quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Vlitsie het volgende:
Minpuntje vond ik wel dat grote voorvak voor prijswinnaars en fanclubleden. Die mensen hadden daar heerlijk de ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
En nog even de setlist van gisteravond, via de Fanclub van LiveJa dat laatste was mooi kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder was het echt een supergaaf concert! Met als hoogtepunten Lighting crashes (zow mooi) en Dance with you (nu bij het vierde concert dat ik zie spelen ze 'm eindelijk!!!!). Wel erg blij dat we met de auito waren want wat speelde ze lang! Super!!!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef AirwiN het volgende:
En nog even de setlist van gisteravond, via de Fanclub van LiveDat hebben ze gisteravond dan goed gemaakt, want gisteravond hebben ze hem wel gespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, Beauty of gray, is echt een van me favoriete nummers. Echt tof dat ze die op het laatst nog ff speelde!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef StarGazer het volgende:
Ben trouwens blij dat ik maandag ben geweest. Veel liever Turn my head & Beauty of gray dan Run to the water & Sweet release
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef swalcat het volgende:
ZOOOOOOOO Wat heb ik het naar mijn zin gehad maandag! Alleen jammer dat er tien centimer achter mij nog even een lekker zijn bier er terug uit gooideVerder een prachtconcert (ben ik de enige die Ed er erg lekker uit vond zien????)
Verder van de vier concerten die ik gezien heb..... veruit de beste!!!
Ook ik was er heilig van overtuigd dat run to the Water wel was gespeeld.... Hij zij toch "wanna go to the beach"..... blijkbaar vergist met Dolphin's Cry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |