dat ze tijdens de nacompetitie pas spelers gaan kopen.. veel te lang wachten dus.. alles wordt ondertussen voor de neus van HS weg gekaaptquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat bedoel je met: Helmond Sport wacht met aankopen tot tijdens de nacompetitie?
hoelaat vertrekt heel de colonne?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef Mindlight het volgende:
Laatste post uit vorige topic:
Ja zie de post van Stpan in het andere topic
Alhoewel het leeuwendeel wel gewoon excelsiorsupporters zijn hoor.
Overigens Hellmondunited, heb vrij kunnen krijgen dus zit gewoon in t uitvak
(dom beleid) ----) Dat leek mij ook, vandaar de vraag. Weet je aan wat voor een spelers we dan moeten denken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat ze tijdens de nacompetitie pas spelers gaan kopen.. veel te lang wachten dus.. alles wordt ondertussen voor de neus van HS weg gekaapt
(dom beleid!)
Stefan Jansen, ze waren bezig met jochemsen maar die koos voor zwolle.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
(dom beleid) ----) Dat leek mij ook, vandaar de vraag. Weet je aan wat voor een spelers we dan moeten denken?
jij wil helmond nog levend helmond uitkomen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:47 schreef Mindlight het volgende:
hmm ik geloof dat Dordt nog wat in de aanbieding heeft
hehe i'll be awarequote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:53 schreef Mindlight het volgende:
Haha uiteraard en dat gaat wel lukken ook, nu nog juichend...
als ik het de laatste weken zie hebben we dat heeeel hard nodigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef Mindlight het volgende:
succes!!!
den bosch ja? ik heb echt geen idee... kan echt alle kante op.. en mij maakt het ook niet uit.. als we maar een keer goed voetballenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik het de laatste weken zie hebben we dat heeeel hard nodig
haha nee man! dat was dramatisch slecht!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef Mindlight het volgende:
Hmm dat hoop ik niet, dan is excelsior kansloos?
of was wat jullie op woudestein lieten zien goed?
Dat word dan lotjes trekken denk ik. Volgens mij mogen er maar 400 het stadion binnen (10%)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Mindlight het volgende:
17:30 vanaf woudestein heb er wel zin in hoor 16-20 bussen, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt
Haal dequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Vrijdag maken we Den Bosch kampioen
nee hoor op voorwaarde dat we met een combi komen, mogen er meer komen (ik dacht zelf achthonderd nogwat)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:11 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Dat word dan lotjes trekken denk ik. Volgens mij mogen er maar 400 het stadion binnen (10%)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |