Wilde zalm is gerookt nog wel te pruimen, gekweekte dooie zalm is niet te vreten.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:40 schreef tong80 het volgende:
TVP ga weer verder met m'n video.
Oh ja Zalm moet dood.
Hoogste tijd om je als newbie maar eens te komen voorstellen op die meet.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:06 schreef MaxPower het volgende:
ik geloof dat ik de meet nog ff laat schieten, ben nog maar sinds 2000 geregistreerd op fok...
*O baluhquote:Op woensdag 22 september 2004 01:58 schreef MaxPower het volgende:
jullie verpesten m'n postingstreak in VBL... ga es weg!
Nou...ff niet geloof ik. Ik zit aan de limonade.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef rubbereend het volgende:Erik bier? stomme vraag natuurlijk
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou...ff niet geloof ik. Ik zit aan de limonade.
Bloedserieus. Alleen nu issie op. En nu ga ik nog een glas maken want ik heb dorstquote:Op woensdag 22 september 2004 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
serieus?
en wij hebben jou de George Best award gegevenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bloedserieus. Alleen nu issie op. En nu ga ik nog een glas maken want ik heb dorst
George Best Award is toch voor de user die het meest onder invloed post?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wij hebben jou de George Best award gegeven
Proostquote:nou proost dan maar, k neem nog een biertje
:d klopt je hebt helemaal gelijk, onder welke invloed ben je?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
George Best Award is toch voor de user die het meest onder invloed post?
Heb ik ergens gezegd dat ik nuchter ben?
[..]
Proost
Ik heb Very Bad things gezien. Moet je kijken. En When Harry met Sally erachteraan.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d klopt je hebt helemaal gelijk, onder welke invloed ben je?
:d, oke When Harry met Sallyquote:Op woensdag 22 september 2004 02:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb Very Bad things gezien. Moet je kijken. En When Harry met Sally erachteraan.
Dat vroeg je niet, dat weet ik
Ik ga slapen
Daarom ken ik jou van een Heerenveen meet natuurlijk - liegbeestquote:Op woensdag 22 september 2004 01:19 schreef MaxPower het volgende:
ik heb net als Tong een meetfobie
Ik kan me niet voorstellen dat de politie op zo'n tijdstip met een mobiele unit stond, dus waarom rijd je dan te hard bij een flitspaal, dat ding staat er toch niet sinds gisteren?quote:Op woensdag 22 september 2004 05:47 schreef just me het volgende:
(en natuurlijk geflitst onderweg!!)
tja.. als je kind (al is ie 19) benauwd zit te gieren en piepen in de auto wil je gewoon zo snel mogelijk hulp hebben en de weg die ik genomen had naar het zkh rij ik niet zo vaakquote:Op woensdag 22 september 2004 08:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de politie op zo'n tijdstip met een mobiele unit stond, dus waarom rijd je dan te hard bij een flitspaal, dat ding staat er toch niet sinds gisteren?
Ik zou het van m'n vrouw d'r zakgeld aftrekken!
*geeft leeuwtje als troost een bakkie zwart met lepel om hem ook niet van het roeren uit te sluiten !!quote:Op woensdag 22 september 2004 08:51 schreef Lionheaad het volgende:
Goede morgen....
LH kan straks geen uitwedstrijden van Nederlands Elftal zien
LH heeft geen kleuterzender op de kabel
quote:Op woensdag 22 september 2004 08:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*geeft leeuwtje als troost een bakkie zwart met lepel om hem ook niet van het roeren uit te sluiten !!good morning trouwens
ach je had vorige week nog een meevallertje, dat kan er wel bijquote:Op woensdag 22 september 2004 05:47 schreef just me het volgende:
mogguh.. net terug van ritje naar ziekenhuis (en natuurlijk geflitst onderweg!!), Junior was erg benauwd en kreeg het niet meer onder controle, heeft ws longontsteking en gaat nu aan de antibiotica en ik duik mijn bed nog even in..
hoe is de sfeer ???quote:Op woensdag 22 september 2004 09:47 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen! Ben weer eens op mijn werk.
Beetje stilletjes.... normaal is het hier op de afdeling behoorlijk chaotisch, maar nu wordt er vrij rustig doorgewerkt. Ik ben nog niet beneden geweest op 'zijn' afdeling....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe is de sfeer ???
sterktequote:Op woensdag 22 september 2004 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje stilletjes.... normaal is het hier op de afdeling behoorlijk chaotisch, maar nu wordt er vrij rustig doorgewerkt. Ik ben nog niet beneden geweest op 'zijn' afdeling....
Ik ben zelf ook maar rustig aan de slag gegaan.
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:20 schreef SCH het volgende:
Shit bloessie, die onhandigheid heb je dus van haar. Sterkte.
ik heb vakantiequote:Ga maar snel weer naar je eigen hospitaal, je collegaatjes zijn zo sloom
zelfde hier, daardoor kan k Bob al niet zienquote:Op woensdag 22 september 2004 08:51 schreef Lionheaad het volgende:
Goede morgen....
* rubbereend kan straks geen uitwedstrijden van Nederlands Elftal zien
* rubbereend heeft geen kleuterzender op de kabel
* pfaf komt onder een steen vandaan... wat heb ik gemist??quote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde hier, daardoor kan k Bob al niet zien
SCHWALBE!quote:Op woensdag 22 september 2004 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Hellow Hoelzz, mama is opgenomen in ziekenhuis met gebroken heup![]()
Gaat het na 100 ziekenhuisopnames herseninfarct nieuwe knie net zo goed, valt ze weer
komt ze nog goed weg met die gebroken heup....ze had ook EN een gebroken heup EN een gele kaart kunnen krijgen !!quote:Op woensdag 22 september 2004 12:58 schreef DIGGER het volgende:
SCHWALBE!
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:58 schreef DIGGER het volgende:
SCHWALBE!
of braamhaar, van egmond enz...quote:Op woensdag 22 september 2004 13:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt ze nog goed weg met die gebroken heup....ze had ook EN een gebroken heup EN een gele kaart kunnen krijgen !!
Mazzel dat Luinge niet in de buurt was !
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
* rubbereend komt onder een steen vandaan... wat heb ik gemist??
en Nickelodeon is de zender van Sponge Bobquote:John de Mol biedt op uitwedstrijden Oranje
AMSTERDAM - John de Mol brengt een bod uit op de uitwedstrijden van het Nederlandse elftal in aanloop naar het WK 2006 in Duitsland. De woordvoerder van de mediatycoon heeft gisteren bevestigd er wordt onderhandeld over de uitzendrechten van deze kwalificatieduels.
Mocht De Mol de rechten inderdaad binnen weten te slepen, dan zou dat tot een mooie marketingcampagne van zijn eigen station kunnen leiden. Vier duels worden voor de geplande startdatum van de amusements- en voetbalzender gespeeld. Het station wil augustus volgend jaar officieel beginnen.
De eerste uitwedstrijd van Oranje wordt al op 9 oktober aanstaande gespeeld tegen Macedonië. De kans is groot dat De Mol de wedstrijden onderbrengt bij kinderzender Nickelodeon. Op dat kanaal wil hij met zijn nieuwe station augustus volgend jaar in de avonduren gaan uitzenden.
Te duur
RTL, SBS 6 en de NOS hebben eerder laten weten geen belangstelling te hebben voor de duels, omdat ze de rechten te duur vinden. Het bureau dat de rechten beheert wilde voor zes wedstrijden circa 6,5 miljoen vangen. De uitzendrechten van de thuiswedstrijden van Oranje zijn in handen van SBS 6.
dus als de mol het niet meer koopt, wordt dadelijk een uitwedstrijd door een koreaanse zender uitgezonden ofzoquote:Op woensdag 22 september 2004 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en Nickelodeon is de zender van Sponge Bob
[afbeelding]
een erg leuke tekenfilm
of de prijs moet naar beneden. maarja nu de Mol ze wil zal hij ze ook wel krijgenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus als de mol het niet meer koopt, wordt dadelijk een uitwedstrijd door een koreaanse zender uitgezonden ofzo
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt mn zus net hier (bij m'n ouders) thuis met een grote bos bloemen, gefeliciteerd met jullie trouwdag... Altijd makkelijk he, zo'n zus die WEL altijd overal aan denkt
Dan geef jij je ouders toch snel een voetbalsjaal / jaargang oude VI's / vaantjes weet ik veel wat, wat op een schot achter je zolderkamer ligt stof te happen?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt mn zus net hier (bij m'n ouders) thuis met een grote bos bloemen, gefeliciteerd met jullie trouwdag... Altijd makkelijk he, zo'n zus die WEL altijd overal aan denkt
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:02 schreef Bluezz het volgende:
golfer's telefoonnummer staat per abuis in de viavia, wordt ie steeds gebeld door jongemannen die een afspraak willen maken
Die vergeet ik ook altijd. Verjaardagen, check. Maar altijd die trouwdag...quote:Op woensdag 22 september 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 08:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom ken ik jou van een Heerenveen meet natuurlijk - liegbeest
quote:Advertentie
Aangeboden / gevraagd Aangeboden
Titel: Ik aardige man
Omschrijving: 60 jaar, zie er jonger uit, dus vandaar mijn adv., donkerblond, blauwe ogen, snorretje, iets stevig, is niet geboden aan woon plaas, woon zelfstandig kan ontvangen jij van 40 tot 60 jaar of jonger, geen S/M of financiële bedoelingen. Ik wil graag leuke vent. Ik ben jeans vent, ik hou van likken, pijpen, je zaad proeven en misschien neuken. Bel: 0900-6000.999 code 908006 geldig t/m 29 September (0,80 e/min)
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:02 schreef Bluezz het volgende:
golfer's telefoonnummer staat per abuis in de viavia, wordt ie steeds gebeld door jongemannen die een afspraak willen maken
Bluezz,quote:Op woensdag 22 september 2004 14:02 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, shit happens.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Hellow Hoelzz, mama is opgenomen in ziekenhuis met gebroken heup![]()
Gaat het na 100 ziekenhuisopnames herseninfarct nieuwe knie net zo goed, valt ze weer
mijn broertje is geboren op de (5e) trouwdag van mijn ouders.....dus dat is te doenquote:Op woensdag 22 september 2004 14:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die vergeet ik ook altijd. Verjaardagen, check. Maar altijd die trouwdag...
wat heeft ons cijferneukertje nu weer laten vallenquote:Op woensdag 22 september 2004 16:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ook wel na die stats die ik heb neergepleurd.
Klik op mijn naam en vind uit.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat heeft ons cijferneukertje nu weer laten vallen
database problemen bedoel je ??quote:Op woensdag 22 september 2004 16:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Klik op mijn naam en vind uit.
enquote:GEILLLL
ofquote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:woooow, wat een lekkere kont![]()
Je vergeetquote:Op woensdag 22 september 2004 16:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Hij bedoelt die uitermate boeiende stats over het gemiddelde aantal posts per topic per forum. Hij heeft ontdekt dat BH1 gemiddeld het meeste aantal posts heeft. Maar daar komen ze ook niet verder dan:
[..]
en
[..]
of
[..]
quote:MEEER!!!
en kleren aan...daar hou ik ook niet zo vanquote:Op woensdag 22 september 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft een pijpbekje en daar hou ik niet van.
idd dat is al helemaal belachelijk.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en kleren aan...daar hou ik ook niet zo van
Ik lees: Magnetronquote:Op woensdag 22 september 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Zo, even wat aan het eten doen.
ik lees: bierquote:Op woensdag 22 september 2004 17:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik lees: Magnetron
Lolquote:Op woensdag 22 september 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH is eigenlijk ook een beetje neo-nazi:
[afbeelding]
Ik had eergisteren nog gezocht of je 'm al geopend had.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ik laat Sylvie passeren. http://www.acdaendemunnik(...)?TID=1245&PN=1&TPN=1
vanavond kun je weer genieten op de radioquote:Op woensdag 22 september 2004 18:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Lol
Vanochtend kaartje Thunderdome gehaald voor 48,50 euro.... Moet niet gekker worden dat zelfs Thunderdome al 50 euro is... Maar goed hopelijk maken ze er een top feest van
Ik denk het niet. Ze hebben namelijk dit als slogan: "Looking at the past, Only one can claim the future"quote:Op woensdag 22 september 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wacht op de Line-Up.
Als er geen Oldskool-zaal is ga ik niet, vorige keer was Industrial->Terror!
Locatie is wel te gek overigens...
nieuwe clip van Marco V bij Automanual?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
http://www.id-t.com/downloads/marcovcliphires.html was wel gezellig
Marco V
Jepquote:Op woensdag 22 september 2004 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nieuwe clip van Marco V bij Automanual?
Marco V is indeed
lijkt me toch een makkelijke keuze Marco Vquote:Op woensdag 22 september 2004 19:03 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jep. Helaas stond ie op Mysteryland tegelijk met Promo, maar heb wel het begin van hem meegemaakt
. Die vlammen waren geweldig
Wat mooi man - die wil ikquote:Op woensdag 22 september 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH is eigenlijk ook een beetje neo-nazi:
[afbeelding]
hoe komt die nou weer in je lijst?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh, great, ik heb een Breezer-anarchist in m'n lijst.
Marco V - Goddquote:Op woensdag 22 september 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Marco V!
Klasgenoot enzo.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe komt die nou weer in je lijst?
op innercity 2 jaar geleden draaide hij een edit van Godd met daarin een stuk van Faithless God is a dj, dat was echt briljantquote:Op woensdag 22 september 2004 19:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Marco V - Goddmaar idd als een paar meter Promo bezig is dan is de keuze snel gemaakt
of je koopt een woordenboekquote:Op woensdag 22 september 2004 19:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lego gebruik nu ******** is makkelijke woorden
Omdat een of andere gastje van 15 jaar in een cafe moeilijk moet gaan lullen?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je koopt een woordenboek
Precies veel te idiosyncratisch. Haal me eens uit m'n lethargie als ik je lees. Het is niet polemisch en werkt alleen maar contra-productief.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lego gebruik nu ******** is makkelijke woorden
Dat is taal die ik wel verstaquote:Op woensdag 22 september 2004 19:12 schreef VoreG het volgende:
Bier
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Yeah!
* Ajaxno1 heeft alle albums van Robbie Williams ge......eeeeh........gekregen!
Alleen als het te mediocer is m'n flagrant obstinate meningen over Legolas te boekstaven.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
Tong, flaggel jij de gurotienenotien nog even doorsteeds?
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Yeah!
* rubbereend heeft alle albums van Robbie Williams ge......eeeeh........gekregen!
Of wel natuurlijk! Ik vind dat superrelaxte muziek!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
Robbie Wiliams dat doe je gewoon NIET!
Zekersengewis maar dan secureer ik de Franky-files voordat we hem galandiveren. Ok?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen als het te mediocer is m'n flagrant obstinate meningen over Legolas te boekstaven.
De CD Swingin' when your Winning heeft ook enkele hele leuke covers trouwens!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:18 schreef rubbereend het volgende:
Jesus in a Camper Van en South of the Border, dat zijn relaxte RW nummers
Ik vind het best zolang je mij maar niet ontschraapt, met Franky is het immers ongewis of ie mijn delusivoire punktie ontfloerst.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Zekersengewis maar dan secureer ik de Franky-files voordat we hem galandiveren. Ok?
Franky plugt de butt wel maar of jij de method kan michen en het bjorootje kan pfaffen binnen 3 golfers? Ik ga even vommen op de bluezz ondertussen.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang je mij maar niet ontschraapt, met Franky is het immers ongewis of ie mijn delusivoire punktie ontfloerst.
Robbie Williams.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Yeah!
* Legolas_Greenleaf heeft alle albums van Robbie Williams ge......eeeeh........gekregen!
De wereld op z'n kop!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:23 schreef SCH het volgende:
Franky is homo en ik ben neonazi, het kan verkeren
Je zou het moeten fiietsen.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat terror en metal niet eens zo gek ver van elkaar af liggen.
DutchGooner en Dylan Dog zijn toch naar zijn concert in de aRENa geweest of niet?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef SCH het volgende:
Robbie is helemaal top trouwens Franky
Geen probleem, er moet wel wat tegenover staan natuurlijk!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:29 schreef Suijk het volgende:
Kan iemand voor me koken, ik heb geen zin.
Ah.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Terror is soms heel ff leuk. Industrial of Old-skool is beter
Doe net als ik: babi pangang + bamiquote:Op woensdag 22 september 2004 19:29 schreef Suijk het volgende:
Kan iemand voor me koken, ik heb geen zin.
Die zijn er toch altijd na afloop van concerten, om de toiletten schoon te maken?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DutchGooner en Dylan Dog zijn toch naar zijn concert in de aRENa geweest of niet?
Mijn grote liefde was er ook en heeft best genoten.quote:Ik ben uit principe niet gegaan, best spijt van eerlijkgezegd!
Vroegah! Toen ik nog draaide had ik een paar plaatjes van Nasenbluten (Industrial Strength) harde Terror met onbekende underground HipHop er doorheen!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Terror is soms heel ff leuk. Industrial of Old-skool is beter
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:33 schreef SCH het volgende:
Die zijn er toch altijd na afloop van concerten, om de toiletten schoon te maken?
Terror is niet echt m'n ding, wel leuk aan het einde van een set of aan het einde van een einde van een feest een terror set.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vroegah! Toen ik nog draaide had ik een paar plaatjes van Nasenbluten (Industrial Strength) harde Terror met onbekende underground HipHop er doorheen!
Lekker om de boel op te peppen!
WTF heb jij het over?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DutchGooner en Dylan Dog zijn toch naar zijn concert in de aRENa geweest of niet?
Ik ben uit principe niet gegaan, best spijt van eerlijkgezegd!
Dat meende ik serieus!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:36 schreef DutchGooner het volgende:
WTF heb jij het over?
Wat ben jij een lul zeg,dat van mij denken
ik weet niet eens waar je het over hebt maar ik zie mijn naam en de aRENa,dat kan nooit goed zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat meende ik serieus!
Robbie Williams concert!?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:38 schreef DutchGooner het volgende:
ik weet niet eens waar je het over hebt maar ik zie mijn naam en de aRENa,dat kan nooit goed zijn
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Robbie Williams concert!?
whehehequote:Op woensdag 22 september 2004 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]wat een piemel ben jij zeg,dat is typisch iets voor SCH,absoluut niet voor mij
Samen kunnen wij de hele wereld aanquote:Op woensdag 22 september 2004 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben vorige week naar K3 geweest, maar dat is nix voor mij. Wat harde muziek, om over de teksten nog maar niet te spreken!
Hittegolf in de stadquote:Op woensdag 22 september 2004 19:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Samen kunnen wij de hele wereld aan
Want de zon schijnt als je lacht
Laat je hart in teken van de liefde staan
En het wordt een mooie dag
Het leven is kort
Het afscheid doet pijn
Dus grijp nu je kans
Om gelukkig te zijn
Mooi toch.
Jij hebt net als de K3 meiden hete nachten beleefd?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*proest*
Sweet memories.
Nee, dat was tijdens het kamp van, geloof ik, groep 8. Een stel zevende groepers gingen K3 nadoen. 1 probleem, het waren jongens. Ik geloof dat ze tennisballen hadden gebruikt.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt net als de K3 meiden hete nachten beleefd?
Nee hoor mondjes open.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:56 schreef Suijk het volgende:
Hete nachten met de K3 meiden? Dat moet wel lukken toch? Als ze hun bek maar houden.
'allooo, alloo, allo'.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
'allooo, alloo, allo'.
hier !!!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:33 schreef rubbereend het volgende:
wat is dat vandaag toch, al die lange stiltes in Hools
k weet al wat helpt
GRATIS BIER!!!!!!!!!!
Hoe is het met hem?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:36 schreef just me het volgende:
jajaja ik ben wat minder aanwezig maar dat komt omdat ik rustig met Junior op de bank hang
Een keer wat anders.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
hier !!!
jajaja ik ben wat minder aanwezig maar dat komt omdat ik rustig met Junior op de bank hang
stront eigenwijs.. wil morgen naar collegaquote:Op woensdag 22 september 2004 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe is het met hem?
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:47 schreef just me het volgende:
stront eigenwijs.. wil morgen naar collega
Lekker wijf die collega ?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
stront eigenwijs.. wil morgen naar collega
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..](college?)
Ja maar ik heb ze er allemaal uitgeslagen.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:54 schreef Suijk het volgende:
Tong, hoe is het met jouw kinderen? Komen de tandjes al door?
is dat die politiefilm met dat soapie?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga Lek kijken, is ie leuk?
gaat lekker Bluezziebeeb.. kun je er nog wel bij hebben.........quote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Rubber![]()
@JustMe mijn moeder ligt met veel pijnbestrijding te wachten op operatie, na uren op de eerste hulp gelegen te hebben vanmiddag met die gebroken heup, nu op zaal, dus maar hopen en duimen dat ze morgen geopereerd wordt
De huisarts heeft vanochtend ook nog eerst alle ziekenhuizen af moeten bellen voor een plekkie
Het is echt heel zielig, ben je eindelijk aan het opknappen van een herseninfarct krijg je dit.
Niet eerlijk![]()
Da's toch met mijn beroemdste bargast Cas?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga Lek kijken, is ie leuk?
ja dan had k t goed, dat is een leuke film, mooie rol van Thomas Acda en Ricky Koole speelt meequote:Op woensdag 22 september 2004 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's toch met mijn beroemdste bargast Cas?
Geen idee, nooit gezien.
Acdaquote:Op woensdag 22 september 2004 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dan had k t goed, dat is een leuke film, mooie rol van Thomas Acda en Ricky Koole speelt mee![]()
* just me gooit grolsch richting pascalheisterquote:Op woensdag 22 september 2004 23:30 schreef pascalheister het volgende:
hallo hoolies
ik heb wel zin in een biertje
Dat komt goed uit, dat schenken we hier niet.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:30 schreef pascalheister het volgende:
hallo hoolies
ik heb wel zin in een biertje
klopt.. we gooien alleenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, dat schenken we hier niet.
dank uquote:Op woensdag 22 september 2004 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
* pascalheister gooit grolsch richting pascalheister
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:44 schreef just me het volgende:ik ga slapen!!
duim duim dat Maarten een rustige nacht heeft want dan heb ik dat ook
Trusteh Justme.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:44 schreef just me het volgende:ik ga slapen!!
duim duim dat Maarten een rustige nacht heeft want dan heb ik dat ook
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:42 schreef Suijk het volgende:
Was Ajaxno1 nou altijd op die feestjes aanwezig?
Ik heb hem gespot!
ging bijna over mn nek toen georgina "sexy" een kers atquote:Op woensdag 22 september 2004 23:43 schreef pascalheister het volgende:
wat een programma ook dat "I Love The Betuwe"![]()
idd zegquote:Op woensdag 22 september 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging bijna over mn nek toen georgina "sexy" een kers at
quote:Op donderdag 23 september 2004 00:22 schreef pascalheister het volgende:
nog even mark in the dark luisteren en dan slapen
truste hools
ja ik hoorde het gisterquote:Op donderdag 23 september 2004 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]Mark is genomineerd
Mogguhquote:Op donderdag 23 september 2004 07:24 schreef ErikT het volgende:
Koffie?
ONGELOOFLIJK!quote:Op donderdag 23 september 2004 07:24 schreef ErikT het volgende:Mogguh!
Ja, vandaag open ik de tent. Ongelooflijk maar waar.
Iemand thee? Koffie?
Wat is dat? Alle gays achter de potten, alle lesbo's achter de pannen?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:59 schreef SCH het volgende:
zometeen The Battle of the Sexes
Waarom de vrouwelijke pruillipjes nog steeds weinig op de radio te horen zijn enzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is dat? Alle gays achter de potten, alle lesbo's achter de pannen?
Ik zal het namens je inbrengenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:26 schreef DIGGER het volgende:
Omdat vrouwen zuigen (en dat zouden ze nog meer moeten doen).
Jij bereidt je echt goed voor op zaterdagquote:Op donderdag 23 september 2004 10:34 schreef pascalheister het volgende:
ik ben even naar de kapper
Je bent goed bezigquote:Op donderdag 23 september 2004 09:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan, en zit al weer driftig te tikken.
Vanavond filmfestival en
zometeen The Battle of the Sexes![]()
Hij is nu dood.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef SCH het volgende:
hij ligt in het ziekenhuis
quote:André Hazes overleden
André Hazes is overleden. Dit heeft zijn woordvoerder vanmorgen bevestigd. Woensdagavond is de familie van de zanger vroegtijdig teruggekomen van hun vakantie in Spanje, omdat de toestand van André zeer slecht zou zijn. Hazes lag met hoge koorts en een zware longontsteking op de intensive care. Vanmorgen om half tien kreeg de zanger ook nog eens twee hartaanvallen. prive
Ik ben maandag al naar de kapper geweestquote:Op donderdag 23 september 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bereidt je echt goed voor op zaterdag![]()
Zijn de knakworsten dan nu in de aanbieding?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij is nu dood.
nu jij ook nogquote:Op donderdag 23 september 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bereidt je echt goed voor op zaterdag![]()
quote:Nederlandse bierconsumptie blijft dalen
ANP - De halverwege jaren 90 ingezette trend dat de bierconsumptie per hoofd van de bevolking blijft dalen, heeft zich ook afgelopen jaar doorgezet, ondanks de hete zomer van 2005, zo bleek uit gisteren gepresenteerd onderzoek over de bierbranche van afgelopen jaar (September 2004 t/m Augustus 2005).
Voortekenen hiervoor waren al langer aanwezig, want vanaf eind September 2004 kelderde de biermarkt plotseling aanzienlijk, om hier tot en met nu, niet meer bovenop te komen.
Een duidelijke reden hiervoor komt niet uit het onderzoek naar voren maar een vervolgonderzoek moet aantonen of het missen van de bekende bierdrinker Andre. H, sinds September 2004 consument af, enig verband houdt met de scherpe daling
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Alvast een persbericht van het ANP voor volgend jaar:
[..]
In jouw wijk hangen nu alle vlaggen half stok?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Andre,wat doe je![]()
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 23 september 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In jouw wijk hangen nu alle vlaggen half stok?
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:05 schreef Suijk het volgende:
Nu kan ie zelf die brief naar dat mens brengen.
wie,wat,waar?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef zjroentje het volgende:
Al die icoontjes ook voor Andre.![]()
Pure gokquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:23 schreef Bjoro het volgende:
hoor net dat hazes is overleden
maar zie het nergens bevestigd
waar gaat het heen met de nederlandse journalistiekquote:Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef SCH het volgende:
hij ligt in het ziekenhuis
Die is ter beschikking gesteld van de wetenschap. Dit is zo'n uitzonderlijk groot en verrot exemplaar.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Zat er trouwens nog iemand op een donor orgaan te wachten, een lever of zo?
jammer was wel grappigquote:Hazes uit koekjesreclame
Uitgegeven: 23 september 2004 12:15
AMSTERDAM - Koekfabrikant United Biscuits Nederland van Verkade probeert donderdag nog voor het einde van de dag de televisiespot waarin André Hazes figureert, van het scherm te halen. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het nog niet duidelijk of de hele spot van het scherm gaat of dat uit de spot alleen de scène geknipt wordt waarin Hazes te zien is.
Het bedrijf was nog maar net begonnen met de reclamecampagne. Daarin wil het laten zien dat iedereen van rijk tot arm de koekjes eet.
wat ook zo raar is......quote:Op donderdag 23 september 2004 13:39 schreef zjroentje het volgende:
Daar was toch ooit een onderzoek naar, over het massale medeleven van mensen bij het sterven van bekende personen. Daar kwam uit dat het degenen alleen maar om aandacht voor hunzelf te doen was.
Klopt. 'Zie mij eens meeleven'.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:39 schreef zjroentje het volgende:
Daar was toch ooit een onderzoek naar, over het massale medeleven van mensen bij het sterven van bekende personen. Daar kwam uit dat het degenen alleen maar om aandacht voor hunzelf te doen was.
ahum, meer betekent?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Omdat Linda,Roos en Jessica langer op 1 hebben gestaan (meer voor de nationale muziek hebben betekend) dan Andre, misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |