'het landsbelang'quote:Op woensdag 22 september 2004 11:12 schreef Tikorev het volgende:
Volgens mij is het een van de beste ministers van het kabinet. Laat zich niet leiden door persoonlijke populariteit of de populariteit van zijn partij, maar is slechts bezig nmet het landsbelang.
You're shitting me, right?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:55 schreef pberends het volgende:
"Ik kan ook steeds moeilijker rondkomen" (van 120.000 euro per jaar)
quote:"Ik kan ook steeds moeilijker rondkomen" (van 120.000 euro per jaar)
Dat zegt jou misschien niets, maar het betekent dat je bezig bent met maatregelen te nemen die het beste zijn voor het land en niet dat je beleid uitvoert waar jezelf en je partij populair van wordt maar waarmee je ondertussen het totale systeem ontwricht zodat voor komende generaties er amper nog sociale voorzieningen overblijven omdat ze simpelweg onbetaalbaar zijn geworden.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'het landsbelang'grapjas
Dus eigenlijk breken we de sociale voorzieningen af om te zorgen dat er sociale voorzieningen blijven?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:01 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat zegt jou misschien niets, maar het betekent dat je bezig bent met maatregelen te nemen die het beste zijn voor het land en niet dat je beleid uitvoert waar jezelf en je partij populair van wordt maar waarmee je ondertussen het totale systeem ontwricht zodat voor komende generaties er amper nog sociale voorzieningen overblijven omdat ze simpelweg onbetaalbaar zijn geworden.
Je versobert de sociale voorzieningen zodat ze betaalbaar blijven.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk breken we de sociale voorzieningen af om te zorgen dat er sociale voorzieningen blijven?
Heb jij een doorrekening van deze plannen op lange termijn? Die heb ik nog steeds niet gezien. Sterker nog, ik hoor Zalm wel steeds roepen dat het op lange termijn allemaal fantastisch wordt, maar enige onderbouwing daarvan heb ik nog steeds niet gezien en Zalm geloof ik nou niet bepaald op zijn woord, die heeft ie al te vaak gebroken.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:01 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat zegt jou misschien niets, maar het betekent dat je bezig bent met maatregelen te nemen die het beste zijn voor het land en niet dat je beleid uitvoert waar jezelf en je partij populair van wordt maar waarmee je ondertussen het totale systeem ontwricht zodat voor komende generaties er amper nog sociale voorzieningen overblijven omdat ze simpelweg onbetaalbaar zijn geworden.
Nee, maar iedereen kan wel inzien dat het versoberen van de sociale voorzieningen de enige mogelijkheid is om bij een sterk vergrijzende samenleving ook voor toekomstige generaties een betaalbare verzorgingsstaat over te houden.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Heb jij een doorrekening van deze plannen op lange termijn?
'tuurlijk, maar dan rijst de vraag met hoeveel er versobert moet worden en daar heb je toch echt een deugdelijke cijfermatige grondslag voor nodig om dat te kunnen verkopen. Die grondslag heeft de overheid niet, die zit naar eigen goeddunken maar lekker te schrappen, zonder dat er ook maar 1 stukje aantoonbaar bewijs is dat het op de lange termijn een fatsoenlijke sociaal stelse achterlaat, waaruit wij ook nog eens een AOWtje kunnen krijgen, waar we ons nu blauw voor betalen.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:48 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen kan wel inzien dat het versoberen van de sociale voorzieningen de enige mogelijkheid is om bij een sterk vergrijzende samenleving ook voor toekomstige generaties een betaalbare verzorgingsstaat over te houden.
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:34 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Die grondslag heeft de overheid niet, die zit naar eigen goeddunken maar lekker te schrappen, zonder dat er ook maar 1 stukje aantoonbaar bewijs is dat het op de lange termijn een fatsoenlijke sociaal stelse achterlaat, waaruit wij ook nog eens een AOWtje kunnen krijgen, waar we ons nu blauw voor betalen.
Nou, post eens een linkje, ik ben heel erg benieuwdquote:Op woensdag 22 september 2004 14:41 schreef Tikorev het volgende:
[..]Hoe weet jij dat nu weer. Ik begreep dat het RTL nieuws gisteren cijfers had over de lange termijn gevolgen van het beleid.
Probeer info@rtlnieuws.nl eens en vraag of ze je de uitzending van gisteren op band willen toesturen.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:30 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nou, post eens een linkje, ik ben heel erg benieuwd
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:06 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Probeer info@rtlnieuws.nl eens en vraag of ze je de uitzending van gisteren op band willen toesturen.
Ja knul, Ik zei dat het op RTLNIEUWS schijnt langs te zijn gekomen. RTL Nieuws is een nieuwsprogramma dat elke avond om half acht op RTL4 verschijnt. Oftewel een B-R-O-N...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:14 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hallo zeg, jij komt met die bron aanzetten, dan is het minste dat ik verwacht, dat jij mij ook die bron kunt tonen.
Leuk, maar laat ik die uitzending nou net gemist hebben. Het is JOUW bron, die dus voor mij niet verifieerbaar is en ik daarom niet serieus neem. Mocht je ooit een doorberekening vinden die na te slaan is, hoor ik het graag.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja knul, Ik zei dat het op RTLNIEUWS schijnt langs te zijn gekomen. RTL Nieuws is een nieuwsprogramma dat elke avond om half acht op RTL4 verschijnt. Oftewel een B-R-O-N...
![]()
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 22 september 2004 16:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Leuk, maar laat ik die uitzending nou net gemist hebben. Het is JOUW bron, die dus voor mij niet verifieerbaar is en ik daarom niet serieus neem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |