Maar eh zijn er uberhaupt nog wel a-ha fans in Nederland, want ik denk dat ze er een hoop zijn kwijtgeraakt de laatste jaren...
"Summer moved on" scoorde hier ook wel redelijk toch?
Goede muzikanten maar met een 80's label op zich, waardoor hun nieuwste werk niet in de spotlight komt (wat ze wel verdienen)
Hunting high and low, You'll end up crying, The blood that moves the body, Out of the blue comes green...
MEMS vond ik aardig, maar niet meer dan dat. Geef mij maar die oude nummers. En dan met name de bovenstaanden ('Take on me' staat daar overigens bewust niet bij. Flauw nummer was dat.)
Luister bijv. eens naar een nummer als: 'I've been losing you' een prachtig rock-nummer. Of nummers als 'Out of Blue comes green' inderdaad.
'Scoundrel days' de titelsong van het gelijknamige album is echt een wereldsong. Maar ja dat is mijn persoonlijke mening.
De nieuwe songs halen het idd niet bij het oude materiaal.
quote:Touchy betekent dat je nogal snel op je tenen getrapt bent.
Op dinsdag 04 september 2001 14:40 schreef Mistadabolina het volgende:
Een grappig groepie, dat zekerIk vond 'Touchy' altijd wel een lache nummertje
aanrakerig
ofzoiets
Daardoor heb ik een soort van aversie ontwikkeld tegen deze band, en hoewel ik nu ik ouder ben de muziek beter kan verdragen zal het nooit mijn volledige waardering krijgen.
Toch vond ik Morten vroeger wel een bijzonder lekker ding
quote:Volgens mij niet.
Op maandag 03 september 2001 12:31 schreef yapyappie het volgende:
Maar eh zijn er uberhaupt nog wel a-ha fans in Nederland,
En ik zal dinsdag 8 oktober ook aanwezig zijn bij het concert in de Heineken Music Hall
Vooral Sun always shines on Tv, Train of Thought, Take On Me (of course)... ik hoorde alleen laatste een liedje op de radio, dat MOET gewoon van A-Ha zijn, en anders lijkt het er echt ENORM veel op. Kan niet uitleggen hoe hij gaat, maar hij is echt zo mooi, degene die me aan de titel kan helpen ga ik zijn/haar voeten kussen.
Out of Blue comes green heb ik 'besteld', hopen dat die het is.
Van hun nieuwe werk ken ik niet zoveel, alleen de single "FOREVER NOT YOURS" van het album "LIFELINES". Hiermee heeft A-ha naar mijn mening bewezen dat ze het nog steeds kunnen!!
Het was de Lifelines tour in 2002.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef isogram het volgende:
CoExist, weet je zeker dat dat 2002 was? Mij staat in het geheugen dat ze toen optraden in Vredenburg, Utrecht. In 2005 zijn ze in Amsterdam (HMH) geweest, toen Analogue net uit was. Dat optreden was redelijk hilarisch. Iemand had mij van tevoren verteld dat A-ha dezelfde avond live zou optreden bij Domino D-Day. Ik zei: "Dat lijkt me sterk, want ze staan vanavond voor een concert in de HMH". Nou: het kon toch. De show begon stipt om 20.00 uur en was om 21.30 uur afgelopen. Achteraf ontdekte ik dat de vaste setlist met 4 nummers was ingekort. Per helikopter zijn ze daarna naar de locatie gevlogen voor het Domino-optreden... - Ik vond hun concert in Vredenburg (2002, bij mijn weten) veel leuker.
Bron: http://www.nu.nl/muzieknieuws/2102630/a-ha-stopt-ermee.htmlquote:A-Ha stopt ermee
AMSTERDAM - De Noorse popgroep A-Ha gaat uit elkaar. De band doet in 2010 nog een afscheidstour en stopt er daarna mee. Dat is te lezen op de website van de band.
Enkele maanden geleden stond A-Ha nog bovenaan de hitlijsten met hun laatste album, Foot Of The Mountain. "We hebben de ultieme jongensdroom beleefd en hebben een langere en meer brevedigende carriere gehad dan we ooit hadden kunnen hopen", laat het drietal in een statement weten.
Politiek
De groep geeft aan de breuk als een kans te zien om zich bezig te gaan houden met 'andere betekenisvolle aspecten van het leven', zoals ontwikkelingswerk en politiek. "Verandering is altijd moeilijk en het is makkelijk om in je oude leven te blijven hangen. Het is tijd om verder te gaan", aldus de band.
A-Ha werd in 1982 opgericht en scoorde in 1985 zijn grootste hit met Take on Me. Later volgden succesvolle singles als The Sun Always Shines on TV, Hunting High and Low, Cry Wolf en Crying In The Rain.
Alleen de datum is al tof: 10/10/10quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:40 schreef Felixa het volgende:
Ze komen met hun afscheidstournee ook langs Nederland.
Zondag 10 oktober in de HMH, kaarten kosten 39,- excl. en de voorverkoop begint zaterdag.
http://www.livenation.nl/event/11055/a-ha-farewell-tour-tickets
Ik heb dus ook een ticket, ik wist niet eens dat ze naar Nederland kwamenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef Nanook24 het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein Nanookje was zwijmelde ik met de muziek van A-ha bij de poster van Morten HarketMagne Furuholmen.![]()
Morgen dus proberen kaarten te reserveren voor oktober.
Ik hoop dat je er nog aan kunt komen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef Felixa het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een kaartje over voor zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in.![]()
Maar is er iemand bekend met het voorprogramma? Jimmy Gnecco???
[ Bericht 3% gewijzigd door Nanook24 op 09-10-2010 22:38:43 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ik ga morgenmiddag gewoon even op en neer naar het centrum. Parkeren onder de ArenA, daarna met de metro naar het centrum, afstempelen, terug. Het P+R-tarief is maar 6 euro.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Felixa het volgende:
Nog even een tip voor de mensen die met de auto komen; parkeren kun je beter niet meer in P1 doen, dat kost tegenwoordig 20 euro (evenementtarief). In de overige garages is het "slechts" 10 euro.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:28 schreef CoExist het volgende:
@ Nanook24
Setlisten mag je volgende keer wel ff in spolier tags zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door CoExist op 11-10-2010 10:55:55 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Goed om te weten, waar? Dan kan ik er even achteraan gaan qua rechten..quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:35 schreef Nanook24 het volgende:
Ik klikte op een linkje op de A-ha hyves en rolden bijna van mijn stoel, stonden de foto's van D_A gewoon bij een artikel over het optreden van gisteren.
Ja klopt, was goed geregeld. Bedankt voor het melden maar hier wist ik vanquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:06 schreef Nanook24 het volgende:
Hier: http://www.gooddayz.nl/in(...)d=71:music&Itemid=94
Je naam werd wel netjes genoemd dus ging ik ervan uit dat het goed zat.
Dit soort geneuzel lees je in Nederland echt te vaak. We hebben in dit land echt last van a) wansmaak en b) gebrek aan respect voor artiesten die al langere tijd meedraaien. De vooringenomenheid is stuitend, net als het gebrek aan kennis van zaken. Dat de vier A-ha albums in Nederland weinig succesvol zijn geweest, wil niet zeggen dat ze elders niet hebben gescoord. Zo bereikte het laatste a-ha studioalbum "Foot Of The Mountain" in Duitsland doodleuk de nummer 1-positie in de albumcharts (in Nederland één week in de Top 100: toppositie #89). Zo'n positie als in Duitsland bereik je echt niet als je je album alleen verkoopt aan 39-jarige bakvissen. Het nummer "Analogue" was in 2005 in Engeland een Top 10-hit voor A-ha.quote:A-ha doet een wereldwijde afscheidstournee en stond gisteravond in een uitverkochte Heineken Music Hall. Het grootste verschil met 1986 is dat de groep spel- en geluidstechnisch veel beter klinkt dan toen. En het publiek natuurlijk: de bakvissen van destijds zijn nu vrouwen van achter in de dertig die voor de gezelligheid hun vent hebben meegenomen.
Als een paal boven water staat dat de doorbraak van de groep alles te maken heeft met de voor die tijd spectaculaire clip die Warner bij het nummer Take on me liet maken. Ze werden een teeniebopperband tegen wil en dank en daar kwamen de drie Noren niet meer van los. Toen ze na drie albums hun aantrekkingskracht op de jonge fans begonnen te verliezen, kwam daar nauwelijks een ouder publiek voor in de plaats. Ook hun latere albums bleven te 'blik', al hebben groepen als Coldplay en Keane verklaard wel degelijk door a-ha te zijn beïnvloed.
Niet voor niets leunt de afscheidstournee zwaar op het repertoire van de eerste drie albums. Het zijn de liedjes die door de fans ook in Amsterdam woord voor woord worden meegezongen, al zijn ze niet allemaal even sterk. Maar met twee extra muzikanten wordt er een zeer acceptabel geluid neergezet. Een 'synthesizerloos' blokje met piano en akoestische gitaar - waarin onder meer het minder bekende Nonstop July en The Everly Brothers?klassieker Crying in the rain moet het muzikale krediet wat opvijzelen, maar blijft toch steken in zoetzappigheid.
En dat de allergrootste successen, Take on me en de James Bondhit The living daylights tot ver in de toegift worden bewaard, is ook niet echt overtuigend. Een verstandig besluit dus, dit afscheid. Beter dan nog decennia teren op vier of vijf aardige oude deuntjes.
Ik vind hun werk sinds 1999 gemiddeld gezien veel beter dan hun 80s-materiaal. En "Analogue" is een fantastisch album; mijn favoriete, denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:56 schreef RonB79 het volgende:
a-ha! Heb ze een tijdje verzameld, toen weer alles verkocht muv de CD's, maar het blijft goede muziek. Minor Earth had me destijds in de greep. Geweldig goed album van begin tot eind. Lifetime had wat haken en ogen naar mijn mening maar bevat nog steeds goede tracks. Analogue heb ik gekocht maar nooit echt goed beluisterd helaas. Foot Of The Mountain deed het wel weer voor me.
Het jaren 80 werk is perfect waarbij ik van de eerste drie albums eigenlijk de A-kant telkens eruit vind springen.
Dus
Nou, Minor Earth is IMO gewoon het beste van al hun werk. Kweet niet of het aan dat jaar lag of omdat ik gewoon alle nrs goed vind... Ik kan me wel enigszins in je uitspraak vinden.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hun werk sinds 1999 gemiddeld gezien veel beter dan hun 80s-materiaal. En "Analogue" is een fantastisch album; mijn favoriete, denk ik.
Morten Harket heeft eerder dit jaar een solo-album uitgebracht: Out Of My Hands. Qua muziek ligt het behoorlijk in de stijl van "Foot Of The Mountain". Ik zou het zeker eens checken op Spotify ofzo.
Hehehe... dat komt omdat de lead-single (Celice) met afstand het zwakste nummer van de cd is. En dat nummer deden ze... Wat ik toen vooral niet-goed vond, was dat ze hun concert in de HMH hebben ingekort om naderhand nog als de wiede weerga naar Aalsmeer (?) te vliegen om dat nummertje op tv te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:05 schreef CoExist het volgende:
"Analogue" deed mij niets. Ze gaven toen een klein optreden in mijn hometown bij Domino D-Day in 2005. Zo niet goed vond ik dat.
"Minor Earth | Major Sky", "Lifelines" & "Foot Of The Mountain" zijn wel pareltjes.
Heb ze 2x live gezien (2002 & 2010) en vond ze super!
Zwaar onderschatte band in NL.
Ik luister "East Of The Sun, West Of The Moon". Ik zal "Analogue" zo ff op zetten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe... dat komt omdat de lead-single (Celice) met afstand het zwakste nummer van de cd is. En dat nummer deden ze... Wat ik toen vooral niet-goed vond, was dat ze hun concert in de HMH hebben ingekort om naderhand nog als de wiede weerga naar Aalsmeer (?) te vliegen om dat nummertje op tv te doen.
De tweede single van het album, de titeltrack "Analogue" haalde in Engeland de top 10 en dat was hun eerste top 10-notering in 18 jaar tijd ofzo... De derde single, "Cosy Prisons", vind ik één van de beste A-ha-nummers ooit.
Ja, ik was bij dat concert... - ze begonnen strak om 20.00 uur. Normaal verwacht je iets van een voorprogramma of een dj die wat platen draait, maar niks van dat. We waren koud binnen, of ze begonnen al. Ik heb het concert niet als te kort ervaren, maar later las ik dat ze enkele nummers hadden geschrapt ten opzichte van andere concerten rond die tijd...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik luister "East Of The Sun, West Of The Moon". Ik zal "Analogue" zo ff op zetten.
Enne, Domino D-Day is in Leeuwarden helaas... waardeloze TV is dat.
Belachelijk dat ze 't concert hebben ingekort voor zo iets.
Om 00.00 uur begonnen met een a-ha luistersessie met mijn noise cancellation headphones. Ben nu bijna 3 uur verder.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef CoExist het volgende:
Vanavond weer eens een paar a-ha albums geluisterd. Ik vergeet soms hoe goed dit Noorse trio eigenlijk nog steeds is.
Tja, ze zijn gestopt hè... - Er komt trouwens wel weer een nieuw solo-album van Morten Harket aan. De eerste single is een trage ballad. Een fragment staat op YouTube, de volledige versie kun je op Spotify vinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Om 00.00 uur begonnen met een a-ha luistersessie met mijn noise cancellation headphones. Ben nu bijna 3 uur verder.
Jammer dat ze live niet meer touren.
Dat is nog eens goed nieuws! Ben zelf echt fan van A-ha. Heb alle cd's en alle DVD's!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
A-HA MAAKT EEN COMEBACK
A-ha komt weer bij elkaar en brengt op 4 september een nieuw album uit!
Zie dit bericht op de FP: Noorse band a-ha maakt comeback
Zeker goed nieuws. Ben zelf vooral fan van hun werk sinds 2000, maar de hits uit de 80s vind ik ook uitstekend.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed nieuws! Ben zelf echt fan van A-ha. Heb alle cd's en alle DVD's!
Ik heb niet gauw dat ik alle nummers van een band geweldig vind. Bij A-ha heb ik dat wel. Het solo-werk van Morten Harket is overigens ook echt heel mooi! Althans de Engelstalige CD´s.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker goed nieuws. Ben zelf vooral fan van hun werk sinds 2000, maar de hits uit de 80s vind ik ook uitstekend.
Deze uit 2012, bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Ik heb niet gauw dat ik alle nummers van een band geweldig vind. Bij A-ha heb ik dat wel. Het solo-werk van Morten Harket is overigens ook echt heel mooi! Althans de Engelstalige CD´s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze uit 2012, bijvoorbeeld:
Maar ja, dat is geen wonder als je weet wie dat nummer hebben geschreven.De versie van Morten Harket ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wist niet dat het origineel van de Pet Shop Boys is, wat overigens ook een hele goede band is!
Klopt. Ze hebben het aan Morten Harket gegeven, dat nummer. Hun eigen versie (die een beetje demo-achtig klinkt) is een paar maanden later als b-kant uitgekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:29 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
De versie van Morten Harket ken ik al. Wist niet dat het origineel van de Pet Shop Boys is, wat overigens ook een hele goede band is!
Is wel het meeste recente album van A-ha samen. Dus die kans acht ik wel groot eigenlijk.Maarja is al wel weer 7 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben het aan Morten Harket gegeven, dat nummer. Hun eigen versie (die een beetje demo-achtig klinkt) is een paar maanden later als b-kant uitgekomen.
Maar goed, "Ouf Of My Hands" was sowieso wel een goed album. Ik hoor dat liever dan die laatste plaat van Harket. Die was me wat te zoetsappig. Ik hoop dat a-ha de sound van "Foot Of The Mountain" weer oppikt.
quote:April 3 Stuttgart Schleyerhalle
April 4 Zurich Hallenstadium •
April 6 Munich Olympiahalle •
April 7 Leipzig Arena •
April 9 Nürnberg Arena Nürnberger Versicherung •
April 10 Vienna Stadthalle •
April 13 Berlin O2 •
April 14 Hamburg O2 World•
April 16 Bremen ÖVB Arena •
April 17 Hannover TUI Arena •
April 19 Halle Gerry-Weber-Stadium •
April 20 Oberhausen König-Pilsener-Arena •
April 23 Mannheim SAP Arena •
April 24 Frankfurt Festhalle •
April 26 Cologne Lanxess Arena
Nu nog wachten op een NL datum. Waar zullen ze spelen in NL? HMH? Of toch ZiggoDome?quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:26 schreef CoExist het volgende:
In april 2016 tourt a-ha door Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
[..]
De ZiggoDome heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nu nog wachten op een NL datum. Waar zullen ze spelen in NL? HMH? Of toch ZiggoDome?
Ik zie dit nu pas, wat gaaf!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
A-HA MAAKT EEN COMEBACK
A-ha komt weer bij elkaar en brengt op 4 september een nieuw album uit!
Zie dit bericht op de FP: Noorse band a-ha maakt comeback
Is dit een betrouwbare ticketsite? Ben namelijk nog niet vaak bij concerten geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/search/?keyword=aha
HMH 31 maart 2016! Voorverkoop begint vrijdag.. Dan zit ik in het vliegtuig
Ja ik meende gepland voor september 2015quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef CoExist het volgende:
Leuk!
Heb ze 2x eerder live gezien in de HMH.
Vind de tickets wel aan de prijzige kant.
Is er nog een nieuw studio album gepland eigenlijk?
Bron: Novumquote:A-ha geeft show in Amsterdam
A-ha treedt donderdag 31 maart 2016 op in de Heineken Music Hall in Amsterdam, laat concertorganisator Mojo weten. Het concert maakt deel uit van de reünietournee van het trio. Vorige maand werd bekendgemaakt dat de Noren nog één keer op tournee zouden gaan.
A-ha scoorde in de jaren tachtig hits als Take On Me, The Sun Always Shines On TV en Cry Wolf. Ook was de band in 1987 verantwoordelijk voor de titelsong van de James Bond-film The Living Daylights. In totaal brachten Morten Harket, Magne Furuholmen en Paul Waaktaar-Savoy tien studioalbums uit en verkocht de groep ruim 35 miljoen albums.
De Noren gaven vijf jaar geleden hun laatste concert in Nederland. Destijds spraken ze van een afscheid. Ruim vijf jaar later blijkt dat afscheid toch niet zo definitief te zijn geweest. Harket en zijn collega's brengen in september het nieuwe album Cast In Steel uit en gaan vervolgens op tournee door Europa.
"Ik kijk er naar uit om weer te gaan toeren, ik denk dat het geweldig wordt", aldus de zanger. "We blijven daarna niet bij elkaar. We hebben afgesproken dat we één album doen en één tournee. Nog één nieuw hoofdstuk."
Lekkere single zeg.quote:
Voor zover mij bekend komt het album op 4 september uit. Het heet "Cast In Steel".quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:21 schreef CoExist het volgende:
[..]
Lekkere single zeg.
Wanneer komt het album uit?
Misschien toch maar ff live zien.
Het album is inmiddels ook op Spotify te beluisteren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:59 schreef CoExist het volgende:
"Cast In Steel" is uit.
Zal 'm zo ff aan een luister sessie onderwerpen.
Ben ik te ouderwets voor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het album is inmiddels ook op Spotify te beluisteren.
Ik skip. Moet een beetje voorzichtig doen met uitgaven. Veel plezier alvast.quote:
Jammer man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik skip. Moet een beetje voorzichtig doen met uitgaven. Veel plezier alvast.
NB: Er komt ook weer een nieuwe verzamel-cd uit van A-ha, onder meer met remixes.
quote:a-ha - Cast In Steel Tour, Heineken Music Hall, Amsterdam, 31/03/2016
01. I've Been Losing You
02. Cry Wolf
03. Move To Memphis
04. Stay On These Roads
05. The Swing Of Things
06. Cast In Steel
07. Crying In The Rain (Carole King cover)
08. Mother Nature Goes To Heaven
09. We're Looking for the Whales
10. Velvet (Savoy cover) (Pål On Lead Vocals)
11. Lifelines (Magne On Lead Vocals)
12. Here I Stand And Face The Rain (Anneli Drecker On Lead Vocals)
13. Scoundrel Days
14. Sycamore Leaves
15. Foot Of The Mountain
16. She's Humming A Tune
17. Hunting High And Low
Encore:
18. The Sun Always Shines On T.V.
19. Under The Makeup
20. The Living Daylights
Encore 2:
21. Take On Me
Opmerkelijk. Er is trouwens ook net een nieuwe versie van Take On Me uit. Deze "Symphonic version" is onderdeel van een album met 80s-nummers in symfonische uitvoering: https://www.bol.com/nl/p/(...)nt=txl#product_titlequote:Op maandag 29 oktober 2018 18:20 schreef CoExist het volgende:
In 2019 komen ze weer naar Nederland.
Meer info komt 9 november.
8 november 2019 in AFAS Live, Amsterdam.quote:a-ha Tour 2019 - 'Hunting High and Low Live'
a-ha have always set themselves challenges. In 2018, their the MTV Unplugged tour proved that their songs could be given new settings and remain as alive and as impactful as ever.
Now, pushing even further, they are announcing that their October and November 2019 tour will be different from anything they have previously undertaken.
Magne Furuholmen, Morten Harket and Pål Waaktaar-Savoy will be performing in An Evening With format, with an interval. For the first half of the concert, they will play new and old, familiar and less-familiar songs. Then, after returning to the stage, they will play the ten songs of their 1985 debut album Hunting High And Low in the running order of the original release.
Back in October 2010, a-ha had played the whole of Hunting High And Low just twice, first at Oslo’s Konserthus and then at London’s Royal Albert Hall. Now, from France to Poland and from Germany to Scotland, audiences will have the unique chance to experience a-ha revisiting their first album while staying faithful to its spirit.
Read the full press release here on a-ha.com, see the full list of tour dates below, and keep an eye on your e-mail inbox, because we'll be sending presale info exclusively to members of this mailing list!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |