van André Hazes. In cafés waar de tap is voorzien van een hoofddoekje zal er worden gedronken, en klinken geweerschoten van M-15's door de bergen.
© RTL Nieuws.
No offence, maar het was natuurlijk een zuiplap die de kinderen uit zijn eerdere huwelijk in de steek heeft gelaten en het zijn huidige vrouw ook behoorlijk moeilijk maakte. Ik noem dat geen mooie kerel.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:02 schreef Nyluzzz het volgende:
Het was een mooie kerel, die gunde je mooi lang leven en zeker niet maar 53 jaar.
Moet je vanavond de docu op NL3 kijken.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar wat zijn levenstijl precies is geweest.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef Compile het volgende:
Osama Bin Laden betreurt dood Hazes.
Hilversum/Afghanistan - Osama Bin Laden heeft in een audioboodschap laten weten dat hij de dood van André Hazes zeer betreurd.
"Ik heb dankzij het nummer 'de vlieger' mijn inspiratie weten op te doen voor 11/9". De boodschap werd zojuist bekend gemaakt op Al Jazeera. Men is nog aan het onderzoeken of het de echte stem is van Osama Bin Laden. Dit weekend zal ook in Afghanistan 'gepast' afscheid worden genomen van André Hazes. In cafés waar de tap is voorzien van een hoofddoekje zal er worden gedronken, en klinken geweerschoten van M-15's door de bergen.
© RTL Nieuws.
Hij koos voor zijn manier van leven, compleet met drank en sigaretten. Dat betekent niet automatisch dat ie koos voor de dood.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
ik kan er niet mee zitten dat hij dood is, hij heeft er zelf voor gekozen. vind het trouwens knap egoistisch van hem dat hij dit zijn vrouw en kinderen heeft aangedaan.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel een karakteristiek persoon, die met zijn muziek veel bereikt heeft. Maar laten we alsjeblieft geen heilige van hem maken
inderdaad, iedereen die zo met zijn lichaam omspringt kan zoiets verwachten.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, maar het was natuurlijk een zuiplap die de kinderen uit zijn eerdere huwelijk in de steek heeft gelaten en het zijn huidige vrouw ook behoorlijk moeilijk maakte. Ik noem dat geen mooie kerel.
Ik vind het wel een karakteristiek persoon, die met zijn muziek veel bereikt heeft. Maar laten we alsjeblieft geen heilige van hem maken
Hij was ook zeker niet heilig , en zn levenstijl was waardeloos natuurlijk , maar ik vind het een groot gemis voor de nederlandstalige muziek .quote:Op donderdag 23 september 2004 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
ik kan er niet mee zitten dat hij dood is, hij heeft er zelf voor gekozen. vind het trouwens knap egoistisch van hem dat hij dit zijn vrouw en kinderen heeft aangedaan.
Ondertussen is hij wel 1 van de weinige echte Nederlandse artiesten die vrijwel iedereen kent, en waar iedereen op meezingtquote:Op donderdag 23 september 2004 13:10 schreef Fly-or-Die het volgende:
tja nu krijgen we weer te horen wat voor fantastische man hij is geweest. een nederlandse held bla bla bla. hij heeft gewoon zelfmoord gepleegd en zijn familie in de steek gelaten
Zelfs daar draaien ze Hazes. Dus helaas voor jequote:Op donderdag 23 september 2004 13:10 schreef devzero het volgende:
Ik heb de radio maar op 538 gezet om niet om te komen in alle hazes nummers
nou kiezen voor leven doe je andersquote:Op donderdag 23 september 2004 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij koos voor zijn manier van leven, compleet met drank en sigaretten. Dat betekent niet automatisch dat ie koos voor de dood.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 13:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Ondertussen is hij wel 1 van de weinige echte Nederlandse artiesten die vrijwel iedereen kent, en waar iedereen op meezingt
ben benieuwd wie de volgende idool word van Kampvolk nederland.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij was ook zeker niet heilig , en zn levenstijl was waardeloos natuurlijk , maar ik vind het een groot gemis voor de nederlandstalige muziek .
Hoezo? Alsof ie de laatste 20 jaar nog iets zinnigs heeft uitgebracht. Volgens mij was de vlieger wel zo'n beetje de laatste succeshitje van hem.....quote:Op donderdag 23 september 2004 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
maar ik vind het een groot gemis voor de nederlandstalige muziek .
Vroeger ?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
'Vroeger' draaide ze in de discotheek waar ik altijd kwam altijd als laatste nummer 'de hoogste tijd'. En meebrullen dat we altijd deden!
Hij was ook cker geen heilige, maar sommige doen alsof hij niets is, niets bereikt heeft..quote:Op donderdag 23 september 2004 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Dus omdat ik Fan ben van Hazes , ben ik kampvolk ?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:12 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ben benieuwd wie de volgende idool word van Kampvolk nederland.
misschien wel het schaap van blaricum![]()
Ja nou ja, ik ben de laatste jaren niet echt meer kroeg of disco-tijger geweest.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:13 schreef macmouse het volgende:
[..]
Vroeger ?
Volgens mij doen ze in elke kroeg niet anders !
De leeftijd he Be de leeftijdquote:Op donderdag 23 september 2004 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik ben de laatste jaren niet echt meer kroeg of disco-tijger geweest.
maar ik heb geen kaarsen in huis, dan zet ik mijn lamp in de huiskamer wel op schemerstand...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat niet, maar hij weet wel wat de gevolgen konden zijn...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij koos voor zijn manier van leven, compleet met drank en sigaretten. Dat betekent niet automatisch dat ie koos voor de dood.
Heeft niks met hypocriet te maken, dit soort reacties als de jouwe hier beneden voegen niets toe aan de discussie.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:15 schreef Fly-or-Die het volgende:
ik geef ook maar mijn mening. echt hypocriet nederland op zijn top. als iemand dood is is hij meteen heilig.
En aangezien hier toch ook wel mensen zitten die wel echt fan zijn of die zich op z'n minst kunnen bedenken dat dit toch een 'verlies' is voor de Nederlandstalige muziek, zeg ik, laat dat nou even en ga ergens anders spelen.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:12 schreef Fly-or-Die het volgende:
ben benieuwd wie de volgende idool word van Kampvolk nederland.
misschien wel het schaap van blaricum![]()
hier nog 1quote:Op donderdag 23 september 2004 13:17 schreef Nouk het volgende:
Ik voel me echt klote dr door
en hier nog 1..quote:Op donderdag 23 september 2004 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
hier nog 1
zou het wat met zijn levenshouding te maken hebben?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:17 schreef Vision het volgende:
53 is veels te jong
ga ergens anders uithuilen stakkerquote:Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef Markster het volgende:
same for Compile, heeft ook alleen maar gezeik over hem, blijf dan gewoon weg.
wistquote:Op donderdag 23 september 2004 13:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij weet wel wat de gevolgen konden zijn...
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef Joene het volgende:
Heel heel vreselijk , waarom nou
Dude, ik weet niet of je het is opgevallen. Dit is een topic over Andre Hazes, als jij het niet intressant vind, ga dan gewoon weg ipv zielig lopen te doen tegen de mensen die er WEL wat om geven.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:20 schreef Compile het volgende:
[..]
ga ergens anders uithuilen stakker
Whehehe LOL....quote:
ze kunnen iig wel de instrumenten gaan ontsmetten met zijn bloedquote:Op donderdag 23 september 2004 13:22 schreef devzero het volgende:
Orgaan donatie zal er wel niet in zitten
Ik ga ook wel ff kijken, denk ik, ik was geen fan maar de man was voor velen een steun met zijn muziek.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef Klingon het volgende:
Vanavond om 23.00 uur op NL3 de documentaire 'Zij gelooft in mij'.
Dit slaat ook als een tang op een varken.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Ben blij dat die vieze alcoholische pad dood is, met z'n gare Kutmuziek.
ik deel jou mening ...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:34 schreef Rekkie het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die het geen reet intresseert!
Niet verkeerd opvatten hoor, R.I.P. enzo en sterkte aan de familie... maar verder..... zal het me een rot-zorg zijn. Ik kende hem niet persoonlijk, ken z'n nummers nauwelijks en vond het niet om aan te horen .....
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Ben blij dat die vieze alcoholische pad dood is, met z'n gare Kutmuziek.
andre hazes ft kinderen voor kinderen - ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomtquote:Op donderdag 23 september 2004 13:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoe heette dat liedje van hem, met zo'n kinderstemmetje: "Kom naar huis toe papa, bladibladibla".
Over foute woordspelingen gesprokenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:38 schreef Rekkie het volgende:
Dit slaat ook als een tang op een varken.
is gewoon een uitdrukking hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Over foute woordspelingen gesproken
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:45 schreef whoops het volgende:
Nou ik weet wel dat ik vanavond een piljse op 'm drink!
wat doe je hier danquote:Op donderdag 23 september 2004 13:34 schreef Rekkie het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die het geen reet intresseert!
Niet verkeerd opvatten hoor, R.I.P. enzo en sterkte aan de familie... maar verder..... zal het me een rot-zorg zijn. Ik kende hem niet persoonlijk, ken z'n nummers nauwelijks en vond het niet om aan te horen .....
ik vond hem ook een sjap en vind het enorm zijn eigen schuld dat ie dood is. maar je kunt toch wel begrip op brengen voor de mensen die wel van zijn muziek hielden.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:30 schreef whoops het volgende:
Achja.... Het is de tijd...De hoogste tijd...
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Over foute woordspelingen gesproken
Het is geen eerbetoon topic ofzo hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 13:47 schreef zZaZz het volgende:
[..]
wat doe je hier daner zijn nog genoeg andere draadjes hoor
Ik merk het.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:48 schreef Salvad0R het volgende:
respect?
Nope, heb ik niet .
ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen hierzo zijn muziek gewoon kut vindt.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is geen eerbetoon topic ofzo hoor
Gewoon een nieuws topic.... en daarom ben ik hier....
Ik geen mijn mening in een algemeen topic.
En daar is niets mis mee....
Wat een ge-wel-di-ge snorquote:Op donderdag 23 september 2004 13:55 schreef R@b het volgende:
[afbeelding]
Hoe het begon, zijn carriere.
hahaha ja niet echt handigquote:Op donderdag 23 september 2004 13:52 schreef deeoo het volgende:
Klik ik op het bericht over het overlijden van Dré bij www.nieuws.nl krijg ik dit te zien (let vooral op de ongelukkig gekozen banners)
[afbeelding]
Toen was het ook nog niet waar...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:57 schreef blup het volgende:
Vaag, gistter avond hoorde ik al wat geruchte dattie dood was..
ik geloofe t toen alleen nog niet...
waarom heb jij nog geen biertje in je icoonquote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef Viking84 het volgende:
ja hoor, en nu krijgen we natuurlijk weer dat hypocriete gezeik, zoals altijd wanneer iemand is overleden. Dan is hij ineens geweldig en een legendecome on. Elke dag gaan er mensen dood, die krijgen ook geen eigen topic op fok
Je hebt enigzins ook wel gelijk in wat je zegt, maar we hebben het hier over Hazes.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef Viking84 het volgende:
ja hoor, en nu krijgen we natuurlijk weer dat hypocriete gezeik, zoals altijd wanneer iemand is overleden. Dan is hij ineens geweldig en een legendecome on. Elke dag gaan er mensen dood, die krijgen ook geen eigen topic op fok
Volgens mij moet je mijn reactie nogmaals aandachtig lezen.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef zZaZz het volgende:
[..]
ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen hierzo zijn muziek gewoon kut vindt.
jouw post kwam alleen een beetje over als trappen in de hoop dat er een zooi mensen tegenin gingen.
dat zie je wel vaker bij dit soort topics namelijk
Gelukkig heb ik in Trillian iedereen een normale naam gegeven, en wijzigt dat niet als de persoon in kwestie een nieuwe naam van een A4-tje lang aanneemt...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:58 schreef JPM01 het volgende:
gaat iedereen nu in msn iedereen een hazes naam aannemen![]()
Klopt, maar dat zijn allemaal geen legendes. En voor zover Dré dat niet al was, is hij het nu zeker.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef Viking84 het volgende:
En wat ook altijd zo leuk is bij dat soort dingen is dat we ook altijd dit soort hypocriete gezeik als dat van jou krijgen. Dagelijks krijgen er mensen een topic op Fok! Maar omdat die persoon er nou toevallig dood is is het weer raar.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef Viking84 het volgende:
mickey mo, kun je die ff op de picserver zetten? vind hem wel leuk voor msnquote:Op donderdag 23 september 2004 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarom heb jij nog geen biertje in je icoon
Wat een bullshit... Je kan z'n albums toch gewoon nog luisteren?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:00 schreef Re het volgende:
Een stukje Nederlands cultuurgoed is heen, maar dat zullen een paar kneusjes hier niet begrijpen
Niet helemaal, hij rookt nog 1 keer.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:01 schreef Nyluzzz het volgende:
Heb je het al gehoord: Andre Hazes is gestopt met roken....
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wat ook altijd zo leuk is bij dat soort dingen is dat we ook altijd dit soort hypocriete gezeik als dat van jou krijgen. Dagelijks krijgen er mensen een topic op Fok! Maar omdat die persoon er nou toevallig dood is is het weer raar.
als hij de nederlandse cultuur representeerde... dan wil ik me bij deze ervan distantiëren.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:00 schreef Re het volgende:
Een stukje Nederlands cultuurgoed is heen, maar dat zullen een paar kneusjes hier niet begrijpen
Ik snap dat best.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:00 schreef Re het volgende:
Het mooie is nou dat het grootste gedeelte van de nederlandse cultuurliefhebbers zich ook van jou willen distantiëren dus ik denk dat we een mooie overeenkomst kunnen sluiten.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als hij de nederlandse cultuur representeerde... dan wil ik me bij deze ervan distantiëren.
wat een domme lul was die gast.
Wat doe je in dit topic man? Aandacht trekken? Andre intereseerd je geen moer en toch zit je in dit topic te posten en anderen te irriteren.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als hij de nederlandse cultuur representeerde... dan wil ik me bij deze ervan distantiëren.
wat een domme lul was die gast.
andre zijn teksten zijn juist geweldig . maar idd ieder zn smaakquote:Op donderdag 23 september 2004 14:12 schreef Meki het volgende:
Andre zijn Liedjes was echt niet goed
maar jah iedereen heeft zijn eigen smaak
De teksten waren misschien tekstueel niet zo heel bijzonder maar voor een hoop mensen wel erg herkenbaar! (naar het schijnt)quote:Op donderdag 23 september 2004 14:15 schreef Joene het volgende:
[..]
andre zijn teksten zijn juist geweldig . maar idd ieder zn smaak
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het mooie is nou dat het grootste gedeelte van de nederlandse cultuurliefhebbers zich ook van jou willen distantiëren dus ik denk dat we een mooie overeenkomst kunnen sluiten.
Nou ergens anders gaan spelen!
André zijn liedjes zijn juist het beste wat de Nederlandse muziek voort heeft gebracht. Het gevoel en de tekst die hij in zijn nummers legt zijn nog die niemand geevenaard. Bij André weet je tenminste zeker dat wat hij zingt hij vaak zelf meegemaakt heeft. Topgozer en vanavond zal ik zeker een Heineken op hem drinken.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:12 schreef Meki het volgende:
Andre zijn liedjes zijn echt niet goed maar ja, iedereen heeft zijn eigen smaak
ik ben de rationaliserende factor.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic man? Aandacht trekken? Andre intereseerd je geen moer en toch zit je in dit topic te posten en anderen te irriteren.
Ga buiten spelen zielig mannetje![]()
Dat geldt ook voor jouquote:Op donderdag 23 september 2004 14:21 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben de rationaliserende factor.
Alsof dat afgelopen weekend en alle weekends daarvoor niet gebeurde...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:17 schreef engessa het volgende:
Aankomend weekend zal er weer veel meegezongen worden met 'De Vlieger' of 'Een beetje verliefd.
insgelijks dan maar he.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou
en met drinken en met worstjes etenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:01 schreef Nyluzzz het volgende:
Heb je het al gehoord: Andre Hazes is gestopt met roken....
Oh, kom op. Een beetje zichzelf de "rationaliserende factor" noemen. Wat een grootspraak komende van iemand die alleen maar respectloos een stel kreten zit uit te kramen in een overlijdingstopic. Je hebt je termen verkeerd, je bedoelt: "puberale, onopgevoede stennisschoppende factor."quote:Op donderdag 23 september 2004 14:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik ben de rationaliserende factor.
idd die vlieger heeft hij niet meer nodigquote:Op donderdag 23 september 2004 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
André, nu kun je eindelijk je brief aan jouw moeder geven daarboven
Of de banner is er helemaal uit gehaald op die site, of je hebt zitten photoshoppenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:52 schreef deeoo het volgende:
Klik ik op het bericht over het overlijden van Dré bij www.nieuws.nl krijg ik dit te zien (let vooral op de ongelukkig gekozen banners)
[afbeelding]
als je fries wil lullen moet je t wel goed doenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ahww, rustig maar hoor.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh, kom op. Een beetje zichzelf de "rationaliserende factor" noemen. Wat een grootspraak komende van iemand die alleen maar respectloos een stel kreten zit uit te kramen in een overlijdingstopic. Je hebt je termen verkeerd, je bedoelt: "puberale, onopgevoede stennisschoppende factor."
Dat wéten we ondertussen...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
Heb geen respect voor iemand als Andre Hazes. Sue me
Mensen als jij zetten de Nederlandse cultuur meer voor schut dan iemand als Andre hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ahww, rustig maar hoor.
kan ik t helpen dat ik me niet kan identificeren met zijn persoonlijkheid, muziek, levenshouding, enzovoorts? Nee. Dat is een kwestie van smaak. Ben gewoon blij dat hij de nederlandse cultuur niet verder voor schut kan zetten.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het sneu voor de mensen die van zijn muziek en persoonlijkheid hielden en voor de mensen uit zijn omgeving die van hem hielden en met hem leefden. Kan me voorstellen dat die mensen het erg jammer vinden dat ie dood is.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:31 schreef pachito het volgende:
Dat ieder zijn eigen mening heeft over Andre Hazes is ok maar nu dit is gebeurt hoef je niet hier te komen zeiken want dan ben je alleen aan het provoceren dus heeft helemaal geen pas.
Het getuigt zelfs van laag nivo.
Maar voor de rest van Nederland is het misschien wel een verlies van een groot zanger in een genre waar jij je niet in kan vinden
R.I.P Andre we zullen je missen!!
Dat heb je gelukkig helemaal zelf in de hand... Persoonlijk verwacht ik niet meer Hazes te horen dan dat ik al deed...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*Ziet wel een beetje op tegen de overdosis Hazes die we de komende tijd op TV, radio en in het uitgaansleven gaan krijgen...*
Hij had het ook over nivo...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
maar praat Plz niet over laag niveau
shit, wat een confronterende postquote:Op donderdag 23 september 2004 14:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Mensen als jij zetten de Nederlandse cultuur meer voor schut dan iemand als Andre hoor
Ik weet ook nog wel een paar dingen waar ik geen respect voor heb. Moet ik die weer naar boven halen of flikker je nu gewoon op?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ahww, rustig maar hoor.
kan ik t helpen dat ik me niet kan identificeren met zijn persoonlijkheid, muziek, levenshouding, enzovoorts? Nee. Dat is een kwestie van smaak. Ben gewoon blij dat hij de nederlandse cultuur niet verder voor schut kan zetten.
Dat is compleet irrelevant. Er gaan per dag honderden, zo niet duizenden, mensen dood voor wie ik tijdens hun leven geen waardering kon opbrengen. Sterker nog, er gaat nog wel eens iemand dood waarvan ik zelfs zoiets heb van: "Mooi, die vervuilt de genenpoel niet meer." Dat heb je, in herdenkings- o necrologietopics, maar voor je te houden.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ahww, rustig maar hoor.
Ja, ik zou mezelf de komende maand op kunnen sluiten en de radio en tv niet aanzetten...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat heb je gelukkig helemaal zelf in de hand... Persoonlijk verwacht ik niet meer Hazes te horen dan dat ik al deed...
Dit bedoelde ik de vorige pagina ook, maar toen moest ik van een of andere Oosthoek ofzo maar effe aan een longontsteking doodgaan...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:36 schreef shearkane het volgende:
Zijn teksten zijn in jullie ogen niet hoogstaand (en waarschijnlijk hebben jullie gelijk) maar dat betekent niet dat zijn teksten geen inpact en geen gevoel bevatte!!
het recht haal ik uit de grondwet, recht op vrijheid van meningsuitting enzo.quote:En ff voor alle eikels die zo nodig moeten zanniken en hem veroordelen? Waar halen jullie dat recht vandaan? Doe toch niet zo stom man. Hebben jullie zelf nog nooit stomme dingen gedaan? Als je in je gedachte nee antwoord, blijf dan lekker tegen jezelf liegen.
Maar er bestaat ook zoiets als respect, jongetjequote:Op donderdag 23 september 2004 14:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
het recht haal ik uit de grondwet, recht op vrijheid van meningsuitting enzo.
Iedereen is vrij om mij te veroordelen op mijn stommiteiten. net zoals andersom.
Je zou ook kunnen ZAPPEN of de radio op een andere zender zetten... Daarbij is er ook nog zoiets als SELECTIEF je medium gebruiken... Dus i.p.v. met je luie reet voor de t.v. afwachten wat er komt gewoon alleen kijken wat je echt interesseerd... maar dit is vast een erg gevaarlijke stelling in een Hazes topic...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik zou mezelf de komende maand op kunnen sluiten en de radio en tv niet aanzetten...
Jij heb dus ook respect voor Hitler bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:41 schreef harrie1 het volgende:
over de doden niets dan respect![]()
Hij heeft gewoon een manier om aandacht te krijgen gevonden. Hij komt waarschijnlijk iets te kort. Je kan maar beter medelijden met hem hebben, gelukkig zijn de meeste mensen niet zoals hem geworden.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is compleet irrelevant. Er gaan per dag honderden, zo niet duizenden, mensen dood voor wie ik tijdens hun leven geen waardering kon opbrengen. Sterker nog, er gaat nog wel eens iemand dood waarvan ik zelfs zoiets heb van: "Mooi, die vervuilt de genenpoel niet meer." Dat heb je, in herdenkings- o necrologietopics, maar voor je te houden.
De enigen die de Nederlandse cultuur momenteel voor schut zetten zijn mensen als jij die een compleet gebrek aan opvoeding en manieren (net als kunst culturele uitingen) vertonen.
Ik zeg gewoon wat ik denk, boeit me bar weinig of dat "niet netjes", "onopgevoed" of "ongemanierd" overkomt.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De enigen die de Nederlandse cultuur momenteel voor schut zetten zijn mensen als jij die een compleet gebrek aan opvoeding en manieren (net als kunst culturele uitingen) vertonen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij heb dus ook respect voor Hitler bijvoorbeeld?
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:44 schreef shearkane het volgende:
Hazes is was een persoon, een mens van vlees en bloed.
Nou ja, ik kijk al nauwelijks tv en luister nauwelijks radio, dus het zal allemaal ook wel meevallenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen ZAPPEN of de radio op een andere zender zetten... Daarbij is er ook nog zoiets als SELECTIEF je medium gebruiken... Dus i.p.v. met je luie reet voor de t.v. afwachten wat er komt gewoon alleen kijken wat je echt interesseerd... maar dit is vast een erg gevaarlijke stelling in een Hazes topic...
Dat hoop ik ook niet voor hem, maar zijn stelling zegt van wel... Beetje debiel...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je dit nou bedenkt voordat je post, hoeft niemand je te 'verbeteren'....quote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef shearkane het volgende:
ja hoor whoops hij is dood dus je moet spreken van was.. ik snap hem.. maar ik denk dat het zonder jou 'verbetering' ook al duidelijk was..
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar er bestaat ook zoiets als respect, jongetje![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:48 schreef Salvad0R het volgende:
respect?
res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst
Nope, heb ik niet .
Ik vind mijn parameter voor cultuur beter dan die van de gemiddelde Hazes-lovers hier.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh, enne Salvad0Rtje, tamelijk arrogant om je eigen smaak als indicatieve parameter voor de kwaliteit van cultuur te gebruiken.
Het loopt gelukkig op zijn einde...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef devzero het volgende:
jammer dat dit topic een beetje aan het vervallen is tot ONZ-achtige slowchat
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk.
Kijk, dát is pas arrogantie! :pquote:Op donderdag 23 september 2004 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zit er niet mee dat je dat arrogant vindt. Ik heb gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |