Tja, ik vind haar best leuk en symphatiek overkomen (al vond ik die keer toen ze de Koran aan Pim F. ging aanbieden wel erg cheezy en simpel) maar voor de rest leuke meid.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef static het volgende:
Zeg. Laten we het aangezicht van Katja niet vergeten.
Kijk naar de gedelete scenes van Oesters van Nam Kee en je hebt een goede impressiequote:Op woensdag 26 mei 2004 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd benieuwd hoe zulke wijfen in bed zijn.
Als je weet hoe ze beweegt op de dansvloer, dan weet je hoe ze beweegt in bed.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd benieuwd hoe zulke wijfen in bed zijn.
Viel idd niet op nee.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ook niet toen ze rond zich keek of er wel camera's in de struiken lagen.
*notitie maakt*quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je weet hoe ze beweegt op de dansvloer, dan weet je hoe ze beweegt in bed.
Heel waarquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je weet hoe ze beweegt op de dansvloer, dan weet je hoe ze beweegt in bed.
Volgens mij is het vaker andersomquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:10 schreef Duiveltja het volgende:
Katja kennende zal ze hem snel zat zijn
de broer van Nienke, de zoon van Peter, de kleinzoon van Piet.. Römerquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:46 schreef thaleia het volgende:
Hmmm Thijs Romer....heb hem in actie gezien bij voorstellingen van Annette Speelt: hij is EN ontzettend goed EN ontzettend knap. Als Katja inderdaad wat met hem heeft: vasthouden die hap!
Dat hij een broer is van die Nienke wist ik niet...bijzonder aantrekkelijke familie dan, wel.
Yep, dat is 'm ook. Daar lag ie met Angela te rollebollenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:39 schreef Svensational het volgende:
speelt die niet in MvdW?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |