De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.quote:Op maandag 20 september 2004 15:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=1023443&c=10
quote:Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed. Hij komt rond achten altijd aanzetten
Is dit een grapje ofzoquote:Gekke gast slaat gasten in gare Gasthofs tot gort
Misschien staat 'ie bij jou nog in de cache ofzo... Doe eens CTRL F5 op die pagina?quote:Op maandag 20 september 2004 15:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Da's gek. Bij mij doet ie het wel.
Eens even doorshiften en intunen op die file. Ja, verrek, ik geloof dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 20 september 2004 15:50 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Misschien staat 'ie bij jou nog in de cache ofzo... Doe eens CTRL F5 op die pagina?
Heb je nog meer "oud nieuws"?quote:Op maandag 20 september 2004 15:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Eens even doorshiften en intunen op die file. Ja, verrek, ik geloof dat je gelijk hebt.
icm titel een leuk literair grapjequote:Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed. Hij komt rond achten altijd aanzetten, meestal ongewapend.
Misschien is ie inmiddels gepakt? maar toch opmerkelijk genoeg voor een vermelding zou ik zeggequote:Op maandag 20 september 2004 15:55 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Heb je nog meer "oud nieuws"?
Hebbes :quote:Op maandag 20 september 2004 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed.
Hoe oud is Arnold Schwarzenegger eigenlijk...quote:Op maandag 20 september 2004 16:14 schreef Roellio het volgende:
Een kerel van 50 hoek je toch zo neer!
Maar waar is zijn bolhoed dan?quote:
Now what exactly are you trying to say here?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Broekhoest is de eerste Fok!ker die een toegestane manier van trollen heeft ontwikkeld en ook gebruikt: het verzinnen van nieuws
Dat rode ding dat achter hem aan stuitert.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar waar is zijn bolhoed dan?
Wat, is die kerel al 50 jaar?! Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat rode ding dat achter hem aan stuitert.
Plastische chirurgie doet soms wonderen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat, is die kerel al 50 jaar?! Dat geloof ik niet.
Vooral dat gastgofs doet het hem dan.quote:Op zondag 26 september 2004 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Dit is toch zo'n zinnetje dat elke immigrant moet kunnen zeggen:
Gekke gast slaat gasten in gare Gastgofs tot gort.
Ik ben Ron Jeremy of Marilyn Manson toch niet, potverdoziequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:11 schreef Nashje het volgende:
Wat is er humoristisch aan om nieuws te verzinnen. Toppunt van triestheid. Gast ga lekker aan je pik knabbelen ofzo.
verrekquote:
hahahaha LAMBIKKKKKKKKKKKquote:
Hele grote jandoedels (jandoedelsquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Holadiejee, het wintersportseizoen is weder begonnen incluis het après ski gebeuren met pleizier ende jolijt. En verdomd, of de duvel ende zijn ouwe moer er mee speelt, is deze gevreesde serieGasthofmepper weer actief sinds het moment dat de skiliften open zijn.
Nu vraag ik je: Wat zijn dat voor jandoedels bij de Oostenrijkse Polizei dat ze in een dorpje van 800 man die kerel niet kunnen pakken?
wat ik je bromquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hele grote jandoedels (jandoedels)
Omdat de leperik zich subiet achter een appel verbergt zodra de prinsemarij eraan komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nu vraag ik je: Wat zijn dat voor jandoedels bij de Oostenrijkse Polizei dat ze in een dorpje van 800 man die kerel niet kunnen pakken?
de snoodaard danwel snoeshaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat de leperik zich subiet achter een appel verbergt zodra de prinsemarij eraan komt.
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Oostenrijk, hè?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef a.stegeman het volgende:
Wat een leuk verhaal ik geloof het
Dat dus.quote:
Nou nee. Elk jaar lijkt me een veel beter idee.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:44 schreef reetveter het volgende:
Ga je nu om de 2 jaar je eigen topics kicken
Waarom nou weer van die apen-inteeltstraattaal in dit mooie topic.....quote:
Goede aantal kroegen/inwoners ratio heeft dat dorpje zegquote:Op maandag 20 september 2004 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
www.nu.nl
In het Oostenrijkse Jodelhufen is een seriegastenmepper actief. Deze gestoorde man komt 'savonds de cafès en hotels binnen en begint ruzie te schoppen met de bezoekers en gasten aldaar. Er zijn verschillende politiemeldingen binnengekomen van lichtgewonde bezoekers. Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed. Hij komt rond achten altijd aanzetten, meestal ongewapend. Door zijn weinig gestructureerde patroon van handeling is hij tot op heden nog niet gepakt. Jodelhufen telt 1356 zielen, waaronder 13 gasthofs, kroegen, en hotels.
Rare gast zeg.
Nou goed, nog geen 1 op de 100, dat kan altijd beter.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Goede aantal kroegen/inwoners ratio heeft dat dorpje zeg
Misschien een uitgelezen mogelijkheid om juist daar een Hollandse kroeg te starten, met Hollandse karoake liedjes a la genre Wilfried Gernee. En als die malloot daar binnenkomt om herrie te schoppen dan mep je hem met de microfoon voor zijner knar.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou goed, nog geen 1 op de 100, dat kan altijd beter.
Ik denk dat er veel plaatsen zijn waar het een stuk slechter is wat dat aan gaat hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou goed, nog geen 1 op de 100, dat kan altijd beter.
en daarna dwing je hem urenlang om naar vals geblèrde Hollandse shit te moeten luisteren, Ergere straf kan niet. Maar je krijgt waarschijnlijk Amnesty op je dak.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Misschien een uitgelezen mogelijkheid om juist daar een Hollandse kroeg te starten, met Hollandse karoake liedjes a la genre Wilfried Gernee. En als die malloot daar binnenkomt om herrie te schoppen dan mep je hem met de microfoon voor zijner knar.
Waz deze G, mattie.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef PascalDutch het volgende:
Wat is deze zit mooi op die link te klikken dikke eror ervoor kijk naar de datum van de post oh wacht 2004
woz die chickie, swaquote:
Rij 10 meter en val tegen een bumperquote:
Bijna 9 jaar dus. En ja, ze dachten hem een aantal jaren geleden dus wel gepakt te hebben. Was een schokkende ontdekking: het bleek de burgervader van het dorpje zelf te zijn. Maar het gekke is dat het euvel nog steeds doorgaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef Karina het volgende:
Is die mepper nou nog steeds niet gepakt na bijna acht jaar!
Ow ik kan niet rekenenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bijna 9 jaar dus. En ja, ze dachten hem een aantal jaren geleden dus wel gepakt te hebben. Was een schokkende ontdekking: het bleek de burgervader van het dorpje zelf te zijn. Maar het gekke is dat het euvel nog steeds doorgaat.
Hoezeaux, www.nu.nl bestaat wel heurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef andre_k het volgende:
Deze TS vindt het leuk om onzinberichten te plaatsen met niet-bestaande links naar nu.nl.
Nou ik denk eerder dat het komt doordat het bericht al uit 2004 is hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef andre_k het volgende:
Deze TS vindt het leuk om onzinberichten te plaatsen met niet-bestaande links naar nu.nl.
Nee, sorry. Heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat het komt doordat het bericht al uit 2004 is heZal niet meer bestaan.
Ben jij helderziende ofzo? Wat weet jij nou van bepaalde links of die al dan niet te ja danwel te nee werkten in fokkin 2004?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ben jij helderziende ofzo? Wat weet jij nou van bepaalde links of die al dan niet te ja danwel te nee werkten in fokkin 2004?
huilie huilie is nou ook weer niet neudigquote:
temeer daar jezelf nog niet eens 400 posts op Fok! hebt gezet en dus een noob danwel nieuwbie bentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ben jij helderziende ofzo? Wat weet jij nou van bepaalde links of die al dan niet te ja danwel te nee werkten in fokkin 2004?
Wat ik je brom. Ook al ligt er niet zoveel sneeuw:quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou, de herfst en de eerste sneeuwbuien dienen zich binnenkort weder aan, dus onze gast zal zich inmiddels wel weer aan het voorbereiden zijn. Gepermanente rugzakjesdragende zestigers, hoedt u binnenkort, want es wird wieder mahl los gehen in Jodelhufen!
Ja het is triest, dat onvoorstelbare onvermogen en incapabiliteit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |