Wat maakt dat nou uit? Dat vraag je je toch ook niet af als Clairy Polak een linkse politicus interviewt?quote:
Redder in de noodquote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
U kent ongewtijfeld nog het myterieuze verhaal van die man die al 7 jaar de boel op stelten zet in de betreffende Oostenrijk wintersportplaats:
Gekke gast slaat gasten in gare Gasthofs tot gort
Welnu, deze man is gisteren eindelijk gepakt, volgens de lokale nieuwssite http://www.tiscover.at .Maar de clu van de story is des te verassender:
Het bleek de burgermeester zelf te zijn van dit kleine rotdorpje, die er jarenlang een dubbelleven op nahield als licht psychopatische maniak. Hij verkleede zich onherkenbaar en begon er in de lokale stubes elke avond op los te meppen, waarna hij weer geruisloos verdween.
Hij is direkt van zijne functyie ontheven en zit tot nader onderbroek vast.
Mooi zo! Kunnen de grijze langlaufers met een gerust hart afreizen naar Jodelhufen van de winter. Driewerf hiuzee voor de lokale polizei!
dat beslist jij zeker?quote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Ssssht, je bent nog steeds een kutn00b dus ff niet zo'n grote bek opzetten. Kthxbye.
man, het betreffende topic was al geopend toen jij nog niet eens geboren wasquote:
wat is ligten? Eenmaalt? Tafelt?quote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat beslist ik niet, zo ligten de kaarten nu eenmaalt op tafelt.
dat is idd zo jaquote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
man, het betreffende topic was al geopend toen jij nog niet eens geboren was
dankje, ik doe mijn best hier op FOK!quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutkind zeg, ga is naar bed.
Zo had ik het nog niet bekeken. Dus het was al die tijd een goedkope marketingstunt van de burgervader om zijn dorpje op de kaart te zetten?quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef timbob het volgende:
Ik vind het wel een goeie actie eigenlijk, van die burgermeester.
Ik bedoel, 7 jaar terug kende niemand het dorpje Jodelhufen. Maar na dit spannende epos heeft elke zichzelf serieusnemende celeb daar een chalet.
Schijnbaar. Wat een stunt!quote:Op maandag 26 september 2011 09:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Dus het was al die tijd een goedkope marketingstunt van de burgervader om zijn dorpje op de kaart te zetten?
Nog steeds niet. Het is toch niet stiekem verzwolgen door een aardverschuiving in het Grote Gebergte? Atlantis 2, maar dan niet in de zee (dat rijmpt)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Overigens is er iets heel raars aan de hand: ik kan Jodelhufen niet meer vinden op Google Maps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |