abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:44:27 #176
136 V.
Like tears in rain...
pi_23961366
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Vlitsie het volgende:

Minpuntje vond ik wel dat grote voorvak voor prijswinnaars en fanclubleden. Die mensen hadden daar heerlijk de ruimte

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23962799
Mazzelaar.. 'k woon in Friesland en stond in dezelfde file.. lag om 4 uur in mn bed en moest om half 8 weer op mn werk zijn...

nergens last van gehad, wij konden in 1 x doorrijden was op tijd thuis en vandaag lekker vrij
pi_23966470
hej jongens wat was er nou bij de after party tebeleven?
it's better to burn out than to fade away.
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:38:46 #179
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23968603
Damn.. Het was echt een van de beste concerten ever... Echt super!

Vond het wel heel erg stoer dat ze bléven terug komen
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:57:29 #180
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_23968867
En nog even de setlist van gisteravond, via de Fanclub van Live
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_23970665
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat laatste was mooi kut
Verder was het echt een supergaaf concert! Met als hoogtepunten Lighting crashes (zow mooi) en Dance with you (nu bij het vierde concert dat ik zie spelen ze 'm eindelijk!!!!). Wel erg blij dat we met de auito waren want wat speelde ze lang! Super!!!
pi_23972394
klopt die playlist wel?
waitress was toch later ofniet?

maarja ik vond t ook in 1 woord geweldig....
niets haasten ofzow...
lekker blijve pitte in n studentehuisje van bekende...
drna wel om 6 uur op om op tijd op school te kunne zijn in limburg...
2 uurtjes slaap is ook niet alles
Azwethinkweiz
pi_23983038
Wie o wie heeft er een foto van Lightning Chrashes.. Was mijn foto toestel vergeten..

GEWELDIG concert..
ME myself and everybody.
  woensdag 15 december 2004 @ 09:13:04 #184
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_23983355
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
SPOILER
Dat hebben ze gisteravond dan goed gemaakt, want gisteravond hebben ze hem wel gespeeld!
pi_23985702
Werd helemaal gek toen ze Lakini's Juice speelde , blijft toch 1 van m'n fav nr's. Verder een aangename verrassing dat ze Waitress en Shit Towne speelde. Lekker veel nr's van Throwing Copper. Lightning Crashes, Lakini's Juice , Like I Do, White Discussion, Turn my head, Operation Spirit en I Alone waren toch wel de hoogtepuntjes, maar het was allemaal fantastisch. Echt een topconcert. En heerlijke plaatsen vooraan

Jammer alleen dat we de laatste intercity naar utrecht miste, waardoor we de nachttrein moesten pakken. Leuk joh, nog FF langs delft, den haag, leiden, schiphol en amsterdam te gaan Was uiteindelijk om 4 uur weer in Ede, wakker gebleven en de eerste bus naar station gepakt, om daarvan uit weer via Utrecht naar Grun te gaan Zo reis je nog eens wat af in een paar uur...

Owh jah, ben maandag geweest
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_23986923
ben er gister geweest, vond het helemaal prima
jammer alleen dat ik zitplaatsen had, het veld leek me leuker,
alhoewel, van boven had je wel leuk uitzicht op al die sardientjes
Lightning Crashes was idd écht superb..
'k herkende "They stood up for love" in het begin niet echt, liep niet mooi, maar uiteindelijk kwam dat ook goed

(had ook goed uitzicht op het omflikkeren van de boxen, terwijl een gast aan de achterkant angstvallig probeerde ze overeind te houden..

jasper Stevelinck klonk ook mooi, vond alleen wel dat t allemaal beetje lang duurde (t voorprogramma) maar goed al met al prima concert.
  woensdag 15 december 2004 @ 14:06:50 #187
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23989193
Heeft er eigenlijk iemand foto's ergens gemaakt / online zien staan?
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_23989525
ik had het in de studentenflat laten ligge waar we bleven slapen waar we van te voren onze slaapzakke neergooide...
Azwethinkweiz
pi_23993019
Ben trouwens blij dat ik maandag ben geweest. Veel liever Turn my head & Beauty of gray dan Run to the water & Sweet release
Porcupine Tee - Normal
pi_23993341
dat is waar....en zeker als je bedenkt dat run to the water er maandag eigelijk bij hoorde...
( en ik dacht echt dat ze hem gespeeld hadde )
Azwethinkweiz
pi_23993420
Hoezo dat?

Ik heb het nr geen moment gemist trouwens. Wel jammer dat ze niet meer Secret Samadhi speelden. Waarom blijven ze toch ontkennen dat Secret Samadhi hun beste plaat is
Porcupine Tee - Normal
pi_23993847
dat staat onderin de spoiler....
ik vond het programma wel degelijk erg goed...alleen die u2 cover hoefde van mij niet.... toen dat begon had ik echt zoiets van....wat is dit nouweer
maar voor de rest toppie
Azwethinkweiz
pi_23994966
Volgende keer wil ik ook Ken alleen niemand die met me mee wilt
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_23995950
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef StarGazer het volgende:
Ben trouwens blij dat ik maandag ben geweest. Veel liever Turn my head & Beauty of gray dan Run to the water & Sweet release
Ik ook, Beauty of gray, is echt een van me favoriete nummers. Echt tof dat ze die op het laatst nog ff speelde!
pi_23997233
in nijmegen2003 speelde ze die als een van de eerste
Azwethinkweiz
pi_23997314
Klopt! Was ook een zeer gaaf concert in combinatie met Coldplay!
pi_23997836
en nada surf.....
daar ben ik echt fan van geworden toen ik ze daar hoorde
Azwethinkweiz
pi_23998065
Jep! Hier nog één!!!
pi_24001863
ZOOOOOOOO Wat heb ik het naar mijn zin gehad maandag! Alleen jammer dat er tien centimer achter mij nog even een lekker zijn bier er terug uit gooide Verder een prachtconcert (ben ik de enige die Ed er erg lekker uit vond zien????)
Verder van de vier concerten die ik gezien heb..... veruit de beste!!!

Ook ik was er heilig van overtuigd dat run to the Water wel was gespeeld.... Hij zij toch "wanna go to the beach"..... blijkbaar vergist met Dolphin's Cry
pi_24002153
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef swalcat het volgende:
ZOOOOOOOO Wat heb ik het naar mijn zin gehad maandag! Alleen jammer dat er tien centimer achter mij nog even een lekker zijn bier er terug uit gooide Verder een prachtconcert (ben ik de enige die Ed er erg lekker uit vond zien????)
Verder van de vier concerten die ik gezien heb..... veruit de beste!!!

Ook ik was er heilig van overtuigd dat run to the Water wel was gespeeld.... Hij zij toch "wanna go to the beach"..... blijkbaar vergist met Dolphin's Cry
nou hij zag er wel lekker uit maar die vent ken echt NIET dansen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')