abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23616492
gewoon ff printscreen maken als je dvd afspeeld
Azwethinkweiz
pi_23695064
check... het voorprogramma is bekend.. vertigo ff op site wat geluisterd... klinkt wel aardig moet ik zeggen
quote:
Vertigo en Jasper Steverlinck in voorprogramma

De optredens van Live in Ahoy' Rotterdam worden opgeluisterd door maarliefst twee supportacts. Het zijn het uit Den Haag afkomstige Vertigo en de Belgische Jasper Steverlinck.

Vertigo speelt Amerikaans-georiënteerde gitaarrock. Ze hebben in eigen beheer een EP opgenomen die "Moments of clarity" heet en speelden eerder in voorprogramma's van Van Dik Hout en de Golden Earring.

Jasper Steverlinck is beter bekend als de zanger van Arid en heeft met "Songs of Innocence" zijn eerste soloplaat uit. Jasper zal ook in Leuven het voorprogramma verzorgen.
Azwethinkweiz
  donderdag 2 december 2004 @ 13:18:41 #153
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_23712371
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Nee, het heeft er niets mee te maken of ze bekend of commercieel zijn hoor, dat boeit me niet. Dat waren ze trouwens volgens mij al veel langer.

Het gaat om de muziek die echt duidelijk veranderd is. Misschien wel makkelijker toegankelijk geworden of zo. Ik vind het echter slijmerig geworden. Zo'n nummer als They stood up for love, daar moet ik echt bijna van kotsen. En dan voeg ik daar aan toe Run to the Water en alles wat daarop lijkt. Als ik dat dan vergelijk met Iris of Lakini's Juice lijkt dat wel een compleet andere band.

Ben het helemaal eens met je

Die goede oude tijd...
Die zoute stokjes...
pi_23838375
woewz het concert begint eraan te komen!!
kheb er al echt zin in en luister al n paar dagen alleen maar live om d eteksten weer een beetje naar boven te halen.
om half 7 zijn de deuren open en de aanvang is om 8 uur...betekend dat dat Live om 8 uur begint, of de voorprogramma's?
Azwethinkweiz
pi_23839640
Dan beginnen denk ik de voorprogramma's.

Tenminste dat hoop ik, want ik weet nog niet of ik dat wel ga halen.
pi_23839822
8 uur voorprogramma;s...live op zn aller vroegs om half 10 dan...2 en halfuur later..ist 12 uur...zijn er weinig treinen meer
Azwethinkweiz
pi_23840237
denkt iemand het te weten?
Azwethinkweiz
pi_23860273
niemand?
Azwethinkweiz
pi_23865314
Teneerste denk ik niet dat Live 2,5 uur speelt. Ten tweede zullen die supportacts wel kort zijn of weinig ombouw tijd nodig hebben of misschien zelfs al om 19.30 beginnen. En ten Derde, na 12 uur rijden er nog wel een aantal treinen weg uit Rotterdam, alleen gaan die niet door heel Nederland
pi_23865583
jah met toegift enzow vind ik
was ook ruime schatiing genomen...en na 12 uur gaat er geen trein meer richting brabant/limburg heb ik mij laten vertellen
Azwethinkweiz
pi_23867309
Nee na 12'en rijd alleen het traject richting schiphol-amsterdam nog als ik me niet vergis?
pi_23868656
Ik heb er zin in

Ik hoop dat ze in ieder geval veel Throwing Copper spelen, en als het FF meezit ook Secret Samadhi.. Ik wil nr's als Lakini's Juice en Freaks wel eens live aanschouwen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_23872053
Setlist uit Australië van afgelopen zondag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:47:32 #164
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23878828
Weet iemand wie er in het voorprogramma staat van live maandag?

Of heb ik daar overheen gelezen?

tnx
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_23879572
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 08:45 schreef calvobbes het volgende:
Setlist uit Australië van afgelopen zondag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de setlists van de andere concerten zijn allemaal anders...
ik hoop gewoon zo erg dat ze White,discussion gaan spelen

ik zag trouwens ook op www.fansoflive.com dat ze in de lente weer een nieuw studioalbum gaan maken met daaraan vast een wereldtournee en een live cd/dvd!!!
Azwethinkweiz
pi_23879599
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:47 schreef M_M het volgende:
Weet iemand wie er in het voorprogramma staat van live maandag?

Of heb ik daar overheen gelezen?

tnx
www.vertigotheband.com en www.jaspersteverlinck.com
die twee als het goed is...
Azwethinkweiz
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:34:27 #167
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23879814
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

www.vertigotheband.com en www.jaspersteverlinck.com
die twee als het goed is...
Oke! THanks!!!
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:12:23 #168
136 V.
Like tears in rain...
pi_23882034
Verbie gaat maandag ook

Weet iemand of Live ook zelf op de afterparty komt?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 december 2004 @ 16:36:46 #169
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23944486
whoehoe nog maar ongeveer 5 uurtjes

maandag 13 december 2004 @ 22:27:04 #170
136 V.
Like tears in rain...
pi_23954576
Verbie ging dus niet

Prachtplaatsen in het voorvak met toegang tot de afterparty. Gratis.

Worden mijn vriendin en ik allebei ziek

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23958532
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
Verbie ging dus niet

Prachtplaatsen in het voorvak met toegang tot de afterparty. Gratis.

Worden mijn vriendin en ik allebei ziek

V.
joh kut voor je,maar IK ben wel geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ut was goeddd
pi_23959339
Ik ben ook geweest en het was echt super!!!!
  dinsdag 14 december 2004 @ 08:08:38 #173
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_23960648
Ik ben ook geweest en ik heb me erg vermaakt. Het tweede voorprogramma, Jasper Steverlinck, vond ik erg goed. Wat een stem heeft die man!

Alle grote hits van Live zijn voorbij gekomen. Ook speelde ze nog twee covers, één van U2 en één van Johnny Cash. Deze laatste is ook te vinden op de Awake CD. Wat ik persoonlijk wel gaaf vond was om Shit Towne, The Waitress en Turn My Head eens live te mogen horen. Die heb ik toch gemist over de afgelopen jaren dat ik ze heb gezien. Ook het verlengde einde bij White Discussion vond ik erg gaaf.

Paar kleine minpuntjes: het vele biergooien de hele tijd. Het is toch geen concert van Normaal ofzo. En een stel kneuzen die die zonodig moesten pogo'en maar dat niet vooraan in de drukte durven en dat dan achteraan gaan doen tussen groepen mensen die daar rustig staan te kijken. En op de terugweg gigantisch in de file gestaan op de A13 omdat die geasfalteerd werd. Ik was pas na half 2 thuis. (en dan woon je in Zoetermeer)

Voor de mensen die vanaaf gaan: Heel veel plezier!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  dinsdag 14 december 2004 @ 08:51:02 #174
25523 Courage
The cowardly dog...
pi_23960922
Was nu iets van de 8e of 9e keer dat ik ze gezien heb.. heb me erg vermaakt deze keer..
Het 1e voorprogramma was trouwens erg beroerd, wat een lawaai, soms vond je d'r nog wel een beetje structuur in, maar ik vond 't bagger.. maar dat kan ook gelegen hebben aan het geluid waar ik zat, dat was in het begin ook niet echt om te juichen.. Het 2e voorprogramma, Jasper Steverlinck, vond ik daarentegen wel goed! Goeie stem heeft die gast..
LIVE was deze keer weer lekker in vorm, al duurde het volgens mij wel een paar nummertjes voordat ze er echt lekker in kwamen..
Al met al komt dit concert wel op een hoog plaatsje in mijn lijst van LIVE-concerten, al was het alleen al dat ze een paar van die lekkere oude nummers speelden..
Het grote minpunt van het concert: het feit dat ik geen arenakaarten had.. had graag vooraan willen staan mee te springen... zat nu naast een oude gast naast die nog nooit van LIVE gehoord had...
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:08 schreef AirwiN het volgende:
En op de terugweg gigantisch in de file gestaan op de A13 omdat die geasfalteerd werd. Ik was pas na half 2 thuis. (en dan woon je in Zoetermeer)
Mazzelaar.. 'k woon in Friesland en stond in dezelfde file.. lag om 4 uur in mn bed en moest om half 8 weer op mn werk zijn...
I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand,
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am...
pi_23961105
Vertigo: beetje 13 in dozijn, niets mis mee op zich maar ging erg vervelen op den duur.

Jasper Steverlinck: De man die kan zingen al een engeltje. Krijg altijd kippenvel als ik de man hoor zingen. Alleen doet me wel beseffen dat ik ARID mis. Want daar komt hij naar mijn mening beter tot zijn recht. Ook jammer dat de mensen rechts van mij constant hem keihard stonden af te zeiken. Prima als je iets niet leuk vind maar hou wel een beetje rekening met mensen in je omgeving, die wel een poging doen te luisteren.

Live: Eerst een terugblik op de schermen vond ik erg cool gedaan en dan openen met mijn all time favo is natuurlijk nooit erg .
Leuke gevarierde set. Idd er fijn om shit towne, white discussion en dat soort gouwe ouwe nummers te horen. Hoogtepunt was toch wel Lightning Chrashes; super kippenvel moment.
Was weer een super avondje .

Minpuntje vond ik wel dat grote voorvak voor prijswinnaars en fanclubleden. Die mensen hadden daar heerlijk de ruimte en de mensen achter de hekken stonden bijna op elkaar gepropt als sardientjes, dus niet echt mogelijkheid hadden om lekker los te gaan zonder ruzie of botsingen.

Owja, is er nog iemand naar Wipneus en Pim geweest in de zaal ernaast? Zo ja, hoe was deze flitsende After party?
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:44:27 #176
136 V.
Like tears in rain...
pi_23961366
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Vlitsie het volgende:

Minpuntje vond ik wel dat grote voorvak voor prijswinnaars en fanclubleden. Die mensen hadden daar heerlijk de ruimte

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23962799
Mazzelaar.. 'k woon in Friesland en stond in dezelfde file.. lag om 4 uur in mn bed en moest om half 8 weer op mn werk zijn...

nergens last van gehad, wij konden in 1 x doorrijden was op tijd thuis en vandaag lekker vrij
pi_23966470
hej jongens wat was er nou bij de after party tebeleven?
it's better to burn out than to fade away.
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:38:46 #179
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23968603
Damn.. Het was echt een van de beste concerten ever... Echt super!

Vond het wel heel erg stoer dat ze bléven terug komen
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:57:29 #180
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_23968867
En nog even de setlist van gisteravond, via de Fanclub van Live
SPOILER
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_23970665
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
SPOILER
Ja dat laatste was mooi kut
Verder was het echt een supergaaf concert! Met als hoogtepunten Lighting crashes (zow mooi) en Dance with you (nu bij het vierde concert dat ik zie spelen ze 'm eindelijk!!!!). Wel erg blij dat we met de auito waren want wat speelde ze lang! Super!!!
pi_23972394
klopt die playlist wel?
waitress was toch later ofniet?

maarja ik vond t ook in 1 woord geweldig....
niets haasten ofzow...
lekker blijve pitte in n studentehuisje van bekende...
drna wel om 6 uur op om op tijd op school te kunne zijn in limburg...
2 uurtjes slaap is ook niet alles
Azwethinkweiz
pi_23983038
Wie o wie heeft er een foto van Lightning Chrashes.. Was mijn foto toestel vergeten..

GEWELDIG concert..
ME myself and everybody.
  woensdag 15 december 2004 @ 09:13:04 #184
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_23983355
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
SPOILER
Dat hebben ze gisteravond dan goed gemaakt, want gisteravond hebben ze hem wel gespeeld!
pi_23985702
Werd helemaal gek toen ze Lakini's Juice speelde , blijft toch 1 van m'n fav nr's. Verder een aangename verrassing dat ze Waitress en Shit Towne speelde. Lekker veel nr's van Throwing Copper. Lightning Crashes, Lakini's Juice , Like I Do, White Discussion, Turn my head, Operation Spirit en I Alone waren toch wel de hoogtepuntjes, maar het was allemaal fantastisch. Echt een topconcert. En heerlijke plaatsen vooraan

Jammer alleen dat we de laatste intercity naar utrecht miste, waardoor we de nachttrein moesten pakken. Leuk joh, nog FF langs delft, den haag, leiden, schiphol en amsterdam te gaan Was uiteindelijk om 4 uur weer in Ede, wakker gebleven en de eerste bus naar station gepakt, om daarvan uit weer via Utrecht naar Grun te gaan Zo reis je nog eens wat af in een paar uur...

Owh jah, ben maandag geweest
Porcupine Tee - Normal
pi_23986923
ben er gister geweest, vond het helemaal prima
jammer alleen dat ik zitplaatsen had, het veld leek me leuker,
alhoewel, van boven had je wel leuk uitzicht op al die sardientjes
Lightning Crashes was idd écht superb..
'k herkende "They stood up for love" in het begin niet echt, liep niet mooi, maar uiteindelijk kwam dat ook goed

(had ook goed uitzicht op het omflikkeren van de boxen, terwijl een gast aan de achterkant angstvallig probeerde ze overeind te houden..

jasper Stevelinck klonk ook mooi, vond alleen wel dat t allemaal beetje lang duurde (t voorprogramma) maar goed al met al prima concert.
  woensdag 15 december 2004 @ 14:06:50 #187
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23989193
Heeft er eigenlijk iemand foto's ergens gemaakt / online zien staan?
pi_23989525
ik had het in de studentenflat laten ligge waar we bleven slapen waar we van te voren onze slaapzakke neergooide...
Azwethinkweiz
pi_23993019
Ben trouwens blij dat ik maandag ben geweest. Veel liever Turn my head & Beauty of gray dan Run to the water & Sweet release
Porcupine Tee - Normal
pi_23993341
dat is waar....en zeker als je bedenkt dat run to the water er maandag eigelijk bij hoorde...
( en ik dacht echt dat ze hem gespeeld hadde )
Azwethinkweiz
pi_23993420
Hoezo dat?

Ik heb het nr geen moment gemist trouwens. Wel jammer dat ze niet meer Secret Samadhi speelden. Waarom blijven ze toch ontkennen dat Secret Samadhi hun beste plaat is
Porcupine Tee - Normal
pi_23993847
dat staat onderin de spoiler....
ik vond het programma wel degelijk erg goed...alleen die u2 cover hoefde van mij niet.... toen dat begon had ik echt zoiets van....wat is dit nouweer
maar voor de rest toppie
Azwethinkweiz
pi_23994966
Volgende keer wil ik ook Ken alleen niemand die met me mee wilt
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_23995950
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef StarGazer het volgende:
Ben trouwens blij dat ik maandag ben geweest. Veel liever Turn my head & Beauty of gray dan Run to the water & Sweet release
Ik ook, Beauty of gray, is echt een van me favoriete nummers. Echt tof dat ze die op het laatst nog ff speelde!
pi_23997233
in nijmegen2003 speelde ze die als een van de eerste
Azwethinkweiz
pi_23997314
Klopt! Was ook een zeer gaaf concert in combinatie met Coldplay!
pi_23997836
en nada surf.....
daar ben ik echt fan van geworden toen ik ze daar hoorde
Azwethinkweiz
pi_23998065
Jep! Hier nog één!!!
pi_24001863
ZOOOOOOOO Wat heb ik het naar mijn zin gehad maandag! Alleen jammer dat er tien centimer achter mij nog even een lekker zijn bier er terug uit gooide Verder een prachtconcert (ben ik de enige die Ed er erg lekker uit vond zien????)
Verder van de vier concerten die ik gezien heb..... veruit de beste!!!

Ook ik was er heilig van overtuigd dat run to the Water wel was gespeeld.... Hij zij toch "wanna go to the beach"..... blijkbaar vergist met Dolphin's Cry
pi_24002153
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef swalcat het volgende:
ZOOOOOOOO Wat heb ik het naar mijn zin gehad maandag! Alleen jammer dat er tien centimer achter mij nog even een lekker zijn bier er terug uit gooide Verder een prachtconcert (ben ik de enige die Ed er erg lekker uit vond zien????)
Verder van de vier concerten die ik gezien heb..... veruit de beste!!!

Ook ik was er heilig van overtuigd dat run to the Water wel was gespeeld.... Hij zij toch "wanna go to the beach"..... blijkbaar vergist met Dolphin's Cry
nou hij zag er wel lekker uit maar die vent ken echt NIET dansen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')