quote:Vertigo en Jasper Steverlinck in voorprogramma
De optredens van Live in Ahoy' Rotterdam worden opgeluisterd door maarliefst twee supportacts. Het zijn het uit Den Haag afkomstige Vertigo en de Belgische Jasper Steverlinck.
Vertigo speelt Amerikaans-georiënteerde gitaarrock. Ze hebben in eigen beheer een EP opgenomen die "Moments of clarity" heet en speelden eerder in voorprogramma's van Van Dik Hout en de Golden Earring.
Jasper Steverlinck is beter bekend als de zanger van Arid en heeft met "Songs of Innocence" zijn eerste soloplaat uit. Jasper zal ook in Leuven het voorprogramma verzorgen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Nee, het heeft er niets mee te maken of ze bekend of commercieel zijn hoor, dat boeit me niet. Dat waren ze trouwens volgens mij al veel langer.
Het gaat om de muziek die echt duidelijk veranderd is. Misschien wel makkelijker toegankelijk geworden of zo. Ik vind het echter slijmerig geworden. Zo'n nummer als They stood up for love, daar moet ik echt bijna van kotsen. En dan voeg ik daar aan toe Run to the Water en alles wat daarop lijkt. Als ik dat dan vergelijk met Iris of Lakini's Juice lijkt dat wel een compleet andere band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:45 schreef calvobbes het volgende:
Setlist uit Australië van afgelopen zondagde setlists van de andere concerten zijn allemaal anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop gewoon zo erg dat ze White,discussion gaan spelen![]()
ik zag trouwens ook op www.fansoflive.com dat ze in de lente weer een nieuw studioalbum gaan maken met daaraan vast een wereldtournee en een live cd/dvd!!!Azwethinkweiz
www.vertigotheband.com en www.jaspersteverlinck.comquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:47 schreef M_M het volgende:
Weet iemand wie er in het voorprogramma staat van live maandag?
Of heb ik daar overheen gelezen?
tnx
Oke! THanks!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
www.vertigotheband.com en www.jaspersteverlinck.com
die twee als het goed is...
joh kut voor je,maar IK ben wel geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
Verbie ging dus niet
Prachtplaatsen in het voorvak met toegang tot de afterparty. Gratis.
Worden mijn vriendin en ik allebei ziek
V.
Mazzelaar.. 'k woon in Friesland en stond in dezelfde file..quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:08 schreef AirwiN het volgende:
En op de terugweg gigantisch in de file gestaan op de A13 omdat die geasfalteerd werd. Ik was pas na half 2 thuis. (en dan woon je in Zoetermeer)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Vlitsie het volgende:
Minpuntje vond ik wel dat grote voorvak voor prijswinnaars en fanclubleden. Die mensen hadden daar heerlijk de ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
En nog even de setlist van gisteravond, via de Fanclub van LiveJa dat laatste was mooi kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder was het echt een supergaaf concert! Met als hoogtepunten Lighting crashes (zow mooi) en Dance with you (nu bij het vierde concert dat ik zie spelen ze 'm eindelijk!!!!). Wel erg blij dat we met de auito waren want wat speelde ze lang! Super!!!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
En nog even de setlist van gisteravond, via de Fanclub van LiveDat hebben ze gisteravond dan goed gemaakt, want gisteravond hebben ze hem wel gespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, Beauty of gray, is echt een van me favoriete nummers. Echt tof dat ze die op het laatst nog ff speelde!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef StarGazer het volgende:
Ben trouwens blij dat ik maandag ben geweest. Veel liever Turn my head & Beauty of gray dan Run to the water & Sweet release
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef swalcat het volgende:
ZOOOOOOOO Wat heb ik het naar mijn zin gehad maandag! Alleen jammer dat er tien centimer achter mij nog even een lekker zijn bier er terug uit gooideVerder een prachtconcert (ben ik de enige die Ed er erg lekker uit vond zien????)
Verder van de vier concerten die ik gezien heb..... veruit de beste!!!
Ook ik was er heilig van overtuigd dat run to the Water wel was gespeeld.... Hij zij toch "wanna go to the beach"..... blijkbaar vergist met Dolphin's Cry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |