gaat goed komen, ben ik heilig van overtuigd!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor een positief resultaat met deze selectie.
vanavond niet?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gaat goed komen, ben ik heilig van overtuigd!
volgende week vrijdag is excelsior de eerste!
uhm.. nja ik durf dat nog niet te zeggenquote:Op woensdag 22 september 2004 15:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
vanavond niet?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhm.. nja ik durf dat nog niet te zeggen
hendriksen, stinga en cvetkov doen vanavond namelijk waarschijnlijk nog niet mee
ja ik schaam me heel erg dat ik niet zeker durf te zeggen of HS wel gaat winnen..
bij MVV met 0-2..quote:Op woensdag 22 september 2004 15:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ik denk wel dat jullie gaan winnentegen wie had de treffers in de 1e ronde gewonnen eigenlijk?
Mooiquote:Op woensdag 22 september 2004 15:28 schreef SvG het volgende:
Cvetkov staar waarschijnlijk vnaaf al wel in basis de andere op bank zo stond in krant dan.
altijd hequote:Op woensdag 22 september 2004 16:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
gaan jullie ook kijken?
echte supporterquote:Op woensdag 22 september 2004 16:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
altijd he
van een echte clubquote:Op woensdag 22 september 2004 16:08 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
echte supporter![]()
jaja Helmond is beter in waterpolo dat heb ik gister wel gezienquote:Op donderdag 23 september 2004 00:25 schreef DarkShine het volgende:
Dus jullie kunnen toch nog winnen?
Dus in mei is Roda JC - Helmond?quote:Op donderdag 23 september 2004 08:36 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jaja Helmond is beter in waterpolo dat heb ik gister wel gezien
top oss is de volgende!
zo komen we wel in de finale![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus in mei is Roda JC - Helmond?
eerste overwinning voor helmond sport..2 -1quote:Op donderdag 30 september 2004 19:26 schreef SvG het volgende:
Yahia heeft contract gekregemorge excelsior wa denke we?? ik denk 3-2
voor ons in de beker danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:27 schreef hellmondunited het volgende:
eagles is de volgende!!!
thnx thnx!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:37 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
voor ons in de beker dan
Congrats again
Vond Excelsior al bagger spelen tegen ons, wat moet ik dan wel niet verwachten van GAE...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
thnx thnx!
mja ik zie ze volgende week echt wel winnen! eagles zijn maar zwak en zeker niet sterker dan excelsior!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |