Ik geef het 2 maand, dit programma.
Even iets anders, ze hadden het over mensen die "getransferred" waren van de ene zender naar de andere maar ze zeggen niets over Albert. Die is blijkbaar toch ook van SBS6 naar RTL4 gegaan of is het onder de commerciele zenders geen transfer?
Nokia3310
quote:Dat woord bestaat al.
Op dinsdag 04 september 2001 13:43 schreef m24 het volgende:
Ik kan er echt geen beter woord voor verzinnen: KUT!
quote:Ik vind het steeds beter worden eigenlijk. Geen belspelletjes, geen gezeik met moeilijke vragen. Heerlijk.
Op dinsdag 04 september 2001 13:43 schreef m24 het volgende:
Ik kan er echt geen beter woord voor verzinnen: KUT!
quote:ja maar daar moet je niet op letten...tis echt zo'n verstand op 0 programma
Op dinsdag 12 februari 2002 19:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het nogal fake. Ze doen net alsof ze elke keer spontaan dingen vertellen (Albert Verlinden weet 'toevallig' iets) maar ondertussen hebben ze daar al wel de foto's bij gezocht voor die monitor op de achtergrond.
ELK item staat bol van de fouten, onvolledigheden of gebrek aan inspiratie.
Dom, slecht en zelfingenomen.
V.
quote:Precies. Maar dat lukt me nooit. En daarom ben ik ook ongeschikt voor dat soort programma's.
Op dinsdag 12 februari 2002 19:38 schreef sassa het volgende:[..]
ja maar daar moet je niet op letten...tis echt zo'n verstand op 0 programma
quote:Nou, dan zal je ook wel niks bakken van je CG moderatorschap
Op dinsdag 12 februari 2002 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:Maar dat lukt me nooit. En daarom ben ik ook ongeschikt voor dat soort programma's.
quote:Als je al weet dat het programma bol staat van de fouten en onwaarheden dan ben je beter in het wereldje bekend dat goed voor je is
Op dinsdag 12 februari 2002 22:53 schreef Argento het volgende:
Ik heb het idee dat ene Verbal het programma een tikkie te serieus neemt.
quote:Een dom programma hoeft nog niet slecht gemaakt te worden.
Op dinsdag 12 februari 2002 22:53 schreef Argento het volgende:
Ik heb het idee dat ene Verbal het programma een tikkie te serieus neemt.
V.
Behalve Beau en Albert zijn ook Fiona en Peter erg leuk en die vrouw die Albert weleens vervangt ook wel
En ze hebben altijd wel een leuk onderwerp.
En daar ben ik er een van
Lekker thuiskomen van je werk en je verstand op nul zetten. Heerlijk
Beau in actie:
'nee, niet die dweil'
'we hebben Hans van Willigenburg van zijn teckel afgetrokken'
quote:Ik had dus ongelijk en gelukkig maar.
Op maandag 03 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:Ik geef het 2 maand, dit programma.
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik had dus ongelijk en gelukkig maar.
quote:idd, vond het gister alweer te lang duren, vooral omdat ze er natuurlijk weer reklame in moeten stoppen.
Op dinsdag 26 maart 2002 10:00 schreef Tinkepink@work het volgende:
Ik vond dat kwartiertje extra net een kwartiertje te veel. Juist dat het niet zo lang duurt maakt het een leuk programma om naar te kijken.
Patricia
quote:Ja , WAAROM
Op zaterdag 4 januari 2003 13:56 schreef dennisdotcom het volgende:
Waarom is Albert weg dan?
quote:misschien heeft hij vakantie
Op zaterdag 4 januari 2003 15:03 schreef mitt het volgende:[..]
Ja , WAAROM
quote:Argh!
Op zaterdag 4 januari 2003 13:55 schreef SigmundFreud het volgende:
Hij?
[afbeelding]
Moet hij sinds Idols ook al een BN-er voorstellen?
Wat zijn die tegenwoordig bezig als Koning en Konigin op iedereen neerkijkend, iedereen uitlachen, alles met de grond gelijk maken (tenzij het een project/musical van de heer verlinde zelf is)
in het begin was het programma nog wel leuk
maar gatver wat een valse nicht is die verlinde geworden, heel langzaam, het programma liep goed, dus langzaam aan krijgen ze meer ego
maar sinds albert ziek is gaat het er stukken op vooruit!
quote:Je hebt helemaal gelijk, wat een ongelovelijke afgeleberde vuile pisnicht is het toch
Op donderdag 30 januari 2003 18:48 schreef Cybart het volgende:
ik begin me echt te ergeren aan het gedrag van Albert (en ook, maar in mindere mate aan Beau)Wat zijn die tegenwoordig bezig als Koning en Konigin op iedereen neerkijkend, iedereen uitlachen, alles met de grond gelijk maken (tenzij het een project/musical van de heer verlinde zelf is)
in het begin was het programma nog wel leuk
maar gatver wat een valse nicht is die verlinde geworden, heel langzaam, het programma liep goed, dus langzaam aan krijgen ze meer ego
quote:Maximaal 2 maanden zei je 1,5 jaar geleden
Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)Ik geef het 2 maand, dit programma.
Kijk er meestal wel naar is wel leuk
Alleen de derde gast is vaak maar zo zo. Irene is alleen van de kleding en het grote geld, Fiona kent de meest vage ontwerpers en misdaadverslaggevers brabbelen wat of lezen alles op.
Enige topper is Peter v/d Voorst, maar die is meer grappig dan echt goed. Met Peter is het ook zo'n relnichtenshow
Zijn oh zo flauwe humor en opmerkingen maakt dit programma juist zo leuk
quote:Fiona vind ik irritant, die raaaaatelt maar door en niemand boeit het. 'En dan heb ik nog een leuk nieuwtje' en dan komt een a-interessant verhaal van 5 minuten
Op woensdag 12 maart 2003 21:15 schreef fisico het volgende:
Fiona kent de meest vage ontwerpers en misdaadverslaggevers brabbelen wat of lezen alles op.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 14:02 schreef Scandalous het volgende:[..]
Fiona vind ik irritant, die raaaaatelt maar door en niemand boeit het. 'En dan heb ik nog een leuk nieuwtje' en dan komt een a-interessant verhaal van 5 minuten
quote:
Moskovich kan zo snel praten en dingen uitleggen. Dat is hij natuurlijk gewend, door dingen uit te leggen aan de jury enzo
quote:Die Albert kijkt iets teveel "waargebeurde" RTL4 films
Op woensdag 2 april 2003 10:08 schreef BdR het volgende:
Abraham Moskovich (of Mozcovic of Mozcovich of hoe je het ook schrijft) was blijkbaar gister in de uitzending. Hoor ik vanochtend op radio 538 bij "Evers staat op" Albert Verlinde het volgende zeggen:
[..]
tja..
quote:Hoorde het ook.
Op woensdag 2 april 2003 10:08 schreef BdR het volgende:
Abraham Moskovich (of Mozcovic of Mozcovich of hoe je het ook schrijft) was blijkbaar gister in de uitzending. Hoor ik vanochtend op radio 538 bij "Evers staat op" Albert Verlinde het volgende zeggen:
[..]
tja..
quote:en vooral ook oa deze reactie
RTL Boulevard meldt dat Rowwen Hèze uit elkaar gaat. Geruchten en geroezemoes zijn toch geen betrouwbare bron, Albert Verlinde. Jammer voor RTL Boulevard, ze zullen nog een tijdje Rowwen Hèze aan moeten horen. We zien jullie weer ergens "dichtbeej" in de wei.
quote:
Beau en Albert uit elkaar??Voor wie het weten wil: Na een jarenlange relatie zijn Albert en Beau uit elkaar.. Wat is het verhaal? De mannen vertoonden naar elkaar toe haantjesgedrag (voor zover je van hanen kan spreken in hun geval) Albert wilde graag gebruik maken van Beau zijn high tech zonnenbank, maar tosti Beau vond dat niet goed.
De roddel ging dat Albertje zo bleekjes overkwam op de buis. En dus nogal fragiel afstak tegen tosti Beau. Beau wilde ook vaker in Beeld dan Albert. Maar dat kon Albert niet verdragen.
Uit nijd heeft Beau toen Evert Santegoeds van het kappersblad Weekend gebeld en gezegd dat Albert in zijn vrije tijd er nogal schaars gekleed bij loopt. Albert heeft in reactie hierop gebeld met Henkie van Prive, en verteld dat Beau stiekem verliefd is op Maarten 't Hart.. U begrijpt Haat en nijd onderling op de set van het o zo geliefde RTL Boulevard. De directie van RTL heeft aangekondigd dat als de heren niet stoppen met hun onderlinge kiften ze dan overwegen om Patricia Paay en Evert Santegoeds de presentatie van het programma te laten doen. We hebben contact gezocht met de redactie van RTL Boulevard, deze wil niks bevestigen noch ontkennen.
Maar neemt u maar aan, waar rook is is vuur. Nu denkt u natuurlijk, wat een kulverhaal is dit en waar slaat dit op. U denkt laat de persoon die dit schreef eens iets nuttigs doen en gaan werken..
Zo denken wij ook over Albert en Beau, de 2 relnichten van het Gooi.
quote:2 maanden,
Ze nemen zichzelf niet serieus en het programma nog minder.
quote:Irene van der Laar wordt graag erg serieus genomen hoor.
Op donderdag 26 juni 2003 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ze nemen zichzelf niet serieus en het programma nog minder.
quote:ja, hij heeft er kijk op....
Op donderdag 26 juni 2003 20:46 schreef bleiblei het volgende:
Geniaal die openingspost van Sunchaser.
2 maande max, en hij moet het al 2 jaar aanzien...
quote:Ik kijk de herhaling vanavond! Heerlijkheid, jongens!!!
Op maandag 1 september 2003 17:58 schreef static het volgende:
Over een half uurtje start het weer.
quote:
Na een flinke zomerstop is RTL Boulevard weer terug op maandag 1 september. En hoe, want Boulevard knalt het nieuwe televisieseizoen in met een exclusief interview met Jordy en Constanza Breukhoven over de familieruzie.Primeurs
Na een lange zomerstop keren live vanuit Hilversum en rechtstreeks vanuit een nieuw decor Beau, Albert en Peter van der Vorst op maandag 1 september terug voor een nieuw seizoen RTL Boulevard. Een heel jaar lang de allerheetste primeurs uit de roerige werelden der showbizz, misdaad, royalty en fashion, zoals altijd voorzien van commentaar door Fiona Hering, Irene van de Laar, John van den Heuvel, Bram Moszkowicz, Henkjan Smits en Wilfred Genee.Aanvaring
De eerste uitzending begint met een knaller over het verstoorde familiegeluk van de familie Breukhoven. Boulevard heeft een exclusief interview met Jordy en Constanza Breukhoven over de aanvaring met hun ouders, diva Conny en haar man, Free Record Shop-baas Hans Breukhoven.Familie
Alsof dat nog niet genoeg is, wordt er eigen film- en fotomateriaal van de voormalige privé-filmer van de koninklijke familie voor het eerst op het televisiescherm vertoond: beelden van Bernhard, Juliana en alle anderen die nooit eerder vertoond zijn. Tot maandag 18.30 uur!
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:09 schreef static het volgende:
Leuke start.
[..]
quote:De 'Reistafel'. Van de Tros.
Op maandag 1 september 2003 18:49 schreef Pichu het volgende:
Wat is de "Vietnaamse" keuken Lonny
quote:Ja, nu komt het interview met de kinderen van de Breukhovens!
Op maandag 1 september 2003 19:13 schreef CloudStrife het volgende:
Haha Show van Nederland wordt echt ge0wned in deze uitzending
quote:Ik bedoelde dat ie "Vietnaamse" zei ipv Vietnamese
Op maandag 1 september 2003 18:57 schreef static het volgende:[..]
De 'Reistafel'. Van de Tros.
quote:Die was geweldig
Op maandag 1 september 2003 19:14 schreef Demol het volgende:[..]
Ja, nu komt het interview met de kinderen van de Breukhovens!
quote:Ik wil die naam wel weten van die SBS6-man die tussen de ruzie zit.
Op maandag 1 september 2003 19:30 schreef CloudStrife het volgende:
Wat is SBS6 toch een smerige zender.
Ventje van SBS6 praat expres zijn mondje voorbij om daarna lekker te gaan bieden op de tape met het telefoongesprek ("Wij gaan sowieso over RTL Boulevard heen qua bedrag"). Wat een smiechten!
quote:WTF is Dave?
Op maandag 1 september 2003 19:32 schreef detulp050 het volgende:
BoulevardGeweldig programma !
Vooral hoe ze vertelden over de presentator van 'de Waarheid'
quote:Van dat café in Hilversum. Veronica is erg blij dat ze hem hebben!
Op maandag 1 september 2003 19:33 schreef pekel het volgende:[..]
WTF is Dave?
![]()
quote:Neuh. Prietpraat van/over niets.
Op maandag 1 september 2003 19:30 schreef pekel het volgende:[..]
Die was geweldig
![]()
Zou mij niet verbazen als Breukhoven Inc. de gehele pers voor hun karretje gespannen heeft met een bakkie gebakken lucht, ter meerdere eer en glorie van hun eigen egotripperij. Wel een goed gelukte stunt overigens.
En stuur die kinderen maar eens naar de weight-watchers; wat een vetkleppen..
Niet alleen het 3FM kuiken is geruimd maar Isabelle ook.
RTL Boulevard owned Show van Nederland echt wel!
quote:SBS6 grijpt hun kans voor de nieuwe versie van Big Diet
Op maandag 1 september 2003 19:40 schreef Tesla het volgende:[..]
En stuur die kinderen maar eens naar de weight-watchers; wat een vetkleppen..
quote:Volgens de Telegraaf dus Bart Ettekoven.
Op maandag 1 september 2003 19:31 schreef pekel het volgende:[..]
Ik wil die naam wel weten van die SBS6-man die tussen de ruzie zit.
check hem hier
en dan op promo klikken rechtstreeks is ie niet te linken
quote:Amateur
Op dinsdag 2 september 2003 14:20 schreef onanymous het volgende:
Heeft iemand de promo van ze gezien?? die is echt vetcheck hem hier
en dan op promo klikken rechtstreeks is ie niet te linken
quote:En inmiddels loopt het dus al 2 jaar!!
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)Ik geef het 2 maand, dit programma.
quote:Nou, geen verschil gehoord eigenlijk..
Op dinsdag 2 september 2003 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige die zich gister heeft zitten ergeren aan de achtergrondmuziekjes? Veel harder dan voorgaande seizoenen. Wie denken ze daar een plezier mee te doen?
quote:GMTA
Op dinsdag 16 september 2003 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
Deze pisnicht moeten ze maar niet meer vragen
Wilde dus net hetzelfde zeggen hier
Wat een stomme kuthomo. Met zijn denigrerende toon naar vrouwen toe. Hij wou echt popi doen. Dan liever Fiona voor de mode.
quote:Ik denk dat je Jensen bedoelt?
Op dinsdag 26 maart 2002 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Bij Ruuddewild.nl hebben ze tegenwoordig een leuke RTL Boulevard-persiflage. Echt goed gedaan.
quote:Die bij Jensen zijn echt zoooooooooooooooo slecht
Op dinsdag 16 september 2003 20:11 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Ik denk dat je Jensen bedoelt?
RdW doet ze ook wel eens.
quote:Vind ik niet
Op dinsdag 16 september 2003 20:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die bij Jensen zijn echt zoooooooooooooooo slecht
RdW doet ze ook wel eens.
quote:Lol!
quote:Het seizoen is net begonnen, alweer vakantie?
Op vrijdag 14 november 2003 18:23 schreef Breuls het volgende:
Vakantie ofzo?
quote:Nou, ja. Of hijs ziek. Ofzo.
Op vrijdag 14 november 2003 18:27 schreef static het volgende:[..]
Het seizoen is net begonnen, alweer vakantie?
![]()
quote:Dat dikkertje? Wat deed hij het vreselijk slecht.
Op zaterdag 15 november 2003 02:46 schreef DarkFire het volgende:
Die vervanger doet het niet slecht hoor.
Winston doet het wel erg leuk vanavond.
quote:(uit: RTL Boulevard vs publieke omroep)
Ik word gek van dat gezeik over de publieke omroepen![]()
quote:Klopt, die vervanger is erg goed
Op zaterdag 15 november 2003 02:46 schreef DarkFire het volgende:
Die vervanger doet het niet slecht hoor. Maar Beau is valser dus leuker om naar te kijken!
quote:Dat is een gigantisch griebelaar ... de chemie beau /albert maakt het programma. Als deze doeber is is het meteen een stuk minder.
Op vrijdag 14 november 2003 18:54 schreef Demol het volgende:
Zit die gozer van Voetbal Insite er weer.
quote:Goed inzicht!
Bijvoorbeeld: "Stel dat Sita een optreden had met Marco tijdens PSV-Ajax en ze zou net als Miss Jackson opeens haar borst laten zien dan was het niet meer Marco en Sita, maar Marco & Tie-ta."
En Beau van Bederven Bedorven is ook nog steeds goed. Dus.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 08-02-2004 19:51]
Fiona is trouwens ook leuk alleen die praat zo verschrikkelijk snel
Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Jezus dat mensen hier naar kijken..dat begrijp ik echt niet. Ik erger me toch altijd aan de straal van ongenuanceerde diarree die hij ongestrafd rondspuit.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt niet
Weg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
quote:M'n vrouw is helemaal fan van Fiona. Ik moet altijd lachen om hoe waanzinnig snel ze kan praten en dan die reactie van Beau erbij, half verbaasd half lachend.
Op zondag 8 februari 2004 19:40 schreef Markie-Mark het volgende:Fiona is trouwens ook leuk alleen die praat zo verschrikkelijk snel
quote:Albert V. brengt het shownieuws met een knipoog. Hij is toch nooit echt super gemeen of plat. Dat jij dat niet doorziet zegt meer over jou dan over hem.
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef xman het volgende:
Mijn god, wat kan die Albert Verlinde toch de grootste onzin uit zijn nek lullen. Ik bedoel hoe verzint die gozer het allemaal. Ik heb die gozer alleenmaar dikker zien worden en dag naar dag steeds dommere onzin zien verkondigen.Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Jezus dat mensen hier naar kijken..dat begrijp ik echt niet. Ik erger me toch altijd aan de straal van ongenuanceerde diarree die hij ongestrafd rondspuit.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt nietWeg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
(Ps. lees de eerste zinnen van je post nogeens door....een gevalletje van de pot verwijt de ketel?)
quote:Nou hij brengt het anders altijd alsof het feiten zijn!
Op maandag 16 februari 2004 02:09 schreef R_ON het volgende:[..]
Albert V. brengt het shownieuws met een knipoog. Hij is toch nooit echt super gemeen of plat. Dat jij dat niet doorziet zegt meer over jou dan over hem.
(Ps. lees de eerste zinnen van je post nogeens door....een gevalletje van de pot verwijt de ketel?)
quote:Fiona zou er goed aan doen een stemband-sterilisatie te ondergaan.
Op maandag 16 februari 2004 01:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
M'n vrouw is helemaal fan van Fiona. Ik moet altijd lachen om hoe waanzinnig snel ze kan praten en dan die reactie van Beau erbij, half verbaasd half lachend.
quote:en iedere avond om half zeven zit je dus weer voor de buis, zo te lezen, maar je begrijpt jezelf wel
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef xman het volgende:
Mijn god, wat kan die Albert Verlinde toch de grootste onzin uit zijn nek lullen. Ik bedoel hoe verzint die gozer het allemaal. Ik heb die gozer alleenmaar dikker zien worden en dag naar dag steeds dommere onzin zien verkondigen.Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt nietWeg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
quote:Fiona is geweldig
Op maandag 16 februari 2004 02:11 schreef Frasier het volgende:[..]
Fiona zou er goed aan doen een stemband-sterilisatie te ondergaan.
quote:Haar stem niet
Op maandag 16 februari 2004 02:17 schreef schatje het volgende:[..]
Fiona is geweldig
.
quote:Nee niet, maar het wordt 2 keer per dag uitgezonden, dus als ik aan het zappen ben dan valt mijn oog weleens op RTL Boulevard. Luister ik 2 minuten, weet ik weer waarom ik me er altijd aan heb geergerd, vervloek de man en ga weer verder met zappen.
Op maandag 16 februari 2004 02:15 schreef milagro het volgende:[..]
en iedere avond om half zeven zit je dus weer voor de buis, zo te lezen, maar je begrijpt jezelf wel
quote:tuurlijk..zou ik ook zeggen
Op maandag 16 februari 2004 02:20 schreef xman het volgende:[..]
Nee niet, maar het wordt 2 keer per dag uitgezonden, dus als ik aan het zappen ben dan valt mijn oog weleens op RTL Boulevard. Luister ik 2 minuten, weet ik weer waarom ik me er altijd aan heb geergerd, vervloek de man en ga weer verder met zappen.
quote:God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
Op maandag 16 februari 2004 02:17 schreef schatje het volgende:[..]
Fiona is geweldig
.
quote:Nou nee, ze weet waar ze over praat
Op maandag 16 februari 2004 02:24 schreef xman het volgende:[..]
God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
quote:Nou ze doet zich voor als heel wat, maar ze lult er altijd een heel mooi verhaal omheen. Alsof ze die en die persoonlijk kent en ze zich altijd tussen de sterren bevindt. Ik ontken niet dat ze alles weet van iedereen. Zij kan professor worden van de RTL Boulevard universiteit van zinlose informatie.
Op maandag 16 februari 2004 02:25 schreef schatje het volgende:[..]
Nou nee, ze weet waar ze over praat
.
quote:en xman weet waarover zij praat..
Op maandag 16 februari 2004 02:25 schreef schatje het volgende:[..]
Nou nee, ze weet waar ze over praat
.
maar hij kijkt niet
nou ja per ongeluk dan, heel even
quote:C'est (&) Fiona
Op maandag 16 februari 2004 02:31 schreef xman het volgende:[..]
Nou ze doet zich voor als heel wat, maar ze lult er altijd een heel mooi verhaal omheen. Alsof ze die en die persoonlijk kent en ze zich altijd tussen de sterren bevindt. Ik ontken niet dat ze alles weet van iedereen. Zij kan professor worden van de RTL Boulevard universiteit van zinlose informatie.
Je bewijst gewoon xman dat je er echt geen verstand van hebt.
quote:Eh, ... vometteren = vomeren?
Op maandag 16 februari 2004 02:24 schreef xman het volgende:[..]
God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
Over hersenloos gesproken
Het is lekker 6 tegen 1
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 16-02-2004 02:41]
quote:Hoe heet die nicht eigenlijk waar ze veel mee samenwerkt??
Op maandag 16 februari 2004 02:34 schreef milagro het volgende:[..]
en xman weet waarover zij praat..
maar hij kijkt niet
Ik heb 'm een paar keer gezien bij terugblik op jaren negentig van Net5.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 16-02-2004 02:46]
quote:Nee zoals ik zeg, ik kijk het niet. Ik wil het ook niet kijken, want het enige wat dan gebeurd is dat ik me ontzettend ga drukmaken en ergeren aan die Albert en Fiona. Ik wil juist na een dag lekker tot rust komen.
Op maandag 16 februari 2004 02:34 schreef milagro het volgende:[..]
en xman weet waarover zij praat..
maar hij kijkt niet
quote:Hmmz, volgens mij niet
Op maandag 16 februari 2004 02:45 schreef R_ON het volgende:
Is dat die gast op dat brommertje? die koffietijdnicht?
quote:Mari van de Ven
Op maandag 16 februari 2004 02:45 schreef R_ON het volgende:
Is dat die gast op dat brommertje? die koffietijdnicht? die aquarelnicht?
quote:Nee, die is het dus niet. Hij is van de Andrelon gedoe.
Op maandag 16 februari 2004 02:47 schreef milagro het volgende:[..]
Mari van de Ven
quote:Met zwart kort haar bedoel je..een mega nicht
Op maandag 16 februari 2004 02:48 schreef schatje het volgende:[..]
Nee, die is het dus niet. Hij is van de Andrelon gedoe.
quote:Ik zeg ook niet dat jullie niet mogen kijken, maar ik erger me gewoon dood aan die gasten. En ze verdienen ook nogeens 10X een normale jaarsalaris met het presenteren van achterklap.
Op maandag 16 februari 2004 02:37 schreef R_ON het volgende:Het is lekker 6 tegen 1
quote:Mari heeft krullen en een baardje.
Op maandag 16 februari 2004 02:50 schreef milagro het volgende:[..]
Met zwart kort haar bedoel je..een mega nicht
Degene die jij bedoelt doet o.a. de kleding voor Jack Spijkerman enzo. Weet de naam zo gauw niet.
quote:Ja, hij ja...verschrikkelijk!
Op maandag 16 februari 2004 02:53 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
(gezellig slowchatten )
quote:Ik weet wie Mari is
Op maandag 16 februari 2004 02:52 schreef schatje het volgende:[..]
Mari heeft krullen en een baardje.
Degene die jij bedoelt doet o.a. de kleding voor Jack Spijkerman enzo. Weet de naam zo gauw niet.
Jij bedoelt ms Maik de Boer die heeft zwart kort haar
quote:Nou, we zijn er uit
Op maandag 16 februari 2004 02:54 schreef milagro het volgende:[..]
Ik weet wie Mari is
Jij bedoelt ms Maik de Boer die heeft zwart kort haar
deze dus
je hebt er nog 1, ook met kort donker haar, die veel zwart leer draagt.
quote:Yep, die is opgegroeid tussen de penose, dus al van jongsaf aan ervaringsdeskundig
Op maandag 16 februari 2004 02:57 schreef R_ON het volgende:
Die misdaadverslaggever is ook wel
quote:Je bedoelt mike?
Op maandag 16 februari 2004 02:57 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]deze dus
quote:Geen idee hoe hij heet.
Op maandag 16 februari 2004 02:59 schreef xman het volgende:[..]
Je bedoelt mike?
Ahh nee ik verander in Fiona...
Komischquote:Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik geef het 2 maanden, dit programma
ja die was ook super!! Was ik in de haast ff vergetenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef eborn het volgende:
En vergeet Robbie Williams als James Bond niet
ja inderdaad ik ben ook zo'n sukkel vandaagquote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef eborn het volgende:
Daar was eerst écht sprake van hoor! Ik geloof dat-ie sowiezo de volgende soundtrack mag doen.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef eborn het volgende:
Dat is MAIK.quote:Op maandag 16 februari 2004 02:57 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
deze dus
Na het nieuws, zo rond 23:45/23:50.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik keek regelmatignaar Boulevard, maar nu ik E.R. heb ontdekt op Net5 (gevolgd door Friends) nooit meer eigenlijk. Maar er is tegen half 12 ofzo een herhaling geloof ik.
RTL Boulevard met Beau en Albertquote:Op donderdag 29 april 2004 19:07 schreef Reintje het volgende:
Jezus, eigenlijk ben ik niet goed bij m'n hoofd dat ik het überhaubt op heb staan, maar er zit me nu toch een debiel in! Zo'n lompe bouwvakker met zo'n bruin shirt aan. Wat dóet die daar echt?!
Beetje interresant doen over kléding? Kijk wat hij zelf aanheeft! *Proest*
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
RTL Boulevard met Beau en Albert Daar heeft ook al maanden niemand in gepost...drop it like it's hot...
Ik bedoelde dus deze post in de link maar je kan blijkbaar niet meer naar een post linken.quote:Op dinsdag 16 september 2003 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
Deze pisnicht moeten ze maar niet meer vragen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:43 schreef static het volgende:
Dolle boel daar vandaag.
En die heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaadLekker aan de bier (dat Heineken was wel subtiel weggeplakt), de brillen van Johan Vleminx op en als klap op de vuurpijl kwam Frans ook nog even langs.
Beau: "Mag ik hem even aanraken Frans, of is dit heel ordinair?"![]()
Leukste uitzending sinds tijden![]()
Dat is een persiflage op die Amerikaanse entertainment dingetjes...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beste Beau, we weten nu wel dat je Beau van Erven Dorens bent...
http://www.kijkonderzoek.nl toch?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:52 schreef Willy84 het volgende:
Weet iemand de kijkcijfers van rtl boulevard...kan het niet vinden..zal wel weer aan mij liggen![]()
Zat jij er even naast.quote:Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)
SBS probeerde dat ook te kopieren in het begin van shownieuwsquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:28 schreef Toad het volgende:
het blijft een heerlijk programma zeg, prachtig die onder onsjes tussendoor
dat meen je nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:12 schreef static het volgende:
Vanaf 11 juni zormerreces.
September weer terug.
quote:Vanaf 11 juni houdt RTL Boulevard een zomerstop, maar begin september keren Beau en Albert weer terug. Het afgelopen seizoen stond bol van het showbizz nieuws. Patty Brard gaat scheiden, Paris Hilton blijkt pornoster, Michael Jackson moet terechtstaan en de Beckhams overleven ternauwernood de affaire Loos. Lees alles nog eens lekker terug in het entertainment archief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen onder meer bloopers en een interview met Janet "nipple" Jackson te zien krijgen.
*mee eens isquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef BVO het volgende:
Van mij mogen ze komend jaar de televizierring krijgen.
quote:Extra zendtijd voor RTL Boulevard.
Op maandag 30 augustus begint het nieuwe, vierde seizoen van RTL Boulevard,het succesvolle entertainmentmagazine van RTL 4. De aangekondigde uitzendtijd is van 18:35 tot 19:30. Dat betekent dus dat de rubriek er wederom een kwartier zendtijd bij gekregen heeft. Bij de start van het programma in 2001 was de lengte nog een half uur, maar dat werd na één seizoen al verlengd met een kwartier omdat het vooravondprogramma veel kijkers trok en vasthield voor RTL 4.
Nu wordt het dus verlengd tot het ook goed bekeken RTL Nieuws van half acht, waardoor de dip in de kijkcijfers door tussenliggende programma's als Volgens Hem, Volgens Haar en De Kat in de Zak, zal verdwijnen.
quote:Dubbele live uitzending RTL Boulevard.
RTL Boulevard gaat aanstaande maandag 30 augustus van start met het vierde seizoen op een bijzondere manier. Niet alleen de uitzending begin van de avond is live, ook de 'herhalingsuitzending' later op de avond op Yorin bevat ditmaal rechtstreekse beelden en commentaren. Rode draad in de twee uitzendingen is de première van de Nederlandse speelfilm 'De Dominee' over Klaas Bruinsma.
RTL Boulevard, gepresenteerd door Beau van Erven Dorens, Albert Verlinde en Peter van der Vorst brengt dagelijks veel showbizz-, crime-, royalty- en lifestylenieuws. In het komende seizoen is het programma met 10 minuten verlengd tot 55 minuten per uitzending.
Marktaandeel
In haar derde seizoen scoorde 'RTL Boulevard' gemiddeld meer kijkers dan in het eerste en tweede seizoen. Het aantal kijkers van zes jaar en ouder liep de afgelopen jaren op van gemiddeld 780.000 kijkers per aflevering in seizoen 2001/2002, naar 870.000 kijkers in seizoen 2002/2003, naar 987.000 kijkers in seizoen 2003/2004.
1x normaal en 1x herhaling, behalve aanstaande maandag, dan allebei live.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
2 keer op 1 dag dus? nice
Yep.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:42 schreef Svensational het volgende:
Herhaling op Yorin?? Das ook nieuw..
Nico (Eigen Huis en Tuin) ongewenst seksueel bezig?quote:Manager Rob & Nico in eerste Boulevard.
Vanavond, in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, gaat de Coverstory van RTL Boulevard over Jan Dekker, de manager van het voormalige Eigen Huis & Tuin-duo Rob Verlinden en Nico Zwinkels. 'RTL Boulevard' bezocht hem op zijn vakantieadres in Spanje om met hem te praten over met name de 'Nico-gate'. In de studio zitten Beau van Erven Dorens, Albert Verlinde en Peter van der Vorst om het interview van commentaar te voorzien. De rode draad in de RTL Boulevard van vanavond is de première van de film "De Dominee" over crimineel Klaas Bruinsma.
Die heb ik nou weer niet gemistquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
En Fiona natuurlijk.
.
Die vind ik juist zo leukquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die heb ik nou weer niet gemist![]()
En het gaat he-le-maal nergens over. Brrrr.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
Die lult echt zes kwartier in een uur.
*newsflash*quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:02 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En het gaat he-le-maal nergens over. Brrrr.
ik ben niet de enige die t opviel hahahaquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef Toad het volgende:
Chantal is een beetje dronken.
Ze is niet de enige volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef Toad het volgende:
Chantal is een beetje dronken.
Ik ga hem 16 september 'ontmoeten' bij Film by the Sea in Vlissingen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap niet waarom ze Rene Mioch een filmkenner noemen.
Hij speelt ook in De Passievrucht, met Carice van Houten enquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind deze Klaas wel een lekker ding
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:30 schreef Toad het volgende:
Heb altijd meer het idee dat Rene kijkt naar de grote kaskrakers dan kleine goede films zoals bijv. Layla 4-ever.
Dat was het laatste segment van een van de laatste aflevering van een van de seizoenen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat haar van Peter van de Vorst in de begintijd van Boulevard
Zullen we daar verder speculeren?quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:08 schreef static het volgende:
Mergen is geen optie, laat maar zo.
Stopt Beau met RTL Boulevard?
idd, hij lijkt me ook het bestequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat die Winston Gerstanofiets Beau's opvolger wordt, die kan ik wel waarderen, is af en toe lekker bot en heeft gevoel voor humor
Zeer frappant is het wanneer de break is afgelopen en dan thijs romer in beeld ziet, die hoor je dan over 0605 praten, maar je hoort hem verder niet meer over die beruchte quote.quote:Verschrikkelijk ik snap ook niet wat Theo in haar zag, het zal vast wel niet om haar acteerkwaliteiten gaan, maar om haar uiterlijk.
Keej dank je, hoe weet je dit dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Katja Schuurman.
Omdat die een relatie hebben (hadden, blijkt nu).quote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef JohnDope het volgende:
Keej dank je, hoe weet je dit dan?
Dus je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat die een relatie hebben (hadden, blijkt nu).
Katja heeft nieuw slachtoffer: Thijs Romerquote:Op woensdag 22 december 2004 20:08 schreef JohnDope het volgende:
Dus je weet het niet zeker?
Dank je wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Katja heeft nieuw slachtoffer: Thijs Romer
Jawel.
Albert.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
bron?
Ja, maar die staat al in de planning:quote:Op woensdag 29 december 2004 18:19 schreef detulp050 het volgende:
Het zal wel een extra uitzending zijn om geld in te zamelen
En volgens mij sprak Albert in meervoud.quote:Volgende week landelijke tv-actie.
Volgende week donderdag (6 januari) wordt er een landelijke televisie-actie gehouden voor de door de aardbeving getroffen landen in Azië.![]()
hoezo hadden? ze hebben nog toch?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier vind je alles, is het tweede deel: RTL Boulevard: De grote stoelendansquote:Op woensdag 29 december 2004 21:22 schreef karoltje het volgende:
Cilly Dartell. Winston Gerschtanowitz of Jeroen Kijk in de Vegte, dat zijn de enige twee waardige opvolgers van Beau!
Waarom gaat Beau stoppen trouwens?
Thys Romer had het niet over katja schuurman, ze hebben trouwens nogsteeds een relatie.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee dat wisten we niet.... Hij zei het namelijk erg serieus en na de break gingen ze er niet meer op door.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:43 schreef milagro het volgende:
[..]
hoezo hadden? ze hebben nog toch?
en die opmerking van Thijs was een geintje, maar dat wisten jullie wel natuurlijk
Ze zag er inderdaad goed uit voor 75 jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Mies is![]()
![]()
![]()
.. Voor mij het hoogtepunt van gisteravond.
Flashback.....
[afbeelding]
En wat zag ze er gisteren goed uit trouwens, voor haar 75 jaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze zag er inderdaad goed uit voor 75 jaar
Katjaquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Thys Romer had het niet over katja schuurman, ze hebben trouwens nogsteeds een relatie.
Dat thys voor de break zei: "Ik snap ook niet waarom theo haar liet acteren. Het zal niet zijn vanwege haar acteer kwaliteiten, maar vanwege haar uiterlijk".
Toen ik dit hoorde toen dacht ik dat hij het over die marokkaanse had; Toeria of hoe je dat ook spelt.
Ps Wilfred Genee is alleen de goede opvolger van Beau, hij is lekker sarcastisch(en dat moet je zeker zijn als je zo'n programma presenteert zeker als het over die kansloze geglamour gaat zoals bijvoorbeeld modeTV wat 24 uur per dag modeshows uitzendt).... Ik hou bijvoorbeeld niet van voetbal, maar het programma VoetbalInsite wat door Wilfred gepresenteerd wordt is ijzekersterk dankzij zijn presenteerqualiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |