Dus je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat die een relatie hebben (hadden, blijkt nu).
Katja heeft nieuw slachtoffer: Thijs Romerquote:Op woensdag 22 december 2004 20:08 schreef JohnDope het volgende:
Dus je weet het niet zeker?
Dank je wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Katja heeft nieuw slachtoffer: Thijs Romer
Jawel.
Albert.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
bron?
Ja, maar die staat al in de planning:quote:Op woensdag 29 december 2004 18:19 schreef detulp050 het volgende:
Het zal wel een extra uitzending zijn om geld in te zamelen
En volgens mij sprak Albert in meervoud.quote:Volgende week landelijke tv-actie.
Volgende week donderdag (6 januari) wordt er een landelijke televisie-actie gehouden voor de door de aardbeving getroffen landen in Azië.![]()
hoezo hadden? ze hebben nog toch?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier vind je alles, is het tweede deel: RTL Boulevard: De grote stoelendansquote:Op woensdag 29 december 2004 21:22 schreef karoltje het volgende:
Cilly Dartell. Winston Gerschtanowitz of Jeroen Kijk in de Vegte, dat zijn de enige twee waardige opvolgers van Beau!
Waarom gaat Beau stoppen trouwens?
Thys Romer had het niet over katja schuurman, ze hebben trouwens nogsteeds een relatie.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee dat wisten we niet.... Hij zei het namelijk erg serieus en na de break gingen ze er niet meer op door.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:43 schreef milagro het volgende:
[..]
hoezo hadden? ze hebben nog toch?
en die opmerking van Thijs was een geintje, maar dat wisten jullie wel natuurlijk
Ze zag er inderdaad goed uit voor 75 jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Mies is![]()
![]()
![]()
.. Voor mij het hoogtepunt van gisteravond.
Flashback.....
[afbeelding]
En wat zag ze er gisteren goed uit trouwens, voor haar 75 jaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze zag er inderdaad goed uit voor 75 jaar
Katjaquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Thys Romer had het niet over katja schuurman, ze hebben trouwens nogsteeds een relatie.
Dat thys voor de break zei: "Ik snap ook niet waarom theo haar liet acteren. Het zal niet zijn vanwege haar acteer kwaliteiten, maar vanwege haar uiterlijk".
Toen ik dit hoorde toen dacht ik dat hij het over die marokkaanse had; Toeria of hoe je dat ook spelt.
Ps Wilfred Genee is alleen de goede opvolger van Beau, hij is lekker sarcastisch(en dat moet je zeker zijn als je zo'n programma presenteert zeker als het over die kansloze geglamour gaat zoals bijvoorbeeld modeTV wat 24 uur per dag modeshows uitzendt).... Ik hou bijvoorbeeld niet van voetbal, maar het programma VoetbalInsite wat door Wilfred gepresenteerd wordt is ijzekersterk dankzij zijn presenteerqualiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |