FRS --> 11,99....quote:Op zondag 7 november 2004 18:55 schreef El.Wulfo het volgende:
nou ik kan hem nergens vinden voorminder dan 20 euro..![]()
De band vindt het een van de minste, in die periode liepen ze in hun armani pakken en naast hun schoenen, voor the distance zijn ze zich volgens hunzelf weer zichzelf naar hun roots gegaan.quote:Op maandag 8 november 2004 03:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Secret Samadhi is idd geweldig. Gas Hed Goes West is 1 van Live's beste nummers.
ga ik daar eens kijkenquote:Op maandag 8 november 2004 01:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
FRS --> 11,99....
Secret Samadhi wordt vaak wat miskend, overschaduwd door cd's als Throwing Copper en Distance To Here. Tis idd een cdtje waar je aan moet wennen, maar de cd wordt elke luisterbeurt beter en beter. Die plaat rockt gewoon van begin tot eindDie clip van Freaks is echt fantastisch
Nou ja, er zijn toch heel wat fans van wie het een favoriet album is. Het is ook nog steeds mijn favoriet denk ik, heerlijk, dat donkere mysterieuze sfeertje...quote:Op maandag 8 november 2004 01:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
FRS --> 11,99....
Secret Samadhi wordt vaak wat miskend, overschaduwd door cd's als Throwing Copper en Distance To Here. Tis idd een cdtje waar je aan moet wennen, maar de cd wordt elke luisterbeurt beter en beter. Die plaat rockt gewoon van begin tot eindDie clip van Freaks is echt fantastisch
Helemaal met de laatste twee posts eens ... Rondom Dolphin's Cry was het over voor me. Ik draai alleen de eerste drie albums nog (vooral Mental Jewelry, blijft heerlijk)quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:50 schreef ondeugend het volgende:
LIVE wás zeer oke !!
De eerste 3 albums
inderdaad. Misschien wat 'softer' als je TC en Secret Samadhi gewend bent maar een geweldig album, IMHO.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:04 schreef D3nn15 het volgende:
So true? The Distance To Here vind ik een meesterlijk album
Dolphin's Cry, Sparkle, Run to the water, Voodoo Lady, Feel the quit river range, They stood up for love (Akoestisch vooral! ) & Dance with you zijn imho wel erg meesterlijk jah. Maar het is in tegenstelling tot albums als Mental Jewelry, Throwing Copper & Secret Samadhi geen album dat vanaf het begin tot eind rockt....quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:04 schreef D3nn15 het volgende:
Ik vind eerder die Mental Jewelry niet zo, maar dat is meer omdat de stem van Ed er nog niet zo mooi uitkomt dan
Maar dat is toch ook geen vereiste voor een goed album?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dolphin's Cry, Sparkle, Run to the water, Voodoo Lady, Feel the quit river range, They stood up for love (Akoestisch vooral! ) & Dance with you zijn imho wel erg meesterlijk jah. Maar het is in tegenstelling tot albums als Mental Jewelry, Throwing Copper & Secret Samadhi geen album dat vanaf het begin tot eind rockt....
Meningen verschillen hèquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:04 schreef D3nn15 het volgende:
Ik vind eerder die Mental Jewelry niet zo, maar dat is meer omdat de stem van Ed er nog niet zo mooi uitkomt dan
Horse bedoel je? Wel een goede afsluiter vind ik en zeker geen verkeerd nummer(voor een country nummer dan)quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:19 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook geen vereiste voor een goed album?Ik vind hem persoonlijk heerlijk wegluisteren, ik luister de complete cd altijd
Maar goed ik ben het wel eens dat een nr als Lakini's Juice of Freaks damn dat is echt meesterlijkIk vind V het raarste album eigenlijk, daar moest ik echt een tijd aanwennen, dat rare intro nr en een soort rap achtig nr erin... Maar ja aan Throwing Copper kan niks tippen
Dat album is zo fucking goed, nouja alleen dat laatste country achtige nr valt een beetje weg bij de rest
Misschien niet baanbrekend, maar na zoveel jaar luister ik het album nog steeds. 'What a man was 2000 years ago means nothing to me today'quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:47 schreef StarGazer het volgende:
Mental Jewelry is niet grensverleggend idd, maar wat verwacht je anders van een stel broekies. Van een stel 19 jarige is Mental Jewelry echt een fantastische debuutplaat. Operation Spirit, Brothers Unaware, Tired of "Me", Good Pain, Beauty of Gray... VET
Jaaa, die viel me gisteren opquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef Libris het volgende:
[..]
Misschien niet baanbrekend, maar na zoveel jaar luister ik het album nog steeds. 'What a man was 2000 years ago means nothing to me today'(blotehoofdquote)
Uhmm Pilar is van TC, of bedoel je het anders?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jaaa, die viel me gisteren op
Ook Pillar Of Davidson
Jawel maar ja dat is toch ook groeien, TC en SS zijn meesterlijk en een stuk harder inderdaad... TDTH is geweldig op een andere manier, Dance With You bv een heel rustig nr vind ik echt supermooi...quote:Op donderdag 11 november 2004 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Nee, het heeft er niets mee te maken of ze bekend of commercieel zijn hoor, dat boeit me niet. Dat waren ze trouwens volgens mij al veel langer.
Het gaat om de muziek die echt duidelijk veranderd is. Misschien wel makkelijker toegankelijk geworden of zo. Ik vind het echter slijmerig geworden. Zo'n nummer als They stood up for love, daar moet ik echt bijna van kotsen. En dan voeg ik daar aan toe Run to the Water en alles wat daarop lijkt. Als ik dat dan vergelijk met Iris of Lakini's Juice lijkt dat wel een compleet andere band.
neej, dat staat eerder in het topic ook al eens door mij vermeldquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:20 schreef StarGazer het volgende:
Ben ik dan de enige die They Stood Up For Love akoestisch werkelijk schitterend vindt?
Waarom ga je dan nog?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:56 schreef bloodymary het volgende:
Het grootste kotsmoment was wel dat Ed Kowalzyck tijdens They stood up for love zijn kinderen op het podium haalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |